Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 77795 kertaa)

lily

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #450 : 28.02.08 - klo:21:22 »
Suositelkaa jotain hyvää, mutta halpaa hohtopuuteria tai korostusväriä. Hinta saisi olla max. 15-20 euroa.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #451 : 28.02.08 - klo:22:19 »
Mites olisi mineraalimeikkifirmojen hohtopuuterit? Esim itse olen pitänyt ainakin Lily Lolon Star dustista ja etenkin meowin cat glowsta. Ne olisivat ainakin edullinen vaihtoehto :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #452 : 28.02.08 - klo:23:18 »
^^ Kannattaa katsastaa myös (markettisarjojen) hillitysti hohtavia, vaaleita luomivärejä tuohon tarkoitukseen. Itsellä käytössä Max Factorin Earth Spirits 101 Pale Pebble sekä 116 Wicked White. ;)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 29.02.08 - klo:01:16 »
Make Up Storen microshadow ainakin sävy Muffin on myös toimiva highlighterina :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

lily

• Vieras
« Vastaus #454 : 29.02.08 - klo:20:50 »
Mites olisi mineraalimeikkifirmojen hohtopuuterit? Esim itse olen pitänyt ainakin Lily Lolon Star dustista ja etenkin meowin cat glowsta. Ne olisivat ainakin edullinen vaihtoehto :)
Kiitos, mutta mulla ei ole mahdollisuutta tilata ulkomailta mitään :(

Kiitoksia vastauksista  :-X Minkä hintainen tollanen Max Factorin Earth Spirits-luomari on suunnilleen?
« Viimeksi muokattu: 29.02.08 - klo:20:52 kirjoittanut lily »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #455 : 29.02.08 - klo:20:54 »
^Oiskohan suunnilleen 10 e tai vähän vähemmän.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 29.02.08 - klo:20:57 »
^ Mun muistaakseni Eart Spirits soloilla ei ole hintaa kuin 6€. :) Ainakin omani ostin sillä hinnalla anttilasta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #457 : 29.02.08 - klo:23:31 »
^Oho, onkos ne niin halpoja? Muistin että olisivat olleet kalliimpia kun ostin omani, mutta hyvä vain jos ovat noin edullisia. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 02.03.08 - klo:17:20 »
Mä olen ihastunut Revlonin Skinlights hohtovoiteeseen. Antaa kivan hillityn hohdon meikkiin, mutta naama ei loista diskopallona. Vaalentaa jonkin verran meikkivoidetta, mutta olen talvisin niin kalman kalpea, että oikeastaan vaan hyväkin. Nyt olen sekoitellut tuota Diorin Foreveriin suurinpiirtein puolet ja puolet. Ihan pelkältään en kyllä käyttäisi kuin kulmaluulla ja poskipäillä, kyllä se sen verran kuitenkin hohtelee. Plussaa hinnasta (44ml 8,30€, tilasin Glossista) ja suojakertoimesta SPF 15.

Mä ostin sävyn Natural light, joka on tosi neutraali. Noitahan on olemassa myös Golden, Peach, Pink, Bronze ja Bare light. Kuinka paljon noi sävyt oikeasti eroavat toisistaan? Tuleeko esimerkiksi Golden Lightilla selkeä kultainen hohto? Millaisen sävyn Bare Light antaa?

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 02.03.08 - klo:17:31 »
^Noi Skinlightsit eroaa toisistaan paljon. Esimerkiksi Bronze ja Golden Light ovat aika tummia pelkästään, sopivat myös tummentamaan meikkivoidetta. Tykkään noista kovasti, mulla on vaikka kuinka monta sävyä noita :)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 02.03.08 - klo:17:35 »
^^ Täällä toinen, joka tykkää myös sekotella Skinlightsejä meikkivoiteisiin. Keventävät jotenkin meikkivoidetta ja myös vaalentavat (riippuu tietysti sävystä). Tällä hetkellä mulla on käytössä peach light, joka on sävynsä mukaisesti jotenkin persikkainen sävy mielestäni. Sen lisäksi mulla on tuo natural light myös, se on kyllä huomattavasti vaaleampi kuin peach light.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 02.03.08 - klo:17:41 »
Voisin hankkia vielä kesäksi Bronzen. Yleensä väriä jää naamaani kesällä sen verran, että joutuu ostamaan erikseen kesä- ja talvi-meikkivoiteen. Vähän aikaa sitten siivoilin kylpyhuoneen kaappeja ja kauhistelin miten tumma oli viime kesänä kayttämäni mineraalimeikkiseos. Nyt jos lykkäisi sitä naamaansa, niin voisi näyttää aika mielenkiintoiselta. Jospa tuolla Naturalilla ja Bronzella sit saisi säädeltyä tuota samaa Dioria? Hohtaako Bronze yhtä voimakkaasti kuin Natural, meniskö se pelkästäänkin ilman sekoitusta meikkivoiteeseen?

Mitä nuo maksaa suomessa?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 02.03.08 - klo:17:46 »
^ Suomessa taitavat maksaa vähän päälle kympin, ehkä 13e? :) Suomessa on tosi vähän sävyjä noista, minusta ne muut Natural lightin lisäksi oli tosi tummia.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 02.03.08 - klo:17:47 »
Oman peach lightini sain 3 eurolla kun poistuivat lähi-Cittarin valikoimista. ;D Mutta muistaisin että normihinta noille olisi joku 12 euroa, olenkohan ihan väärässä? ???

Mä olen kokeillut jonkun kerran peach lightiä laittaa pelkästäänkin, ei siitä nyt mikään rumakaan tulos tule, mutta parempi mielestäni kuitenkin meikkivoiteeseen sekoitettuna.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 02.03.08 - klo:17:52 »
Voi sitä pelkästäänkin käyttää jos tykkää hohtavasta tuloksesta. Hohtaa se aika voimakkaasti mutta kyllä mä olen niitä pelkästäänkin käyttänyt, etenkin Bronze ja Golden Lightia.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior