Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184989 kertaa)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #165 : 10.09.12 - klo:11:31 »
^^ Itse oon tykännyt kovasti tästä Jason Naturalin kosteusvoiteesta. On nimenomaan kevyt ja imeytyy nopeasti :)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 20.09.12 - klo:14:15 »
http://www.iherb.com/product-reviews/Source-Naturals-Skin-Eternal-Hyaluronic-Serum-1-fl-oz-30-ml/1318/?p=2&sr=3

Eli Source Naturals, Skin Eternal, Hyaluronic Serum. Tuote haisee niin pahalle, etten  voi käyttää tätä lainkaan. Enkä edes ole yhtään herkkä hajusteille! Tuntui iholla hyvältä, mutta haju teki minut fyysisesti huonovointiseksi  0_0 Todella, todella voimakas ja outo tuoksu. Olisi pitänyt lukea kommentteja enemmän! Onneksi valitin tästä iHerbille ja sain rahani takaisin  :)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #167 : 20.09.12 - klo:16:34 »
^ Voi ei, mahtaakohan haju olla samankaltainen kuin siinä kasvovoiteessa, jonka hajusta taisin tännekin valittaa? Hyvä tietää, koska mullakin on ollut tuo seerumi harkinnassa, mutta jos haju on vähääkään samanlainen kuin voiteessa niin unohdan suosiolla koko homman...

Itselleni on nyt matkalla iso kasa erilaisia voiteita, African black soap-palasaippua sekä täällä paljon kehuttu NutriBioticin Skin Ointment. Tulis jo ;D 

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #168 : 20.09.12 - klo:17:17 »
NutriBiotoc onkin omalaatuinen firma, ihmeointmentti ja sitten ne kasvopesut  ;D Suomen luontaistuotemarkkinoilla olisi varmaan paljon kysyntää tuolle ihmesalvalle, kyllä se Weledat ja Laverat lyö laudalta... Tohtori Hauskoista puhumattakaan. (sorry fanit..) Onhan meillä toki Suomessa omat koivuntuhka- ja kuusenpihkasalvat, mutta ei ehkä niin dramaattisen tehoavia kuin tuo NB.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #169 : 24.09.12 - klo:10:52 »
Paketti saapui ja Skin Ointment sen mukana, mutta nyt pitää sitten odotella malttamattomana, että joku megafinni lävähtää naamaan! Olen saanut juuresvinkeillä ihoni niin hyvään kuntoon, etten pääse vielä testaamaan tuota ihmetököttiä mihinkään, voi höh ;D

Saapuneista kosteusvoiteista etenkin Out of Africa, Pure Shea Butter Body Lotion, Tropical Vanilla vaikuttaa ihanalta, en malta olla tuoksuttelematta.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 24.09.12 - klo:11:40 »
Laitoin tänään, tai oikeastaan ihan äsken sitä Skin Ointmentia yhteen kutisevaan kohtaan, ja nyt puoli tuntia myöhemmin toi voide on rauhoittanut kutisevan läntin kokonaan! Finneihin en ole tota jostain syystä kokeillut vaikka sitä täällä onkin siihen hommaan kehuttu. Someday, someday.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 24.09.12 - klo:11:43 »
Mä hairahdin myös tilaamaan tuon NutriBioticin Skin Ointmentin ja testasin sitä eilen illalla koiran puremaan (meillä siis pureva pentu, jonka naskalihampaista jää välillä tosi kipeät jäljet... ::)) ja sehän toimii! Mulle tulee tosi helposti mustelmia ja kaikista pienistäkin kolauksista jää yleensä näkyvät naarmut/mustelmat/arvet, mutta nyt tuo eilinen jälki on jo paljon huomaamattomampi ja näyttää ihan tavalliselta mustelmalta. Kannattaa siis kokeilla muuallekin kuin finneihin, yllätys oli ainakin omalla kohdalla melkoinen, kun tajusin että tuohan toimii!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 25.09.12 - klo:14:31 »
Tuttu oli sitä mieltä, että mun poskissa olisi couperosaa. Olisko iHerbissä mitään hyvää täsmähoitoa siihen?

