Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 77844 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #165 : 02.01.07 - klo:10:23 »
Juu Lafanque, kokeilin DiorGlamin käyttöä ohjeillasi. Sain tosi hyvää, hohtavaa ja hehkuvaa jälkeä aikaiseksi, ei kimaltanut liikaa! Kiitos siis tuhannesti vinkeistäsi!  :D
Mua muuten alkoi vaivata se "kimallekerros" siinä tuotteen pinnassa niin, että pyyhin kimalteet sudilla pois.En olisi kuitenkaan niitä kimalteita omassa meikissäni käyttänyt, joten nyt pääsin käsiksi itse tuotteeseen sen kerroksen alla. Ihan oikeassa olet, loistotuote tämä!!
Make it a great day

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #166 : 05.01.07 - klo:13:29 »
Mitä Helsingin Hennesin liikkeitä olette jo käyneet katsastamassa, ettei tarvitsisi samaa Shimmer Blush -jahtauskierrosta vetää turhaan...  :P Kävin tänään Forumin Hennesissä, ja sieltä en ainakaan löytänyt.
Itäkeskuksen Hennesissä oli tänään vielä ainakin muutama jäljellä noita, olivat esillä siinä luomivärejä vastapäätä ja roikkuivat koukusta, eivät siis olleet laatikkoon aseteltuna tms.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #167 : 05.01.07 - klo:23:16 »
Kiva kuulla Selena, hienoa! Osaatkos yhtään sanoa kuinka paljon luonnollisempaa hohdetta tuo nyt tekee itselläsi kun se kimallekerros ois poissa?

Listailkaahan hei jookos mitä hehkua/ valoa tuovia kasvoille käytettäviä pohjameikki/ korostusmeikkejä omistatte, sekä puuterimaiset& voidemaiset tai ihan miten itse haluattekin! Ois erittäin mukava lukea, jospa löytyisi jotain mitä aivan ehdottomasti pitäisi itsekin vielä ostaa  ;) Tässä nyt omistani ainakin osa, mm. Make up for everin lukuisat tähti/ timanttipuuterit jätän mainitsematta koska en muista ollenkaan nimiä enkä viitsi hakea niitä esille (ovat tosin aivan mielettömän hyviä hohdetuotteita);

- Dior Pure light
- YSL Perfect touch
- Chanel Pro lumiere
- Dior Skinflash
- YSL Radiant touch
- EA Let there be light hohdevoide
- Lancome fluide illuminateur
- YSL Eclat D'or
- Shiseido Visible luminizer serum
- Guerlain Pure radiance
- Nina Ricci Colour coordinates powder 02 Vapeur de mauves
- Nina Ricci Golden touch powder 03 Or rose
- Nina Ricci Golden touch powder 01 Or pur
- Guerlain Meteorites, Meteorites Glittering pearls, Meteorites 02 Pink fresh,
- H&m Shimmer blush
- H&M Highlight shimmer Champagne
- MF Colour adapt Sheer shimmer
- Chanel Poudre douce Rosee, Lilac
- Estee Lauder So ingenious kimallepuuteri
- Dior Diorshow powder Shimmering mauve
- Dior Diorglam 01 Iridescent satin
- YSL Matt pressed powder 4
- Dior Detective Chic 001 Beige vibration
- Dior Detective Chic 002 002 Pearl reflection

