Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 185063 kertaa)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #240 : 17.01.13 - klo:23:16 »
^ Niiin mä vähä arvelinkin.. Mutta väitän ja oon aika varma, että ei tuo mies sentään mitään pillereitä tuohon vaivaan rupeaisi vetämään. Jos edes mainitsisin sille jostain aknehoitopillereistä, niin tulisi tiukka NO WAY! Luulen että sillä menee se raja noissa mömmöissä. Voihan sitä aina koittaa puhua jos se kävisi lääkärillä ja niin pois päin.. Miehet ::)

Mutta ketjun asiaan -> Vinkkejä kaipaan vieläkin :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Bristow

• Vieras
« Vastaus #241 : 18.01.13 - klo:10:32 »
http://www.iherb.com/Enzymatic-Therapy-Akne-Zyme-90-Capsules/2107

Oon käyttänyt tuota vasta pari viikkoa niin osaa vielä kovin paljon sanoa, mutta ainakin se on kuivattanut ihoa vähän eikä ole tullut yhtään uusia näppyjä. Siinä on mm. a-vitamiinia, sinkkiä ja pantoteenihappoa. Joillakin iho saattaa pahentua alussa niinkuin roan kanssa. Tosi hyvät arvostelut nää pillerit on saanu. Aion kyllä jatkaa käyttöä  :) Tuohon sarjaan kuuluu myös rikkisaippua mutta sitä en ostanut kun iho on muutenkin aika kuiva ja olen oikein tyytyväinen mustaan saippuaan.

http://www.iherb.com/Home-Health-Blemish-Treatment-Lotion-4-fl-oz-118-ml/6454  Tämä on ihan ehdoton, salisyylihappo toimii omassa naamassa ainakin tosi hyvin. Mulla on helposti tukkeutuva iho niin tämä estää sen  :ts

Joskus kun karppasin niin finnejä ei tullut ollenkaan mutta en vaan kestä syödä lihaa joten se meni hieman vaikeaksi. Emuöljy on akneiholle kuulemma todella hyvää tavaraa. Tässä ainakin niitä juttuja mitä tulee ensimmäisenä mieleen
« Viimeksi muokattu: 18.01.13 - klo:10:37 kirjoittanut Rusalka »

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 18.01.13 - klo:10:50 »
Acure Organics, Facial Cleanser, SuperFruit + Chlorella Growth Factor

Tätä ennen käytin Desert Essencen kuivalle/herkälle iholle tarkoitettua putsaria. Näin talven tullen se kuitenkin kuivatti liikaa, joten siirryin tähän. Tässä on miellyttävä geelimäinen koostumus joka vaahtoaa helposti ja ihana sitruunan tuoksu  <3 ihon pinta jää liukkaaksi ja kosteutetuksi, kertaakaan ei ole naamaa kiristänyt. Tämä on myös todella riittoisaa ja putsaa kaiken vesiliukoisen meikin kertaheitolla.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 22.01.13 - klo:18:47 »
Voi että olen tyytyväinen edellisellä sivulla mainitsemaani Ecco Bellan hoitoaineeseen/kuorintaan :-*. Vaikka mitenkään kauheasti ei näppyjä ole, tuntuu siltä, että aina niitä on ainakin pari. Olen käyttänyt tuota Ecco Bellan ainetta ja LivBoxissa tullutta Dermalogican seeruminäytettä vuorotellen öisin ja näpyistä jääneet läiskät ovat vaalentuneet eikä uusia ole vielä tullut (koputtaa puuta, sillä kohta olen hormonihimu taas). Jännää kuinka esimerkiksi nenänalueelta tulee pintaan sellaisia kuivia pieniä talipaukkuja, normaalisti pahimmassa tapauksessa nuo olisivat luultavasti tulehtuneet.

Se vain, että nyt kun läikät vaalenee, kasvojen todellinen valkoinen pullataikinamaisuus tulee par/hemmin esiin ja täytyy muistaa olla pelästymättä, kun katsoo itseään peiliin esim. hissin vähemmän mairittelevassa valaistuksessa ;D.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 22.01.13 - klo:19:50 »
^Millä päädyit voidetta levittämään? Ihan kätösin?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 22.01.13 - klo:20:09 »
^Joo ihan omin pikku kätösin levitän (mietin niitä hanskoja ja sivellintäkin) ja pesen heti kädet & rasvaan. Mulla on muutenkin niin karsean kuivat kädet talvisin, etten tiedä kuivattaako tuo aine niitä sen enempää. OT: Tuo olisi niin paljon kätevämpi käyttää, jos pullossa olisi tiputinannostelija tai jokin muu annostelumekanismi, joten pakkauksesta tulee miinusta, vaikka itse aine on huippua.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 31.01.13 - klo:19:46 »
Now foods hyaluronic acid cream, pm moisture renew formula oli jossain vaiheessa myynnissä tutustumistarjouksessa tosi halpaan 3 dollarin hintaan (normaalihinta 12,10 $). Päivävoiteena en ole kokeillut, mutta yövoiteena toimii! Raikkaan tuoksuinen, vähän paksumpi voide tuntuu napakoittavan ihoa. Tilatessani en edes huomannut, mutta on näköjään parabeeniton.

