Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 84498 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #345 : 09.06.07 - klo:17:07 »
Mä en kyllä voi erityisemmin suositella Lumenen crystal radiancea. Siis ei se juurikaan lisää hohdetta. Ja on tosiaan melko töhnäkästä ja varmaankaan ei pelaa jos on rasvainen iho. Luulen, että puuterimaiset hohtotuotteet ovat rasvaiselle iholle parempia.

Varis

• Vieras
« Vastaus #346 : 09.06.07 - klo:17:40 »
Mulla on hieman toisenlainen kokemus tuosta crystal radiancesta, vaikka ihoni kiiltää helposti. Mielestäni heleytti ihan mukavasti eikä lisännyt rasvaisuutta.

Olen siirtynyt myös hohdetuotteiden käyttäjäksi, enkä enää pyri täysin mattaan lopputulokseen. Heräsin tädin tavoin hiukan myöhään tässä suhteessa. Olen aivan ihastunut tuohon Sun radiance hunajaan ja H&M shimmering-puuteriin. Ihosta tulee kauniin kuulas ja luonnollisemman näköinen kuin tympeään mattaan tähädätessä.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 09.06.07 - klo:22:07 »
Tuo Shiseidon Visible Luminizer Serum ei ole samassa mielessä kuultovoide kuin vaikkapa Lumenen Crystal Glow tai jokin muu selvä hohtovoide, tuohan on ihonhoitotuote, kuuluu Shiseidon ihonhoitosarjaan ja Strawberrynetissäkin löytyy ihonhoitotuotteiden joukosta. 

Kiitokset Hunikselle jälleen kerran perusteellisesta vastauksesta! :) Ihmettelin itsekin jo Strawberryssä, että Shiseidon Visible Luminizer on ihonhoitopuolella eikä meikeissä. Nuo lainaamasi jutut olivat myös paketin mukana tulleessa tuoteselosteessa. Tuosta selosteesta käy selkeästi ilmi, että kyse on juurikin ihonhoitotuotteesta eikä meikistä.  Pöh, tunnen itseni aika tyhmäksi. En tainnut tutkia asiaa tällä kertaa tarpeeksi, vaan luotin arvoisan Fankun asiantuntijuuteen ja näin päädyin maksamaan paljon rahaa jostain, joka ei ollut ihan sitä mitä hain. :P  No, turha tuotehan tuo ei kumminkaan ole, pitää vaan suhtautua tuohon eri tavalla ja varmasti se Fluidea ohentaa kumminkin. Edustakoot se sitten vaikka luksusluokan ihonhoitotuotteita, joita minulla ei ole yhtäkään. :D

Täti, mitä olet tykännyt noista Meteoriteistä?

Oon itsekin tuolta kiilto kuriin -ketjusta alkanut miettiin hohtopuuterin hankkimista, ja Meteoritesin Beige Chic ja Mystic molemmat kiinnostais. Oon täältä lueskellut käyttäjäkokemuksia, ja varsinkin tosta Mysticistä on vähän ristiriitaisia, joillekin ollut liian punapohjainen sävy ja Beige Chicissä taas huolestuttaa, että onko se liian tumma aurinkopuuterimainen... Mun ihonsävy on neutraali/keltapohjainen, ei kovin vaalea

Olen Meteoritesejäkin testaillut vasta kädelle, viikonloppuna en halua naamaani meikkiä laittaa. :) Kädellä näytti jälki kyllä nätiltä! Ei yhtään tummalta eikä liian kimaltelevalta (vaikka selkeitä, yksittäisiä kimallehippuja tulikin), vaan kauniin kuultavalta. Minun ihoni on varmaan hyvin samanvärinen kuin sinulla, olen myös keltapohjainen (joku voisi luonnehtia neutraaliksikin) enkä ole mitenkään ylettömän kalvakka edes talvella. Meinasin Biiverin lailla käyttää Beige Chiciä puuterin sijaan.

