Kirjoittaja Aihe: Geelilakkaus (kestolakkaus)  (Luettu 31407 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Geelilakkaus (kestolakkaus)
« Vastaus #30 : 25.02.14 - klo:20:30 »
Otinpa nyt minäkin elämäni ekat geelilakkaukset etelänmatkalla ja näistä tuli kyllä tosi hienot. Ihanan ohuet verrattuna geeli- tai akryylikynsiin. Nyt vaan odottelen, alkaako nämä murenemaan kärjistä vai irtoamaan sivuilta levynä (kuten geelit ja akryylit tekee mulle noin viikon päästä), mutta toistaiseksi vaikuttaa hyvältä.

Miten paljon tuo Kicksin geelilakkasetti maksaa? Entä ne sävyt siinä, onko siinä monta vaihtoehtoa vai vain muutama? Mitä jos haluaa erilaisia värejä, voiko noita käyttää eri merkkejä ristiin rastiin, tai ehkä jopa sekoittaa keskenään?

Katselin netistä että halvimmillaan noita geelilakkauksia saa jopa 25 eurolla, joten ei ole iso kustannus käydä teettämässä ne kerran viikossa ammattilaisella. Itse tekeminen silti kiinnostaa.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #31 : 03.03.14 - klo:01:23 »
Mulla on Sensationailin starter kit värissä pink chiffon. Mun täytyy sanoa, että paras ostos aikoihin! Mulla pysyy kaks viikkoa lakkaukset hyvinä, mutta yleensä vaihdan lakan kahden viikon välein, sillä mun kynnet kasvavat älyttömän nopeasti, jolloin tyvikasvu alkaa olla parin viikon kohdalla jo aika ruma. Mulla on värinä myös Raspberry wine, niin paljon ihastuin lakkoihin! Lakkaus on helppoa kuin heinäntekoja, ja on ihanaa, kun lakkoja ei tarvi olla korjailemassa joka toinen päivä. Suosittelen! :) Hintaa setillä oli noin 70 euroa sisältäen uunin ja tarvikkeet kymmenen "lakkauskerran" suorittamiseen!
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #32 : 03.03.14 - klo:22:34 »
Kävin pari viikkoa sitten ottamassa geelilakat. Lakkaus oli tosi kiva, mutta millä ihmeellä nämä saa pois?! Ei tunnu lähtevän millään kynsilakan poistoaineella (sis. Asetonia). Rikoin lakan pintaa viivalla ja sekään ei auta saamaan kaikkea lakkaa pois. Kahden viikon nätit kynnet eivät ole tämän poistamistuskan arvoiset...tai sitten en vaan osaa.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 03.03.14 - klo:23:08 »
^Sitä lakkaa pitää pehmittää asetonissa (asetonissa uitetuissa vanulapuissa) vähintään 10 minuuttia. Sen jälkeen lakka irtoaa merkistä riippuen joko nätisti tai sitten sen poistamiseen vaaditaan voimaa. Mikään pikainen toimenpide lakan poisto ei todellakaan ole.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 04.03.14 - klo:12:07 »
Ainokainen, minusta tuo Dependin Gellack-setti maksaa jotain 70€ ja siinä tulee uuni mukana. Eli samaa hintaluokkaa kuin Sensationails. Ainakin Sensationailsin aloituspakkauksella tekee n. 10 kynnet eli ei jää lakkaukselle paljoa hintaa :) Noissa on nykyään myös tosi paljon värivaihtoehtoja ja minusta eri merkkien lakkoja voi käyttää sekaisin, kunhan katsoo että ne kovetetaan juuri sillä uunilla mikä itsellä sattuu olemaan, esim. tuo Sensationailsin led-uuni. Mullakin on nuo Sensationailsit pysyneet kaksi viikkoa ihan muuttumattomina että ei tarvi edes joka viikko tehdä uusia :)

Tuohon poistoon kannattaa tosiaan käyttää foliomuhitusmenetelmää ja Sensationailsilla on sellainen työkalukin niiden poistamiseen, sellainen "työnnin" jolla lakka kuoritaan pois.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #35 : 05.03.14 - klo:18:09 »
Kiitos tiedosta, ehkä harkitsen vielä joskus tuota. Juuri nyt tuntuu siltä, että ei ikinä enää! Mä nimittäin pehmitin niitä mun geelikynsiä noin puoli tuntia asetonilla, ja sain jotain raaputettua irti, mutta loput oli silti viilattava pois. Mun järeinkin viila oli liian hieno poistamiseen, joten päädyin poistamaan lakat jalkaraspilla. Kynsinauhat on nyt veristä mössöä ja kynnet paperinohuet ja katkeilevat. Tauon paikka!  :-\

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 05.03.14 - klo:19:28 »
^ Kuulostaa siltä että sun geelilakkaus ei tainnut olla soak-offia vaan jotain normigeeliä? 0_0

Noita geelilakkoja löytyy ainakin ebaysta halvalla. :) Taitaa olla vaan se lamppu kallein hankinta, mutta senkin saa parilla kympillä tilattua (joskin takuuasiat aika heikossa jamassa).

