Kirjoittaja Aihe: Kauneusseerumit  (Luettu 10971 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Kauneusseerumit
« Vastaus #15 : 20.06.12 - klo:16:12 »
Mullakin on tuota Now Foodsin Hyaluronic acid -seerumia ja tekee hyvää iholle ja sille saa aikaiseksi tasaisen hyvän pohjan, jolle on helppo levittää meikki. Mun pitäisi saada vaan sitä lisää, vink, vink ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 20.06.12 - klo:22:35 »
Riittääkö teillä muilla muuten tuo Now Foodsin seerumi yksistään käytettynä?

Mun mielestäni se jättää ihon jotenkin kiristelevän tuntuiseksi, joten olen levittänyt päälle vielä kasvovoidetta. Muutenkin käyttelen tuota vain osalle kasvoja ja ainoastaan iltaisin, kun aamuisin en jaksa säätää monien purtiloiden kanssa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 20.06.12 - klo:23:36 »
Minulla tuo Now Foodsin Hyaluronihapposeerumi oikein toiminut. Siitä jäi sellainen kiristävä kalvo ihon pinnalle. Tuon sijasta olen käyttänyt Earth Sciencen Active Age Defense Cellagen Renewal Serumia. Tämä on sopinut omalle iholleni paremmin kuin tuo Now Foodsin seerumi.

Talvella olen boostannut kasvovoiteita Pienen tuoksukaupan 100 % hyaluronihapolla. Tuota 100% hyaluronihappoa ei pidä käyttää sellaisenaan, joten kosteusvoiteeseen sekoitettuna se on ollut tosi riittoisaa.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 21.06.12 - klo:06:44 »
Minullakaan tuo Now Foods ei tehnyt yhtään mitään. Nyt mulla on käytössä tällainen Neocellin seerumi, josta pidän kovasti:

http://www.iherb.com/Neocell-Collagen-Radiance-Serum-1-fl-oz-30-ml/16298

Laitan sitä aamuin illoin kasvovoiteen/aurinkosuojan/itseruskettavan alle ja iho on tykännyt siitä kovasti. Kollageenin lisäksi tässä on c- ja e-vitamiiniakin. Ainoa miinus tulee pullosta, josta ei pumppaamalla tule mitään ulos, vaan seerumia saa kaataa aina kämmenselälle. Ilmeisesti olen kuitenkin vaan saanut jonkun maanantai pumpullisen version.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 21.06.12 - klo:09:13 »
Riittääkö teillä muilla muuten tuo Now Foodsin seerumi yksistään käytettynä?

Mun mielestäni se jättää ihon jotenkin kiristelevän tuntuiseksi, joten olen levittänyt päälle vielä kasvovoidetta. Muutenkin käyttelen tuota vain osalle kasvoja ja ainoastaan iltaisin, kun aamuisin en jaksa säätää monien purtiloiden kanssa.

Talvella ei muistaakseni riitä ja nytkin olen käyttänyt satunnaisesti ja välillä olen laittanut vielä Lumenen kosteuttavaa ja tasoittavaa tehohoitoa päälle, mutta Now Foods on toistaiseksi  toiminut minulla hyvin ja tekee ihon tasaiseksi ja kiinnittää meikin hyvin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

chai

• Vieras
« Vastaus #20 : 21.06.12 - klo:09:14 »
Minullakaan Now Foodsin seerumi ei toiminut lainkaan vaan jätti juurikin sellaisen kiristävän, kuivantuntuisen kalvon iholle. Annoin seerumin lopulta äidille.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 21.06.12 - klo:09:20 »
Minullakaan tuo Now Foods ei tehnyt yhtään mitään. Nyt mulla on käytössä tällainen Neocellin seerumi, josta pidän kovasti:

http://www.iherb.com/Neocell-Collagen-Radiance-Serum-1-fl-oz-30-ml/16298

Laitan sitä aamuin illoin kasvovoiteen/aurinkosuojan/itseruskettavan alle ja iho on tykännyt siitä kovasti. Kollageenin lisäksi tässä on c- ja e-vitamiiniakin. Ainoa miinus tulee pullosta, josta ei pumppaamalla tule mitään ulos, vaan seerumia saa kaataa aina kämmenselälle. Ilmeisesti olen kuitenkin vaan saanut jonkun maanantai pumpullisen version.
Kiitos vinkistä, tämä taitaa lähteä tilaukseen. Jos vaikka auttaisi mun otsaryppyyn. :D Mä rrrakastan seerumeita! Mulla on nyt käytössä Now Foodsin hyaluronihapposeerumi, tosin se loppui ja juuri tilasin uuden (joka ei ole vielä tullut, eli olen nyt ilman..). Se ei kyllä riitä yksinään, laitan aina Rainbow sensitive kosteusvoidetta päälle. Lisäksi mulla on ollut käytössä Avon Solutions Maximum moisture sinisen sarjan vanha kosteuttava seerumi. Tästä jää hieman nihkeäksi iho, mutta riittää sellaisenaan yövoiteeksi. Olen muutenkin käytellyt seerumeita vain yöksi, kun meikki ei tunnu levittyvän hyvin näiden päälle.

