Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 180627 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #135 : 11.08.12 - klo:23:23 »
Olikos täällä mitään suositeltavaa hyvää dödöä? Mielellään mieto tuoksu tai tuoksuton.Haluaisin dödön, joka pitäisi eikä sotkisi tummia vaatteita. Mulla on wish listillä pari kiinnostavaa, mut ei viitsisi ihan summassa tilata.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 12.08.12 - klo:01:01 »
Onhan näitä kokeiluja ja kokemuksia kertynyt, tässä muutamia tuotearvioita :)

Alba Botanica, Pineapple Enzyme Facial Scrub
Perushyvä kasvokuorinta, aika neutraalit fiilikset on tästä. Koostumus saisi olla mielestäni vähän paksumpi, jotta olisi helpommin levitettävissä. Tuoksu on - noh, ananasmainen.

Alba Botanica, Aloe & Green Tea Oil-Free Moisturizer
Tämä on ollut yksi päivävoidesuosikeistani. Koostumus on omaan makuuni vähän turhan lirumainen, mutta toisaalta kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti. Sopii siis myös meikin alle. Hyvä perustuote. Tuoksusta tulee mieleen Hubba Bubba-purkka ;D

Alba Botanica, Jasmine & Vitamin E Moisture Cream
Ihan ehdoton suosikkini yövoiteista. Koostumus on mukavan paksu, mutta silti nopeasti imeytyvä. Tuntuu iholla hyvältä ja kosteuttavalta. Tuoksu on miellyttävä, sopivan kevyt ja mieto. Pari kertaa olen hairahtanut kokeilemaan jotain muuta yövoidetta, mutta mikään ei ole onnistunut tätä päihittämään. Tämä vaan on joka tavalla täydellinen <3

Alba Botanica, Advanced, Sea Plus Renewal Cream
Tätä tilasin mielenkiinnosta kun olen Alba Botanican voiteisiin tykästynyt. Ei oikeastaan tule mieleen mitään negatiivista, mutta ei kuitenkaan noussut suosikiksi. Jasmin & Vitamin E-voidetta huomattavasti tujumpi koostumus.  Jäi vähän sellainen "ihan kiva"-fiilis. Käytän loppuun, mutta tuskin tilaan jatkossa.

Alba Botanica, Papaya Enzyme Facial Mask
Geelimäinen papaijakasvonaamio. Tämä on varmaan omalle suht herkälle iholleni turhan tujua tavaraa, koska iho tuntuu kiristävältä ja jää välillä punoittamaan. Tätä on myös aika vaikea levittää. Vaikutuksista en oikein osaa sanoa juuta tai jaata.

Queen Helene, The Original Mint Julep Masque
Kivan raikas kasvonaamio. Tykkään mutamaisesta koostumuksesta. Iho jää mukavan raikkaaksi ja puhdistetun oloiseksi. On myös tosi riittoisaa.

Source Naturals, Skin Eternal Cream
Erittäin voimakkaalla ja ei niin miellyttävällä tuoksulla varustettu kasvovoide. Tästä ei oikeastaan jäänyt mieleen muuta kuin tuo kamala tuoksu, mutta taisi myös jättää ihon aika rasvaiseksi. Soveltuu lähinnä yökäyttöön - jos siis pystyy nukkumaan tuo tuoksu naamallaan. Itse annoin tämän eteenpäin kun en voinut tuoksua sietää. Uutta käyttäjää ei alkuun häirinnyt, mutta nykyään voide on kuulemma käytössä jalkarasvana ;D

Alvera, Aloe Herbal All Natural Roll On Deodorant
Tuoksu on kiva, mutta siihen se sitten jääkin. Vaikutus siis ainakin itselläni olematon, joten jäänyt käyttämättömänä kaappiin. En tilaa jatkossa.

Crystal Body Deodorant, Crystal Body Deodorant
Joko en osaa alkuunkaan käyttää tätä tai sitten mitään vaikutusta ei oikeasti ole. Ihan yhtä tyhjän kanssa siis, en voi suositella.

