Kirjoittaja Aihe: Tummat ja mustat värjätyt hiukset  (Luettu 62513 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Tummat ja mustat värjätyt hiukset
« Vastaus #75 : 02.07.12 - klo:16:06 »
Mun tekee ihan hirveästi mieli taas tummaa tukkaa! Olen nyt alkukesästä siirtynyt kirkkaanpunaisesta tummaan kylmänpunaiseen, joka ei sovi mulle yhtään... Ja löysin vanhoja valokuvia, joissa mulla on kakkosasteinen tukka, se oli niin kiva :( En kuitenkaan uskalla värjätä niin tummaksi, koska syksyn tullen haluan kuitenkin taas vaaleammaksi/kirkkaammaksi ja yhtään värinpoistoa tämä pää ei enää kestä.

Onpas taas ongelmat! Taidan esipigmentoida sinisellä suoravärillä ja iskeä vanhan kunnon 4.26 tukkaan. Miksei mulla voi olla sellasta kaikesta selviävää hyväkuntoista supertukkaa >:(
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 05.07.12 - klo:14:51 »
Huomasin kaupassa CCG uuden(? ainakin mulle uus) sävyn, 100 Licorice. Pakkohan se oli kotiuttaa, ja musta siis tullee ihan oikeasti mustatukkainen  ;D

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #77 : 15.07.12 - klo:16:22 »
Njäh, ei se tuo indigo sitten oikein tahtonut pysyä, rupes haalistumaan tyven alueelta.
Hainpa sitten wellan color touchin mustana, ja iso peukku ko.. värille, ihan paras musta väri mitä olen kokeillut  :ts
Ja noin pikku hapetteella pysyy tyvessäkin hyvin, vaikka pesen hiukset lähes päivittäin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #78 : 20.07.12 - klo:18:00 »
Viimeksi värjäsin Four Reasonsin mustalla värillä ja on todella hyvä, kohta kolmatta viikkoa mennään ja on pysynyt tyvestäkin aivan mustana, ei ole auringossakaan haalistunut. Sain tuon värin mieheni äidiltä, itse en ostaisi, kun tuota pitäs ihan tilata. Jouduin tuota pistämään myös pituuksiin epäonnistuneen hennaindigokokeilun jälkeen, kun latvat oli muuttuneet punaruskeiksi ja latvatkin edelleen pikimustat :) (Tosin mulla pysyy aina hyvin musta väri, vain kesäsin joskus haalistuu eikä silloinkaan kokonaan vaan mustanruskeaksi, mutta pääasiassa mustana pysyy.) Tuossa väripaketissa lukee hauskoja lauseita, eism. "Once you go black you can't go back" So true ;D

Tänään ostin Tarjoustalosta Elean mustan ja Cameleon mustan (molemmat siis iha perusmustia, ei sinimustaa). Yhteensä pälle 9 € :o Normihinnalla siis! Käsittämättömän halpaa! Että terve vaan L'Orealit ja Garnierit! Elea maksoi 5,90 € ja Cameleo 3,95 €. Eka ajattelin, onko joku virhe, noin halpaa oon nähny Tallinnassa, mutta, että täällä. Varsinkin siis tuo Cameleo. Onko kellään kokemusta tuosta? Toivoisin niin, että jompi kumpi ois noista hyvää tyvikasvuvärjäykseen, niin halpaahan tämä värjäys ois! Hinnan puolesta toki toivon, että Cameleosta tulis vakkariväri ;)

Päätin, etten enää värjää sinimustalla sittenkään, koska mun tyveen siitä tulee tummansininen täysin, näyttää melkein shokkivärillä värjätylle. On siis omalla tavallaan hieno, mutta näyttää mustan vierellä vaaleammalta ja on tuo kunnon musta se hienoin ja sopivin kuitenkin, kunhan se on kylmä musta eikä vaikka mustanruskea.
« Viimeksi muokattu: 20.07.12 - klo:18:03 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #79 : 20.07.12 - klo:18:19 »
Mä oon värjännyt mustaksi tuolla Cameleolla, toimi ihan hyvin. Haalistui mustanruskeaksi mutta niin mulla muutkin mustat... Eli hinta-laatusuhde erinomainen! :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #80 : 20.07.12 - klo:18:23 »
^ Okei loistavaa :) Mulla, kun tosiaan ei haalistu helposti, niin pitää toivoa, että pysyy. On meinaa 6 % kehite, luulis todella pysyvän. Mietin uskaltaisko kehitettä hieman laimentaaa jopa. Aivan loistava hinta-laatusuhde, jos toimii! Tosin meinasin eka Eleaa testata. Näyttää muuten purkki joltain halpis-L'Orealilta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Tang_Sing

• Vieras
« Vastaus #81 : 22.07.12 - klo:00:02 »
Mä en ole vielä värjännyt hiuksia, mutta olen harkinnut jo pitkään, että värjäisin mustiksi. Mulla on luonnostaan tummanruskeet hiukset ja haluisin värjätä mustiksi. En vaan tiedä, että kannattaako mun, ku oon lukenut joiltain keskustelufoorumeilta, että sellaiset ei sovi suomalaiselle naiselle. Tai hyvin harvoille sopii. Mun hiukset on aika paksut, ja sen takia en tiedä, että kuinka monta purkkia väriä edes tarvittaisiin.

Mutta mitä mieltä te ootte, kannattaisiko mun värjätä vai ei ?