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #22 : 21.06.12 - klo:15:12 »
Kuten näemmä muillakin, myös mulla tuo Now'n hyaluronihapposeerumi jättää sellaisen kiristävän pinnan. Ratkaisin ongelman sillä, että suihkuttelen kasvoveden ja ihan tavallisen hanaveden sekoitusta just ennen levitystä ja 2-3 kertaa vielä sen jälkeenkin päälle (välissä annan pinnan tietysti kuivahtaa). Tiedä sitten onko tästä jotain iloa, mutta järkeilin asian niin että hyaluronihappo sitoo kosteutta = kosteus ihon pinnassa tekee hyvää  :)  Ainakin näin kesällä tuo toimii, talvella tuskin riittäisi kosteutukseen!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 07.07.12 - klo:19:35 »
Olen ihastunut Lumenen Sensitive Touch rauhoittavaan seerumiin. Olen kokeillut aikaisemmin muitakin seerumeita, mutta en pidä hyvin silikonisista tuotteista. Tämä ei tee sellaista inhottavaa kalvoa iholle, vaan imeytyy kunnolla sekä on kaiken lisäksi tuoksuton. Jos iho tykkää pitkäaikaisessa käytössä, niin ostan varmasti toisenkin kerran.

Edit. Ei vieläkään pahaa sanottavaa tästä. Olen kahtena iltana laittanut seerumia ja lisäksi hajusteetonta Bellavitaa. Iho on ollut aamulla uskomattoman tasainen  :l. Toimi hyvin myös Erisan Kosteuttavan kasvovoiteen kanssa. Onkohan siitä haittaa, kun käytän seerumia usein myös yksin?
« Viimeksi muokattu: 12.07.12 - klo:19:00 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 26.09.12 - klo:05:26 »
Sain näytteen Lancomen Visionnairre seerumista ja ihastuin siihen kovasti. Se taittaa hieman valoa ja kosteuttaa ja heleyttää tosi kauniisti. Hinta vaan kirpaisee aivan liikaa, en tosiaankaan raaski laittaa tuollaisia summia yksittäiseen kasvotuotteeseen. :-\

Oliko nyt niin, että Lancomen Genifique ja Lorealin Youth Code seerumit olivat inciltään lähes identtiset? Olisiko Lorealilla (tai muulla edullisemmalla merkillä) vastaavaa tuotetta tuosta Visionnairesta?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 26.09.12 - klo:12:58 »
^Voisikohan L'orealin Youth Code Luminizer-seerumi olla sinnepäin? Tässä netistä löydetyt incit:

LANCOME Visionnaire 1.0oz Ingredients: Aqua/Water, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Alcohol Denat., C12-15 Alkyl Benzoate, Sodium Tetrahydrojasmonate, Dipropylene Glycol, Polysilicone-11, Dimethicone, Bis-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Polymethyl Methacrylate, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium, Polyacryloyldimethyl Taurate, CI 77891/Titanium Dioxide, Mica, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Adenosine, Argilla/Magnesium Aluminum Silicate, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Disodium EDTA, Tetrahydrojasmonic Acid, Citronellol, Inulin Lauryl Carbamate, Parfum/Fragrance.

Youth Code Luminizer. INGREDIENTS AQUA WATER, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, NIACINAMIDE, C12 15 ALKYL BENZOATE, ALCOHOL DENAT, ASCORBYL GLUCOSIDE, HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID, C13 14 ISOPARAFFIN, PEG 100 STEARATE, STEARIC ACID, POTASSIUM HYDROXIDE, GLYCERYL STEARATE, TRIETHANOLAMINE, SODIUM CITRATE, SODIUM HYALURONATE, PALMITIC ACID, ADENOSINE, DISODIUM EDTA, LAURETH 7, XANTHAN GUM, OXOTHIAZOLIDINECARBOXYLIC ACID, CASTANEA SATIVA CHESTNUT SEED EXTRACT, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, POLYACRYLAMIDE, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77163 BISMUTH OXYCHLORIDE, LIMONENE, PARFUM FRAGRANCE

Ostin itse tuon Luminizerin heräteostoksena ja kotona huomasin että siinä on alcohol denattia, kuten näyttäisi olevan tuossa Visionnairessakin.  :-\
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 26.09.12 - klo:18:09 »
Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen, vaikka INCI:t onkin aika erilaiset. Mua ei alko haittaa seerumeissa, olen nyt käyttänyt alkopitoista seerumia parisen vuotta, enkä huomaa sen kuivattavan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #27 : 26.09.12 - klo:18:11 »
Yay, saan postissa näytteen Nude-merkkisen ökysarjan (FeelUnique myy) uudesta öljyseerumista nimeltä ProGenius.  :)
Odotan innolla...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 14.10.12 - klo:10:03 »
Huomasin juuri, että Yves Rocherilla on tullut uusi silottava seerumi/tehokiinteyttäjä Serum Vegetal sarjasta. Hinta on nyt 19,90 €. Tuotakin olisi mukava testata, onko vaikutusta. Jos jollain ihanaisella juureksella on aikomus tilata, niin tulehan kertomaaan toimiiko :).

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 18.10.12 - klo:13:30 »
Dermosilillakin on nyt taas seerumi valikoimissa. :) Dermosilin sivuilta kopsattua: Skin Comfort Glowing Kasvoseerumi perustuu aiemmin myynnissä olleeseen Vivante Glowing -seerumiin. Uudella tuotteella on uusi tuoksu ja uusi pakkaus, muutoin sisältö ja tuotenumero on pysynyt samana.

Mulla ei ole kokemusta noista aiemmista lopetetuista Dermon seerumeista, mutta tuon uutuuden taidan laittaa tilaukseen.
1c F ii