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #173 : 25.09.12 - klo:16:01 »
^ Laajentuneisiin pintaverisuoniin ei kyllä valitettavasti minkään kosmetiikan avulla ihmeitä tehdä, paitsi tietenkin meikillä :)

Toki on myös vihertäviä voiteita couperosaiholle, jotka neutraloivat punakkuutta sekä mahdollisesti rauhoittavat ihoa jolloin punoitus voi hieman laskea.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 25.09.12 - klo:18:36 »
^ Mulla ei siis ole poskissa näkyviä verisuonia (nenänpielestä löytyy yksi, onneksi aika huomaamaton), mutta tää tuttu silti puhui couperosasta. Oon itsekin vähän hämmentynyt, kun oon kuvitellut sitä ihan normaaliksi, että posket punoittaa kylmässä. ???

Mutta ehkä en siis tarvitse poskiin sen kummempaa hoitoa kuin kosteutusta. :)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #175 : 26.09.12 - klo:20:52 »
Tässä uusimpia testailuja:

Out of Africa, Pure Shea Butter Body Lotion, Tropical Vanilla
Ihanan tuoksuinen vartalovoide! Alkuun vähän epäilin imeytymistä kun tuntui jättävän iholle valkoisen kerroksen, mutta imeytyykin yllättävän nopeasti. Tykkään paljon!

Hugo Naturals, All Over Lotion, Vanilla & Sweet Orange
Jos mahdollista, vielä edellistäkin ihanamman tuoksuinen vartalovoide ;D Nämä erilaiset vaniljavariaatiot selvästi sopii mulle. Tämän tuoksu on sellainen makea, tekisi mieli lätkiä voidetta lisää ja lisää kun tuoksu on niin herkku. Imeytyy nopeasti ja jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi.

Now Foods, Solutions, Vitamin E Cream 28,000 IU
Jos edelliset tuotteet hellivät hajuaistia niin samaa ei kyllä valitettavasti voi sanoa tästä. Hankin tämän erityisesti kasvoja ajatellen, mutta eihän tätä voi viedä lähellekään naamaa tuon hajun takia. Haju muistuttaa kärähtänyttä munkkirasvaa, mutta ei tosiaankaan herätä ruokahalua vaan aiheuttaa lähinnä pahoinvointia ::)

BeeCeuticals Organics, Hand Salve, Lemon Honey
Tätä olen käyttänyt lähinnä kynsinauhoille ja tuntuu pehmentävän niitä mukavasti. Tuoksu on pehmeästi sitruksinen, ei herätä kummempia reaktioita. Kynsinauhoille käytettynä tuo pienikin purkki kestänee pienen ikuisuuden.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 02.10.12 - klo:19:09 »
iHerb.Com weekly pill organizer - Ei mahdu niin paljon tabletteja kuin vakikäytössäni olevaan Apex 7-Day Pill Organizeriin (Bubble-Lok XL) mutta iHerbin pyöreä versio on kätevä reissussa. Hintakaan ei päätä huimannut kun tällä hetkellä on Trials-osiossa 0,49 dollaria.

Real aloe inc. gelly - INCIn "puhtaudella" ei olisi ollut tällä kertaa mitään väliä koska käytin tämän ainoastaan imukuppihieronnassa. Mutta sattumoisin oli lyhyt ainesosaluettelo ja jos aloe vera geelia olisin lähiaikoina ostamassa kasvoille käytettäväksi, niin varmaan tätä siihenkin valitsisin.

Earth Science clarifying facial wash fragrance free - Oikein miellyttävä uusi tuttavuus. Pesuteho sopiva eikä ole kuivattanut lainkaan kasvoja vaikka onkin rasvoittuvalle/sekaiholle tarkoitettu.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 03.10.12 - klo:14:31 »
Kiitos sille joka suositteli Skin Ointmentia!! Voiko tällaista ihmetököttiä ollakaan, järkky finninpaukama suli yhdessä yössä kadoten kivasti ennen treffejä ;D

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 03.10.12 - klo:16:02 »
Sain oman skin oitmenttini eilen, mutta vielä se ei ole oikein auttanut mun järkyttävän kokoiseen paiseeseen leuassa :(

Se haisee muuten julmetun pahalta :D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 03.10.12 - klo:19:36 »
Mä sain tilaukseni mukana ilmaisen terottimen. :D Toimi hyvin kulmakynän terottamiseen.