En tienny mihin tää kuuluu, joten laitoin tänne. Mä pesin Flow kosmetiikan vauvasaippualla (juu, ihan SAIPPUALLA. Tähän asti toiminut hyvin). Ku katoin alas niin siinä suihkun ritilässä oli yli paljon hiuksia! Sellasina möykkyinä! ;___; Voiko tuo saippualla peseminen vaikuttaa siihen, että hiuksia putoaa paljon? Ton pitäis kyllä olla hellä, siinä sanotaan "mieto ja hellivä", niin ei ihan heti uskois että se aiheuttaa "epänormaalia" hiusten putoamista... Mulla on epäilyksiä puolesta ja vastaan:
- Kun tulin suihkuun, ei mun mielestä ritilässä ollut kovin paljoa hiuksia. + Tai sitten vaan luulen niin.
- Kun pesen hiuksia vauvasaippualla, ne tuntuu sellasilta 'natisevilta' ja ntulee sellanen tunne niinku hiuksia lähtis paljon. + Tuo natisevuus on ihan normaalia ainakin palashampoiden kanssa, joten miksei vauvasaippuankin tilanteessa...
- Ne näytti mun hiuksilta, tai siis väri. Ne ei oikein voinut olla ainakaan äitin tai iskän hiuksia, iskä ihan blondi ja äitillä lähes mustat hiukset. + Ne saattoi kyllä olla muiden hiuksia, jos ne muiden hiukset oli vaan mun hiusten alla silleen että vaan mun väri näkyy. (no okei tää on kyllä jo toiveajattelua.. xd)
+ Ei mun hiukset ainakaan kuivumisen jälkeen tunnu ohuemmilta.
Joten, kysymys kuuluu: Voiko shampoo vaikuttaa siihen, kuinka paljon hiuksia lähtee päästä?
edit. enna (alas): No voi ei! :C Just kun löysin HG:n! Tää on muuten aivan mainio, ei kemikaaleja ja pesee hyvin. Mutta jos edelleen lähtee näin paljon (voihan olla sattumaa), niin en tiedä pitäiskö sit vaihtaa.. :c