Ja olisiko vinkkejä, että jos värjään hiukseni mustiksi, että mikä merkki/mustan väri olisi hyvä ?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 22.07.12 - klo:08:25 »
Tänään ostin Tarjoustalosta Elean mustan ja Cameleon mustan (molemmat siis iha perusmustia, ei sinimustaa). Yhteensä pälle 9 € :o Normihinnalla siis! Käsittämättömän halpaa! Että terve vaan L'Orealit ja Garnierit! Elea maksoi 5,90 € ja Cameleo 3,95 €. Eka ajattelin, onko joku virhe, noin halpaa oon nähny Tallinnassa, mutta, että täällä. Varsinkin siis tuo Cameleo. Onko kellään kokemusta tuosta? Toivoisin niin, että jompi kumpi ois noista hyvää tyvikasvuvärjäykseen, niin halpaahan tämä värjäys ois! Hinnan puolesta toki toivon, että Cameleosta tulis vakkariväri ;)

Pari kertaa olen Cameleon mustaa käyttänyt ja hyväksi väriksi sen todennut! Tarttuu hyvin ja sävy on neutraalin musta.
Tosin pari pienintä purnausta: mukana tuleva hoitoaine nyt ei ihan mm. L'orkun kestovärien tasolle yllä silottavuudessa ja lisäksi täällä keskustassa se maksaa 4,90 (Tarjoustalossa en ole käynyt katsomassa mitä se siellä maksaa koska Tarjoustalo on sen verran kaukana...). Mutta joo, halpahan se silti on... ;) Ja hoitoaine pikkujuttu muuten hyvässä värissä.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 22.07.12 - klo:09:31 »
Mä en ole vielä värjännyt hiuksia, mutta olen harkinnut jo pitkään, että värjäisin mustiksi. Mulla on luonnostaan tummanruskeet hiukset ja haluisin värjätä mustiksi. En vaan tiedä, että kannattaako mun, ku oon lukenut joiltain keskustelufoorumeilta, että sellaiset ei sovi suomalaiselle naiselle. Tai hyvin harvoille sopii. Mun hiukset on aika paksut, ja sen takia en tiedä, että kuinka monta purkkia väriä edes tarvittaisiin.
Riippuu tosi monesta asiasta, että sopiiko se musta, ei sillä mun mielestä ole kauheasti tekemistä sen kanssa onko suomalainen vai ei ;) Ihonsävy, meikki- ja pukeutumistyyli, tosi moni juttu vaikuttaa. Jos haluat värjätä niin kokeile ihmeessä, et sä siinä mitään menetä! Mustan pois saamisenkin luulisi olevan aika helppoa jos oma värisi on noin tumma.

Mulla on nyt kolmosasteinen päässä, sävytän violetilla, ja tuntuu kuin kotiin ois tullut. <3
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Tang_Sing

• Vieras
« Vastaus #84 : 22.07.12 - klo:09:53 »
Lainaus
Riippuu tosi monesta asiasta, että sopiiko se musta, ei sillä mun mielestä ole kauheasti tekemistä sen kanssa onko suomalainen vai ei ;) Ihonsävy, meikki- ja pukeutumistyyli, tosi moni juttu vaikuttaa. Jos haluat värjätä niin kokeile ihmeessä, et sä siinä mitään menetä! Mustan pois saamisenkin luulisi olevan aika helppoa jos oma värisi on noin tumma.

No ihonsävyni on aika vaalea mielestäni. Meikkiä käytän maskaraa, meikkivoidetta, eri luomivärejä jne. Pukeutumistyyli mulla on lähinnä farkut ja huppari..  :D että joo, suosittelisitko sä värjäämään, kun ihonsävy ja meikki- ja pukeutumistyylini nyt ovat tuollaiset ?
« Viimeksi muokattu: 22.07.12 - klo:10:59 kirjoittanut Tang Sing »

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #85 : 01.08.12 - klo:10:45 »
Nyt on nuo cameleon värit tarjouksessa ainakin makseissa, kympillä kolme  :)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #86 : 02.08.12 - klo:21:37 »
Vinkiksi mustatukkaisille, KC:n Color Maskia saa nyt myös sävyssä Black!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 02.08.12 - klo:21:46 »
^ Oho, sepä hyvä uutinen! Jo tuota onkin odotettu! Täytyy heti ostaa kunhan eteen tulee.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #88 : 02.08.12 - klo:23:54 »
^^ Todellakin mahtavaa! Mistäs liikkeistä noita nyt saikaan? Siis sekä netistä, että "oikeista" kaupoista? ;D

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 06.08.12 - klo:20:21 »
Vajaan vuoden blondeilun jälkeen silmät vuoti verta aina kun katsoi peilistä juurikasvua, joten tänään päähän heitettiin Herbatintin tummin chestnut. Ei se omaa väriä ole nähnytkään, mutta eipä ainakaan juurikasvu paista samalla tavalla kuin blondin kera. Tää väri on todella vivahteikas ja paljon tummempi kuin oma väri, en osannut sitä löytää eikä ihan oikeaa olisikaan varmaan löytynyt Herbatintin valikoimista sekoittelematta. Oma väri olisi paljon tasaisempi, hieman vaaleampi ja ehkä sitten kuitenkin aavistuksen punaisempi. Tai ainakin vaaleampi selvästi. Mutta mennään nyt tällä. Kauniin syvä ja kiiltävä värihän tää on.

Hassua olla taas tumma. :) Mutta väri kuulemma ihan sopii mulle. Nyt sitten seuraavaksi annetaan vain kasvaa oma väri.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.