Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184975 kertaa)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #180 : 03.10.12 - klo:22:48 »
^ Mulle tuli kans toi terotin. Meinasin heittää suoraan roskikseen kun inhoan tuollaista turhaa pikkuroinaa (niitä terottimia on useita jo entuudestaan), mutta onneksi testasin rajaus- ja kulmakyniin, koska toimi niihin ihan loistavasti!

Skin Ointment ei toimi mulla kyllä ollenkaan, ainakaan toivotunlaisesti. Bongasin otsastani kaksi ihan minimininäppyä, sellaisia harmittomia ja tosi huomaamattomia, ja päätin kokeilla, tapahtuuko mitään jos laitan toiseen tuota ointmentia. Tapahtui joo, nimittäin tää kyseinen mininäppy paisui ja keräsi jotain nestettäkin sisäänsä. Sen kanssa sai sitten taistella monta päivää kun se helotti keskellä otsaa ::) Toinen taas katosi ihan itsestään ilman, että erottui missään vaiheessa häiritsevästi. Nyt kyllä pidän ton tökötin kaukana naamastani ja kokeilen seuraavan kerran vasta jos on oikeasti joku paha paise, jonka kanssa ei oo mitään hävittävää :D
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa mois

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #181 : 08.10.12 - klo:01:45 »
Onko jotain kokemuksia iherbin hajuvesistä? Tahtoisin jonkun makean, mutta samalla raikkaan.. Joku kukkaistuoksu vois olla kiva! Tuolla on niin laaja valikoima noita tuoksuja enkä hauilla oo varmaan siltikään löytäny kaikkia.. Et kokemuksia saa todellakin jakaa, jos semmosia on!
« Viimeksi muokattu: 08.10.12 - klo:01:47 kirjoittanut mois »

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 09.10.12 - klo:18:35 »
Kellään kokemusta Andalou Naturalsin ihonhoitotuotteista? Tilasin testiin seuraavat tuotteet ja mun silmään incit näyttää ihan kivoilta:

Omega Glow, Facial Concentrate, Nourishing, 1.9 fl oz (56 ml)
Helianthus annuus (sunflower), olea europaea (olive), simmondsia chinensis (jojoba) and linum usitatissimum (flax) oils*, malus domestica (apple), solar vitis (grape) and vaccinium myrtillus (bilberry) fruit stem cell cultures and bioactive 8 berry complex*, vaccinium macrocarpon (cranberry), camelina sativa, borago officinalis (borage), punica granatum (pomegranate) and oenothera biennis (evening primrose) oils*, camellia sinensis (white tea), aspalathus linearis (rooibos) and hibiscus rosa-sinensis extracts*†, citrus aurantium (petitgrain) and geranium maculatum oils*

Facial Scrub, Lemon Sugar, Clarifying, 1.7 fl oz (50 ml)
Saccharum officinarum (sugar cane)*, helianthus annuus (sunflower) oil*, aloe barbadensis juice*, aqua, vegetable glycerin, cocos nucifera (coconut) oil*, olea europaea (olive) oil, oleic acid, manuka honey, bambusa vulgaris (bamboo), citrus hystrix (kaffir lime) and curcuma longa (turmeric) extracts, malus domestica (apple), solar vitis (grape) and vaccinium myrtillus (bilberry) fruit stem cell cultures and bioactive 8 berry complex*, magnesium ascorbyl phosphate (vitamin c), camellia sinensis (white tea) extract*†, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, cananga odorata (ylang ylang) oil, styrax benzoin resin, citrus medica limonum (lemon) oil*

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 23.10.12 - klo:23:04 »
Vinkkaisikohan joku ihana minulle jonkun hyvän ja edullisen (yö)voiteen, joka imeytyisi kuitenkin suht hyvin ja ehdottomasti ei tukkisi (eli ei esim. avokadoa sisältävää ja silikoni luonnollisesti pois laskuista)? Ihoni on jotenkin muuttunut eikä esim. Humektan enää imeydy niin hyvin kuin ennen eikä tunnu riittävän kosteutusteholtaankaan, aiemmin olen siis pärjännyt tosi vähillä tehoilla mutta nyt on tapahtunut Jotain. Toisaalta iho pukkaa rasvaa vähän enemmän kuin ennen, luultavasti kosteuden puutteesta. Öljyt pitäisi kaivaa pitkästä aikaa kunnolla käyttöön mutta joku voide olisi esim. reissuille hyvä olla :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 23.10.12 - klo:23:15 »

Toinen hehkutus koskee tätä Home Healthin kosteusvoidetta, jonka ostin vähän randomilla kokeiluun etsiessäni jotakin tosi kosteuttavaa kasvovoidetta. Inci on itseäni mielllyttävä ja tämä on tosiaankin hurjan kosteuttava, mutta ei ollenkaan paksu tai öljyinen voide. On notkeasti levittyvää ja hyvin imeytyvää voidetta ja jättää heti ihanan syväkosteututun tunteen. Tuntuu kivalta ulkoilman ja auringon kuivattamalla iholla. Plussana tämä on erinomainen after sun -voide, paljastui vähän sattumalta: olimme vanhempieni kanssa mökkeilemässä, isäni poltti hartiansa ja lykkäsin tämän purkin ensiavuksi, kun muutakaan ei mukana ollut ja se rauhoitti kärähtänyttä nahkaa todella hyvin.

Itselläni on lähinnä normaali/kuiva iho, mutta veikkaisin tämän sopivan hienosti myös rasvoittuvalle iholle.

^Lainaan itseäni, tämä on minusta ihan hurjan hyvä kosteuttava voide, tuntuu humektanmaiselta iholla mutta kosteuttaa ainakin itselläni paljon paremmin. Siinä on kylläkin dimethicone incin loppupäässä, mutta vasta esim. panthenolin jälkeen, joten määrä lienee tosi vähäinen. En itse huomaa sitä ollenkaan, mutta jos iho on herkkä silikoneille, niin sitten kannattaa tietenkin jättää kokeilematta.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 24.10.12 - klo:18:42 »
^Kiitos, kuulostaa muuten loistavalta tavaralta mutta luultavasti joudun tuon skippaamaan koska dimethicone on aiheuttanut minun iholla ongelmaa pieninäkin määrinä :( En siis taida uskalla tilata "sokkona" tuota. Osaisiko joku vinkata jotain muuta?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #186 : 24.10.12 - klo:19:18 »
Antur, itse olen tykännyt Now Foodsin Green Tea & Pomegranate Night Cream -voiteesta (myös päivävoide on aivan loistava kosteuttaja).

Mulla on pintakuiva / kosteusköyhä sekaiho, joka kiristelee ikävästi ilman kunnollista kosteutusta, ja valitettavasti tuo Triinan suosittelema Home Healthin kosteusvoide ei mulle riittänyt. Käyttelen sen kyllä hyaluroniseerumin kanssa loppuun, mutta en taida ostaa toiste  :-\
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #187 : 31.10.12 - klo:21:12 »
Tykästyin pariin kuorintavoiteeseen.

Queen Helene, Soothing Cocoa Butter, Natural Facial Scrub
Tämä on juuri sellainen kasvokuorinta, jota olen etsinyt. Koostumukseltaan voide on erittäin hienojakoista ja pientä raetta, joka kuorii tehokkaasti, mutta samalla hellävaraisesti. Kasvot jäävät todella pehmeiksi ja sileän tuntuisiksi. Tuoksu ei ole erityisen hyvä, muttei pahakaan. Hinta-laatusuhde on erinomainen, tykkään!

Giovanni, Salt Scrub, Cool Mint Lemonade
Todella raikas vartalokuorinta, jossa on rakeiden seassa mintunlehtiä. Tuoksu on voimakkaasti sitruksinen ja minttuinen. Tuntuu kivalta iholla. Jättää tosin ihon vähän "viluisen" tuntuiseksi, mikä on varmaan kesäkuumalla ihan kiva efekti, mutta näin kylmillä säillä ei ehkä tarvitsisi viluttaa :D
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 05.11.12 - klo:19:00 »
Oisko vinkata kosteuttavaa (mutta ei kovin turvottavaa) sy-voidetta? Oon käyttänyt jo aika pitkään Desert Essencen Daily Essential De-Puffing Eye Creamia, ei taida kosteustehot riittää tässä. Turvotuksen takia tuon ostinkin. Silmänaluset kertoo kuivuudesta hienoisine ryppyineen, joten talvea vasten tarttis löytää kosteuttava voide. Oon yleensä käyttänyt suht kevyitä voiteita, täytyy nyt uskoa jo iänkin puolesta, että kosteutta täytyy saada. Mietin kyl sitäkin, että tilaan hyaluronihapposeerumin ja laitan sitä sy-alueelle myös.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #189 : 06.11.12 - klo:14:40 »
Oisko vinkata kosteuttavaa (mutta ei kovin turvottavaa) sy-voidetta?  

Mä olen tykännyt Earth Sciencen sy-voiteesta kovasti! Vaikuttaa kevyeltä, mutta kosteutustehot on silti hyvät (eikä ole hinnalla pilattu, jos osoittautuukin hudiksi).

Toinen hyvä vaihtoehto on Weledan Wild Rose -sarjan voide, tosin iHerbin sivujen mukaan se on uudistunut ja siitä on hetki aikaa kun olen sitä viimeksi käytellyt, mutta voisi olla kokeilemisen arvoinen silti.

Nämä kaksi ei ainakaan mulla ole aiheuttaneet turvotusta ja on toimineet läpi talven (iho pintakuiva/kuiva/atooppinen) :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 08.11.12 - klo:10:56 »
Aivan uskomattoman ihania nuo Aubrey Organicsin kasvonaamiot, käytän niitä vuorotellen ja saatan antaa olla tunninkin kasvoilla ja voi ihanuus, seuraavana päivänä ON paremman näköinen iho. Ei ole ärsyttänyt, ei tule näppyjä, silottaa, kosteuttaa, olen ihan  <3. Mulla on tällä hetkellä neljä käytössä:

http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Mask-Scrub-Jojoba-Meal-Oatmeal-With-Rosa-Mosqueta-4-fl-oz-118-ml/7580
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Soothing-Mask-Blue-Green-Algae-4-fl-oz-118-ml/14230
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Moisturizing-Mask-Sea-Buckthorn-Cucumber-with-Ester-C-4-fl-oz-118-ml/10989
http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Vegecol-Soothing-Mask-with-Aloe-Oatmeal-4-fl-oz-118-ml/11298

Kuusi noita taitaa yhteensä sarjassa olla ja tilasin nyt iHerbistä yhden uuden kokeiluun, mutta joudun kyllä noita muitakin tilaamaan lisää varastoon.

Edit. Tänään 9.11 tuli sopivasti meiliin iHerbiltä postia, että Aubreyn tuotteista -20%  :T
« Viimeksi muokattu: 09.11.12 - klo:10:29 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 11.11.12 - klo:13:09 »
Jason soothing 98% aloe vera gel - Kelpaa kyllä siinä tarkoituksessa johon tämän ostin eli käytettäväksi imukuppihieronnassa, mutta on paksumpaa ja tahmeampaa kuin esim. Real aloe gelly tai Mill Creek 99% aloe vera gel. Siksi en tätä Jasonin geeliä toiste osta.

Derma E vitamin A glycolic toner - Vaikuttaa hyvältä varsinkin tulevaa talvea ajatellen, koska ei tunnu kuivattavan ihoa lainkaan. Ihmettelen ettei iHerbin arvosteluissa ole enemmän kommentoitu tämän tuoksua, on nimittäin yksi vahvimmin tuoksuvista kasvovedistä mitä olen käyttänyt, ja tuoksu on minusta vielä tosi mummomainen eli ei hyvä...

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #192 : 11.11.12 - klo:14:55 »
Otin viime tilaukseen yhden South of Francen palasaippuan, kun trial-osiosta sai sellaisen eurolla.
Tuo on ehkä yksi parhaimpia palasaippuoita, mitä olen käyttänyt. Sellaista rasvaisen tuntuista ja riittoisan oloista. Ei jätä ihoa niin kamalan nihkeäksikään.

Myös Kirk'sin palasaippua on ollut käytössä, mutta se jättää iholle sellaista valkoista jäämää ja kuivattaa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 15.11.12 - klo:19:33 »
Mä en ole tilaillut oikein mitään pitkään aikaan. Mutta piti tulla hehkuttamaan tuota Skin Ointmentia! Aknetyylisen näpyn se paransi muutamassa päivässä, vaikka yleensä tuollaisen tasaantumiseen menee vähintään viikko tai pari. :ts Kamalan hajuista ja ällöä, pitää pestä heti pois käsistä, mutta toimii.

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #194 : 15.11.12 - klo:20:34 »
Acure Organics, Advanced Triple Moisture System Body Lotion, Mandarin Orange
Rakkautta ensi kosketuksella! (ja nuuhkaisulla) Aivan ihana tuoksu, imeytyy hyvin ja koostumus täydellisen pehmeä. Myös tuubin ulkonäkö mielyttää. Ostan tätä ehdottomasti lisää. :) Hinta tosin saisi olla matalampi.

Tilasin tältä sarjalta myös yövoiteen, kasvojen puhdistusaineen, kasvoveden ja argan öljyä. Niistä myöhemmin kun olen tastaillut enemmän. Hintavia, mutta kauniit purkit ;)

Earth Science, Face & Body Skin Care Balm for Men
Kirjoitan miehen puolesta. Vakkarirasva, joka sopii päästä varpaisiin. Ilmeisesti on mieluinen kun jo kaksi pulloa mennyt :D Sopivan miehekäs tuoksu ja levittyy ja imeytyy hyvin.

Crystal Body Deodorant, Crystal Body Deodorant Spray
En tiedä mitä tältä odotin, mutta ei pidä hajua eikä kosteutta poissa. En oikein tiedä mitä tällä tekisin, dödöksi ei kelpaa. Ehkä suihkuttelen huvin vuoksi jalkoihin ja kroppaan? Onneksi oli halpaa. Sanomattakin selvää etten osta uudelleen.
1cFii