Onhan näitä kokeiluja ja kokemuksia kertynyt, tässä muutamia tuotearvioita
Alba Botanica, Pineapple Enzyme Facial ScrubPerushyvä kasvokuorinta, aika neutraalit fiilikset on tästä. Koostumus saisi olla mielestäni vähän paksumpi, jotta olisi helpommin levitettävissä. Tuoksu on - noh, ananasmainen.
Alba Botanica, Aloe & Green Tea Oil-Free MoisturizerTämä on ollut yksi päivävoidesuosikeistani. Koostumus on omaan makuuni vähän turhan lirumainen, mutta toisaalta kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti. Sopii siis myös meikin alle. Hyvä perustuote. Tuoksusta tulee mieleen Hubba Bubba-purkka
Alba Botanica, Jasmine & Vitamin E Moisture CreamIhan ehdoton suosikkini yövoiteista. Koostumus on mukavan paksu, mutta silti nopeasti imeytyvä. Tuntuu iholla hyvältä ja kosteuttavalta. Tuoksu on miellyttävä, sopivan kevyt ja mieto. Pari kertaa olen hairahtanut kokeilemaan jotain muuta yövoidetta, mutta mikään ei ole onnistunut tätä päihittämään. Tämä vaan on joka tavalla täydellinen
Alba Botanica, Advanced, Sea Plus Renewal CreamTätä tilasin mielenkiinnosta kun olen Alba Botanican voiteisiin tykästynyt. Ei oikeastaan tule mieleen mitään negatiivista, mutta ei kuitenkaan noussut suosikiksi. Jasmin & Vitamin E-voidetta huomattavasti tujumpi koostumus. Jäi vähän sellainen "ihan kiva"-fiilis. Käytän loppuun, mutta tuskin tilaan jatkossa.
Alba Botanica, Papaya Enzyme Facial MaskGeelimäinen papaijakasvonaamio. Tämä on varmaan omalle suht herkälle iholleni turhan tujua tavaraa, koska iho tuntuu kiristävältä ja jää välillä punoittamaan. Tätä on myös aika vaikea levittää. Vaikutuksista en oikein osaa sanoa juuta tai jaata.
Queen Helene, The Original Mint Julep MasqueKivan raikas kasvonaamio. Tykkään mutamaisesta koostumuksesta. Iho jää mukavan raikkaaksi ja puhdistetun oloiseksi. On myös tosi riittoisaa.
Source Naturals, Skin Eternal CreamErittäin voimakkaalla ja ei niin miellyttävällä tuoksulla varustettu kasvovoide. Tästä ei oikeastaan jäänyt mieleen muuta kuin tuo kamala tuoksu, mutta taisi myös jättää ihon aika rasvaiseksi. Soveltuu lähinnä yökäyttöön - jos siis pystyy nukkumaan tuo tuoksu naamallaan. Itse annoin tämän eteenpäin kun en voinut tuoksua sietää. Uutta käyttäjää ei alkuun häirinnyt, mutta nykyään voide on kuulemma käytössä jalkarasvana
Alvera, Aloe Herbal All Natural Roll On DeodorantTuoksu on kiva, mutta siihen se sitten jääkin. Vaikutus siis ainakin itselläni olematon, joten jäänyt käyttämättömänä kaappiin. En tilaa jatkossa.
Crystal Body Deodorant, Crystal Body DeodorantJoko en osaa alkuunkaan käyttää tätä tai sitten mitään vaikutusta ei oikeasti ole. Ihan yhtä tyhjän kanssa siis, en voi suositella.
Nubian Heritage, African Black Soap, Body WashTykkään koostumuksesta, pesee ja kuorii samalla. Myös tuoksu on mieluinen ja kokonaisuudessan tämä on yksi parhaista testaamistani suihkusaippuoista. Luultavasti tulee tilattua jatkossakin.
Nubian Heritage, African Black Soap Hand CreamHelposti levittyvä ja nopeasti imeytyvä käsivoide. On ollut mukavan hellävarainen kuiville ja ihottumaisille käsilleni. Myös tuoksusta plussaa! Luottotuote.
Giovanni, Hot Chocolate, Sugar ScrubIhana suklaan tuoksuinen vartalokuorinta! Tämä käy ihan hemmottelusta, purkkia tekee mieli nuuhkia enemmänkin
Jason Natural, Aloe Vera 98% Moisturizing GelTämä on ollut monikäyttöinen geeli, itse olen käyttänyt tätä hiuksissa, kasvoilla ja vartalolla. Tilasin ensin pienen putkilon ja piti samantien laittaa isompi purnukka tilaukseen.
Jason Natural, Soothing 84% Aloe Vera, Pure Natural Hand & Body LotionKäytän tätä pääsääntöisesti vartalovoiteena. Kosteuttaa hyvin, imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa rasvaiseksi. Suositusten arvoinen tämäkin, paitsi jos tykkää voimakkaasti hajustetuista vartalovoiteista - tämä kun on aikalailla tuoksuton.