Kyllä muuten se Mythic houkutteli kauneudellaan minuakin, Beige Chic on totta puhuen paljon tylsemmän näköinen. Onneksi kuitenkin tällä kertaa uskoin muita enkä sortunut siihen. Uskoisin, että se olisi ollut minulle aivan liian punapohjainen.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #348 : 09.06.07 - klo:22:39 »
Lafanquellahan ainakin on tämä tuote ja kehunut sitä, osaiskohan neito kertoa siitä jotain fiksua?

Tuskin lähden enää toistamaan mitään mitä Hunis jo ehtikin kertoa, mutta kirjoitetaan nyt suht lyhyesti. Omiin tuotelemppareihin Visible luminizer serum on lukeutunut jo pienen ikuisuuden, tarjoaa niin luonnollista heleyttä iholle. Ei tosiaan sisällä minkäänlaista näkyvää hohdetta, ja siksi tästä niin kovasti tykkäänkin, vastaavanlaisia vaaleita heleyttäviä naturellia jälkeä tekeviä voiteita en itse kovinkaan helpolla oo onnistunut löytämään. Oon kokeillut käyttää tätä kosteusvoiteen alla / korvannut kosteusvoiteen, mutta lähes aina sekoitan tätä pienen pisaran vielä pienempään valomeikkivoidepisaraan. Ihan sellaisenaan käytettynä tämä jättää mulla hyvin hennon kuullon iholle, ikään kuin valo heijatuisi tehokkaammin ihosta, mitään erillistä helmiäistä ei siis iholla kuitenkaan ole havaittavissa. Iho vain näyttää kirkkaamalta ja eloisammalta niistä kohdista joissa tuotetta on. Ihan samaan tyyliin toimi mulla esim. aikoinaan käytössä ollut No7:n Instant radiance seerumi, mutta sitemmin sen koostumusta on muutettu eli en tiedä miten nykyinen versio toimii.

Toisinaan teen niinkin että sipaisen ko. Shiseidoa vain tiettyihin korostettaville kasvojen korkeimmille kohdille, eli otsan korkeimmalle kohdalle, poskiluille, nenänvarteen etc.

Oon itsekin tuolta kiilto kuriin -ketjusta alkanut miettiin hohtopuuterin hankkimista, ja Meteoritesin Beige Chic ja Mystic molemmat kiinnostais. Oon täältä lueskellut käyttäjäkokemuksia, ja varsinkin tosta Mysticistä on vähän ristiriitaisia, joillekin ollut liian punapohjainen sävy ja Beige Chicissä taas huolestuttaa, että onko se liian tumma aurinkopuuterimainen... Mun ihonsävy on neutraali/keltapohjainen, ei kovin vaalea

Katso ehdottomasti Beige Chicia! Uskon että olisi juuri loistava valinta sulle. Tää sävy toimii erinomaisesti jos kasvojen iho on yhtäänkään keltapohjainen, eikä se ole missään tapauksessa yhtään aurinkojälkeä tekevä. Itselleni en ole kyseistä sävyä ostanut koska mulla niin viileänvaalea punapohjainen iho, eli toimisi sunlaisella iholla taatusti hyvin. Ja kannattaa ehdottomasti siirtyä hakemaan tervettä hehkua ja hohdetta kasvoille, imo paljon kauniimpaa kuin valoaheijastamaton matta!

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 09.06.07 - klo:22:53 »
Entä jos on todella vaalea iho, onko tuo Beige Chic poissa laskuista? Olen monesti katsonut Sokoksessa noita Meteorites-kuulia, mutta ei niitä saa testailtua kunnolla iholla kun ei ole sutia tai mitään millä ottaa sitä väriä testeristä. (Myyjiltä saa taas niin surkeaa palvelua, että ei siitä enempää. Voi kun Stockmann Beautylla olisi Guerlainin tuotteita.. :-\ )
Mythic taas arvelluttaa, että jos se tuo sitä punaisuutta mistä täällä ovat jotkut maininneet. "Pucci-sävy" vaikuttaa vielä punapohjaisemmalta. :-\
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #350 : 19.06.07 - klo:09:16 »
Osaisiko joku suositella hohdepuuteria joka olisi kiinteässä muodossa, sisältäisi mahdollisimman vähän jos yhtään vaaleanpunaista/punaisia sävyjä ja antaisi todella reilusti hohtoa bilemeikkiin ? Tällaista olen etsinyt tuloksetta  :-\ Yksi mahdollisuus on tietysti ostaa näitä joissa on valkoinen, vaaleanpunainen ja joku tummanruskea ja käyttää vain sitä valkoista mutta aika pieneksi menee sutimisala ja ne kaksi muuta olisi täysin turhia minulle...
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 19.06.07 - klo:09:49 »
^^ Myös Estée Lauderilla on ainakin yksii vaalea hohdepuuteri, joka kannattaa katsoa. En ole varma, ovatko nykyään sama tuote, mutta molempia versioita olen nähnyt. Estée Lauderin omilta sivuilta sain sen kuvan, että ylempi on vanhempi versio ja alempi uusi.