Hohdetuotteet on sellasia mitä ei kyllä koskaan voi olla liikaa. Mulla on myös esim. kosteusvoiteissa useita hohdetta tuovia tuotteita (mm. Chanel Maximum radiance cream, Dior Energy move so perfect, Nina Ricci Skin illuminator cream, Biotherm Oleo source etc..) ja hohde on ihanaa myös ihonhoidossa. Ois kyllä pitänyt ostaa Diorglamista aikoinaan myös se 02 sävy, joka sisälsi aivan ihanan kullan ja pinkin sävyiset shimmerit.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #168 : 05.01.07 - klo:23:39 »
Listailkaahan hei jookos mitä hehkua/ valoa tuovia kasvoille käytettäviä pohjameikki/ korostusmeikkejä omistatte, sekä puuterimaiset& voidemaiset tai ihan miten itse haluattekin!
Laitanpas tähän tämänhetkiset tuotteet:
- Dior Pure light
-YSL Perfect touch
- Rimmel Recover
- Loreal Translucide
- YSL Radiant Touch
- Lancome Flash Retouche
- Loreal Touche Magique
- Revlon Skinlights Face Illuminator hohtovoide 01 Natural Light
- No7 High Lights Illuminating Lotion
- Clarins Forever Diamonds
- HR Fairy Dust 01 Angel face
- Guerlain Meteorites puuterikuulat 01 Mythic
- YSL Touche Blush 16
- H&M Shimmer blush
- H&M Highlight shimmer Champagne
- YSL Matt pressed powder 4
- Nina Ricci Golden Touch Powder Or Peche
- Chanel Poudre douce Rosee
- Lumene Sheer Highlight
- Revlon Skinlights Face Illuminator Loose powder 01 Natural Light
Käytän usein korostukseen poskipäille myös Lorealin Color Appeal luomiväriä Golden Beige. Ja sitten on näiden lisäksi joitain hohtavia korostustuotteita Pure Luxelta joita lähinnä sekoittelen irtopuuteriin ja käytän sitten koko kasvoilla sekä lisäksi omistan sekalaisia hohtavia vartalovoiteita. Kunhan Lancomen valokynä loppuu tulee hankittua YSL:n rinnalle Diorin Skinflash, se mulla on ollut ennenkin ja pidän siitä enemmän kuin Lancomen valokynästä vaikka tuo Lancomekin toki on laadukas.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #169 : 06.01.07 - klo:11:18 »
Hunajapupu, millainen tuo Rimmelin Recover-tuote on, suositteletko? Entä oletko sinä/kukaan muu nähnyt Revlonin hohdeirtopuuteria enää missään myynnissä?

Itselläni ei ole yhtä kattavaa valikoimaa kuin Hunajapupulla, mutta hyväksi todettuja ovat
- Revlon Skinlights Face Illuminator, sävy 01
- H&M Shimmer blush
- H&M Highlight shimmer (tämä ei yhtä hyvä tosin kuin edellinen)
- H&M irtonaisessa muodossa oleva kultasävyinen korostostuote, nimeä en muista
- YSL Radiant touch
- No7- hohdevoide

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 06.01.07 - klo:12:36 »
-Dior pure light -meikkivoide
-YSL teint parfait -hohdevoide*
-Lancome flash retouche -valokynä
-Dior detective chic -highlighter, sävy beige vibration*
-Lancome star bronzer- hohdevoide*
-Estee Lauder exotic shimmer -poskipuna/highlighter
-Revlon skinlights -hohdevoide
-Pure Luxe you glow girl -hohdepuuteri
- Guerlain meteorites -puuterikuulat, sävy mythic*

Lempparit on merkitty tähdellä. Hyviä hohdevoiteita on melko vaikea löytää, mutta noita puuterimaisia tuotteita on nyt ollut paljon kaupoissa. Tähän en listannut hohtavia poskipunia/aurinkopuutereita, vaikka kaikissa omistamissani onkin jonkin tason kimallusta tai hohtoa.

Edit. Yksi tärkeä unohtui! :)
« Viimeksi muokattu: 06.01.07 - klo:13:03 kirjoittanut Minni »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #171 : 06.01.07 - klo:12:42 »
Hunajapupu, millainen tuo Rimmelin Recover-tuote on, suositteletko? Entä oletko sinä/kukaan muu nähnyt Revlonin hohdeirtopuuteria enää missään myynnissä?

