Kirjoittaja Aihe: Tummat ja mustat värjätyt hiukset  (Luettu 62666 kertaa)

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset
« Vastaus #30 : 18.04.12 - klo:12:51 »
Lorealille oli tullut uusia sävyjä kevytväriin, toinen oli punamusta, 262, njäh, pakkauksessa näyttää kyllä enemmän lilalta sekin  :-\

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #31 : 18.04.12 - klo:13:17 »
^ Kuulostaa tutulta, harmi ettei hyviä punamustia tahdo löytyä. Itekin oon ettinyt selkeästi punaista mustaa, löytämättä sitä. Aina on joko liian punainen eli lähempänä mahonkia tai sitten just violettiin menevä. Luovutin ja heitin raitoina punaista, on toiminut ihan kohtuullisesti.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #32 : 18.04.12 - klo:13:59 »
Mun päässä ei punaiset mustat eikä mikään punapohjainen pysy. Piti olla ehdottomasti kylmänsävyinen väri.

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #33 : 18.04.12 - klo:15:34 »
Minulla pysyi silloin aikanaan se lorkun punamusta hyvin, tosin kaikki lorealin kestovärit pysyvät hyvin minun tukassa, kun taas esim. garnierin välit kulahtaa nopeasti.
Casting ei taas tarraa tyvikasvuun kovinkaan hyvin, mutta polycolor nappas tyveenki samoin kuin pituuksiin hyvin ja pysyy hyvänä joka oli kyllä iloinen yllätys.

Täällä jo kuumeisesti odottelen  tilaustani saapuvaksi, ainakin mallikuvassa näyttää eniten oikeasti punaiselle mihin olen tästä törmännyt, toiv. olisikin  ;D

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 18.04.12 - klo:20:09 »
Minulla pysyi silloin aikanaan se lorkun punamusta hyvin, tosin kaikki lorealin kestovärit pysyvät hyvin minun tukassa, kun taas esim. garnierin välit kulahtaa nopeasti.
Casting ei taas tarraa tyvikasvuun kovinkaan hyvin, mutta polycolor nappas tyveenki samoin kuin pituuksiin hyvin ja pysyy hyvänä joka oli kyllä iloinen yllätys.

Outo juttu - Garnier nimittäin ON L'Orealin tuote, tietty erillisnimikkeinen sarja vaan, samoin Casting on L'Orealin.
Polycolor oli muistaakseni Henkelin ?

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #35 : 18.04.12 - klo:20:17 »
Tuota en tiennytkään että on samaa puljua, mutta tälläiset kokemukset minulla on, vielä tämän vuoden puolella kokeilin garnierilta  kuparin ruskeaa, joka jäi siihen yhtään kertaan taas kun kaikki väri karkaa pesuissa.
Minusta aivan selkeä ero ollut, ja siksi garnierilla harvoin värjännytkään vaikka kivoja sävyjä oliisi ollut.
Tosin näitä uudempia,  luonnolliset sävyt ja vaahtovärejä en ole kokeillut.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 19.04.12 - klo:10:57 »
Ilmeisesti yhden ja saman firman eri väreillä on vähän erilaiset ominaisuudet, ihmisethän haluaakin erilaisia ominaisuuksia väreiltään niin sitten voi ostaa sitä tietyn nimistä väriä joka on ennenki sopinu ittelle paremmin.

L'Orealin omistamia on tosiaan monet kosmetiikka-alan sarjat, esim Lancome ja Biotherm.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #37 : 21.04.12 - klo:09:49 »
Määkin saan tulla tänne! Värjäsin vuosien ja vuosien tauon jälkeen tukkani mustaksi. :ts Tarkoitus ei ollut hakea mitään intensiivistä tai lopullista tulosta, vaan vetäisin päähäni yhden paketin mustaa Poly Colorin sävyteshampoota. 

Ihme, kuinka hyvin väri muuten tarttui: tukka on oikeasti musta. Ajattelin ettei tuommoinen kevyehkö väri ota kiinni kuin korkeintaan kuiviin latvoihin, mutta päinvastoin, onnistui oikein hyvin. Niukan värimäärän (ja oman kädettömyyden) ansiosta sekaan näyttää jääneen kyllä muutama omanvärinen raita, mutta se näyttää vaan kivalta, koska sävyero omaan on aika pieni. ;D Juurikasvusta ei siis tarvitse huolehtia, etenkään jos tämä yhtään tästä lähtee pesuissa haalistumaan.

Kivaa vaihteeksi!

Kuvaa en voi laittaa, koska on kukkapaplarit päässä illan kekkereitä varten. :P
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #38 : 21.04.12 - klo:15:27 »
Katselin Biozellin intenssiivisävytteitä kaupassa ja mietin mitenköhän tuo tummin sävy toimisi miltei mustassa tukassa peittämässä pientä juurikasvua? Oma alkuperäinen väri on ah niin tylsä maantienruskea/harmaa, joten jäisiköhän lopputulos kovinkin vaaleaksi verrattuna muuhun päähän. Puteli riittäisi moneen käyttökertaan ja olisi kätevä sekoittaa shampooseen, tosin aika samanhintainenhan tuo on kuin esim. Poly colorin sävytteet, jotka ainakin olisi taattua laatua.

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #39 : 25.04.12 - klo:10:25 »
Kaarne Kauan sinulla on kestänyt tulla tilaus, siis jos olet tilannut tuolta mistä lait linkin ?

Malttamattomana jokseenkin odottelen, tyvi huutaa väriä, viime väristä 3vk  ;D
Ostin jo varalle musta värin jos tuo paketti ei kerkeä tälle viikkoa niin saa vapuksi tyven piiloon

Kunis

• Vieras
« Vastaus #40 : 25.04.12 - klo:14:40 »
Kai siinä noin seitsemän arkipäivää on yleensä mennyt.
Voi että, minulle tuli yhtenä päivänä tosi huono omatunto, että olen täällä suositellut jotain, ja sitten kun se ei teillä toimikaan niin olette kuluttaneet rahaa suotta ja se kaikki on minun vikani. Äh :)
No, toivottavasti se tulee pian eikä tee mitään ihan katastrofia.

Ajattelin alkaa vähän vaalentaa tyvivärjäilyjäni miedontamalla hapetetta, mutta tuntuu, että kasvot tulevvat likaisen näköisiksi jos hiustenväri muuttuu mustanruskeasta tummanruskeaksi. Ehkä mää sit pysyn tummassani. Harmittaa vaan niin kovin, kun monesti valokuvissa tukka näyttää ihan sinimustalta. Juuri sellaista en tahdo!

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #41 : 25.04.12 - klo:15:44 »
Vielä mitä, tuossa ei nyt kauheasti hukkaan mene kun niin edullista oli ja tuli tilattua samalla muutakin, mukava vaan kun joku jaksaa vinkata jostain mitä etsii  :ts

edittiä. tänään tuli paketti laatikkoon tai laatikon päälle jättänyt postikuski kun ei laatikoon mahtunut, onneksi ei satanut vettä !  :D
« Viimeksi muokattu: 26.04.12 - klo:14:14 kirjoittanut DiiDii »

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #42 : 26.04.12 - klo:19:48 »
Jatkan tähän perään vielä, näkyi lorealin feria sarjassa olevan violetinmusta, sinimusta, musta ainakin ? Ei puuttus kuin se punamusta sarjasta !!!!! :# Siinä tosin näkyy olevan se 3.66 jo että liekkö enää haaveilen siitä punamustan comebackista  :'(

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #43 : 26.04.12 - klo:20:01 »
DiiDii, Sokoksen Verkkokauppaa selatessani törmäsin tämmöiseen: Garnier Nutrisse Ultra Color -kestoväri, 2.60 Kirsikkainen Musta. Mutta ei taida tarpeeksi musta sitten olla?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #44 : 27.04.12 - klo:10:43 »
Mulla on kaapissa ollut tovin samainen garnier, liian luumuinen on  :-\

Jos olisi olemassa joku 2.66 (?) se varmaan olisi oikeasti punainen ?

Tuo polycolor tint mitä nyt tilasin, paketin kansikuva näyttää aika violetille , mutta taas nuo sivussa olevat pikkukuvat näyttää lupaavan tummalta, ei ihan punaiselle, muttei violetillekkaan, ehdottomasti aijon seuraavaksi kokeilla tuota.
Se on tähän asti ehkä lähinnä sitä haen.