Reviva Labs professional strength hyaluronic acid serumin puolestaan tilasin päivävoiteeksi, mutta rullautuu meikkiä levittäessä. Aika harvakseltaan olen tätä iltaisinkaan käyttänyt kun olen niin tykästynyt tuon ylempänä mainittuun voiteeseen.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 02.02.13 - klo:10:39 »
Vieläkö te "iherb-hirmut" olette yhtä pahasti addiktoituneita vai onko innostus jo laantunut? :3 Mulla on innostus laantunut jo aikoja sitten, mutta nyt olen tilannut muutaman kerran syksyn/talven aikana. Tilaan oikeastaan enää vakkarituotteita, toki joskus tulee otettua jotakin uutta mutta ei ole enää niin suurta kokeiluintoa kuin aiemmin. Myös nuo uudet tullirajoitukset vaikuttavat ainakin mun tilaamisiin sen verran ettei viitsi uusia tuotteita tilata "kalliimmalla" alvin kera tai muutama tuote kerrallaan pienissä paketeissa.

Vakkarituotteisiini kuuluvat lisäravinteet: Now Foodsin D-vitsku (2000IU), Source Naturalsin maitohappobakteerit, Now Foodsin magnesium&kalsium-tabletit, Natural Factors laktaasientsyymit, Now Foodsin Green Tea-kapselit.
...ja ihonhoito/hiustenhoitopuolelta: BWC silmämeikinpoistoaine, Jasonin aloeverageeli, Now Foodsin hyaluronihapposeerumi, Now Foodsin E-vitamiinivoide (28000IU), Nutribiotic Skin Ointment (tosi hyvä finneille!), Giovannin Frizz Be Gone (silikonipommi hiuksille) ja Alba Botanican jätettävä <3. Ja sitten tietysti Alba Botanican aurinkosuojavoiteet, niitä pitää aina tilata ennen reissua. ;D Tykkäsin myös pitkään Giovanni Smooth as Silk hoitiksesta ja Avalon Organicsin biotiinishampoosta, mutta näitä ei ole tullut tilattua enää kun painavat niin paljon ja ei tule tilattua yhtä usein (ja olen tyytynyt muihin shampoisiin ja hoitoaineisiin). Varmaan jotakin unohtui listalta, mutta noita pitää aina olla ja tilaankin aina seuraavan purkin/putelin ennen kuin edellinen ehtii loppua.

