Kirjoittaja Aihe: Kauneusseerumit  (Luettu 10955 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Kauneusseerumit
« : 22.09.11 - klo:17:34 »
Kyseinen aihe kiinnostaa ja ajattelin aloittaa oman ketjun, mut poistakaa vaan,  jos on tarpeen. Haulla etsin, mutta en löytänyt varsinaista ketjua, muuta kuin tehotipat, joten mennäänpä aiheeseen.

Itsellä on rasvainen ja talvella pintakuiva iho sekä 30++ puolella ja kaipaan heleyttävää, kosteuttavaa seerumia, joka ei kuivata, mutta ei myöskään tee rasvaista tuntua iholle. Inhoan sitä, kun iho kiiltää jo tunnin kuluttua. Käytössä on nyt BM 28 tehoseerumi ja en ole vakuuttunut vielä sen tehosta. Kun löytäisi sen ihmetuotteen, joka heleyttää, pitää ihon rasvaisuuden poissa ja kestää iholla koko päivän freesinä ::).

Meikinpohjustustuotteilla tietenkin saa sen kiillon enemmän kuriin, joten seerumin voisi laittaa myös yöksi vaikuttamaan. Lancomen seerumit kiinnostaa sekä Clarinsin beauty flash balm (jos tuota nyt seerumiksi voi sanoa) , mutta hinta on tosi suolainen noissa Lancomeissa. Suositelkaa seerumeita ja kertokaa omista kokemuksistanne :).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Kauneusseerumit
« Vastaus #1 : 25.09.11 - klo:16:52 »
Aiheesta löytyy enemmän mm. 30+ ihonhoito-ketjussa. Yleisneuvona sanoisin: älä osta Lancomen seerumeita, niissä on enemmän alkoholia ja silikonia kuin ihoa varsinaisesti hoitavia aineita! Ainakin uusimmassa Visionnairessa (?) ja Genifiquessa on näin...
Laadukkaita seerumeja löydät esim. Olayn valikoimasta: Regenerist sisältää silikonin lisäksi myös mm. niasiiniamidia, joka hoitaa ja vahvistaa ihoa... Mattapintaisuutta niillä ei tosin saa. Voisit katsastaa myös Iherb-ketjun ja tutkia, mitä aarteita siellä esitellään  :) Näin alkajaisiksi...

Edit Rasvaisuuteen taipuvaiselle iholle suosittelen ehdottomasti myös MD Formulationsin Moisture Defence Antioxidant Hydrating Gel:iä, mm. FeelUnique myy sitä. Koostumus kuin vettä, mutta kosteuttaa! Ei rasvaa eikä silikonia.
« Viimeksi muokattu: 25.09.11 - klo:16:55 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 25.09.11 - klo:17:30 »
Ok, kiitos Narnian :). Lueskelinkin kyseistä ketjua ja täytyy vielä katsoa tarkemmin. Lancome onkin minusta ylihinnoiteltua, ja vielä silikonipitoista, joten pysyn niistä kaukana. Mulla on vaan se huono homma, etten pysyty tilaamaan netin kautta, mulla on vaan pankkikortti.Mut pistän nuo tiukasti korvan taakse ;), jos täällä vaikka joku ihanainen juures niitä ei tarvitsisi.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #3 : 25.09.11 - klo:18:08 »
Kannattaa selailla kaupoilla vähän noita fiinimpiä naistenlehtiä, jos toi Visionnaire kiinnostaa. Ainakin Oliviassa ja Evitassa oli molemmissa aika reilut näytteet siitä taannoin. Kun sellaiseen näytepussiin tekee reiän nuppineulalla ja puristelee sitä kamaa siitä pihalle, niin se riittää tosi pitkään. Mä käytin tota seerumia sen verran mitä kahdesta näytteestä riitti. En ehkä omaksi ostaisi, mutta jättihän se toki sellaisen kivan pinnan iholle.

