Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81673 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #315 : 07.05.07 - klo:00:04 »
Ei ainakaan enää löydy Anytimelta tuollaista, on varmaan ollut joku kausituote vuosia sitten.

Vitsi kun noita kuultotuotteita aina kertyy ja niiden käyttämiseen menee ikuisuus. Käytin Max Facotrin sheer radiancea kuukauden päivittäin ja purkkin ulkoreunan perusteella tuottetta hupeni ehkä 1-2mm, vaikka kuin lotrasin.  ::)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #316 : 07.05.07 - klo:09:20 »
Tuli mieleeni, että Anytimella oli muutamia vuosia sitten Small Wonders- niminen hohtovoide. Samantyylinen kuin Lumenen Skin  Tone Perfector, mutta halvempi ja mielestäni parempi. Onko tuo lopetettu vai oliko kausituote?
Taidan muistaa tuon tuotteen, tuota ei ole ollut kaupoissa enää vuosikausiin. Samaa epäilen kuin Stationery, että oli kausituote.

Tuo Face UK:n kuultovoide kuulostaa kivalta, pitää varmaan katsella huvin vuoksi joskus tuotakin kun tulee jossain halpamyymälässä käytyä. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 07.05.07 - klo:15:17 »
Löysin kahta sävyä noita Anytimen sydänposkareita, mutta en sitten viitsinyt ostaa koska näyttivät todella hailakoilta ja voi hyvinkin olla että mulla on jo omiin tarpeisiini nähden riittävästi hohtopuutereita ;D Testeriä siinä ei ollut mutta olettaisin että noista tulee todellakin vain sellaista kuultoa eikä väriä juuri lainkaan. Eli jos sellaista tuotetta haluaa niin tuo voisi olla ihan kiva, söpö pakkaus ja hintakaan (jotain 4 euroa) ei päätä huimaa :D
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 07.05.07 - klo:16:17 »
Minä muistan myös tuon Anytimen valomeikkivoiteen. Meinasin moneen kertaan ostaakin, mutta en sitten ostanut, kun en silloin varmaan olisi osannut tuota käyttää. Oli sellaisessa läpinäkyvässä tuubissa ja itse voide samanväristä kuin Lumenen vastaava. Ja kausituote oli.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #319 : 10.05.07 - klo:12:40 »
Tässä ketjussa puhuttiin aika paljon Cliniquen uudesta poskipunasta/hohtotuotteesta muutama kuukausi sitten. Moni uhkasi sellaisen ostaa... Onko kukaan näin tehnyt? Kokemuksia? Kovasti himottaisi, mutta ostan vain, jos se toimii sekä poskipunana että hohdemeikkinä. (Sillä pääasiallinen tarve poskipunalle)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #320 : 10.05.07 - klo:12:49 »
^mulla on tuota ja rakastan sitä! Toimii erittäin hyvin poskipunana, kestää koko päivän ja sisältää hohdetta niin että mikseipä tuo hohtotuotteenakin kävisi, itse kyllä olen poskipunaksi ostanut ja niin sitä käytänkin. Mutta hohtava tuote siis on kyseessä.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #321 : 10.05.07 - klo:12:55 »
^Kuulostaa ihanalta! Ostin juuri Lumenen hunaja - aurinkopuuterin, jota käytän lähinnä korostuksiin ja hohtoa tuomaan. Jos ostaisin tuon Cliniquen poskipunaksi, niin olisikohan yhdistelmä liian tårta på tårta vai just passeli?  :D 

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #322 : 10.05.07 - klo:12:58 »
^Tykkään minäkin. Käytän sekä poskipunana että vaaleenpaa sävyä hohtona. Tuntuu riittoisalta, koska sävy Peony on ainakin minulle hyvinkin punainen ettei tarvitse kuin hipaisun.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Anaya

• Vieras
« Vastaus #323 : 13.05.07 - klo:10:55 »
Onko tuo Cliniquen poskari/hohtotuote tullut siis ihan Suomeen, vai oletteko tilailleet netistä? On vaan niin herkullisia sävyjä.  :-*

