Kirjoittaja Aihe: Geelilakkaus (kestolakkaus)  (Luettu 31404 kertaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Vs: Geelilakkaus (kestolakkaus)
« Vastaus #45 : 13.11.15 - klo:13:34 »
Tänään tulivat tilaamani lakat, toivottavasti uuni tulisi pian perässä. Merkki on Beau gel, Ebaysta myyjältä gutgood2014. Vastaavat hyvin kuvaa ja lakan väri on hyvin lähellä pullon väriä. Tilasin neljä enemmän tai vähemmän vaaleanpunaista sävyä ;D tekisi mieli tilata lisää lakkoja  ::) myyjällä oli muitakin merkkejä, elite99 alkoi kiinnostaa, kauniita sävyjä, väriä vaihtavia, metallisia, kimaltavia...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Geelilakkaus (kestolakkaus)
« Vastaus #46 : 24.06.16 - klo:19:41 »
Mua kiinnostaisi kokeilla geelilakkausta kun omat kynnet on taas niin huonossa kunnossa (liuskoittuneet) ettei normaalit itse laitetut kynsilakat pysy kunnolla. Pysyykö nuo geelit myös liuskoittuneella kynnellä? Kuinka kauan geelilakkaus pysyy hyvänä eli mikä siinä on uusimisväli?

Ajattelin siis ihan lakkauksen teetättämistä kynsihoitolassa, en itse tekemistä. Jos joku osaa suositella hyvää ja laadukasta paikkaa Helsingin keskustassa tai Espoossa, niin mielelläni kuulen suosituksia. Mietin esimerkiksi La Chicaa (Tapiola tai Iso Omena). Plussaa tietysti jos hinta olisi kohtalainen eikä aivan kalleimmasta päästä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.