"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 19.06.07 - klo:10:00 »
^^^ Ja Isadoran Face glowssa se vaaleanpunainen näyttää kasvoilla ja kädessä oikeastaan ihan samalta kuin se valkoinen. Minä en ainakaan naamalla huomaa mitään eroa, kumpaa laittaa, ainakaan jos noita pistää sekaisin. H&M kolmiosaisessa sama juttu, vaaleanpunainen näkyy melkein helmenvalkoisena kädellä, mutta on kuitenkin ehkä vähän tummempi kuin Isadorassa.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 19.06.07 - klo:12:46 »
Seela, en ole varma antaako tämä nyt niin voimakasta hohtoa, mutta Maybellinen Cityshimmerin vaaleanpunertava sävy on ollut aika kiva. Jos tätä vertaa TBS:n vaaleanpunaiseen Shimmer Wavesiin,niin tässä Maybellinen tuotteessa on hohtoa voimakkaammin.
Edit. puusilmä kiittää Magiaa, ei ilmeisesti osaa lukea :(
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo:13:37 kirjoittanut princess »
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 19.06.07 - klo:12:48 »
^ Seela ilmeisesti hakee juuri ei-vaaleanpunaista ja tuo taisi olla kausituotekin, jos nyt en ihan väärin muista.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 19.06.07 - klo:14:16 »
Juu kiitos paljon kaikille hyvistä ideoista, arvelinkin että täältä se apu löytyy ja nopeasti  :) Olen monen muun tavoin haikaillut pitkään Narsin Orgasm-poskipunan perään ja nyt olisi tietysti hyvä syy tilata se tuon hohtopuuterin kaverina....  ::)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 24.06.07 - klo:10:14 »
Onko kellään kokemusta Cliniquen hohtonesteestä Colour Rub All Over Lustre? Hakusessa olisi siis ei-rasvoittava hohtoneste, jota voi sekoitella meikkivoiteeseen/päivävoiteeseen ja käyttää sellaisenaan korostuksiin esim. kulma- ja poskiluilla. Luin MuA:sta tuosta arvosteluja, jotkut kehuivat tosi paljon ja osa sanoi että rasvoittaa ihoa hirveästi.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 24.06.07 - klo:11:02 »
^ Mitä tarkoitat tuolla rasvoittavuudella ylipäätään? ;D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #358 : 24.06.07 - klo:13:57 »
^^ Löytyy, en kyllä muista sävyä, taisi olla joku hopeinen. Mielestäni aika tönkköä, jos verrataan L'Orealin LumiBaseen. Kokeilin tuota meikkivoiteeseenkin, en saanut toimimaan. Olen joskus laittanut tipan korostuksiin, mutta koko naamalla en tykkää ja decolteellä tuntuu myös aika paksulta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Mango

• Vieras
« Vastaus #359 : 24.06.07 - klo:16:38 »
Osaisittekohan suositella jompaa kumpaa, IsaDoran Face Glow:ta tai Revlonin Skinlights:ia (tämä ilmeisesti lopetettu mutta Anttilassa olin vasta näkevinäni) ? Melko erityyppisiähän nämä tuotteet ovat mutta mutta.. Jos jollain olisi kokemusta molemmista niin voisi vähän vertailla? (Kuinka luonnollisen hehkun antaa, ovatko helppoja levittää yms..) Olisin kiitollinen :)