Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197616 kertaa)

Poissa Nala

• Hiushörhö
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #150 : 24.08.12 - klo:14:44 »
^Pakko itsekkin hehkuttaa kyseistä ainetta. Eilen tuli paketissa ja nukkumaan mennessä lätkäisin pahimpien ongelmakohtien päälle. Aamulla finnit olivat selkeästi pienempiä ja röpelökohdat paljon tasaisempia. Tätä laitan kyllä seuraavaankiin tilaukseen, teki sen verran hyvän vaikutuksen :ts
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 24.08.12 - klo:20:12 »
Mä olen saanut tuolla pikkutuubilla järkkyjalkani kondikseen! :ts tykkään!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Soven

• Vieras
« Vastaus #152 : 25.08.12 - klo:09:30 »
Blum Naturals, Daily Cleansing & Makeup Remover Towelettes, Dry & Sensitive Skin, Chamomile, 10 Towelettes
Silmämeikki lähtee huonosti, mutta muuten toimivat. Sopivat kyllä hyvin herkälle iholle. Kovin usein en raaski käyttää koska pakkaus on pieni ja liinat yksittäispakattuja.

Reviva Labs, Hypoallergenic Mascara, Super Lash Black, .25 oz
Tällä ei saa mitään muhkeita mahtiripsiä, mutta sopii jos haluaa luonnollisen näköisen lopputuloksen. Harja erottelee mukavasti. Luottoripsarini kosteilla säillä ja kesällä hiotessa. En käytä joka päivä, koska pois pesu on vähän työläämpää kuin toisella ripsarillani (Benecos). Erittäin hellävarainen.

Nubian Heritage, Shea Butter, infused with Black Soap Extract, Oats & Aloe, 4 oz (114 g)
Käytän kasvovoiteena pakkasilla. Pehmentää, kosteuttaa, rauhoittaa ja tuntuu jopa vähentävän epäpuhtauksia. Tuoksu on melko vahva. Koin sen aluksi tunkkaisena mutta nykyään pidän sitä ihan miellyttävänä. Kestää ikuisuuden naamakäytössä :)

Desert Essence, Daily Essential Moisturizer, 4 fl oz (120 ml)
Tämä oli floppi. Sain tästä punoittavan ja kutisevan, jopa hieman polttelevan, naaman. Tuoksukaan ei miellyttänyt (jotenkin vahamainen). Heitin pois.

Beauty Without Cruelty, Eye Make-Up Remover, Extra Gentle, 4 fl oz (118 ml)
Lemppari!  <3 Tätä jo kehuinkin aiemmin tässä ketjussa. Tavallinen ripsari lähtee hyvin pois ja ei jää mitään tahmaista tunnetta. Kolmas pullo jo menossa. En käytä vedenkestävää ripsiväriä, joten en osaa sanoa riittävätkö tehot siihen.  ???

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #153 : 27.08.12 - klo:19:06 »
Onko Iherbillä valikoimassa jotain hyvää silmänympärysvoidetta? Suuria kosteutustehoja en etenkään näin kesällä kaipaa, ennemmin turvotusta laskevaa ja rauhoittavaa. Aloe veraa sisältävät tuotteet kiinnostaa aina erityisesti :)

Revivan silmänympärysgeeliä miekin suosittelisin niin kuin Mena tuossa edellä. Siinä on aloe veraa, se vähentää aamuturvotusta selvästi ja se myös helpottaa mahdollisten silmänalusryppyjen ulkonäköä.

Tilasin tuon kokeiluun ja täytyy sanoa että toimii ellenin kuvaamalla tavalla eli sikäli loistava juttu, mutta tämän myötä taas muistan miksi vihaan geelikoostumusta monissa tuotteissa. Tämä jää minulla juuri sellaiseksi etovaksi poisrullautuvaksi kalvoksi iholle kuin jotkut takavuosien kasvogeelit konsanaan :( Yritän sitkeästi löytää tähän jonkun sopuratkaisun, koska tuote tosiaan muuten toimii eli kai siitä kalvosta huolimatta jotain imeytyykin.

Mä käytin tuota monta kuukautta, välillä tosi syrjähypähtelin satunnaisesti muissa voiteissa, mutta pakko se nyt vaan on hyväksyä, ettei tuo tee mulle yhtään mitään; vaikka kuinka vähän laitan, niin se muodostaa mulle kalvon (välillä jopa rullaantuen) ja oon alkanut huolestumaan, että onko tuon pitkäaikainen käyttö kuivattanut entisestään sy-ihoa... Geelimäiset tuotteet ei kyllä muutenkaan ole mulle mieluisia. Silti esim Lumenen geeli imeytyy tuntuvasti eikä jätä vastaavaa kalvoa. Pidän sitä lisäksi jääkaapissa maksimoimassa turvotuksen vähennystehoja :) Pakko jättää hyvästit tuolle Revivalle.

Kasvovoiteena olen käyttänyt nyt muistaakseni jo 3 purkkia putkeen Erisanin Uudistavaa kasvovoidetta (paras voide mulle todella pitkiin aikoihin!!) ja olen alkanut nyt laittaa iltaisin sy-ihollekin. Ei ole turvottanut, ihan hyvän tuntuinen.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #154 : 28.08.12 - klo:15:44 »
Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Serum
Tämä on ollut hyvä löytö. Tuntuu aluksi kasvoilla hieman kiristävältä, mutta tämä tunne menee pian ohi. Käytän seerumia yleensä kuureina, jolloin laitan sitä kasvovoiteen alle aamuin illoin. Tekee ihoni jotenkin kuulaaksi ja kirkkaaksi. Käytän myös silmänympärysiholla, koska toisin kuin useat silmänympärysvoiteet, tämä ei saa silmiäni vuotamaan. Miinusta siitä, että pumppu ei aina meinaa toimia kunnolla, mutta tähän auttaa se kun kääntää pullon ylösalaisin ja pumppaa pari kertaa näin. Aine on tosi riittoisaa.

