Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81832 kertaa)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #390 : 30.07.07 - klo:18:26 »
Löysin kesän alennusmyynnistä MUS:n luminizerin sävyssä Beam. Aivan täydellinen voidemainen highlighter, ja juuri oikea sävy kaltaiselleni kalkkinaamalle. Tästä muistaakseni on saatavilla myös kullansävyinen versio.

Mä kans kattelin tuota Beam-sävyä jokunen aika sit. Laitatko testailtuasi vähä arviota, esim. kuinka paljon näkyvää hilettä, minkä sävyinen kuulto (kylmä vai lämmin) jne. Ainakin sokkarin keinovalossa näytti aika hileiseltä, mutta koostumus oli mukavan oloinen, ei lainkaan tahmea niinkuin joillakin vastaavilla on tapana. Tästä on myös tosiaa kullansävyinen ja vielä hopean sävyinenkin, hopea kuulostaa omituiselta.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 31.07.07 - klo:12:02 »
^Hileitä? Ihmettelin tätä, sillä minusta tuote on ollut ihan voidemainen ilman selvästi erottuvia hileitä. Kävin äsken testailemassa, ja sävy on minusta kylmänsävyinen hyvin vaalea kulta, ehkä platina kuvaisi tätä parhaiten. Pieniä hileitä erottuu jos tuotetta laittaa hyvin ohuelti iholle.  Erottuu selkeästi iholla kiiltävänä.  Tämä on paksumpaa ja peittävämmän oloista kuin vuodelta Y oleva Body Shopin  Glow Enhancer. Silti omasta mielestäni ei ole ollut mitenkään silmille hyppäävää jankkia kasvoilleni laitettuna.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 31.07.07 - klo:14:11 »
^sokkarin keinovalossa vähä joka tuotteessa näyttää olevan hileitä, ehkäpä se mun havaintoni johtui siitä :) Oon erään kerran ostanut sieltä ''upeasti kimaltavan'' luomivärin joka osottautuukin paremmassa valossa vain kevyesti hohtavaksi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 02.08.07 - klo:15:59 »
Kokeilin tänään Body shopissa hylsyyn pakattua kuultopuuteria (siis hylsyn sisällä puuteri ja nuppia painamalla se tulee ulos harjaosasta). Hmm, mielenkiintoinen tapaus. Vaalein sävy näytti käyvän iholleni, heleytti sitä - kun käytän noita vahamaisia meikkivoiteita tai Grimasin puutereita (esim Fixing), on pakko laittaa päälle jotain heleyttävää, muutoin naama on ihan kuolleen näköinen.

Onko kellään muilla kokemuksia tuosta BS:n kuullosta? Siellä oli myös voiteena oleva heleyttäjä, sekin mielenkiintoinen mutta erityisesti puuteri kiinnostaa. Maksaa kyllä aika paljon, yli 25 ekeä...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 02.08.07 - klo:16:19 »
^Mulla on tuota, ja muistaakseni omistamani sävy on juuri se vaalein. On melko hileistä kamaa, en itse osaa arkimeikkin tuota käyttää... mutta toimii kyllä bilemeikissä nätisti. Voi tupsutella myös esim. decoltée (vai miten se kirjoitaan) -alueelle  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 02.08.07 - klo:18:44 »
^^ Itse katselin tuota hohdepuuteria muutama viikko sitten. Se kimalteleva on tosi hileistä ja glitteristä. Matta on taas aika turha, kun on aurinkopuuteri. Itse suosittelen sitä voidemaista glow enhanceria, se on aivan upeaa tavaraa (ittelläni 01, sitä valkeaa ei Suomesta taida edes saada). Jättää ihanan heleyden ja hohtavan kuullon, muttei hileitä. Tuosta en luovu ikinä  :-*
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 02.08.07 - klo:18:49 »
^^. Itse suosittelen sitä voidemaista glow enhanceria, se on aivan upeaa tavaraa (ittelläni 01, sitä valkeaa ei Suomesta taida edes saada). Jättää ihanan heleyden ja hohtavan kuullon, muttei hileitä. Tuosta en luovu ikinä  :-*

Vaalein väri tuosta hohtovoiteesta oli kyllä aivan valkoista. Esitteessäkin näyttää olevan tuo valkea sävy ja sitten kolme muuta,sävytettyä varianttia. Yves Rocherilla oli muuten vuosia sitten vastaava valkoinen heleyttäjä, ja se oli kyllä loistotuote. Taidanpa miettiä uudestaan tuota voidetta...

Ihme kyllä, tuo varsinainen puuteri ei tehnyt kasvoilleni mitään liikaa glitteriä, vaikka kokeilin sitä aika paljon kasvoilleni. Mutta kuten olen huomannut kaikki tahtoo meikkien suhteen olla täysin yksilöllistä.