Nubian Heritage, African Black Soap, Body Wash
Tykkään koostumuksesta, pesee ja kuorii samalla. Myös tuoksu on mieluinen ja kokonaisuudessan tämä on yksi parhaista testaamistani suihkusaippuoista. Luultavasti tulee tilattua jatkossakin.

Nubian Heritage, African Black Soap Hand Cream
Helposti levittyvä ja nopeasti imeytyvä käsivoide. On ollut mukavan hellävarainen kuiville ja ihottumaisille käsilleni. Myös tuoksusta plussaa! Luottotuote.

Giovanni, Hot Chocolate, Sugar Scrub
Ihana suklaan tuoksuinen vartalokuorinta! Tämä käy ihan hemmottelusta, purkkia tekee mieli nuuhkia enemmänkin ;D

Jason Natural, Aloe Vera 98% Moisturizing Gel
Tämä on ollut monikäyttöinen geeli, itse olen käyttänyt tätä hiuksissa, kasvoilla ja vartalolla. Tilasin ensin pienen putkilon ja piti samantien laittaa isompi purnukka tilaukseen.

Jason Natural, Soothing 84% Aloe Vera, Pure Natural Hand & Body Lotion
Käytän tätä pääsääntöisesti vartalovoiteena. Kosteuttaa hyvin, imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa rasvaiseksi. Suositusten arvoinen tämäkin, paitsi jos tykkää voimakkaasti hajustetuista vartalovoiteista - tämä kun on aikalailla tuoksuton.

Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #137 : 12.08.12 - klo:11:38 »
Tässä omia kokemuksiani iHerbin ihonhoitotuotteista muutaman vuoden ajalta. Suurin osa on ollut aivan ok, mutta mitään HG-tuotteita en ole valitettavasti löytänyt.

Desert Essence, Coconut Hand and Body Lotion
Täyteläinen koostumus, melkein voimainen. Kosteuttaa hyvin, joskin jää sen verran rasvaiseksi iholla, että sopii ainakin itselläni parhaiten yökäyttöön. Tuoksu tökki aluksi, kaipaamani kookoksen lisäksi haistoin tässä ylikypsän hedelmän (ananas?), mutta parin käyttökerran jälkeen olen tottunut. Tätä voisin jopa harkita ostavani uudelleen.

Nubian Heritage, African Black Soap Bar
Tässä on todella hyvä tuoksu, mutta vartalosaippuanakin oli minulle turhan kuivattava.

Dr. Woods, Raw Shea Butter Soap, Coconut Milk
Tykkään! Ei kuivata yhtä paljon kuin em. Nubian Heritagen palasaippua. Tuoksu on mieto, edes käytön jälkeen ei tule voimakasta saippuamaista tuoksua.

Alba Botanica, Natural Even Advanced, Sea Algae Enzyme Scrub
Nimestään huolimatta sisältää kuorivina ainesosina saksanpähkinän kuorta ja hohkakiveä, joten puhtaasta entsyymikuorinnasta ei ole kysymys. Kuorivat palaset ovat pieniä ja niitä on paljon, ja iho tulee kyllä pehmeäksi. Tuoksu tässä on kuitenkin melko miehinen ja voimakas, mikä on kyllä lievä pettymys muuten toimivassa tuotteessa.

Reviva Labs, 5% Glycolic Acid Cream
Ostin tämän aknearpia vaalentamaan. Kirvelee kuivalla iholla melkoisesti, joten tehoja kyllä löytyy. Tämä pitikin ihon jatkuvasti todella pehmeänä, mutta silminnähtävää eroa ei oikein syntynyt, joten uutta purkkia en ostanut.