Ja melkein unohtui vielä kysyä, että paljonko suunnilleen maksavat?
« Viimeksi muokattu: 13.05.07 - klo:10:59 kirjoittanut Anaya »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 13.05.07 - klo:10:59 »
^ Kyllä myydään Suomessa tuota.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #325 : 13.05.07 - klo:17:10 »
^Ymmärtääkseni kahta sävyä noista neljästä saa Suomesta.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 21.05.07 - klo:16:39 »
Haistaako joku muu tuossa Revlonin Skinlightsissa appelsiinimaisen tuoksun? ;D Minulle hyppää aina tuollainen tuoksu nenään kun meikkivoiteen ja tämän sekoitusta levittelen naamalle. Sellainen appelsiinijugurtin tuoksu. Ja meikkivoiteena käytän Lorealin Infalliblea. Kumpikaan näistä ei mielestäni haise yksinään tuollaiselta, mutta yhdessä ainakin tuoksahtaa selvästi. Ei siinä mitään, ei ole valittamista kun hyvä tuoksu on kumminkin. ;D

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 25.05.07 - klo:16:21 »
Tajusin vasta tänään, että Guerlainin Meteorites-kuulien diskopalloefekti onkin kiinni siitä, millaista meikkipohjaa on käyttänyt. Käytän siis yleensä mineraalimeikkijauhetta, mutta eilen testasin yhtä Lumenen meikkivoidenäytettä, ja Meteorites-kuulat (Beige Chic) tekivät kasvojen ihon todella giltterpintaiseksi. Levitin sitä ihan tavalliseen tapaan isolla siveltimellä.

Ensimmäinen reaktio oli tietenkin se, että naama on kimaltanut reippaasti aikaisemminkin, enkä ole vain huomannut.  :-X Tänään sitten kokeilin uudelleen minerallimeikkijauheella - eikä mitään ongelmia! Ilmeisesti johtuu siitä, että mineraalimeikki heijastaa valoa eri tavalla?
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 25.05.07 - klo:16:49 »
Kaivoin Boots Botanicsin Radiance Beauty Balmin meikkipussin pohjalta tuossa pari viikkoa sitten ja nyt on tullut käytettyä ihan päivittäin. Ihan huipputuote! Käytän vain korostuksena poskipäillä ym, ja tulee kyllä todella kivaa, tasaista hohtoa. Eivätkä ole mitään glitterhippusia, vaan tasaista hehkua siis todellakin. Tätä on kyllä pakko hamstrata lisää, kun Boots kerran vetäytyy Suomen markkinoilta!
1c M ii BSL

Poissa LadyRaven

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 04.06.07 - klo:12:09 »
Minä muistan myös tuon Anytimen valomeikkivoiteen. Meinasin moneen kertaan ostaakin, mutta en sitten ostanut, kun en silloin varmaan olisi osannut tuota käyttää. Oli sellaisessa läpinäkyvässä tuubissa ja itse voide samanväristä kuin Lumenen vastaava. Ja kausituote oli.

Mulla oli myös tuo. Sitten mulle iski villitys, että piti päästä eroon kaikista turhista meikeistä, eli niistä mitä en käyttänyt juuri koskaan ja jos jotain juttua oli kaksi vähän vastaavaa. Mulla oli ja on edelleen Anytimen hohtopuuteri ja silloin tuhoamisvimmassani päätin tuon puuterin säilyttää. En silti sitäkään vuosiin käyttäny ja nyt huomasin siinä olevan jotain hilehippusia, eli en kyllä käytä edelleenkään. Tuo alkaa varmaan olla jo roskiskamaa, sen verran vanhaa.

Nyt pitäisi jossain välissä raskia ostaa uusi Lumenen hohtovoide. Meikkivoiteeseen sekoitettuna tule hienoa jälkeä.
Only death is real.