Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 82600 kertaa)

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #405 : 15.08.07 - klo:14:11 »
Pakko oli ostaa laivareissulta Lumenen uusi korostushohdepaletti ja Cliniquen Shimmerin tones powder Bare bronze -sävyssä. Lumeneen oon kyllä aika pettynyt. Ehkä en vaan oikein löydä tälle sopivaa käyttötarkoitusta kun napit ovat pieniä ja voidemaisia. Ainoa mihin olen tähän mennessä kokeillut on kulmakarvojen alle, mutta siihen nyt löytyy jo ennestään sopivia tuotteita. Cliniquen paletti on kyllä ihana ja näitä sävyjä voi käyttää koko kasvojen ehostamiseen. Nyt vaan vähän mietityttää kun kesä alkaa taittua syksyyn ja vieläkin ostan uusia hohdetuotteita jotka tietysti näyttävät parhaimmilta kesällä :) Noh toivottavasti nämä säilyvät hyvinä muutaman vuoden..

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 15.08.07 - klo:16:33 »
^ Pöh, hyvin niitä korostustuotteita voi käyttää ympäri vuoden. Minusta ne sitäpaitsi näyttävät kauniimmalta talvella kuin syksyllä. Se tuo kaunista heleyttä naamalle sellaisessa pimeydessä ja lumessa. :P Ja kokeile käyttää sitä palettia poskipäille, amorinkaarelle, nenän varteen ja kulmien alle.

Jepi

• Vieras
« Vastaus #407 : 16.08.07 - klo:11:41 »
Mietin täs et onkos noista kuultotuotteista ( voidemaisista) mtn hyötyä jos käyttää noita mineraalipohjia,joista kuitenkin melkein kaikki on enemmän ai vähemmän matta-juttuja?? Vai pitääkö vaan tyytyy noihin hohdepuutereihin, joita sitten pitää sutia korostamaan ja vähän tuomaan eloa kasvoihin...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #408 : 16.08.07 - klo:12:10 »
^ Minä olen ainakin laittanut koko kasvoille Lumenen ihonsävyn heleyttäjää (tavallista ja sävyä 1) ja päälle meikkipuuteria ja kummankin läpi on kuultanut hieman.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Jepi

• Vieras
« Vastaus #409 : 16.08.07 - klo:12:28 »
Jeps noh pitäis varmaan hankkia jotain testiin sitten..ostin tos juuri semmosen hohdepuuterin TBS:lta siin on semmosia "laineita " valkosta ja punertavampia sävyjä ( voilaittaa silmiin tai kasvoille) siitä tulee just hohdetta enemmänki..ei niinkään kuultoa..

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #410 : 16.08.07 - klo:18:25 »
Pari viikkoa käytelty Estee Lauderin Brillian Shimmer puuteria. Aattelin että noita hohde tuotteita on mulla liikaakin, mutta tämä osoittautui oikein tarpeelliseksi.
Lämmin, kultapunainen hohde joka käy hyvin päivettyneelle iholle. Olen laittanut myös poskipunan tilalla. PL:n YGG sopiikin sitten talveksi.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #411 : 05.10.07 - klo:16:29 »
Onkohan jollain merkillä hajustamatonta hohtavaa meikkivoidetta/puuteria tms.?
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #412 : 06.10.07 - klo:14:33 »
Onko kellään kokemuksia tosta Lumenen Crystal Radiancesta? Onko ostamisen arvoinen tuote?

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 06.10.07 - klo:14:37 »
^^ Ihan hyvä tarkoituksessaan, mutta sisältää isoparaffinia. Teki siis omalle iholleni tuon aineen takia ihonalaisia paiseita sekä pikkunäppyjä, mutta hohti kyllä hyvin poskarinkin alta. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 06.10.07 - klo:14:38 »
Onko kellään kokemuksia tosta Lumenen Crystal Radiancesta? Onko ostamisen arvoinen tuote?

Mulla teki ihon enemmänkin rasvaisen, kuin hohtavan näköiseksi. :P
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 06.10.07 - klo:14:39 »
^^ Aika monellakin, kannattaa aina haulla ensin katsoa niitä kokemuksia, ennen kuin kysyy.

Mutta asiaan, riippuu vähän meinaatko käyttää tuota koko kasvoilla vai ihan joihinkin yksittäisiin kohtiin ja käytätkö minkä verran meikkivoidetta ja puuteria. Minusta tuo on aika turha tuote, jos käyttää sen päällä tai alla jotain meikkiä.. Ja monille on aiheuttanut myös finnejä, taisi sisältää silikonia. Osta ennemmin joku puuterimainen/voidemainen kunnollinen korostustuote, ei tuolla tee oikein mitään, ellei muuten ole ihan luonnonlapsi, meikittömällä naamalla voi näyttää kivalta. Tuo on myös aika sinertävähohtoinen, lämpimälle iholle ei saata sopia.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #416 : 06.10.07 - klo:18:08 »

Riippuu hinnasta, täydellä hinnalla en ehkä ostaisi mutta jos joku hyvä alennus tulee vastaan niin voisin suositella. Itse tykkään käyttää tuota perinteisien meikkivoiteiden kanssa (yleensä käytän mineraalimeikkipohjaa). Joko sekoitan tuota meikkivoiteeseen tai sitten levitän alle ensin tuota ja päälle ohuesti meikkivoidetta. En tiedä toimiiko kaikkien meikkivoiteiden kanssa hyvin, mutta ainakin Clarinsin True Comfort Light Reflecting meikkivoiteen kanssa toimii, se kun on jo itsessään hieman valoa hohtava.

Iho-ongelmia ei ole minulle tullut tuosta, mutta käytänkin sitä aika harvoin. En sitten tiedä mitä iho tykkäisi päivittäisessä käytössä tuosta. Tuolla saa kyllä kauniin ja luonnollisen hehkun kasvoille, aivan erilaisen kuin puuterimaisilla hohtotuotteilla. En tiedä miten keltapohjaisen tai tumman ihon kanssa näyttää, mutta todella vaalealle punapohjaiselle iholle ainakin sävynsä puolesta sopii  :)

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #417 : 06.10.07 - klo:20:37 »
Mä olen pitänyt kovasti Crystal Radiancesta, ei ole aiheuttanut mitään iho-ongelmia vaikka on ollutkin pitkään päivittäisessä käytössä. Antaa tosi luonnollisen lopputuloksen, mikä on mulle tosi tärkeää arkimeikissä. Puuterimaiset hohtotuotteet on melkein poikkeuksetta olleet arkikäyttöön liian voimakkaita/hileisiä, mitä en aina ole kotona meikatessa huomannut vaan vasta auringonvalossa. Ja kevyellä kädellä olen niitäkin käyttänyt, ettei vika suinkaan ole annostuksessa. Laitan tuon päälle vielä kevyesti irtopuuteria, ja hohtelee sieltä mun mielestä tosi nätisti ja luonnollisesti. Otsallekin sitä kokeilin joskus, mutta siinä huomasin sen rasvoittavan hieman, mitä ei ole koskaan poskipäillä tai nenänvarressa käynyt.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #418 : 06.10.07 - klo:20:43 »
Munkin mielestä toi Crystal Radiance on kivaa. Mulla on siis keltapohjainen iho ja ainakin mulle käy. Heleyttää kivasti mutta ei ainakaan mun iholla erityisesti " hohda" . Kiva perustuote arkeen mutta käytän puuterimaisia hohtotuotteita lisäksi.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #419 : 06.10.07 - klo:21:38 »
Minä tykkään myös Crystal Radiancesta, käytän sitä vapaapäivinä iholla yksitään ja muuten meikkivoiteen alla ja joskus seassa koko kasvoilla. Ei tule niin selkeää hehkua kuin jollain korostuspuuterilla, mutta sellainen kiva  heleys iholle kuten tuossa on tarkoituksenakin. ELi ei mitään vahvaa hehkua, mutta pieni kuulaus.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.