Now Foods Solutions, Vitamin E Cream
Käytin talvella yövoiteena, mutta ainakaan talvikuivalla iholla tehot eivät oikein riittäneet, vaan herätessäni suupielet hilseilivät. Imeytyy myös vähän huonosti. Tuoksu ei ollut mielestäni mikään kauhea, hieman outo kylläkin (tuoksuu siis munkkirasvalle eli omaan nenääni donitseille ;D)

NutriBiotic, Skin Cleanser, Sensitive Skin
Halusin tykätä tästä, koska oli niin edullinen ja puhdistaa kasvot tehokkaasti. Ilmeisesti olen kuitenkin yliherkkä jollekin ainesosalle (epäilen jotakin noista kasviuutteista), koska iho muuttui tätä käyttäessäni karheaksi, tuli tukkeumia, huulet olivat jatkuvasti kuivat, ja poskipäihin nousi punaisia läikkiä :-\ Olen varma, että reaktio johtui nimenomaan tästä putsarista, koska lopetin käytön hetkeksi ja iho parantui, sitten aloitin taas ja ongelmat palasivat. Onneksi käy kuitenkin vartalon pesuun.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 13.08.12 - klo:11:10 »
Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)

Revivan silmänympärysgeeliä miekin suosittelisin niin kuin Mena tuossa edellä. Siinä on aloe veraa, se vähentää aamuturvotusta selvästi ja se myös helpottaa mahdollisten silmänalusryppyjen ulkonäköä.

Tilasin tuon kokeiluun ja täytyy sanoa että toimii ellenin kuvaamalla tavalla eli sikäli loistava juttu, mutta tämän myötä taas muistan miksi vihaan geelikoostumusta monissa tuotteissa. Tämä jää minulla juuri sellaiseksi etovaksi poisrullautuvaksi kalvoksi iholle kuin jotkut takavuosien kasvogeelit konsanaan :( Yritän sitkeästi löytää tähän jonkun sopuratkaisun, koska tuote tosiaan muuten toimii eli kai siitä kalvosta huolimatta jotain imeytyykin.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #139 : 13.08.12 - klo:11:17 »
^ Paljon sie pistät sitä geeliä silmänympärysiholle? Entä käytätkö sie millaista meikkiä, nestemäistä meikkivoidetta tai mineraalimeikkejä? Mietin vaan, kun mulla geeli pysyy paikallaan oikein mainiosti, ei ole rullautumis- tai imeytyvyysongelmaa, vaan päinvastoin, geeli oikein kiinnittää peitevoiteen tummiin silmänalusiin.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 13.08.12 - klo:11:21 »
Yritän kovasti vähentää sitä määrää joka pullosta meinaa aina vahingossa tulla, myönnän kyllä että parit pahemmat rullautumiset on aiheutuneet ihan vaan sellaisesta *hups*-määrästä geeliä ;D Viimeisimmäksi meni suurin piirtein nuppineulanpään kokoinen määrä, siinäkin taisi olla vielä hiukan liikaa. Meikkiä en ole tuon seurana käyttänyt nyt ollenkaan (hyi minä, en ole jaksanut meikata koko kesänä paljoa yhtään kun nautin siitä miten hyvässä kunnossa iho minun mittapuulla nyt on  :-[), normaalisti käytössä mineraalit mutta ei tosiaan ole meikistä kokemusta tuon kanssa.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #141 : 13.08.12 - klo:15:18 »
Äsken laitoin väärään ketjuun tämän joten täällä sama kysely:

Onko kukaan testaillut vielä iherbin mineraalimeikki-tuotteita, esim. Laremia? Tuo sarja kiinnostaisi kovasti mm. ripsiväri ja ripsiseerumi ja mineraalipohjat mutta noiden kuvien perusteella pohjan tilaaminen voi olla haasteellista. 

ja päädyin sitten itse tilaamaan seuraavat tuotteet:

Larenim, Foundation, 4W, 5 g
Larenim, Skin Care, Dusk 'Til Dawn Recovery, 5 g
 Larenim, Mineralash Mascara, Jet Black, 0.30 oz

Katsotaan miten käy!!!  ;)

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 13.08.12 - klo:16:38 »
^ Tuon sarjan ripsiseerumi vaikuttaa kiinnostavalta.  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 13.08.12 - klo:23:00 »