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #37 : 05.03.14 - klo:21:39 »
^^ mulla ihan sama homma. Viilaamiseen meni, silti rippeitä jäljellä. Enää ei vaan kärsinyt yrittää poistaa. Kynsilakka peittää hirveät kynnet ja odottelen, että toipuisivat sen verran, että voin yrittää saada loput jämät pois. Kynsiin sattuu. Tätä ennen oli vahvat, hyväkuntoiset omat kynnet.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #38 : 05.03.14 - klo:23:41 »
Sensationailin lakat lähtee helposti, kun laittaa asetonia sisältävää kynsilakanpoistoainetta vanuun, vanun kynnelle ja folio ympärille. 15 minuutin kuluttua kevyesti rapsien irtoavat.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #39 : 06.03.14 - klo:13:16 »
^ Kuulostaa siltä että sun geelilakkaus ei tainnut olla soak-offia vaan jotain normigeeliä? 0_0

Juu näin taisi käydä. Laitoin kynsien ympärille asetoniin kastettua vanua ja teippasin ympäri, niin että se vanu oli tiukasti kynttä vasten ja pidin vähintään puoli tuntia. Viilasin, liotin, viilasin... Kamala homma!

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #40 : 25.04.14 - klo:14:12 »
Mä ostin vamaan noin puoli vuotta sitten Kicksistä Dependin geelilakkaus-setin ja  olen ihan rakastunut! Tilasin eBaysta muutamia sävyjä geelilakkoja jotka sopii LED-uunin kanssa käytettäväksi ja toimii hyvin. Ei hinnallakaan ole pilattu, vain pari euroa kappaleelta. Yleensä kynnet pysyy hyvänä pari viikkoa ja noin kaksi kertaa kuukaudessa vaihdan lakat. Lakat poistuu hyvin ihan normaalilla asetonia sisältävällä kynsilakalla (itselläni käytössä X-tra), vaikka Dependin pakkauksen mukana tulikin oma geelilakan poistoaine.

Tää on helpottanut mun kynsienlaittoa ihan hirveästi, ei tarvii kokoajan läträillä kynsilakoilla ja kynsilakanpoistoaineilla (jota ennen tein useamman kerran viikossa) ja kynnet eivät ole katkenneet kertaakaan kun geelit ovat olleet kynsissä. Nyt kynnet on yleensä kokoajan huolitellun näköiset, eikä kynsilakat lohkeile niin kuin ennen.
Suosittelen!  :ts

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 04.07.14 - klo:20:26 »
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 22.02.15 - klo:12:04 »
Mulla noi dependin geelikynsilakat lähtee kanssa reunasta ilmaantumaan ja lähtee irti viimeistään seuraavana päivänä sellaisena isona levynä. vähän paremmin on pysynyt kun laittaa pelkän alus ja päällysgeelin eikä väriä ollenkaan. En tajua miksei mulla mikään pysy.

Paikalla riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 02.11.15 - klo:08:45 »
Ystäväni innoittamana tilasin itselleni LED-uunin ja geelilakat. En yksinkertaisesti jaksa olla koko ajan lakkaamassa kynsiä, kun ne parhaimmillaankin lohkeileat kolmantena päivänä pois. Työpäivinä yleensä päivän aikana. Rahallinen panostus aloitussettiin ei ollut iso, toivon että lakat pysyisivät edes viikon hyvänä. Oman kynnen geelaus ei innosta, en halua joutua viilaamaan lakkoja pois. Yritän varjella omaa kynttäni kuitenkin, tiedän etten koko ajan jaksa olla lakkojen kanssa. Mistä muut juurekset ovat hankkineet lakkoja, oletteko huomanneet merkkien välillä eroa?

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #44 : 10.11.15 - klo:15:51 »
Minà ostan kestolakat Kaydeen nettikaupasta Ebaylta. Merkki Harmony Gelish. Olen tykànnyt kovasti, myòs kosmetologini kàytti tàtà merkkià, josta sain innostuksen alkaa tehdà itse. Ainoa huono puoli on se, ettà Ebayn sivuille ei oikein tule uusia sarjoja ja vàrejà, vaan aina ne samat vanhat..