Joillakin teatteri/maskeeraussarjoissa on muuten heleyttäviä puutereita. Tsekkasin Ben Nyen sivut, suomalaiset Riitta Vaaran, ja siellä on ainakin yksi puuteri jolla on heleyttävä efekti.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 02.08.07 - klo:19:18 »
^ Juu, mullakin kävi niin että kun astuin ulos liikeestä auringon valoon ja katsoin kättäni niin  :o kimalsin kun joulukuusi heh. Mä tykkään siitä sävytetystä nro 1, se ei tosin kuitenkaan jätä yhtään "väriä". On mielestäni parempaa kuin esim. Lumenen hohdevoide.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 02.08.07 - klo:22:56 »
^^ Mulla on valkoinen TBS:n Glow Enhancer, sen sävynumero on nimenomaan tuo 01. Olen tainnut jo TBS-ketjuun listailla kokemuksia, mutta kuitenkin. Tuo on tähän mennessä kokeilemistani hohdevoiteista paras. Ei sisällä näkyviä glitterhippusia (iso plussa!), joten diskopalloefektistä ei ole pelkoa. Toimii loistavasti ainakin sävytettyyn päivävoiteeseen sekoitettuna.

Lumenelta on näköjään tulossa syksyllä hohde- / korostuspaletti, samanlaisessa pakkauksessa ja ilmeisesti samankaltaisella koostumuksella kuin peitevoidepaletti Beauty Base. Vaikuttaa kiinnostavalta tuotteelta, väreinä olivat ainakin valkoinen ja beige.

edit. typo
« Viimeksi muokattu: 05.08.07 - klo:23:22 kirjoittanut viceversa »
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Tristy

• Vieras
« Vastaus #399 : 04.08.07 - klo:16:02 »
Mä en kyllä sittenkään ole kovin ihastunut noin kuukausi sitten ostettuun Guerlainin Winter radiance -meteoriteskuuliin. Haju tökkii suuresti ja hileet on ihan liian isoja että tykkäisin sitä käyttää koko kasvoille.  Muutaman kerran on tullut käytettyä, mutta muuten tuo purkki makaa laatikon pohjalla. Tykkään huomattavasti enemmän käyttää Maybellinen Cityshimmeriä (sävyssä Palest peony), hohde on siinä huomattavasti hienojakoisempaa, eikä se tuoksu millekään. Sopii käytettäväksi hyvin koko kasvoille. Taidan jossain vaiheessa päätyä laittamaan Meteoritekset myyntiin.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 05.08.07 - klo:21:44 »
Sain joku aika sitten Strawberrynetistä tilaamani Estee Lauderin Platinum Illuminator -hohdepuuterin. Oon käyttänyt tuota nyt poskipäillä ja kulmaluilla muun meikin lisäksi, ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Annostelussa kantsii olla varovainen koska tekee tosi hohtavaa jälkeä, mutta kevyellä aurinkopuuterihuiskun sipaisulla tulee oikein kaunis kuulto/hohde kasvoihin. Nimen perusteella pelkäsin että tämä ois hopeinen, mutta on kaunis viileähkö shampanja-beigen sävy, ei tuo ainakaan mun kasvoille mitään sävyä vaan pelkkää hohdetta.

Jos jotain kiinnostaa, niin vinkkinä: tää näkyy tällä hetkellä olevan Strawberrynetin Top 20 specialseissa puoleen hintaan eli 15 USD.

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #401 : 05.08.07 - klo:21:50 »
^Mä olen suunnitellut tuon tilausta, mutta jostain syystä hiukan epäröin. Sun kuvailujen perusteella voisin kyllä tilata tuon, muakin ehkä nimeomaan se väri hiukan mietitytti. Mutta jos tuloksena on pelkkää hohdetta, niin vaikuttaa kyllä hankkimisen arvoiselta tuotteelta.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #402 : 05.08.07 - klo:22:28 »
^^mä tilasin tuon eilen hetken mielijohteesta kun halvalla sai ::) Mutta kiva kuulla ettei ollut turha hankinta.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 05.08.07 - klo:23:15 »
Voi vitsit, mäkin melkein jo tilasin tuon kun oli niin edullinen. Eihän tuossa kyllä paljoa häviäisi jos ostaisi, mutta kun mulla on jo ihan tarpeeksi (nurkissa lojuvia vähänkäytettyjä) hohtotuotteita ::) Mutta jos tuo on tosi hyvä niin sitten mäkin kyllä tilaan!

Typerät MACit saivat mut tekemään ensitilauksen mansikkanettiin ja nyt mä olen hankkimassa sieltä joka välissä jotakin. Eikö se ebayn tarjonta olis jo riittänyt ::)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 07.08.07 - klo:17:36 »
Huomasin äsken kaupungilla, että Stargazerilla on puhtaan valkoinen foundation, jota ilmeisesti voi käyttää hohdetta antamaan meikkivoiteeseen sekoitettuna. Kokemuksia kellään? Ainakin halvempi sarja kuin Body Shop :)