NutriBiotic, Skin Cleanser, Sensitive Skin
Halusin tykätä tästä, koska oli niin edullinen ja puhdistaa kasvot tehokkaasti. Ilmeisesti olen kuitenkin yliherkkä jollekin ainesosalle (epäilen jotakin noista kasviuutteista), koska iho muuttui tätä käyttäessäni karheaksi, tuli tukkeumia, huulet olivat jatkuvasti kuivat, ja poskipäihin nousi punaisia läikkiä :-\ Olen varma, että reaktio johtui nimenomaan tästä putsarista, koska lopetin käytön hetkeksi ja iho parantui, sitten aloitin taas ja ongelmat palasivat. Onneksi käy kuitenkin vartalon pesuun.

Myös minulle tuli tuosta karheaa,punoittavaa ihottumantapaista kasvojen iholle. En yhtään osaa itsekään sanoa mikä ainesosa tuota tekee, mutta käytän loppuun meikkisiveltimien pesuaineena.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #144 : 15.08.12 - klo:16:41 »
Tässä kokemuksia muutamasta Avalon Organicsin tuotteesta:

Avalon Organics, Vitamin C Renewal Facial Cream
Ihana päivävoide. Tykkään jämäkästä koostumuksesta. Levittyy iholle helposti ja imeytyy nopeasti, sopii hyvin meikin alla käytettäväksi. Pidän myös sitrusmaisesta tuoksusta. Pääsääntöisesti sopii iholleni hyvin, mutta joskus ihon ollessa herkimmillään tuntuu hieman ärsyttävän ihoa.

Avalon Organics, Vitamin C Balancing Facial Toner, For All Skin Types
Hyvä kasvovesi. Jättää kasvot raikkaan ja energisen tuntuisiksi. On sopinut hyvin omalle herkälle iholleni. Tuoksu on sitrusmainen, kuten sarjan muissakin tuotteissa.

Avalon Organics, Vitamin C Refreshing Cleansing Gel
Mukavan raikastava puhdistusgeeli, iho tuntuu puhtaalta. Pesee myös meikit tehokkaasti. Hieman yllättäen ei edes kuivata ihoani juurikaan, mutta harkitsen silti jatkavani astetta hellävaraisemman putsarin etsimistä.

Avalon Organics, Lavender Facial Cleansing Gel
Perushyvä puhdistusgeeli. En ole vielä päättänyt, onko laventelin tuoksu omaan makuuni liian voimakas vai ei. Pesee tehokkaasti, mutta jättää ainakin oman ihoni hitusen liian kuivaksi.

Vielä parit meikkikokeilut tähän samaan:

Ecco Bella, FlowerColor, Natural Black Mascara
Tämä on toiminut ihan hyvänä arkiripsarina. Lopputulos on luonnollinen, mutta itse kaipaisin lisää tuuheuttavaa ja pidentävää vaikutusta. Ei valu tai varise käytössä, mutta peseytyy helposti pois. Soveltunee myös herkille silmille/iholle, ei ärsytä.

Aubrey Organics, Natural Lips, Sheer Tint Ruby Frost
Aluksi hyvän oloinen huulikiilto, joka kuitenkin hyvin pian avaamisen jälkeen alkoi muuttaa koostumustaan. Jotenkin ainetta pääsee käytettäessä tursuamaan putkilosta ulos ja useista putsailuista huolimatta koko putkilo on vähän väliä aivan tahmainen, samoin kuin kädet tuotetta käytettäessä. En voi suositella.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #145 : 16.08.12 - klo:16:38 »
Nyt kun olen jo jonkin aikaa saanut tuotteita testailla, voisin antaa seuraavat arviot:

Badger Company, Sleep Balm, Lavender & Bergamot Ostin tämän hetken mielijohteesta. Tämän ilmeisesti pitäisi helpoittaa nukahtamista. Ihan rentouttava tuoksu, mutta varsinaista rentoutumista en havainnut. Itse käytän huulirasvana yöllä.

