Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 77784 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #435 : 20.01.08 - klo:17:20 »
Mä olen taas tykännyt Moon Beamista, vaikka olenkin väreiltäni kylmä. Mutta jokatapauksessa jompi kumpi Beameista olisi varmasti hyvä valinta. Itse käytän tuota meikkivoiteen päälle poskipäitä korostamaan, ja kuultaa kyllä todella kauniisti ohuen irtopuuterikerroksenkin läpi :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 20.01.08 - klo:17:37 »
^Kökkö sentään, en pysty tilaa ulkomailta. Kuulostaisi varsin hyvältä muuten tuo High Beam :(

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 20.01.08 - klo:20:24 »
^ Miia, jos sulla on mahis päästä Stockalle, MACin Strobe Cream kannattaa myös katsastaa.

Olen käyttänyt tuota noin kuukauden sävyttävän päivävoiteen kanssa ja todennut tuotteessa olevan kaiken, mitä haen voidemaiselta kuultovoiteelta, tärkeimpänä se antaa tasaista hohtoa ilman ainuttakaan kimallehippusta. Sävy on neutraali, vaikka tuubissa taittaakin hieman vaaleanpunaiseen.

Hait ohutta voidetta ja sitä tuo ei ole, mutta on toisaalta paksumman koostumuksen takia tosi riittoisaa. (Levitän ensin sävyttävän päivävoiteen ja tuon pikku tippoina kasvoille ja levitän MACin 187:llä pyörivin vedoin.)
Tuubi on isohko, hintaa 32e.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 27.01.08 - klo:21:04 »
Mun uusi ihastus on NARSin highlighting blush powder Albatross. Poskipäille antaa ihanaa hehkua helposti ja nopeasti, eikä sisällä mitään hohdehippuja vaan täysin tasaista hohtoa. Kuvailisin tätä kiinteässä muodossa olevaksi Lily lolon Star dustiksi :D Tosin Albatross on hiukan kultaisempaa kuin Star dust, mutta silti sopii mainiosti punapohjaiselle iholleni. Kestääkin koko päivän kauniina kasvoilla. Tuotetta voi käyttää myös vaikkapa mattaisen poskipunan päälläkin kevyelti pientä hohtoa antamassa.

Voidemaisten ja jauhemaisten hohtotuotteiden kanssa kuluu aina enemmän aikaa ja aamulla meikatessa aika on rajallinen, joten olen todella tyytyväinen että löytyi näin kiva kiinteä tuote josta saa nopsaan siveltyä kasvoille tarpeen mukaan :)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #439 : 27.01.08 - klo:21:09 »
Mullakin on toi NARSin Albatross ja tykkän siitä kanssa paljon. Mustakin toi on ihana juuri koska on kinteässä muodossa oleva hohdetuote, tosin en ole oikein muunlaisia pitkiin aikoihin suosinutkaan. Sävyvalikoima vaan saisi olla noissa laajempi. Jossain vaiheessa myös sävyistä Venusta ja Macchu piccua sai tollasina kiinteinä hohdepuutereina, en tiedä oliko se joku väliaikainen juttu. En ole nyt enää vähään aikaan ainakaan itseäni kiinnostavaa Venusta löytänyt kuin sellasena Sparkling loose powderina. Pitää koittaa metsästää vaikka ebaysta.  ::)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #440 : 28.01.08 - klo:03:00 »
^Tuo NARSin Albatross näyttää ihanalta! Tässä ohessa myös kuva jos joku muukin haluaa nähdä miltä se näyttää. Mistä olette oman Albatrossinne ostaneet? HQHairista näköjään ainakin saa tilattua helposti tuon.

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 28.01.08 - klo:08:49 »
Mä tilasin HQ:sta ja luulenpa että myös elisaveta hankki omansa sieltä :)

En tiennytkään että noita on ollut eri sävyjä, tällä hetkellä kun valikoimissa on vain Albatross. Samaa mieltä olen elisavetan kanssa että saisi olla muitakin. Mutta eipähän ole valinnan vaikeutta ainakaan :D

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #442 : 28.01.08 - klo:11:34 »
Itseasiassa mun Albatross on Juureskauppojen saalista. Eli ei tällä kertaa HQ:sta. Mutta jos olisin ostanut tuon uutena niin HQ:sta olisin minäkin tilannut. :)

Ja tässä jotakin Atbatrossin kaltaista. Nämä ovat siis niitä pressattuja Sparkling loose hohdepuutereita joista eilen höpisin: http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=1314&SectionID=1866&FeaturedProduct=11173&pID=2

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 28.01.08 - klo:11:41 »
Itseasiassa mun Albatross on Juureskauppojen saalista.

OT Kiva että muutkin mieltää juureskaupat saalistamiseksi tai vastaavaksi nopeat syövät hitaat -viidakoksi  ;D

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #444 : 28.01.08 - klo:11:46 »
Hheh, eiks se tällä vähän niin aina menekkin :D

Ja tänne topicciin voin vielä mainita että saattaapas olla että käyn ostamassa tänään Chanelin kevätlokin ihanan hohdepuuterin joka on nimetty Lunan kunniaksi. Siitä lisää keskustelua tuolla Chanel ketjussa. Jokaisen hohodetuotefriikin kannataa kyllä musta tsekata toi, on aika herkku.  :-*

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #445 : 28.01.08 - klo:11:49 »
Mä tilasin HQ:sta ja luulenpa että myös elisaveta hankki omansa sieltä :)

En tiennytkään että noita on ollut eri sävyjä, tällä hetkellä kun valikoimissa on vain Albatross. Samaa mieltä olen elisavetan kanssa että saisi olla muitakin. Mutta eipähän ole valinnan vaikeutta ainakaan :D

http://www.drugstore.com/beauty.asp?catid=9730 myy myös Narsia ja näkyi olevan noita erisävyisiä hohtopuutereita mistä oli aiemmin juttua. Narsia näkyy olevan paljon tarjolla.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #446 : 28.01.08 - klo:12:01 »
Miltonia, onko toi minkä maalainen nettikauppa?
« Viimeksi muokattu: 28.01.08 - klo:12:13 kirjoittanut elisaveta »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 28.01.08 - klo:12:05 »
^ Näyttäisi olevan amerikkalainen. Ulkomaan tilauksista löysin vain jotain ympäripyöreetä juttua eli ilmeisesti periaatteessa onnistuu, mutta hinnoista ei puhuta mitään. Tuoltahan sais vaikka mitä kivaa, mutta en lähtis tilaamaan jos ei joku muu ole kokeillut ensin :P

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #448 : 28.01.08 - klo:12:14 »
Sama kävi just miulla mielessä. NARS valikoima on kyllä tuolla aikas mahtava. Pari ihanansävyistä poskariakin onnistuin bongaamaan, sellaisia jotka ei kuulu HQhairin valikoimaan. Ja sitten tietty noi kaikki hohdepuuterit!

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 06.02.08 - klo:23:33 »
Mahtaako kellään olla tätä Givenchyn viime joulun Prisme Solitairea? Olisi kiva kuulla kokemuksia, että onko miten hienojakoista hohdetta vai onko kovin glitterinen. Näyttää aika ihanalta...