^ Ok.

Hyvä tietää.
Sain yhdestä blogista vinkin että sekottaa hoitsikkaa ja vettä suihkepulloon ja sitten sellasta suihkuttelee jätettäväks. Toimiskohan EHS Hiushoidolla? En oo vielä uskaltanut kokeilla.

Edit. Nyt oon pari kertaa käyttänyt tätä DIY-jätettävää, toimii hyvin! Sähköisyys katoaa.
Edit. Löysin youtubesta tälläsen kommentin, ja yks toinenkin sanoi että tää toimii. Tässä:
"I don't know if your hair is long by now, but I think I have something useful you or anyone else in this situation might wanna try, It sounds gross, but if you blend onion into your shampoo and wash your hair with it, your hair will start growing faster, I SWEAR TO GOD IT WORKS. I've done it, my brother has done it.. You will see a difference by the next week pretty much. Just half an onion maybe. And don't worry about the smell, it's just going to smell like shampoo, Hope this helps!"
Onko joku kokeillut?
____________________________________________________________________________________________
Mua pelottaa, kun multa lähtee hiuksia.

Tiedän että niitä lähtee normaalisti jotain 100 päivässä, mutta esim. tässä kun hiplasin etuhiuksia (mulla on jätettävää päässä, ja yritin vähän "sekottaa" hiuksia että ne kuivuis nopeemmin) niin huomasin kuinka hius putos paidalle. Kauheeta. Eikä ollu eka kerta. Näin on käyny tosi monta kertaa, myös esim. silloin kun tein lettiä otsatukkaan. (saan jo tehtyä letin! Mut tosi lyhyen vaan.) On kaks vaihtoehtoa:
1) hiuksia lähtee enemmän kuin normaalisti silloin kun hiplaan hiuksia
tai
2) hiuksia lähtee ihan yhtä paljon, hiplasin tai en (eli hiplaaminen ei lisää lähtemistä + en vain kiinnitä huomiota silloin kun EN hiplaa)
Kumpi teidän mielestä on totta?
CO-pesussa käsketään huuhtelemaan kädenlämpöisellä vedellä. Voinko silti pestä kylmällä, koska olen ottanut sen tavaksi? Tietääkseni kylmä vesi sulkee hiussuomuja ja lämmin/kuuma vesi kuluttaa hiusta, niin...
Pesen nykyään hiukset joka tiistai ja perjantai. Hiukset alkaa olla jo vähän rasvaset torstaina. Kauanko suunnilleen kestää että päänahka tottuu tähän ja alkaa erittää vähemmän talia tms? Mua ei oikeastaan haittaa, koska en muutenkaan oo kovin hemaseva pitkällä takatukalla ja liian pitkällä otsiksella.