Crazy Rumors -huulirasvat Tykkään ja paljon! Ihana koostumus, kivat paketit ja maut. Ihan superkosteuttava tämä ei ollut, joten en tiedä miten toimii talvella. Joka tapauksessa ostan näitä lisää.

Giovanni, D:tox System, Purifying Facial Cleanser, Step 1 Hieman liru koostumus, mutta tykkään silti. Purkin kanssa saa hieman harjoitella ettei pruuttaa liikaa. Puhdistaa hyvin ja jättää iholle ehkä hieman viileän tunteen. Itse pidän tuotteista joilla voi pestä samalla myös silmämeikin. Siihen tämä ei sovellu, kirvelee ihan pienestäkin määrästä.

Giovanni, D:tox System Purifying Facial Scrub, Step 2 Kivan paksu kuorintavoide. Tästä en oikeastaan osaa sanoa juuta enkä jaata, "ihan kiva".

Giovanni, D:tox System, Replenishing Facial Moisturizer, Step 3
Aluksi en pitänyt yhtään. Imeytyi huonosti, koostumus lirua, mutta silti "rasvainen". Pystyn käyttämään tämän loppuun laittamalla vain ihan pienen tipan. Tästä syystä myös erittäin riittoisa.

Nubian Heritage, African Black Soap Bar Kaikista hehkutuksista johtuen olen hieman pettynyt. Jättää ihon natisevan puhtaaksi, mutta pesee silti hellävaraisesti. Kokeilen tästä vielä nestemäistä versiota.

Nubian Heritage, Body Wash, Coconut & Papaya Rakastuin!  <3 Ihana tuoksu ja koostumus. Riittoisa. Hellävarainen myös hiuksille. Tätä ostan lisää!

Nubian Heritage, Coconut & Papaya Lotion
Tämäkin kuuluu lemppareihin. Vaikka onkin paksua niin levittyy silti hyvin. Erittäin kosteuttava. Miinusta siitä ettei saa kunnolla purkista ulos kun on niin paksua.

Queen Helene, The Original Mint Julep Masque Ihanan raikas naamio. Tuoksuu hammastahnalle ja hoitaa tehtävänsä kiitettävästi. Valitettavasti en huomannut ihohuokosten pienentyvän. Toisaalta en ole saanut niitä pienentymään millään aineella, joten en tältäkään sen puolesta ihmeitä odottanut.

Smart Girls Who Surf, Lip Balm Liian vahamainen huulirasva minun makuuni. Ei juurikaan kosteuta ja kuluu nopeasti imeytymättä.
1cFii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 19.08.12 - klo:12:22 »
Citrus magic clearly natural essentials glycerine hand soap grapefruit - Ei tunnu yhtään kuivattavalta ja tuoksu on tosi raikas. Pesuteho ei kuitenkaan ole kummoinen: ostin tämän käytettäväksi kylpyhuoneessa, jossa pesen käsiä esim. meikkivoiteen tai jätettävien hiustuotteiden levittämisen jälkeen. Silikoniset latvasuojat tai öljy-silikoni-litkut eivät kuitenkaan lähde kunnolla vaan niistä jää käsiin kalvo pesun jälkeenkin.

EcoTools Sustainable Bath & Shower Mitt - Meneehän tämä siis oikeasti pesuhanskanakin hyvin, mutta hansikas ei kuitenkaan ole kaikista pehmoisin materiaaliltaan, niin itse käytän tätä enemmänkin vartalon kuorintatarkoituksessa.