Mun mielestä Lumenen keltapunainen ravitseva seerumi on varsin mukavaa kamaa.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 25.09.11 - klo:18:47 »
Kannattaa selailla kaupoilla vähän noita fiinimpiä naistenlehtiä, jos toi Visionnaire kiinnostaa. Ainakin Oliviassa ja Evitassa oli molemmissa aika reilut näytteet siitä taannoin. Kun sellaiseen näytepussiin tekee reiän nuppineulalla ja puristelee sitä kamaa siitä pihalle, niin se riittää tosi pitkään. Mä käytin tota seerumia sen verran mitä kahdesta näytteestä riitti. En ehkä omaksi ostaisi, mutta jättihän se toki sellaisen kivan pinnan iholle.

Mun mielestä Lumenen keltapunainen ravitseva seerumi on varsin mukavaa kamaa.
Tarkoitatko sitä C-vitamiini sarjaa? Mulla on siitä kirkastava tehohoito ja ihan ok sekin. Onkohan sitä enää myynnissä, jossa on 2 seerumia, sekä aamu- että iltaseerumi?

Poissa caessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 25.09.11 - klo:19:49 »
Minuakin kiinnostaa kauneusseerumit, olisi ihanaa ottaa käyttöön joku seerumi, niistä tulee niin ylellinen olo :D. Itse olen 22 v, joten mitään seerumia ei kyllä välttämättä tarvitsisi, mutta haluaisin kuitenkin. Jos joku tietää nuorelle ja sekaiholle sopivaa seerumia, vinkkejä otetaan vastaan!

edit: olisi ihanaa, ei ihaaa :D...
« Viimeksi muokattu: 25.09.11 - klo:20:26 kirjoittanut paranoia »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 25.09.11 - klo:20:10 »
Minuakin kiinnostaa kauneusseerumit, olisi ihaaa ottaa käyttöön joku seerumi, niistä tulee niin ylellinen olo :D. Itse olen 22 v, joten mitään seerumia ei kyllä välttämättä tarvitsisi, mutta haluaisin kuitenkin. Jos joku tietää nuorelle ja sekaiholle sopivaa seerumia, vinkkejä otetaan vastaan!
Dermosilin Vivante Sparkling 25+-seerumi vois olla sulle hyvä. Se on ihan yleisesti tykkäilty täällä. Mulla on myös se ja sopii ihan kivasti päiväksikin voiteen alle antamaan vähän extratehoja, ei lähmää.

Mulla on myös Lumenen Vitamin C+ Energisoiva tehohoito, ja se on tosi öljyinen niin olen laittanut vain yöksi. Se ei ole mitenkään korvaamaton tuote mielestäni, mutta niitä on toisinaan aina hyvässä alessa että siihen nähden ihan jees.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #7 : 25.09.11 - klo:21:26 »
Tarkoitatko sitä C-vitamiini sarjaa? Mulla on siitä kirkastava tehohoito ja ihan ok sekin. Onkohan sitä enää myynnissä, jossa on 2 seerumia, sekä aamu- että iltaseerumi?

Joo, kuuluu C-vitamiinisarjaan. Siinä on toi kirkastava ja ravitseva. Toi ravitseva on mun mielestäni parempi. Siinä on kerroksittain punaista ja keltaista öljyä ja se pitää ravistaa ennen käyttöä.

Lushin Full of Grace seerumipala on myös mukava, joskin musta se tuntuu enemmän ihan voiteelle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 25.09.11 - klo:21:43 »
Seerumit ovat ihania ja olen käytellyt niitä aika montaakin. Täällä mainituista Lumenesta ja Dermosilista en kuitenkaan ole pitänyt. Dermon 25+ ei oikein tehnyt mitään ja meni pilalle suunnilleen parissa kuukaudessa, 50+ oli vähän parempi. 40+ on vielä avaamatta. Lumenelta omistin sen vanhan hemmotteluhoidon, punakeltaisen. Se oli muuten ihana, mutta siinä on reilusti jojobaa, joka tukkii mulla ihan järjettömästi. Lumenen vanha Magic Drops -tuhkimotippa mulla on ihan lopussa, siitä olen tykännyt meikin alla tosi paljon. Heleyttää ja tasoittaa ihoa silminnähden ja saa meikin kestämään. Se taitaa olla nykyisin vaaleanpunaisessa putelissa, toivottavasti on samaa kamaa edelleen. Avonilta löytyy Anew Rejuvenate -sarjasta lähes vastaava Flash Facial, jota mulla on pullollinen jemmassa, yhden olen käyttänyt.

