Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 180580 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #15 : 01.04.12 - klo:15:34 »
^ Vinkkinä, että kannattaa jättää se vaikuttamaan iholle, jos vain millään malttaa. Ja varoo silmiä, nimittäin mulla ainakin turvottaa ihan kivasti.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Truce

• Vieras
« Vastaus #16 : 02.04.12 - klo:14:39 »
Onko kenelläkään kokemusta iHerbin karvanpoistotuotteista? Kävin äsken valikoimaa läpi ja siellä näytti olevan jotain vahaliuskoja, shaving creameja ja karvanpoistovoidetta(?), mutta niitä ei ollut arvioinut juuri kukaan.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 03.04.12 - klo:19:33 »
Triina, mainitsit tuolla nettitilausten puolella Country Comfort-vauvapuuterin, ilmeisesti voit suositella sitä? Mä oon aika huono talkkeja tmv. käyttämämään, mutta voisin vauvaa varten vaikka tuon hankkia. Ootko käyttänyt muita sarjan vauva-tuotteita?
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 03.04.12 - klo:20:05 »
Ulpu, voin kyllä lämpimästi suositella  :-* Hintakin on varsin edullinen.

Meillä on pojilla tosi hyvä iho molemmilla, mutta nivusten seutu silti hautuu välillä -- Veikolla siksi kun käytti kertakäyttövaippoja ja Matiaksella siksi, kun on niin pullero ;D Vaikka iho ei olekaan mennyt rikki, niin tykkään tupsauttaa puuteria heti jos iho näyttää kostealta, koska varsinkin kivespussin iho on niin ohutta. Country Comfortilla on hyvä inci ja iho on sen jäljiltä aina silkkisen pehmeä, ei kuivata lainkaan perinteisen talkin tapaan. Tuoksu on mieto, puuterisen kukkainen. Meillä on käytetty näitä varmaan jo viisi purkkia.

Mulla on samalta merkiltä myös öljy, hierontaan ja kylvyssä olen harvakseltaan käyttänyt ja enemmän omalle iholle ja hiuksiin. Siinä on aika voimakas appelsiinin tuoksu. Lisäksi löytyy vaseliinityyppinen vaippavoide, jota olen sivellyt pepun punoitukseen pari kertaa kun Veikolla on ollut "polttavaa" kakkaa, toimii yhtä hyvin kuin Bepanthen tms. Se sopii myös nännivoiteeksi, tosin siihen mulla on erikseen Motherloven Nipple cream.

Tässä vielä linkit:
http://www.iherb.com/Country-Comfort-Baby-Powder-3-oz-81-g/11670
http://www.iherb.com/Country-Comfort-Baby-Oil-4-fl-oz-118-ml/11854
http://www.iherb.com/Country-Comfort-Baby-Cream-2-oz-57-gm/13152

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 04.04.12 - klo:10:14 »
Onko kellään kokemusta Nubian Heritage Goat's Milk & Chai palasaippuasta? Otin sen eilen käyttöön ja se on muuten hyvä, mutta hieman epäilyttää siinä olevat tummat hippuset (ilmeisesti ruusun terälehden palasia), kun niiden ympäriltä saippua on tummunut ja mietinkin, että onkohan se mahdollisesti hometta. ??? Toisaalta, voihan se myös olla vain värjäytynyt niistä terälehdistä, kun muuten saippua tuntuu ihan tuoreelta ja tuoksuu hyvälle.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 04.04.12 - klo:10:41 »
Milloin viimeksi olette saanet tilattua sitä Afrikkalaista mustaa saippuaa? Olen jo pitkään kytännyt sitä, mutta aina vaan se on out of stock. Alkaa nimittäin pikku hiljaa käydä loppumaan tuo oma pala...

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 07.04.12 - klo:18:47 »
^ Tilaisin NH:n mustan saippuan tilalle Dr. Woodsin nestemäisiä saippuoita (shea butterin kanssa ja ilman) enkä ole tyytyväinen noihin korvikkeena. Ja nuo tuoksuvatkin tervasaippualle eivätkä makealle banaanille...

Mutta kun kaikki muut NH saippuat näyttivät olevan out of stock, tilasin kokeeksi hemp & vetiver palan. Tykkään tuoksusta, luulin sen olevan partavesimäinen, mutta tämä onkin kevyt ja kurkkumainen - light and fruitish just like I like my men ;D (sori viimeinen kommentti, oli vain pakko, lasi liikaa valkkaria).
« Viimeksi muokattu: 07.04.12 - klo:18:48 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 08.04.12 - klo:12:34 »
^En usko, että nuo sopivat kasvojeni iholle  :-\ Käytän tuota mustaa saippuaa kasvojen puhdistukseen.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #23 : 08.04.12 - klo:14:40 »
Onko kellään kokemusta Nubian Heritage Goat's Milk & Chai palasaippuasta? Otin sen eilen käyttöön ja se on muuten hyvä, mutta hieman epäilyttää siinä olevat tummat hippuset (ilmeisesti ruusun terälehden palasia), kun niiden ympäriltä saippua on tummunut ja mietinkin, että onkohan se mahdollisesti hometta. ??? Toisaalta, voihan se myös olla vain värjäytynyt niistä terälehdistä, kun muuten saippua tuntuu ihan tuoreelta ja tuoksuu hyvälle.

En tiedä juuri ko. tuotteesta, mutta yleisesti ottaen toi on ihan normaalia, esim. itse tekemissäni saippuoissa aina tummuu esim. saippuassa olevien kaurahiutaleiden ympäriltä saippua.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 09.04.12 - klo:19:12 »
^ Kiitos kommentista. Taidan jatkaa tuon saippuan käyttöä ihan hyvillä mielin, kun ei siinä tuota värjäytymistä lukuun ottamatta ole huomattavissa mitään merkkiä, että olisi vanhentunut.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #25 : 09.04.12 - klo:20:31 »
^Mulla on sama saippua ja samannäköinen. Mietin ensin samaa, että onko se homeessa, mutta kun siinä ei kasvanut karvaa ja haju oli hyvä niin olen käyttänyt sitä ilman huolia.  :D

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 17.04.12 - klo:13:30 »
Tuota noin, jessus. Taisin tehdä vuosisadan löydön rupiselle akneiholleni :P Kipeät ihonalaiset paukamat sulaa vuorokaudessa ja ruvet paranee ihan silmissä. Iho näyttää jopa suht tasaväriseltä, kun olen tätä nyt muutaman viikon käytellyt ongelmakohdille: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Ointment-2-Grapefruit-Seed-Extract-with-Lysine-5-fl-oz-15-ml/4727

Koostumus tuossa on aika öljyisä eikä se tunnu imeytyvän ihoon yhtään, jää siis killumaan ja voisi kuvitella että tukkii entisestään. Vaan eipä näemmä, tosin koostumuksen takia sopii lähinnä yökäyttöön. Myös miehen psoriläikkiä on rauhoittanut. Taisi jäädä käyttöön tämä :D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #27 : 17.04.12 - klo:16:23 »
Kauanko olet käyttänyt, Antur?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 17.04.12 - klo:16:42 »
Kuten yllä kerroin niin muutaman viikon, ehkä vähän alle. Tosi nopeasti tuo tuntui vaikuttavan, tosiaan puhkeamattomat finnit katoaa melkein sen siliän tien ja ruvelle ehtineet paranevat alle viikossa :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #29 : 17.04.12 - klo:17:16 »
^
Oho, kuulostaa aika hyvältä! Pitänee lisätä ostoskoriin odottamaan seuraavaa tilausta. Kiitos vinkistä.  ;D
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438