Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 179081 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #210 : 13.12.12 - klo:10:55 »
ellen! Tai joku muu iHerb konkari, nyt tarvittais teidän suosituksia!

Elikkä ihona on 30 vee herkkä ja todella pintakuiva (muualla kropassa jopa hilseilevä) akneiho. Iho ärtyy todella helposti ja kaipaa nyt tuotteta jotka tasapainottaa stressinkin aiheuttamaa ihon huonoa kuntoa. Arpia on paljon, sekä pigmentti että "kraatereita".

Nyt tarvittais hälle:
- kasvoille kosteusvoide päiväks
- yöksi ehkä tujumpi?
- joku happo tyyliin arpien vaalennukseen yms.
- kasvoputsari joka putsaa kunnon meikit
- kuorintavoide kasvoille
(- kropalle joku tuote, kun on tulehduksellisia finnejä rinnassa ja selässä sekä selässä tosi pahat kuivuusläikät laajalti. Saippua ja joku voide ehkä? tai parikin voidetta, toinen kuivuudelle ja toinen finneille?)

Kasvojen puhdistukseen Desert Essencen putsari, joka puhdistaa tehokkaasti myös meikit pois, mutta ei kuivata tai ärsytä.

Kasvovedeksi joko Thayersin alkoholiton ja tuoksuton kasvovesi tai vähän tujumpi BWC:n kasvovesi, joka sisältää pieniä pitoisuuksia kuorivia ainesosia.

Kasvojen päiväkosteusvoiteeksi DeVitan aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide. Voide ei tuki ihoa, mutta kosteuttaa silti hyvin.

Yövoiteeksi ihoa kuorimaan mekaanisen kuorintavoiteen tilalle 5 % glykolihappovoide, josta voi jatkaa mahdollisesti 10 % voiteeseen. Jos iho on herkkä ja helposti ärtyvä, niin en rasittaisi ihoa turhaan mekaanisella kuorinnalla, vaan pitäytyisin hellävaraisessa kemiallisessa kuorinnassa. Lisäksi nuo glykolihappovoiteet ovat sen verran paksuja, että ne sopivat hyvin yökäyttöön kosteuttamaan myös pintakuivaa ihoa.

Kropalle hajusteeton, hellävarainen ja kosteuttava pesuneste ja kuivaa vartalon ihoa kosteuttamaan hajusteeton vartalovoide, johon voi lisätä tarpeen mukaan jotain ylimääräistä luonnonöljyä ja aknealueille käytettäväksi voiteeseen voi lisätä tipan tai pari teepuuöljyä, jos vain iho sitä kestää.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 13.12.12 - klo:11:22 »
ellen on kyllä melkoinen pro! Nyt tekisi itsekin mieli tehdä uusi tilaus iHerbille, mutta nyt joulun alla ei taida olla rahaa sellaiseen. Pitää varmaan sitten ensi vuonna tehdä joku isompi tilaus ja varautua hyvin niihin alvien maksuun. Tuo Thayersin kasvovesi himotteli jo viime tilausta tehdessä, mutta ei mahtunut tilaukseen.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #212 : 13.12.12 - klo:12:33 »
Mä olen tänä syksynä/talvena löytänyt itseltäni ensimmäistä kertaa järkyttävän kuivan kasvojen ihon. Käytössä on ollut päivisin Desert Essencen dry/sensitive -voide ja yöksi Now foodsin hyaluronihapposeerumia ja ruusunsiemenöljyä mutta tehot ei riitä tällä hetkellä yhtään. Aamullakin naama imee voiteen hetkessä ja laitankin usein kahtena kerroksena. Aiemmin putsarina oli tuo Ellenin aiemmin mainitsema Desertin yksilö, nyt kokeilussa Derma-E:n vanilla beam cleansing mousse. Putsarivaihdoksen en ole huomannut kuivattaneen.

Mitähän suosittelisitte voiteiksi? Epäpuhtauksia ei yleensä ole pientä t-alueröpelöä lukuun ottamatta, iho aika normaali tällä hetkellä.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #213 : 13.12.12 - klo:13:40 »
Ihanaa ellen, mä rakastan sua!  :D Kiitos hirveästi myös muille!

Ihan huippua! <3
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #214 : 14.12.12 - klo:14:07 »
^ Joo, komppaan! Ellenin suositukset päätyivät myös mun ostoskoriin odottelemaan seuraavaa tilausta...

