Mietin geelilakkaus-paketin ostoa, mistä olette näitä tilanneet? Gelish olisi kiinnostava, katselin Ebaysta paketteja ja jenkkimyyjältä meinasin jo ostaa, mutta siinä paketissa mukana tuleva uuni oli joku kiinalainen, Ikonna tms...Onkohan ihan kestävä?
Itse olen tilannut kaikki tuotteet ulkomailta, Cesars on ihan hyvä kauppa, mutta osa tuotteista on ihan samoja kun ebayssä, mutta yli tuplahintaan.. No, toki sen ymmärtää, Suomessa kaikki on kallista.

Tuo uv-valo taitaa olla kallein "osa" noissa seteistä, mutta näissä eri merkeillä ei ole kovin paljon eroa. Eri asia on sitten itse geelilakat, näissä halvin ei ole aina huonoin, tai kallein paras. Omalle kynnelle sopivat tuotteet löytää kokeilemalla. Hyvä pohjatyö on kuitenkin kaiken perusta, ihan kuten tavallisessa lakkauksessa tai rakennekynsien teossa.
Uv-valot tosiaan kuluvat käytössä, mutta jos tekee vain itselle niin valoja tarvitsee tuskin vaihtaa moneen vuoteen. Ammattilaiset vaihtavat lamput (ihan mutulla) luulisin kerran vuodessa tai harvemmin. Lampun kulumisen huomaa siitä, että geeli ei enää kovetu samassa ajassa kun ennen tai menee ryppyyn tms. (tosin liian paksu kerros geeliä voi myös rypyttyä) Varalamppuja saa halvalla myös ulkomailta.
Toinen vaihtoehto on led-uuni, mutta kotikäytössä ehkä vähän tarpeeton/kallis. Led kovettaa geelin nopeammin kuin uv. Tosin kaikkia lakkoja ei voi tehdä ledillä, joten perinteinen uv on ehkä tosiaan kotiin paras.
Itse olen ostanut omat tuotteet ebaystä (lakat ja tarvikkeet) ja itse valon suoraan saksalaisesta nettikaupasta (ihan vaan kuluttajasuojan takia). Samoin Saksasta tilatessa saa varmasti oikeanlaisen pistokkeen laitteessa.

(muistaakseni tilasin oman uunin täältä:
http://www.nded.fi/kynsistudiolaitteet/uv-lamput/nail-eon-uv-lampun.html)