Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184979 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #105 : 14.07.12 - klo:22:24 »
Tuota noin, jessus. Taisin tehdä vuosisadan löydön rupiselle akneiholleni :P Kipeät ihonalaiset paukamat sulaa vuorokaudessa ja ruvet paranee ihan silmissä. Iho näyttää jopa suht tasaväriseltä, kun olen tätä nyt muutaman viikon käytellyt ongelmakohdille: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727

Koostumus tuossa on aika öljyisä eikä se tunnu imeytyvän ihoon yhtään, jää siis killumaan ja voisi kuvitella että tukkii entisestään. Vaan eipä näemmä, tosin koostumuksen takia sopii lähinnä yökäyttöön. Myös miehen psoriläikkiä on rauhoittanut. Taisi jäädä käyttöön tämä :D

Kiitos Antur tästä vinkistä, eihän tuollaista olisi itse osannut ikinä ostaa. Mulla on aina ollut akneen taipuvainen iho ja kaikista finneistä jää tosi pitkäksi aikaa punainen jälki/arpi. Mikään aiemmin kokeilluista finnipuikoista tms. tuotteista ei ole tehonnut juuri mitenkään, mutta tämä oikeasti hävitti poskeen ilmestyneen kunnon paisefinnin ihan kokonaan johonkin  :o Se oli sellainen kivan pinkeä punainen ja kipeä Pimple isolla peellä ja levitin nokareen tätä siihen, aamulla oli kypsynyt vähemmän kipeäksi ja puristin sen tyhjäksi (en todellakaan osaa olla nyppimättä ja silloin kun olen kokeillut, niin yhtä huonosti ne silti paranevat), levitin ainetta uudestaan ja seuraavana aamuna se oli vain kadonnut. Ihan käsittämätöntä!

Useamman näppylän kokemusta ei ole, koska hipiä on ollut harvinaisen siivosti koko kesän, mutta tuo yksikin oli jo ihan uskomaton, normisti jälki olisi näkynyt viikkoja.

Koostumus on tosiaan sellainen tönkkö ja vaseliinimainen eli meikin alle ei käy.

Toinen hehkutus koskee tätä Home Healthin kosteusvoidetta, jonka ostin vähän randomilla kokeiluun etsiessäni jotakin tosi kosteuttavaa kasvovoidetta. Inci on itseäni mielllyttävä ja tämä on tosiaankin hurjan kosteuttava, mutta ei ollenkaan paksu tai öljyinen voide. On notkeasti levittyvää ja hyvin imeytyvää voidetta ja jättää heti ihanan syväkosteututun tunteen. Tuntuu kivalta ulkoilman ja auringon kuivattamalla iholla. Plussana tämä on erinomainen after sun -voide, paljastui vähän sattumalta: olimme vanhempieni kanssa mökkeilemässä, isäni poltti hartiansa ja lykkäsin tämän purkin ensiavuksi, kun muutakaan ei mukana ollut ja se rauhoitti kärähtänyttä nahkaa todella hyvin.

Itselläni on lähinnä normaali/kuiva iho, mutta veikkaisin tämän sopivan hienosti myös rasvoittuvalle iholle.
« Viimeksi muokattu: 14.07.12 - klo:22:27 kirjoittanut Triina »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 15.07.12 - klo:10:47 »
Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Eye-Gelee-Concentrate-1-oz-28-g/16624 Mä olen kokeillut tätä pari kertaa iltaisin ja tykkäsin. Yritän kuitenkin käyttää pari muuta sy-voidetta pois ensin ennen kuin otan tämän vakkarikäyttöön. :)

Munkin pitää varmaan tiltata tuo Anturin mainitsema finnitökötti. Mulla kun tulee pirun kipeitä isoja aknepalleroita ihme paikkoihin, mm. kaulaan viimeksi...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #107 : 15.07.12 - klo:14:48 »
Tuota noin, jessus. Taisin tehdä vuosisadan löydön rupiselle akneiholleni :P Kipeät ihonalaiset paukamat sulaa vuorokaudessa ja ruvet paranee ihan silmissä. Iho näyttää jopa suht tasaväriseltä, kun olen tätä nyt muutaman viikon käytellyt ongelmakohdille: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727

Koostumus tuossa on aika öljyisä eikä se tunnu imeytyvän ihoon yhtään, jää siis killumaan ja voisi kuvitella että tukkii entisestään. Vaan eipä näemmä, tosin koostumuksen takia sopii lähinnä yökäyttöön. Myös miehen psoriläikkiä on rauhoittanut. Taisi jäädä käyttöön tämä :D

Mun oli pakko kans kokeilla tätä ja kyllä se vain tosiaan kypsyttää ja kuivattaa finnit sekä parantaa finnin punaisen läikän vaaleammaksi. Mulla oli jossain vaiheessa iho aivan järkyttävässä kunnossa, finnejä pukkasi todella paljon. Vetelin tuota NutriBioticin paksua voidetta koko kasvojen iholle, koska en jaksanut voidella yksittäisiä ja monissa paikoissa olevia finnejä, ja iho alkoi oikeasti rauhoittua. Paksuahan tuo tavara on, mutta yökäyttöön sopii hyvin ja tietenkin päiväkäyttöön silloin, kun ei tarvitse ihmisten ilmoille mennä. Yökäytössä vähentää jostain syystä myös ihon rasvoittumista.

Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)

Revivan silmänympärysgeeliä miekin suosittelisin niin kuin Mena tuossa edellä. Siinä on aloe veraa, se vähentää aamuturvotusta selvästi ja se myös helpottaa mahdollisten silmänalusryppyjen ulkonäköä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 15.07.12 - klo:18:37 »
Tilasin nyt viimeisimmällä kerralla itseruskettavaa kokeiluun Iherbistä: http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Sunless-Tanning-Lotion-4-oz-113-g/37457

Odotukset ei ollut mitkään suuret, koska monet itseruskettavat ovat itselleni aikamoisia huteja olleet ja epäilin, ettei tuosta saa mitään irti. Mutta yllätyinkin positiivisesti! :ts Aine on alkuunsa ihan väritöntä, mikä antaa hieman pelivaraa levityksen kanssa ja tuote tuoksuu todella miellyttävältä. Vähän sellaiselta toffeekarkkimaiselta, ei kuitenkaan ällöltä. Monissa itseruskettavissa on outo ominaistuoksu, mutta tuossa se on aika mieto tai jää ainakin hyvin tuoksun peittoon. Tuoksu sopi silti munkin herkälle hajuaistille hyvin.

Voisin kuvitella tämän sopivan myös erityisen hyvin kuivaihoisille, koska tuote oli tosi paksua ja kosteuttavan oloista (siitä sitten pieni miinus, että sitä saa levittää aika reilusti). Levityksen jälkeen se kuivui kuitenkin nopeasti eikä tuntunut yhtään, että olisi lähmävaaraa, mutta kyllähän se vähän vaatteita värjäsi kuitenkin. Rusketuksen lopputulos on aika luonnollinen, väriä on tullut pintaan oikeastaan juuri sopivasti. Itse en kyllä olekaan kovin vaaleaihoinen, joten rusketusta ei paljoa tarvitse. Ja se oli tosi positiivista, etten saanut tällä raitoja ollenkaan! Yleensä onnistun aina saamaan käsiin tai jalkateriin raidat vaikka kuinka huolellisesti levittäisin. Eli kaikin puolin siis todella hyvä tuote, kun hintakin on noin edullinen! :D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 16.07.12 - klo:13:43 »
Tilasin alkukesällä iHerbistä Jasonin 98% aloe geelin enkä tiedä mitä tällä tekisin. Alkuperäiseen, suunnittelemaani käyttöön tätä en voi käyttää, koska se polttaa ja kirvelee ihoa. Eikä voimakas ruusun tuoksukaan oikein innosta käyttämään geeliä kasvoilla. Geeli ei siis ole mitenkään "soothing" vaikka pakkaus niin väittääkin.

Onko Jasonilla useampikin aloe vera geeli, kun muistan lukeneeni täältä, että ihmiset olisi tästä geelistä jopa tykänneetkin?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #110 : 16.07.12 - klo:14:07 »
^ Ainakaan Dr. Mercolan aloe vera -geelissä ei ole niin paljon kaikkea ylimääräistä kuin Jason aloe vera -geelissä. Mie oon tykännyt tuosta Mercolan aloe verasta hirmuisesti, sillä se rauhoittaa ja kosteuttaa todella hyvin.

Voisitko käyttää Jasonin hutiostoksen muhitteluissa ja hiuksiin jätettävänä hoitiksena? Monille aloe vera sopii hiustenhoitotuotteissa hyvin, sillä se antaa jämäkkyyttä ja kosteutta samaan aikaan.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 16.07.12 - klo:15:40 »
Pitää tilata tuota Dr. Mercolan aloe vera-geeliä, kun seuraavan kerran innostun jotain iHerbistä tilaamaan.

Tulipa vaan mieleen, että miten ihmeessä minä olen aina onnistunut tilaamaan tuolta tavalla tai toisella itselleni sopimattomia tuotteita. Tosin on mukaan sattunnut joku selkeä maanantaikappalekin. Vai mikä selittää sen, että DermaE:n kasvovoide homehtui noin puolessa vuodessa, vaikka sitä oli säilytetty viileässä.   :-\

Kiitos ellen tuosta hoitoaine-ideasta. Pitääkin kokeilla. Luonnonkiharuuteen taipuvana hiusteni ainakin pitäisi tykätä kosteuttavasta aloe verasta.