Hyxsoapille vinkkaisin myös tästä hinta-laatu -suhteeltaan loistavasta NutriBioticin geeliputsarista - tuotteesta on muistaakseni ollut aiemmikin ketjussa puhetta :)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 14.12.12 - klo:16:16 »
^ Vannon itse tuon geeliputsarin nimeen, mutta täällä oli aika moni saanut siitä allergisen reaktion. Eihän se kallis kokeilu ole, mutta ajattelin mainita että tällainen vaara on olemassa. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #216 : 17.12.12 - klo:00:30 »
Nuo Ellenin vinkit sopivat varmasti myös Kimaran tilannetta helpottamaan, mutta itse en toistaiseksi ole iHerbistä tarpeeksi tehokasta kosteusvoidetta löytänyt. Now Foodsin Pomegranate -voiteet ovat kyllä hyviä, mutta otan talvisin lisäksi yökäyttöön Elizabeth Ardenin Visible Difference -voiteen. On tarkoitettu ehkä ennemmin kuivalle kuin kosteusköyhälle / pintakuivalle iholle, mutta toimii mun ihollani kuitenkin hyvin. Alle vain ensin kunnon suihkautus kasvovettä, sen jälkeen jokin kosteuttava hyaluronihapposeerumi (mun suosikkini on Derma E:n Hyaluronic Acid Rehydrating Serum) ja sitten vielä tämä Ardenin voide päälle.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #217 : 17.12.12 - klo:10:11 »
Tilasin Rexall Sundown Naturals Vitamin E Oil 70000 IU -öljyn, eli on ihan puhdasta E-vitamiiniöljyä. Arvostelujen mukaan on siis todella paksua jänkkiä, melkein geelimäistä tavaraa, mutta korkea E-vitamiinipitoisuus houkuttelee kokeilemaan, vaikka en paksua voidetta tai öljyä tarvitsekaan. Tämä voisi sopia myös Kimaralle kuivan ihon hoitoon yökäytössä.

Anioli

• Vieras
« Vastaus #218 : 17.12.12 - klo:17:58 »
^Mä sain tuosta E-vitamiiniöljystä aivan järkyttävän allergisen reaktion. Aiemmin oon käyttänyt tätä http://www.iherb.com/Jason-Natural-Maximum-Strength-Vitamin-E-Skin-Oil-45-000-IU-2-fl-oz-59-ml/6289 ongelmitta kevyesti silmänympärysiholle ja pari tippaa kosteusvoiteeseen miksattuna. Tuosta Sundownista sain sellaiset PPD-allergiasilmät, aivan umpeen seuraavaksi aamuksi ja koko naama syyhysi viikon ihan sen kahden tipan vuoksi. Parantumiseen meni yli viikko ja Protopicilla vasta lähti silmät paraneen. Kaikillahan tuollaisia oireita ei tule, mutta omalle iholle tuossa oli jotain tosi huonoa.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #219 : 18.12.12 - klo:08:44 »
^ Vannon itse tuon geeliputsarin nimeen, mutta täällä oli aika moni saanut siitä allergisen reaktion. Eihän se kallis kokeilu ole, mutta ajattelin mainita että tällainen vaara on olemassa. :)

Onko tietoa mikä siinä allergisoi? Mulla on tuota yksi pullo odottamassa kokeilua.

Muoks. Kiitti ellen! Täytyy varovasti kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 18.12.12 - klo:19:11 kirjoittanut Elsinen »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #220 : 18.12.12 - klo:13:17 »
Anioli, aika erikoinen reaktio tullut sulle tuosta Rexallin E-vitamiiniöljystä. Luulisi, että olisi juuri toisinpäin, että se Jasonin kasvoöljy aiheuttaisi reaktioita, kun siinä on paljon enemmän ainesosia kuin Rexallin öljyssä. Täytyy vain toivoa, ettei Rexallin öljystä tule mulle mitään allergisia reaktioita.

Elsinen, NutriBioticin geeliputsarissa on kyllä useita eri yrttiuutteita, jotka voivat ärsyttää herkkää tai allergista ihoa. Itse en pahemmin tykännyt putsarista ja käytinkin ison osan pullosta käsienpesuaineena.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #221 : 18.12.12 - klo:16:52 »
Tocopheryl acetate -allergiaa näemmä on olemassa. Minusta on kyllä aika arveluttavaa, että tuollaista puhdasta e-vitamiinia ohjeistetaan levittämään naamalle reilusti. Yleensähän sitä käytetään vain prosenttiosuuksia. Ei olisi mahdotonta, että  juurikin vahva konsentraatio olisi suorastaan laukaissut allergian.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #222 : 18.12.12 - klo:21:02 »
^ Okei, hyvä tietää. Pitää kokeilla öljyä varovasti ja vaikka lantrata sitä johonkin muuhun öljyyn, voiteeseen tai seerumiin. Onneksi mun iho on kuitenkin aika kestävä ja paksunahkainen rasvanahka, joka ei kamalasti ärsyynny oikein mistään.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #223 : 19.12.12 - klo:11:06 »
Kiitos vinkistä, joku E-vitamiinitökötti olikin mielessä  hyvänä vaihtoehtona. Nyt ollaan siis kuivuudessa sillä levelillä että aamun kasvovoide oli sekoitettuna hyaluronihapposeerumia ja punaista bebanthenia.. Imeytyi parissa minuutissa jättämättä yhtään tahmaa. Iho tuntuu pehmeältä ja kimmoisalta nytkin vaikka yleensä pari tuntia meikkaamisen jälkeen alkaa kiristellä ärsyttävästi :P.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 19.12.12 - klo:14:46 »
Mulla on tuo Rexall, en ole tosin käyttänyt sitä kasvoille, sillä se on kuin siirappia: tahmeaa mönjää. Olen käyttänyt sitä vartalovoiteiden boostaukseen ja käsille naamion tapaisena. Kasvoille sopii paremmin tämä: http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Vitamin-E-Oil-Roll-On-32-000-IU-1-1-fl-oz-32-ml/16900 - roll-on pullo helpottaa levittämistä ja samalla tulee mini kasvohieronta kaupan päälle. Tahmeaahan tämäkin on ja imeytymisongelman vuoksi sopii paremmin illalla käytettäväksi.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?