Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 83065 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #270 : 22.04.07 - klo:19:06 »
Osaisiko joku sanoa onko jollain merkillä kultaan taittava kuultovoide? Sellainen olisi niin kiva nyt kesäksi :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 22.04.07 - klo:19:33 »
Voisiko joku kiltti ihminen naputella Guerlainin kuulien incin tuonne inci-listaan jos löytyy vielä pakkausta  :) Kiitos jo etukäteen !

Puutereista löytyy nyt :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 22.04.07 - klo:19:49 »
Osaisiko joku sanoa onko jollain merkillä kultaan taittava kuultovoide? Sellainen olisi niin kiva nyt kesäksi :)

YSL:llä on Eclat d'or, joka on kultainen kuultotuote. Tosi kiva kyllä, varsinkin iltameikeissä olen käyttänyt ja kesällä varmasti kevyesti esim. poskipäille laittaa. Toki välillä tulee laitettua jo nytkin. Ainoa miinus tulee tuoksusta, joka ei oikein miellytä mua. Tämä taisi olla kyllä syksyn tai talven kausituote, jos oikein muistan?

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 22.04.07 - klo:21:15 »

YSL:llä on Eclat d'or, joka on kultainen kuultotuote. Tosi kiva kyllä, varsinkin iltameikeissä olen käyttänyt ja kesällä varmasti kevyesti esim. poskipäille laittaa. Toki välillä tulee laitettua jo nytkin. Ainoa miinus tulee tuoksusta, joka ei oikein miellytä mua. Tämä taisi olla kyllä syksyn tai talven kausituote, jos oikein muistan?
Hmm, muistaakseni olen nähnyt kyllä tuon tässä hiljattain. Pitääkin mennä heti huomenna tutkimaan. Onko tuossa mitään glitterhippusia vai tuoko pelkkää kuultoa vaan?
-Martina Aitolehti

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 22.04.07 - klo:21:27 »
Emiliaa, muistaakseni siinä on pienenpieniä kultaisia hippusia ja tuote on muuten väritöntä. Ei mitenkään häiritseviä ne hippuset kuitenkaan, en ehkä koko kasvoille silti laittaisi. :)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 22.04.07 - klo:21:34 »
Loota, ok :) Pitää mennä tosiaan tuota huomenna katsomaan, toivottavasti löytyy vielä! Guerlainin Pure Radiancea olen myös miettinyt, tosin hinta on siinä melko suolainen ::)
-Martina Aitolehti

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #276 : 22.04.07 - klo:21:57 »

Lumenen Sun Radiancen vaaleampi sävy (1) on kultaan menevä ja hinta kohtuullinen. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 23.04.07 - klo:09:53 »

Lumenen Sun Radiancen vaaleampi sävy (1) on kultaan menevä ja hinta kohtuullinen. :)
Tuota voisi myös harkita. Eikös tuo ole tämän kesän kausituote? Onko saatavilla jo kaupoissa?
-Martina Aitolehti

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #278 : 23.04.07 - klo:10:10 »

Tuota voisi myös harkita. Eikös tuo ole tämän kesän kausituote? Onko saatavilla jo kaupoissa?
Juu, kesän kausituote on. Tulivat viime viikon lopulla kauppoihin, joten nyt pitäisi kyllä alkaa olemaan kaikkialla.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 23.04.07 - klo:16:10 »
Juu, kesän kausituote on. Tulivat viime viikon lopulla kauppoihin, joten nyt pitäisi kyllä alkaa olemaan kaikkialla.
Hmm, vielä ei ollut Helsingin keskustan stockalla eikä sokoksella, eikä myöskään kampin anttilassa :-\
-Martina Aitolehti

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #280 : 23.04.07 - klo:16:41 »
Hmm, vielä ei ollut Helsingin keskustan stockalla eikä sokoksella, eikä myöskään kampin anttilassa :-\

No höh, Jumbon Stockalle tulivat ainakin viime pe, tosin tuntuu että saan sinne nykyään kaiken aiemmin kuin mitä muut saavat.  ???

Ostin tänään Maybellinen tänään tulleet Bronzing booster hehkutipat pipettipullossa ja vaikuttavat aivan ihanilta, ei liikaa kimalletta mutta heleä hehku Lumenen Sun Radiancen tapaan.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 27.04.07 - klo:15:32 »
Minulla on käytössä No7 High lights sekä uusimpana tulokkaana myös Revlonin skinlights sävy natural light. No7 on sellainen helmiäisvaaleanpunainen. Revlonia olen nyt tänään ensimmäistä kertaa testaillut ja olen kyllä erittäin tyytyväinen, vaikka luulinkin että tämä olisi helmiäisvalkoista. Mutta ei iholla näytä lainkaan tummalta, vaan tuo mukavasti hohtoa. Hyvä että sain kaksi purkkia hamstrattua. :-*
Niin ja tuosta No7 pidän myös, mutta se jotenkin pistää ihon kiiltelemään ja irtopuuteria on ikävä läiskiä siihen päälle, kun on niin ''tahmaista'' iholla.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 28.04.07 - klo:01:38 »
Nyt on ollu pari viikkoa Guerlainin Meteorites sävy Winter Radiance käytössä ja ei voi muuta sanoo kun että aivan ihana tuote! Laitan eka kevyelti koko kasvoille isolla sudilla ja kasvojen korkeimmille kohdille olen tehnyt vielä noista kuulista oman seoksen erilliseen purkkiin: mortteli-tyylillä olen jauhanut valkoisen, luonnovalkoisen ja violetin kuulan, josta tulee sopivan vaalea ja hohtava seos jota laitan otsalle, nenänvarteen, poskipäille ja leukaan. Korostaa juuri sopivasti punapohjaista ihoani, johon haen mahdollisimman kylmää kuulautta :) Hieman näkyy pienen pientä hilettä jossakin valossa, mutta juuri sopivasti.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 29.04.07 - klo:13:54 »
Täytyy vähän vetää takaisin aikaisempia hehkutuksiani Meteorites-kuulista :-\ Edelleenkin niillä saa aivan ihanan kuulasta jälkeä, mutta eilen satuin katsomaan itseäni peilistä voimakkaassa auringonvalossa ja näytin kyllä aivan discopallolta :-X Tarkistan meikin aina luonnonvalossa ja pilvisellä säällä en ole aiemmin huomannut että tuosta tulee noin selviä hilehippusia. Eli haluiaisikin löytää jonkin vastaavan tuotteen, jossa hehku olisi tasaisempaa, ilman glitteriä. Hakusessa siis tuote jota voisi käyttää irtopuuterin sijasata koko kasvoille. Olisiko ehdotuksia?
-Martina Aitolehti

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 29.04.07 - klo:14:15 »
Emiliaa, MACin mineralize skinfinish -puuteri on etsimäsi tuote! Sävy lightscapade on todella vaalea ja tekee ihosta aivan täydellisen näköisen. Tekee siis juuri tasaista hohtoa, mitään glittereitä ei erota. Alla olevassa kuvasssa keskellä oleva puuteri:
Olisiko mitään kalliimpaa? :)