Kirjoittaja Aihe: Milani  (Luettu 1997 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Milani
« : 27.09.11 - klo:14:10 »
Haulla löytyi että juureksilla olisi jotakin kokemuksia Milanin meikeistä, joten niitä vois keräillä omaan ketjuunsa. Itse kiinnostuin merkistä vintageortacky-meikkiblogin kautta, kirjoittaja käyttää Milanin meikkejä tosi paljon ja kehuu niitä hinta-laatusuhteeltaan hyväksi. Ainakin cherryculture.comista saa tilattua.

http://www.milanicosmetics.com/

Mua kiinnostaa ainakin noi silmämeikkikynät tosi paljon..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: Milani
« Vastaus #1 : 27.09.11 - klo:14:18 »
Milanin Baked Blushit ovat todella herkullisen näköisiä ja hyväksi kehuttuja. Näitä tahtoisin kyllä testata, en vain viitsi yhtä poskipunaa tilata vaikka Cherry Culturesta. Harmi, kun sielläkin postarit ovat nykyään korkeammat kuin ennen. Saa tarjota, jos löytyy joltakin tarpeettomana  ;)

http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/milani/milani-baked-blush/17644&cat=0&page=1
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 27.09.11 - klo:14:25 »
Luskelen just makeupalleysta arvioita Milanin tuotteista. Ostoskoriin päätyi ihan vaan sen takia luomiväri sävyssä Java Bean, musta EYE TECH Liquid Liner ja harkitsen vakavasti tollaista baked-poskipunaa.. Sävy Fantastico Mauve on MUA:ssa kehuttu, ja onpa sitä mustaa kajalia -blogissakin esitelty.

Edit. Tilauksen lähti tämmöiset, laitan kokemuksia kunhan saapuvat.
MILANI EYE TECH Liquid Liner - Black
MILANI Powder Eye Shadow - Java Bean
MILANI Baked Blush - Fantastico Mauve
MILANI LIQUIF'EYE Liquid Eye Liner Automatic Propel Pencil - Green
« Viimeksi muokattu: 27.09.11 - klo:15:12 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #3 : 27.09.11 - klo:15:59 »
Minulla on Milanin Baked Blush Luminoso-sävyisenä. Sävy on kyllä kaunis persikka (ja tosi pigmenttinen), mutta hohto on aika hileistä, mikä korostaa minulla ihohuokosia ja muita epätäydellisyyksiä ikävästi. Aika vähän tulee siis tuohon tartuttua. Ehkäpä jos ihon kunto paranisi, voisi antaa sille uuden mahdollisuuden :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #4 : 27.09.11 - klo:21:26 »
^ Itsekin nyt swatcheja katseltuani hieman petyin poskipunien hohtavuuteen, mutta ovat nämä silti nättejä  :l

Tässä vielä hyviä kuvia Baked blusheista:
http://lazydynamitee.blogspot.com/2011/08/so-like-candy.html
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 27.09.11 - klo:21:54 »
^ Tuote itsessään on kyllä aivan ihanan näköinen ja värinen :D (Pakkaus ei niinkään, mutta siitä en piittaakaan.) Pitkään tuli vain pyöriteltyä punaa kädessä ja ihasteltua tuota väriä. Siksi onkin harmi, ettei se ole iholla niin kiva - jos minulla olisi vauvanpeppunaama, käyttäisin sitä varmaan joka päivä.

Tuossa blogissa Luminosoa kuvailtiin hennoksi sävyksi, mutta kyllä tuo minun ihollani erottuu aivan kunnolla. Olen kyllä kalpeakin, eli johtuisikohan sitten siitä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #6 : 29.09.11 - klo:10:53 »
Mulla on noista Baked Blusheista tosiaan sävyt Rose D´Oro ja Fantastico Mauve. Molemmissa on hyvin pigmenttiä, mutta kyllähän ne on aika hohtavia, että jos ei hohdosta tykkään kannattaa skipata. Koostumukseltaan tosi samanlaisia kahden omistamani MACin minralize blushin (Nuance ja Warm Soul) kanssa. Ei nämä kuitenkaan mun mielestä mitään överidiskopalloefektiä tee.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 29.10.11 - klo:16:47 »
Olen kyllä aivan ihastunut tilaamaani Java Bean-sävyn luomiväriin! Pigmenttiä löytyy saman verran kuin Ingloteissa ja sävy on aivan upea. Voin niin suositella näitä! Harmi vaan että kunnon sävykuvia on vaikea saada, pitää vähän sokkona tilata.