Itselläni ei ole yhtä kattavaa valikoimaa kuin Hunajapupulla, mutta hyväksi todettuja ovat
- Revlon Skinlights Face Illuminator, sävy 01
- H&M Shimmer blush
- H&M Highlight shimmer (tämä ei yhtä hyvä tosin kuin edellinen)
- H&M irtonaisessa muodossa oleva kultasävyinen korostostuote, nimeä en muista
- YSL Radiant touch
- No7- hohdevoide
Mulla on H&M:n tilauksessa pari noita irtopuutereita kullansävyissä, tulevat tosin vasta helmikuussa mutta eipä noilla kiire ole. Todella edullisia ovat, kiva päästä kokeilemaan.
Tuosta Rimmelistä mulla ei ole oikein kokemuksia kun se osoittautui sävyltään mulle liian tummaksi vaikka vaalein sävy onkin. :( Ajattelin kokeilla käyttää sitä ensi kesänä jos rusketun tai sitten kokeilen kasvoille esim. Doven Summer Glowta tai jotain vastaavaa kevyesti päivettävää voidetta jotta iho vähän ruskettuisi ja tuo sävy sopisi paremmin. Tai sitten voisin sekoitella tuohon tuota No7:n hohtovoidetta, sehän on hyvin vaaleaa sävyltään ja varmasti vaalentaisi tuota Rimmeliä mukavasti, kokonaistulos voisi kyllä olla aika hohtava mutta voihan sitä laittaa kasvoille vain hyvin ohuelti. Tällä hetkellä vain iho on sen verran huonossa kunnossa ettei noita ihan kevyitä mixailuja voi oikein kokeilla. Ihan kivan oloinen tuote tuo on, ei vaikuta hurjan kimaltelevalta ja levittyvyyskin on ok mutta kun ei ole kunnolla päässyt kokeilemaan niin en osaa mitään erityistä sanoa tuosta, muistaakseni joku sanoi että auringossa tuossa erottuu kimalteet selvemmin mutta en tosiaan omasta kokemuksesta osaa sanoa onko näin.
Tuota Revlonin hohdepuuteria olen nähnyt vielä ainakin syksyllä jossain Anttilassa, mutta jossain taisi olla puhetta siitä että se on kai poistumassa markkinoilta kun sitä ei ole enää pahemmin näkynyt. Kannattanee vilkaista Revlonin myyntistandeja Anttiloissa ja ilmeisesti myös Citymarketeissa ja Prismoissa myydään jonkin verran Revlonia, saattaa löytyä vielä jostain. Tykkään tuosta todella paljon poskipäillä käytettynä iltameikissä, koko kasvoille käytettynä tulee ihan turhan diskopallomainen efekti mutta juurikin poskipäillä/kulmaluulla todella kaunis tuote. :)
« Viimeksi muokattu: 06.01.07 - klo:12:44 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 06.01.07 - klo:12:53 »
Olen käyttänyt PL:n YGG:ä puolisen vuotta ja ollut tosi tyytyväinen siihen. Olen ihmetellyt joidenkin kuvaamaa diskohilepalloefektiä, kun omasta mielestäni sellaista ei ole tullut. No eilen olin Stadiumin pukukopissa ja siellä oli sellainen valaistus, että vihdoinkin tajusin, mitä tuo diskopallojuttu tarkoittaa. Mä olin kävelevä diskopallo! Myös mun luomivärit olivat siinä valaistuksessa tosi glitterisen näköisiä. Siis onkohan kaikki muut nähneet mun puoli vuotta tuon näköisenä? YGG jää nyt vähäksi aikaa hyllylle.

Menin sitten H&M:iin ja ostin High light shimmerin ja Shimmer Blushin. High light Shimmer oli mun mielestä liian rakeista ja jäänee käyttämättä. Mutta tuo Shimmer Blush tuntui loistavalta! Väriähän siitä ei irtoa, mutta ei ole väliksikään. Sitähän voi pistää tavallisen poskipunan päälle. Aika tarkka saa kyllä olla, ettei tule liikaa, aika voimakas kuulto siinä on. Ainakin tänään, kun ensimmäistä kertaa kokeilin tuli laitettua liikaa, joten ensi kerralla laitan kevyemmällä kädellä. Tuli himo hamstrata sitä yksi kaappiin varmuuden vuoksi, tuskin nuo H&M:in tuotteet mitään kauhean pitkäikäisiä ovat. Ja jos joku niitä vielä etsii, niin omani löysin Myllystä.