Edit: tasapuolisuuden vuoksi on kirjoitettava, että olen minä jotain ihan onnistuneitakin ostoksia iHerbistä onnistunut tekemään. Esimerkiksi jossain ketjussa mainitsemani earthsciencen Active Age Defence cellagen renewal serum.
« Viimeksi muokattu: 16.07.12 - klo:15:42 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #112 : 16.07.12 - klo:16:52 »
^ Mun lempparialoeveraa on tämä: http://www.iherb.com/Mill-Creek-99-Aloe-Vera-Gel-6-fl-oz-180-ml/6593 Mutta se on tosi usein loppu, niin kuin nytkin :( Mutta on täysin hajustamatonta ja kosteuttaa kasvojen ihoa tosi hyvin. Tosin mä joudun aina sekoittamaan aloeveran kasvovoiteeseen, koska yksinään se saa mun silmäni vuotamaan ihan hulluna. Voi johtua siitä, että mulla on tosi kuivat silmät.

Tuo Revivan silmänympärysgeeli meni siksi just eteenpäin, kun sekin teki sitä, että silmät alkoi vuotaa ihan törkeästi, vaikka tuote muuten kosteutti hyvin.

Aloverageeli sopii tosiaan hiuksienkin kosteutukseen erittäin hyvin, varsinkin jätettävänä :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 16.07.12 - klo:17:02 »
Mäkin heitän oman suositteluni tälle aloe vera- geelille: http://www.iherb.com/Real-Aloe-Inc-Gelly-Unscented-6-8-oz-200-ml/29031

Tuossa on aika vähän muita lisäaineita ja toimii hyvin samalla tavalla kuin jo Chaos ja ellen mainitsivat :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 16.07.12 - klo:17:52 »
Onko kukaan kokeillut iHerbin Kuolleenmeren mutaa? Mulla on vielä jäljellä Pienen tuoksukaupan versiota, mutta sitä ei näköjään enää myydä. Olikohan se jotain kuivattua versiota, kun se oli jauhemuodossa, kun taas tuo iHerbin kuulostaisi olevan ihan mutaa?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #115 : 16.07.12 - klo:19:35 »
Mirju: Kiva, kun laitoit tuosta, ajattelin sitä seuraavaksi testata :) Tosin hetkeen aloverageeli ei ole lopussa. Onko tuo ihan täysin hajustamaton myös? Se ois erityisen tärkeää, kun kasvoille käyttää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 16.07.12 - klo:21:03 »
Kiitos kaikille aloe vera vinkeistä. Tuon Jasonin tilasin tosiaan ihan siksi, kun niin moni muu oli OoS enkä oikein osannut epäillä, että tuo olisi noin sopimatonta iholleni.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #117 : 16.07.12 - klo:21:11 »
Painted, tuo Jason sisältää mentholia yms., mikä on aina huono idea ihonhoidossa - varsinkin herkälle iholle. kannattaa lukea aina sisällysluetelot tarkasti ennen ostamista. (jaksan aina nalkuttaa tästä samasta asiasta...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 16.07.12 - klo:21:21 »
Mirju: Kiva, kun laitoit tuosta, ajattelin sitä seuraavaksi testata :) Tosin hetkeen aloverageeli ei ole lopussa. Onko tuo ihan täysin hajustamaton myös? Se ois erityisen tärkeää, kun kasvoille käyttää.

INCI:ssä ei ole yhtään hajusteita eikä tuossa ole mun mielestä mitään tiettyä tuoksua. Jos tuubista haistelee tarkkaan geeliä, niin voi huomata todella miedon aloe veran oman tuoksun, mutta kasvoille levitettäessä en tunne mitään tuoksua tuossa.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 19.07.12 - klo:17:41 »

Kiitos Antur tästä vinkistä, eihän tuollaista olisi itse osannut ikinä ostaa.

Minulla on myos tosi hyva kokemus tasta tuotteesta. Minulla oli nimittain kaulassa jaljella jalki eraasta sairaalaoperaatiosta ja siihen oli viela jaanyt selkea punainen jalki ja laitoin tata sitten kaulalle ja tassa ihan parin paivan aikana tuo arpi on selkeasti pienentynyt ja alkanut parantumaan ihan hurjaa vauhtia ja on nyt melkein kokonaan ihonvarinen.  :o  :T Tata kun saisi litran pullossa niin hinkkaisin koko kehoon ja varmaan talla maagisella aineella saisi hurjan bikinikehonkin aikaiseksi muutamalla levityksella, sen verran ihmeellista kamaa.  ;D :ts
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com