Toinen suosikki on Avalon Organicsin C-vitamiiniseerumi, joka myöskin heleyttää ja samalla kosteuttaa. Se on kosmeettisesti miellyttävä käyttää, koska imeytyy saman tien ja jättää ihon sileäksi, lähes mataksi eikä yhtään rasvaiseksi, mutta kosteuttaa silti välittömästi ja hyvin. Saa iHerbistä.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 26.09.11 - klo:12:37 »
Ihania vinkkejä saa täältä :). Mullakin on ollut niitä Dermosillin seerumeita. Just se 25 + oli aika mitätön, mutta nyt käytössä 50 + glowing ja ei yhtään paha omalle 30 ++ iholle. Käytin myös 40+, mutta ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen. Myös Lumenen pikakaunistaja löytyy ja se on ollut mulla satunnaisessa käytössä jo monta monta vuotta, mutta iho kaipaa vielä kyllä jotain enemmän. Ja onhan se hyvä aina kokeilla uutta ja vaihtaa välillä, ettei iho totu liikaa ;).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 26.09.11 - klo:21:11 »
...Edit Rasvaisuuteen taipuvaiselle iholle suosittelen ehdottomasti myös MD Formulationsin Moisture Defence Antioxidant Hydrating Gel:iä, mm. FeelUnique myy sitä. Koostumus kuin vettä, mutta kosteuttaa! Ei rasvaa eikä silikonia.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Tuoksuuko jollekin? Onko tuo luonnonmukainen sarja?

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #11 : 26.09.11 - klo:21:59 »
Toinen suosikki on Avalon Organicsin C-vitamiiniseerumi, joka myöskin heleyttää ja samalla kosteuttaa. Se on kosmeettisesti miellyttävä käyttää, koska imeytyy saman tien ja jättää ihon sileäksi, lähes mataksi eikä yhtään rasvaiseksi, mutta kosteuttaa silti välittömästi ja hyvin. Saa iHerbistä.

Oi että kiva kuulla hyviä kokemuksia tuosta. On tulossa itselleni seuraavassa tilauksessa :) Josko siitä olisi apua mun toivottomalle rasvanassulle.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 12.06.12 - klo:09:46 »
Nostelen vähän tätä ketjua :). Nyt on paljon mainostettu Garnierin seerumi ja voide 2in 1 samassa tuotteessa ja mua aina niin houkuttelee kaikki seerumit, jotka lupaavat antaa heleyttä ja anti -age vaikutusta iholle :D. Onko kukaan vielä testannut?
Toinen on Olay Anti-Wrinkle 2in1 -päivävoide ja seerumi samassa ja sitä ainakin kehuttiin tuolla Yhteishyvä- sivuilla.
Sain viimeksi asioidessani Estee Laurelin Idealist seerumin näytepullon ja testaan sitä seuraavaksi, mutta kaikki seerumit kiinnostaa, jotka myös pitävät lupauksensa.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 12.06.12 - klo:18:06 »
Minä käytin Olay Anti-Wrinkle 2in1 -päivävoidetta vähän aikaa. En osaa sanoa, että oliko siitä jotain hyötyä iholle. Tuoksu oli minun nenään melko voimakas, mutten huomannyt ihoärsytystä. Voide oli melko kevyttä, joten ei varmaan ole sopiva hyvin kuivalle iholle. En tiedä, miten käyttäytyy meikin alla, koska en kokeillut.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #14 : 20.06.12 - klo:12:39 »
Kokeilin lehden välissä tulleen näytteen Lorealin Youth Code Luminizer -seerumista. En kyllä pidä kovin ihmeellisenä, ihan silikonilta tuntui ja mukana oli jotain pientä hohdetta, ei kylläkään isoja hileitä. Incissä on veden jälkeen glycerin, butylene glycol ja dimethicone, sitten parin aineen päässä alcohol denat. Tämän alkuperäistä versiota Youth coden mustaa pulloa on kaiketi kehuttu ja melkein ostinkin sen keväällä, ehkä se olisi parempi. Tykkään Now Foodsin Hyaluronic acid -seerumista ja tällä perusteella pitäydyn siinä. Hohdetta voin laittaa vaikkapa Lumenen niistä tuubeista, mulla on se Hunaja-versio parin vuoden takaa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.