1bFi

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #173 : 06.01.07 - klo:13:07 »
^Olen käytellyt YGG:ä sekoitettuna irtopuuterin suunnilleen suhteessa 1/3 YGG:ä ja loput irtopuuteria. Huomasin itsekin että kun auringonvalossa meikkaa ja katsoo peiliin niin silloin lähietäisyydeltä näkee sellaisia pieniä hippusia mitkä ei todellakaan näytä kauhean kivoilta, tavallisessa valossa ja normaalilta katseluetäisyydeltä noita glittereitä ei onneksi erota samalla tavalla ja silloin näyttää vain siltä että iho hehkuu kauniisti. Nyt mulla on sekoitus muistaakseni Kiss of Moonlightista ja irtopuuterista ja tuo on vielä kimaltavampaa, saa olla aika paljon tuota irtopuuteria tuossa että ei ole ihan diskopallona. Käytän hyvin kevyelti koko kasvoille noita mixejä.
Tuo Hennesin Shimmer Blush on laadullisesti tosiaan sitä highlighteria parempi, tuota highlighteria tulee varmaan käytettyä enimmäkseen bilemeikissä dekolteella/harteilla tms. Sen sijaan tuo Shimmer blush oli tosiaan positiivinen yllätys, toistakin kappaletta tekisi mieli mutta noita hohtopuutereita on nyt kyllä sen verran monta että tuskinpa mikään yksittäinen noista kuluu mulla kovin nopeasti loppuun.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 06.01.07 - klo:13:39 »
Mulla on H&M:n tilauksessa pari noita irtopuutereita kullansävyissä, tulevat tosin vasta helmikuussa mutta eipä noilla kiire ole. Todella edullisia ovat, kiva päästä kokeilemaan.

Hyvä vinkki, menin pikana H&M:n sivuille tilaamaan tuollaisen :). Mulla on tosi huonosti hohdejuttuja, en ole vieläkään ostanut voidemaista hohdetuotetta vaikka on ollut listalla pitkään. Ykkösmeikkivoiteena oleva pure light tosin on itsessään niin kevyttä ja kuultavaa, että se melkeinpä riittää etenkin kun irtopuuteria käytän minimaalisesti mutta fluideen olisi mukava sekoitella jotain. Aikoinaan käytin Revlonin kuultovoidetta mutta se tuntui ihan liian rasvaiselta. Pitäisi vihdoinkin tsekata vaikka No7:n kuultojutut tarkemmin, se uutuus (?) en millään muista nimeä, näytti vaan ihan liian kylmältä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #175 : 06.01.07 - klo:15:36 »
Hunajapupu, millainen tuo Rimmelin Recover-tuote on, suositteletko?
Tuosta Rimmelistä mulla ei ole oikein kokemuksia kun se osoittautui sävyltään mulle liian tummaksi vaikka vaalein sävy onkin. :( Ajattelin kokeilla käyttää sitä ensi kesänä jos rusketun tai sitten kokeilen kasvoille esim. Doven Summer Glowta tai jotain vastaavaa kevyesti päivettävää voidetta jotta iho vähän ruskettuisi ja tuo sävy sopisi paremmin. Tai sitten voisin sekoitella tuohon tuota No7:n hohtovoidetta, sehän on hyvin vaaleaa sävyltään ja varmasti vaalentaisi tuota Rimmeliä mukavasti, kokonaistulos voisi kyllä olla aika hohtava mutta voihan sitä laittaa kasvoille vain hyvin ohuelti. Tällä hetkellä vain iho on sen verran huonossa kunnossa ettei noita ihan kevyitä mixailuja voi oikein kokeilla. Ihan kivan oloinen tuote tuo on, ei vaikuta hurjan kimaltelevalta ja levittyvyyskin on ok mutta kun ei ole kunnolla päässyt kokeilemaan niin en osaa mitään erityistä sanoa tuosta, muistaakseni joku sanoi että auringossa tuossa erottuu kimalteet selvemmin mutta en tosiaan omasta kokemuksesta osaa sanoa onko näin.
Testailinpa jo nyt tuota Recovery+No7 highlighter yhdistelmää näin vapaapäivänä. Sain tuon Recoveryn laimennettua aika hyvänsävyiseksi, laitoin sitä ja No7:ä noin 50/50 -suhteessa. Aika kevyestipeittävä ja hyvin hohtava lopputulos tuli, laitoin sitten kevyesti päälle ei-hohtavaa irtopuuteria (Lancomen Poudre Majeuria) jotta sain liiallisen hohtavuuden kuriin. Ihan kiva ja kuultava lopputulos tuli tuolleen, ei täysin mattainen iho edes tuosta irtopuuterista huolimatta. En sitten tiedä hohtelisiko tämä auringonvalossa turhan paljon, ainakin näin sisätiloissa keinovaloissa ja iltameikissä varmaan ihan toimiva kombinaatio, käyttelen varmaan tällä tavoin tuon Recoveryn pois. Vaikea sanoa oikein tuosta Recoverysta että millainen se on yksinään kun nyt joudun käyttelemään sitä sekotettuna hohtovoiteeseen, ainakin tämä sekoitus levittyy hyvin joten varmasti Recovery myös yksinään. Recovery on hieman peittävä mutta ei hurjan peittokykyinen mielestäni kuten valoahohtavat meikkivoiteet eivät yleensäkään.

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 06.01.07 - klo:16:39 »
Mulla ei ole kuin tasan yksi hohdetuote, Body Shopin kuultovoide, jota täälläkin on taidettu kehua. Tykkään tosi paljon, vaikka mitään vertailukohtaa muihin vastaaviin aineisiin ei olekaan. Yleensä sekoitan sitä ohueen, valoaheijastavaan meikkivoiteeseen (tällä hetkellä käytössä Lumenen Hydra drops), suunnilleen puolet ja puolet, riippuu vähän siitä missä kunnossa iho on. Tuo kuultovoiden tekee kauniin, hehkuvan ihon, mutta ei kuitenkaan mitään glittervaikutusta. Tykkään. Niin ja löytyyhän multa myös Isadoran Snow glow hohdepuuteri, jota olen käyttänyt ihan muutaman kerran, enkä oikein osaa sanoa mitään koko tuotteesta.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #177 : 06.01.07 - klo:18:13 »
Tuossa Revlonissa tosiaan on aika rasvainen koostumus. Jokin aikaa sitten käytin sitä pitkään päivittäin meikkivoiteeseen sekoitettuna, mutta heti kun lopetin, naamassa olleet lukuisat näppylät hävisivät eikä uusia ole enää tullut yhtä paljoa. Eli ehkä tuo ei ole varsinkaan rasvaiselle iholle paras mahdollinen tuote.

Ja kiitos Hunajapupulle taas vastauksista, harmi jos Revlonin irtopuuteria ei enää löydy mistään.

Senda

• Vieras
« Vastaus #178 : 08.01.07 - klo:16:38 »
Mulla on näitä hohtotuotteita tullu hankittua ihan viime aikoina, pääosin mm. tän ketjun innoittamana :)

-YSL Perfect Touch
-Guerlain Meteorites puuterikuulat, sävy pink fresh 02
-H&M Shimmer Blush
-Lumene Crystal Radiance
-YSL Teint Parfait sävy 1 (liila)

Ton YSL:n hohtovoiteen bongasin alennuksesta tänään Tapiolan Stockmannilta, toivottavasti on kiva. Kaikista noista muista tuotteista tykkään tosi paljon, paitsi tota Lumenen hohtovoidetta en varmastikaan tule ostamaan toiste. Pitää kuitenkin koettaa saada käytettyä loppuun ennen ton YSL:n korkkaamista.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #179 : 08.01.07 - klo:16:43 »
Tuossa Revlonissa tosiaan on aika rasvainen koostumus. Jokin aikaa sitten käytin sitä pitkään päivittäin meikkivoiteeseen sekoitettuna, mutta heti kun lopetin, naamassa olleet lukuisat näppylät hävisivät eikä uusia ole enää tullut yhtä paljoa. Eli ehkä tuo ei ole varsinkaan rasvaiselle iholle paras mahdollinen tuote.

Ja kiitos Hunajapupulle taas vastauksista, harmi jos Revlonin irtopuuteria ei enää löydy mistään.
Kiva jos voin olla avuksi. :)
Laitoin muuten Revlon-ketjuun tuon Skinlights voiteen incin ja siinä on kyllä tosi pitkä inci ja ainakin taisi jotain silikoneja olla yms, joten voi varmaan tukkia rasvoittuvaa ihoa, ainakin niin olen käsittänyt vähäisen inci-tietämykseni perusteella.

Senda
, mitä olet tykännyt noiden Guerlainin kuulien Pink fresh -sävystä ja minkä sävyinen iho sulla on? Olen pohtinut että ostaisinko nuo joskus, kun se 01 Mythic on niin ihana ja kiinnostaisi testata jotain muutakin sävyä.