Mutta vartaloivoiteita tykkään testailla uusia, kun ei ole vielä sellaista ihan supervoittajaa tullut vastaan. Millaisia nuo Alba Botanican, Shikain ja Desert Essencen vartalovoiteet tuubeissa ovat? Osaisiko joku verrata niitä keskenään? Olen tainnut joskus käyttää Desert Essencen kookosvartalovoiteen ja muistikuvani siitä on heikko, eli ei luultavasti ollut mitenkään superjeejee-hyvää mutta ei ihan huonoakaan(?). Jasonin Energizing Vanilla -tuubin olen käyttänyt nyt lähes loppuun ja en ole tyytyväinen; koostumus on paksua joten sen puolesta sopisi paremmin talvi-iholle, mutta ei kuitenkaan kosteuta tarpeeksi kuten tuollaiselta voisi olettaa. Joten en uskalla enää Jasonia kokeilla...
Jotakin näistä tekisi mieli tilata: Shikai, Hand & Body Lotion, Cucumber Melon, Desert Essence, Organics, Hand and Body Lotion, Tropical Coconut, Alba Botanica, Hand & Body Lotion, Cocoa Butter. Saa myös ehdottaa jotakin muuta hyväksi havaittua, hakusessa jotakin joka kosteuttaa eikä ole ihan lirua mutta imeytyy nopeasti ja on helppo levittää. Hinta alle 10$, mulla kuluu aika paljon voidetta koska rasvaan itseni joka suihkukerran jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 02.02.13 - klo:11:16 kirjoittanut Mena »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 02.02.13 - klo:12:03 »
^Mulla on tilailu loppunut kuin seinään vuodenvaihteen jälkeen, kuten myös kaikki muu tilailu ulkomailta. Täyttelin varastoja viime vuoden puolella iHerbistä niin reippaasti, että ei ole vähään aikaan tarvettakaan, pitää sit myöhemmin miettiä asia uusiksi. Tällä hetkellä mua ei edes harmita, ettei voi/viitsi tilailla, mutta tiedän, että kun alkaa vitamiinit loppumaan, niin sit voi ärsyttää vähän enemmänkin mennä apteekkiin kaivelemaan kuvetta  :( (Siis jos päädyn siihen ratkaisuun, etten enää ulkomailta tilaa).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 02.02.13 - klo:12:09 »
En tiedä olenko missään vaiheessa ollut mikään "iHerb-hirmu", mutta samoin on käynyt kuin Od3ssalle eli pari tilausta tein suosikkituotteista vuoden lopussa enkä sen jälkeen ole mitään tuolta tilannut. Muutenkin aika harvassa on ollut ne iHerbin ihonhoitotuotteet, jotka olisivat olleet superhyviä. Hiuspuolelta sen sijaan löytyy joitain HG-tuotteita. Ja lisäravinteiden/vitamiinien valikoimahan iHerbissä on mainio eli joitain niitäkin tulee ehkä keväällä tilattua lisää.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 02.02.13 - klo:14:49 »
Minäkään en ole koskaan mitään älyttömiä määriä tilaillut, max. paketti kuussa, normaalisti ehkä kerran kahdessa keskimäärin. Vuoden ajan kokeilin kaikki eri tuotteita ja lähes kaikki olivatkin mainioita. Nyt on kuitenkin vakkarituotteet valikoituneet aika tarkkaan, ja jatkossa tilailenkin vain niitä. Tähän vakiotuoteryhmään kuuluu mm. Aloe vera -geeli, henna, pari hoitoainemerkkiä ja muutamaa sorttia öljyjä. Myös miehen lempparishampoo ja hoitoaine löytyy tuolta, joten hän tilaa niitä vitamiinien ohella.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #251 : 02.02.13 - klo:15:20 »
Into ei ole laantunut, mutta ihonhoitotuotteita en enää tilaa satunnaisia ale-tuotteita lukuunottamatta. Alvit ovat liian kovat kosmistuotteille, joten it's not worth it. Lisäravinteita tarvitsen yhä  :)
Shikain tuotteet ovat tosi ihania ja hyvin imeytyviä, tiedoksi kysyneelle. Alba Botanican Rainbow-vartalolitkua on jäljellä vielä lähes koko pullo, ja se on jo aivan agglomeroitunutta  :( siis paakkuuntunutta ... emulgaattorit eivät riittäneet sen koossa pitämiseen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 02.02.13 - klo:15:26 »
Munkin tilailut on vähentyneet hurjasti tullimuutoksen myötä ja osittain jo ennen sitä. Intoa on, mutta ei se tilailu ilmaista ole iherbin hinnoillakaan. Nyt aion jossain vaiheessa laittaa tilauksen ja käytän rewardsit samalla pois.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #253 : 02.02.13 - klo:16:26 »
Mä olen tilaillut iHerbistä muutaman vuoden ajan, ja into on pysynyt samana koko ajan. En ole kovinkaan kokeilunhaluinen, ja onnekseni löysin helposti muutamat suosikkituotteeni, joita tilaan säännöllisesti. Näitä ovat NG:n hennahoitis, Alba Botanican jätettävä, DE:n vartalovoide ja muutamat lisäravinteet. Alentunut ALV-raja ei vaikuta tilailuuni, sillä tilaan muutenkin melko harvoin ja pienellä summalla.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #254 : 09.02.13 - klo:21:04 »
Olisiko jollain suositella minulle täsmätuotteita? Ihoni on couperoottinen, pintakuiva, erittäin herkkä ja otsaan tulee jatkuvasti punaisia näppyjä ja kovia mustapäitä ja otsan iho on jotenkin röpelöinen. Pehmeitä mustapäitä tulee nenään, alaotsaan keskelle ja leukaan. Otsasta iho myös hilseilee. Olen 28-vuotias ja toki haluaisin pitää ihoni hyvänä ja nuorekkaana, nyt on havaittavissa ilmejuonne otsassa vaakasuorassa ja nasojuonteen nauraessa ja hymyillessä. Tarvitsisin jonkin kosteusvoiteen, ehkä jonkin täsmätuotteen ja jonkin, jolla saisi noita mustapäitä pois ja otsan ihon tasoittumaan. Kannattaisiko jo käyttää jotain seerumia tms. noille alkaville juonteille?

Entäpä jokin bb-voide tai sävyttävä kosteusvoide?

Olen kokeillut monia luonnonkosmetiikan tuotteita (Madaran kuivan ihon voide, Weledan mantevoide, Dr. Hauschkan ruusuvoide ja kaikista on tullut noita punaisia näppyjä pitkin nassua pitkänkin käytön jälkeen). Toivoisin siis, että tuotteet sopisivat herkälle iholle mutta että niissä ei olisi silkkareita tai parabeenejä eikä mineraaliöljyjä.

Ihanaa, jos joku osaa auttaa!
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer