Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197607 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #195 : 20.11.12 - klo:10:48 »
Joku aika sitten sain tämän paketissa:

http://www.iherb.com/Source-Naturals-Skin-Eternal-Hyaluronic-Serum-1-fl-oz-30-ml/1318

Olen normisti hyvin skeptinen kaikkien voiteiden ja seerumien sun muiden tököttien kanssa, että eivät tee mitään mun naamalle ja kookosöljyä lähinnä vain käytän, mutta tämä.. En tiedä mikä taika tässä on, mutta illalla laitan tipan pari ja aamulla iho on tasaisemman ja paremman näköinen. Ihmeellinen vaikutus mielialaankin, jotenkin syksyn ja pimeiden tullen naamakin näyttää omasta mielestä rumemmalta, joten tää tuli tarpeeseen  :T.

Tuoksussa on ollut "hieman" sulattelemista, aika järkky ja pistävä ja lemppaa nenään vielä aamullakin.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 21.11.12 - klo:10:38 »
Mä tarvisin hitusen neuvoa tietäviltä, eli tilasin iHerbistä nämä

- Now Foods Biotin 5,000mcg (http://www.iherb.com/Now-Foods-Biotin-5-000-mcg-120-Vcaps/3319)
- Country Life Maxi- Hair (http://www.iherb.com/Country-Life-Gluten-Free-Maxi-Hair-Time-Release-90-Tablets/1714)

Ja nyt tuli mieleen, että enhän mä ota näitä samaan aikaan? Purkki kerrallaan? Vai olenko mä ihan hakoteillä?
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #197 : 21.11.12 - klo:10:51 »
^ Sanoisin, että ota vain Maxi-Hair käyttöön, koska siinä on jo itsessään paljon biotiinia mukana ja jätä biotiini sitten toiseen kertaan, jolloin et enää syö Maxi-Hairia.

Jos haluat hiustenkasvuun lisäravinteita, niin biotiinin lisäksi suosittelen silicaa ja kunnon annoksia MSM:ää.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 21.11.12 - klo:11:04 »
^ Sanoisin, että ota vain Maxi-Hair käyttöön, koska siinä on jo itsessään paljon biotiinia mukana ja jätä biotiini sitten toiseen kertaan, jolloin et enää syö Maxi-Hairia.

Jos haluat hiustenkasvuun lisäravinteita, niin biotiinin lisäksi suosittelen silicaa ja kunnon annoksia MSM:ää.

Kiitos kovasti ellen avusta ja vinkeistä! Pitänee laittaa nuo linkittämäsi tuotteet seuraavaan tilaukseen mukaan!
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #199 : 23.11.12 - klo:18:55 »
Löytyisikö joltain tuotesuosituksia:

Ajattelin kerätä siskolle joulupaketin iHerbistä. Iho on suunnilleen sekaihon sorttia, tykkäilee Kiehl's:istä ja Lushista. Hiustenhoito ei niinkään innosta, mutta ihon kunto kylläkin. Now Foodsin Hyaluronihapposeerumia ainakin ajattelin...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa AF

• Haiven
  • *
« Vastaus #200 : 23.11.12 - klo:22:39 »
Annoin siskolle viime vuonna paketin, jossa oli mm. http://www.iherb.com/Thayers-Rose-Petal-Witch-Hazel-with-Aloe-Vera-Formula-Alcohol-Free-Toner-12-fl-oz-355-ml/6792 Hän halusi kovin tietää mistä sitä saa, koska se oli paras kasvovesi, joka hän oli  koskaan käyttänyt.(rasvainen ogelmaiho, paljon aknea teini-iässä).

Itse tykkään  myös tästä: http://www.iherb.com/Desert-Essence-Daily-Essential-Moisturizer-4-fl-oz-120-ml/3587  . Minusta se sopii hyvin myös rasvaiselle iholle, antaa hiukan mattapintaa.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 23.11.12 - klo:22:52 »
^ Monella täällä on tainnut olla ongelmia tuon kosteusvoiteen kanssa, myös mulla. Mä en saanut mitään allergisia reaktioita (?) tai muutakaan ärsytystä tosta, mutta mulla toi kuivattaa ihoa ihan kamalasti. Mulla on nykyään aika rasvoittuva t-alue, mutta toi ei mitenkään hyvällä tavalla hillitse sitä rasvaisuutta (tai siis ollenkaan), vaan pahentaa tekemällä ihosta tosi pintakuivan. Oon yrittänyt käyttää tota kropparasvana mutta ei se kyllä käy siihenkään tarkoitukseen, pitää varmaan heittää roskiiin kun en mä ole keksinyt sille mitään järkevää käyttöä.

Voihan se siis toki sopia joillekin, mutta enemmän oon kuullut valituksia kuin kehuja.
« Viimeksi muokattu: 23.11.12 - klo:22:54 kirjoittanut Ophelia »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #202 : 24.11.12 - klo:11:36 »
Löytyisikö joltain tuotesuosituksia:

Ajattelin kerätä siskolle joulupaketin iHerbistä. Iho on suunnilleen sekaihon sorttia, tykkäilee Kiehl's:istä ja Lushista. Hiustenhoito ei niinkään innosta, mutta ihon kunto kylläkin. Now Foodsin Hyaluronihapposeerumia ainakin ajattelin...

Itse olen tykkäillyt kovasti seuraavista tuotteista ja mulla on sekaiho, joka on pintakuiva talvisin, mutta villiintyy rasvoittumaan paljon kesäisin.

Desert Essencen putsari: puhdistaa tehokkaasti myös rasvaisuuteen taipuvaa ihoa.

BWC:n kasvovesi: putsaa meikinjämät pois tehokkaasti kuivattamatta ihoa kuitenkaan liikaa.

DeVitan aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide: tekee ihanan samettisen pinnan ja pitää rasvaisuutta kurissa, mutta samalla myös kosteuttaa. Tästä löytyy muidenkin positiivisia kokemuksia foorumin ketjuista.

Yökäyttöön joko Now Foodsin hayluronihapposeerumi tai Nature's Wayn seerumi, jossa on todella korkea hyaluronihappopitoisuus.

Jos haluat hankkia jotain vartalolle, niin ainakin Deep Steepin suihkugeeli ja vartalovoide ovat sekä ihanan tuntuisia iholla että kivannäköisiä lahjapakettiin laitettavaksi.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 24.11.12 - klo:11:56 »
^ Monella täällä on tainnut olla ongelmia tuon kosteusvoiteen kanssa, myös mulla. Mä en saanut mitään allergisia reaktioita (?) tai muutakaan ärsytystä tosta, mutta mulla toi kuivattaa ihoa ihan kamalasti. Mulla on nykyään aika rasvoittuva t-alue, mutta toi ei mitenkään hyvällä tavalla hillitse sitä rasvaisuutta (tai siis ollenkaan), vaan pahentaa tekemällä ihosta tosi pintakuivan. Oon yrittänyt käyttää tota kropparasvana mutta ei se kyllä käy siihenkään tarkoitukseen, pitää varmaan heittää roskiiin kun en mä ole keksinyt sille mitään järkevää käyttöä.
Minullakaan sen kosteutusteho ei riitä, mutta laitan sen sekaan muutaman tipan argan-öljyä ja siitä tulee aivan loistava tuote! Älä siis nakkaa sitä roskiin. :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 24.11.12 - klo:13:03 »
Kokeilinpa minäkin Skin Ointmentia! Tuoreeseen otsainhotukseen se ei tehnyt mitään, mutta posken paria kestofinniä se "sulatti" jo mukavasti. Koostumuksesta tuli mieleen lähinnä Elizabeth Ardenin Eight Hour Cream. Mulla on nyt roa-kuurin aikana suupielet halkeilleet, ja ointiment paransi selvästi myös niitä.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 24.11.12 - klo:15:28 »
^^ Kiitos vinkistä, mulla ei käynyt mielessäkään että vois kokeilla öljyjen kans! Aamulla en voi laittaa naamaani mitään öljyä, mutta jospa toi toimis yövoiteena jollain öljyllä boostattuna.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #206 : 24.11.12 - klo:20:41 »
Kiitoksia vinkeistä kaikille! Thayersin kasvovettä onkin pitänyt itselle tilata moneen otteeseen, mutta aina on löytynyt jotain muuta. Vois sen pistää siskolle pakettiin, niin löytyisi helposti testikokemuksia ;)

Ellenin listasta ainakin Desert Essencen putsari ja Deep Steepin voide lähtee tilaukseen. Voipi olla, etteivät päädy pakettiin, vaan jäävät joulupukin omaan käyttöön. Myös Nature's Wayn seerumi on pakko testata. Pitää pistää monta tilausta tulemaan, ennen kuin uudet alvirajat tulee voimaan!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #207 : 08.12.12 - klo:15:46 »
Acure Organics, Facial Toner, Hydrating Toner, 2 oz (60 ml) Kaunis pakkaus ja pullo, siihen ne hyvät puolet sitten jäivätkin. Ihan järkyttävän hajuista! Yökkäilin kun vetelin tätä naamalleni. Ei kosteuta riittävästi ja on vielä kalliskin.
Olen tosi pettynyt, en osta uudelleen :(

Acure Organics, 100% Certified Organic Moroccan, Argan Oil Treatment, All Skin Types, 1 oz (30 ml) Kaiken kaikkiaan toimiva. Käytän kasvoilla iltaisin sekä hiuksiin. Kätevä pipetti ja kaunis pullo. Ostan uudelleen! :)

Acure Organics, Night Cream, Argan Stem Cell, 1 fl oz (30 ml) Taas pettymys. Mitään sanomaton, ihan perusvoide. Tuoksukin on outo. Riistohinta ($17.26) noin pienestä putelista (mitä mahdoinkaan miettiä kun tämän ostin...)

Nubian Heritage, Coconut & Papaya Hand Cream with Vanilla Extract, 4 fl oz (118 ml) Hyvä perus käsivoide. Kosteuttaa riittävästi ja imeytyy hyvin. Koostumus myös sopivan paksu. Voisin ostaa lisää ellen olisi tykästynyt ACOn käsivoiteeseen.
1cFii

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #208 : 12.12.12 - klo:15:48 »
ellen! Tai joku muu iHerb konkari, nyt tarvittais teidän suosituksia!

Elikkä ihona on 30 vee herkkä ja todella pintakuiva (muualla kropassa jopa hilseilevä) akneiho. Iho ärtyy todella helposti ja kaipaa nyt tuotteta jotka tasapainottaa stressinkin aiheuttamaa ihon huonoa kuntoa. Arpia on paljon, sekä pigmentti että "kraatereita".

Nyt tarvittais hälle:
- kasvoille kosteusvoide päiväks
- yöksi ehkä tujumpi?
- joku happo tyyliin arpien vaalennukseen yms.
- kasvoputsari joka putsaa kunnon meikit
- kuorintavoide kasvoille
(- kropalle joku tuote, kun on tulehduksellisia finnejä rinnassa ja selässä sekä selässä tosi pahat kuivuusläikät laajalti. Saippua ja joku voide ehkä? tai parikin voidetta, toinen kuivuudelle ja toinen finneille?)
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 12.12.12 - klo:20:06 »
^ Now Foodsin e-vitamiinivoidetta mä oon käytellyt pintakuivalle, herkälle iholle yövoiteena. Ei toki joka yö, on sen verran tuhtia. Ei kannata kokeilla silmänympäryksille, oli nakkisilmät koko seuraavan päivän. ;D