Kuvassa vertailun vuoksi vieressä Inglot P423

www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 19.11.11 - klo:11:07 »
Jatkan yksinpuheluani.. Korkkasin käyttöön tussimaisen EYE TECH Liquid Linerin ja olen tyytyväinen! Väri levittyy helposti, tussipää on sopivan kokoinen ja mikä tärkeintä, tämä ei leviä helposti. Tussi on hämmentävän lyhyt kooltaan, mahtuu hyvin kulkemaan mukana mutta paremman otteen saisi pidemmästä. Tätä tulee varmasti hankittua uudelleenkin :)
www.siameselipstick.com

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 19.11.11 - klo:13:10 »
Kiitos RockQueen tuotearvosteluista, tuo rajaustussi tarvii ainakin ostaa kokeiluun! Mitäs tuo MILANI LIQUIF'EYE Liquid Eye Liner Automatic Propel Pencil - Green -kynä, oletko sitä ehtinyt testailemaan?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 19.11.11 - klo:13:36 »
Kiitos RockQueen tuotearvosteluista, tuo rajaustussi tarvii ainakin ostaa kokeiluun! Mitäs tuo MILANI LIQUIF'EYE Liquid Eye Liner Automatic Propel Pencil - Green -kynä, oletko sitä ehtinyt testailemaan?
Sitä en ole vielä korkannut, mutta laitan kokemuksia sitten kun tulee käyttöön. En oikein miksi tilasin sen vihreänä kun vähemmän nykyisin on tullut käytettyä vihreää rajausta ::)
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 27.12.11 - klo:00:27 »
Olen nyt tykkäillyt tosta linertussista niin paljon, että tilasin niitä 4kpl lisää ::) Nyt on pysyvyys testattu itkujenkin suhteen, ja kyllä pysyi vaikkei vedenpitävyyttä lupaakaan! Hitsi kun en kirjoittanut ylös milloin korkkasin, pelkään koko ajan että kohta se loppuu kun tavaraa on vain 0,44ml. Vielä ei ole hiipumisen merkkejä havaittavissa. Oriflamen rajaustussi olis ensi kuun kampanjassa alessa 6,90€, sekin oli ihan okei mutta Milani vielä parempi joten päädyin että tilaan niitä lisää. Nää tussilinerit on kyllä ihanan helppoja ja nopeita!

Täällä muuten hyviä swatchkuvia Milanin luomiväreistä: http://4.bp.blogspot.com/_XqPV5pN09xE/SZaGGlfBolI/AAAAAAAAAXw/7W3nKRg8VyA/s400/Milani+Single+Eyeshadows+Swatch+Pic.jpg
Olen tykännyt Java Beanistani niin paljon että olisin voinut tilailla lisää, mutta kaikki kiinnostavat sävyt mulla löytyy jo muilta merkeiltä.
www.siameselipstick.com

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 27.12.11 - klo:00:34 »
Mistä noita Milaneja voi ostaa?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 27.12.11 - klo:01:11 »
Mistä noita Milaneja voi ostaa?
Itse olen tilannut cherryculture.comista, nonpareilboutique.comista saa myös. Noi firmat on jenkeissä, joten pitää varoa että tilaussumma postimaksuineen jää alle 45€:n ettei tule tullimaksuja. Tosin muistaakseni viimeksi cherryculturen paketin päällä luki pelkkien postimaksujen määrä..
www.siameselipstick.com

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 04.05.19 - klo:11:28 »
Nostellaanpa vanhaa ketjua - sain työkaveriltani testiin Milanin Make it last setting sprayn ja se on toiminut ihollani tosi hyvin! Ihosta tule hehkuva ja kuulas. Määrän kanssa pitää olla varovainen, koska mulla on rasvoittuvainen iho niin tällä voi vahingossa tehdä ihosta rasvaisen näköisen, siksi yksi painallus tuotetta riittää.

Mulla on kaapissa odottamassa MAC:n Fix+, jonka käytän seuraavaksi pois, mutta sitten hankin ehdottomasti tämän Milanin.

https://www.milanicosmetics.com/products/make-it-last-setting-spray-prime-correct-set

Onko muilla käytössä Milanin tuotteita?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.