Aubrey organics rosa mosqueta night cream with alpha lipoic acid - Onneksi minulla oli tästä vain näyte. Tuoksu on jotenkin tunkkainen, ja voiteen imeytymisessä kestää todella kauan! En edes viitsinyt levittää rasvoittuvalle T-alueelle, vaan kasvojen normaali-ihon alueillekaan ei meinannut imeytyä mitenkään... (Ehkä sitten pitäisi olla tositosi-kuiva iho jotta voiteesta jotain iloa olisi...?)
« Viimeksi muokattu: 19.08.12 - klo:19:10 kirjoittanut Hilippa »

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #147 : 23.08.12 - klo:13:04 »
Tuota noin, jessus. Taisin tehdä vuosisadan löydön rupiselle akneiholleni :P Kipeät ihonalaiset paukamat sulaa vuorokaudessa ja ruvet paranee ihan silmissä. Iho näyttää jopa suht tasaväriseltä, kun olen tätä nyt muutaman viikon käytellyt ongelmakohdille: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727

Kiitos kaikille tästä tökötistä vinkanneille! Mun naamaan jää isoista hormonifinneistä aina kohollaan oleva punainen patti poskeen, vaikka antaisikin kuivaa rauhassa eikä menisi puristelemaan. Tämä voide tuntuu parissa yössä sulattaneen em. kaltaisen, viikkoja paikallaan tököttäneen patin muun ihon tasalle. Väristä erottaa vielä, missä finni on ollut, mutta pitääpä laitella Ointmenttia vielä muutamaksi yöksi, niin jospa sekin tasoittuisi!

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #148 : 24.08.12 - klo:11:00 »
Äsken laitoin väärään ketjuun tämän joten täällä sama kysely:

Onko kukaan testaillut vielä iherbin mineraalimeikki-tuotteita, esim. Laremia? Tuo sarja kiinnostaisi kovasti mm. ripsiväri ja ripsiseerumi ja mineraalipohjat mutta noiden kuvien perusteella pohjan tilaaminen voi olla haasteellista. 

ja päädyin sitten itse tilaamaan seuraavat tuotteet:

Larenim, Foundation, 4W, 5 g
Larenim, Skin Care, Dusk 'Til Dawn Recovery, 5 g
 Larenim, Mineralash Mascara, Jet Black, 0.30 oz

Nämä sain eilen ja nyt yhden päivän kokemuksella loisto-ostos. Pohjan värikin osui ihan nappiin. ( kävin katsomassa Laremin  omilla sivuilla videon noista pohjista ja sävyn valinnasta, silti yllätys että osui noin hyvin).  Ripsari on juuri sellainen kun haluan; ei pidennä, mielestäni mutta erottelee hyvin ja näyttää luonnolliselta. Hoitavuudesta en osaa vielä sanoa.  Tuon dusk til´dawnin laitoin yöksi; ei tunnu eikä näy vaikka onkin aika valkoista kalkkia purkissa. Katsotaan mitä tekee pitemmällä aikavälillä iholleni. Mutta siis kaikenkaikkiaan : olen erittäin tyytyväinen tuotteisiin näin alkumetreillä.

Katsotaan miten käy!!!  ;)

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 24.08.12 - klo:13:50 »
Tuota noin, jessus. Taisin tehdä vuosisadan löydön rupiselle akneiholleni :P Kipeät ihonalaiset paukamat sulaa vuorokaudessa ja ruvet paranee ihan silmissä. Iho näyttää jopa suht tasaväriseltä, kun olen tätä nyt muutaman viikon käytellyt ongelmakohdille: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727

Kiitos kaikille tästä tökötistä vinkanneille! Mun naamaan jää isoista hormonifinneistä aina kohollaan oleva punainen patti poskeen, vaikka antaisikin kuivaa rauhassa eikä menisi puristelemaan. Tämä voide tuntuu parissa yössä sulattaneen em. kaltaisen, viikkoja paikallaan tököttäneen patin muun ihon tasalle. Väristä erottaa vielä, missä finni on ollut, mutta pitääpä laitella Ointmenttia vielä muutamaksi yöksi, niin jospa sekin tasoittuisi!
Kiitokset täältäkin! Katsoin eka inciä, enkä jotenkin millään olisi uskonut että tuo tehoaa finneihin, kun oli oliiviöljyä, beeswaxia yms.. Laitoin silti yöksi kaikkien jättifinnien päälle, ja aamulla en ollut uskoa silmiäni kun kaikki finnit olivat pienentyneet puolella :o Hyvä ostos, ehdottomasti :ts
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.