Madre Labs, Camellia Care, Concentrated Green Tea Skin Cream
Tästä sain pienen näytteen tilaukseni mukana ja ensivaikutelma oli hyvä. Vaikutti lupaavalta, mutta kuulisin mielelläni kokemuksia jos tämä on ollut jollain käytössä pidemmän aikaa.

Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 29.08.12 - klo:22:21 »
Now Foods, Solutions, Grapeseed Oil, 16 fl oz (473 ml)
En ole aiemmin käyttänyt öljyjä kauneudenhoidossa, mutta tämä jää käyttöön! Tosi iso, kirkas, UV-suojattu pullo, josta siis riittää todella pitkälle. Käytän tätä lähinnä kropalle. Sekoitan öljyä siis kosteusvoiteeseen, joka ei ole kovin tehokas, mutta hyvin imeytyvä. Tuloksena on ihan superpehmeä ja terveen oloinen iho. Olen käytellyt tätä vasta viikon tai pari, joten pitkäaikaisista vaikutuksista voi sanoa paljon, mutta poikaystäväni on sanonut, että raskausarpeni ovat pienentyneet. Itse en ole eroa huomannut, mutta en pistäisi pahaksenikaan :D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 08.09.12 - klo:13:00 »
Heips!

Osaisiko joku suositella iHerbistä hyvää kalanmaksaöljy-valmistetta? Koitin itsekin etsiä, mutta valikoima on niin runsas, että menee ikä ja terveys niitä selaillessa :D

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 08.09.12 - klo:22:31 »
Heips!

Osaisiko joku suositella iHerbistä hyvää kalanmaksaöljy-valmistetta? Koitin itsekin etsiä, mutta valikoima on niin runsas, että menee ikä ja terveys niitä selaillessa :D

Tama on hyvaa:
http://www.iherb.com/Natural-Factors-Ultra-Strength-Rx-Omega-3-Factors-150-Enteric-Coated-Softgels/24529
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 09.09.12 - klo:10:06 »
Heips!

Tama on hyvaa:
http://www.iherb.com/Natural-Factors-Ultra-Strength-Rx-Omega-3-Factors-150-Enteric-Coated-Softgels/24529

Kiitos! Uh, on kuitenkin aika kallis :( Onhan siinä puolet enemmän tabletteja kun Möllerin 100 tabletin purkissa, mutta huh tuota hintaa!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 09.09.12 - klo:13:20 »
Heips!

Tama on hyvaa:

Kiitos! Uh, on kuitenkin aika kallis :( Onhan siinä puolet enemmän tabletteja kun Möllerin 100 tabletin purkissa, mutta huh tuota hintaa!

Onhan tuolla hintaa, mutta tuossa riittaa kun syo yhden tabletin paivassa, kun taas monessa jos syo kalaoljyvalmistetta ja haluaa saada riittavat maarat EPAA ja DHAta paivassa niin pitaisi syoda 2-4 tablettia paivassa...:) Mutta onhan tuo joo hintavaa. Tabletit on myos oikeasti tosi isoja, etta jos on vaikea niella tabletteja, niin ehka sitten ei paras valinta muutenkaan, mutta ehdottomasti tosi hyvalaatuista omegaa.

Samalta valmistajalta on myos halvempi valmiste, joka ei ole niin vahvaa mutta hyvaa laatua varmasti silti:
http://www.iherb.com/Natural-Factors-RxOmega-3-Factors-120-Softgels/2717
« Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo:13:23 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 09.09.12 - klo:14:09 »
Meillä on käytössä nuo Natural Factorsin kalaöljykapselit ja olen tykännyt kovasti. Ne eivät aiheuta kalanmakuisia röyhtäyksiä ja ne ovat hyvin puhdistettua öljyä. Möllerin kapseleista ei välttämättä voi sanoa samaa. Huonolaatuisissa kalaöljyissä voi olla paljonkin erilaisia jäämiä, esim. raskasmetalleja. Kannattaa valita tarkasti mitä laatua syö. :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 09.09.12 - klo:14:46 »
Mä tilasin physicians formula niitä kajaleita, 10 dollaria paketti, jossa on kolme kynää, ne on jaoteltu silmän värin mukaan, mä valitsin vihreille silmille, ja siinä oli musta, sellainen sammaleenvihreä, ja violetti.

Oon ollut tosi tyytyväinen noihin, ne pysyy paremmin kuin hyvin, ja värit oli hyvät, eli hinta/laatusuhde paras mahdollinen.

Kokeilin kans sitä physicians formulan jotain natural ripsaria, se taas oli ihan kamalaa, liian märkää, ja kirveli ihan tajuttomasti (eikä mulle edes ole herkät silmät).
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 09.09.12 - klo:22:35 »
Osaisiko joku suositella iHerbista jotakin kevyttä kosteusvoidetta vartalolle? Mitään hirmuisia kosteustehoja en odota, mutta tärkeää olisi, ettei tuotteesta jäisi sellaista lähmää iholle, vaan se imeytyisi nopeasti.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 10.09.12 - klo:06:48 »
^ Rainbow Research, Baby Oh Baby, Body Lotion, Unscented, 16 fl oz. Muistuttaa hyvin paljon koostumukseltaan esim. Aqualan L:ää, mutta imeytyy ainakin mun iholle nopeammin. Lähmää tuolla en ole kyllä saanut aikaiseksi :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.