Vieläkö te "iherb-hirmut" olette yhtä pahasti addiktoituneita vai onko innostus jo laantunut?

Mulla on innostus laantunut jo aikoja sitten, mutta nyt olen tilannut muutaman kerran syksyn/talven aikana. Tilaan oikeastaan enää vakkarituotteita, toki joskus tulee otettua jotakin uutta mutta ei ole enää niin suurta kokeiluintoa kuin aiemmin. Myös nuo uudet tullirajoitukset vaikuttavat ainakin mun tilaamisiin sen verran ettei viitsi uusia tuotteita tilata "kalliimmalla" alvin kera tai muutama tuote kerrallaan pienissä paketeissa.
Vakkarituotteisiini kuuluvat lisäravinteet: Now Foodsin D-vitsku (2000IU), Source Naturalsin maitohappobakteerit, Now Foodsin magnesium&kalsium-tabletit, Natural Factors laktaasientsyymit, Now Foodsin Green Tea-kapselit.
...ja ihonhoito/hiustenhoitopuolelta: BWC silmämeikinpoistoaine, Jasonin aloeverageeli, Now Foodsin hyaluronihapposeerumi, Now Foodsin E-vitamiinivoide (28000IU), Nutribiotic Skin Ointment (tosi hyvä finneille!), Giovannin Frizz Be Gone (silikonipommi hiuksille) ja Alba Botanican jätettävä

. Ja sitten tietysti Alba Botanican aurinkosuojavoiteet, niitä pitää aina tilata ennen reissua.

Tykkäsin myös pitkään Giovanni Smooth as Silk hoitiksesta ja Avalon Organicsin biotiinishampoosta, mutta näitä ei ole tullut tilattua enää kun painavat niin paljon ja ei tule tilattua yhtä usein (ja olen tyytynyt muihin shampoisiin ja hoitoaineisiin). Varmaan jotakin unohtui listalta, mutta noita pitää aina olla ja tilaankin aina seuraavan purkin/putelin ennen kuin edellinen ehtii loppua.
Mutta vartaloivoiteita tykkään testailla uusia, kun ei ole vielä sellaista ihan supervoittajaa tullut vastaan. Millaisia nuo Alba Botanican, Shikain ja Desert Essencen vartalovoiteet tuubeissa ovat? Osaisiko joku verrata niitä keskenään? Olen tainnut joskus käyttää Desert Essencen kookosvartalovoiteen ja muistikuvani siitä on heikko, eli ei luultavasti ollut mitenkään superjeejee-hyvää mutta ei ihan huonoakaan(?). Jasonin Energizing Vanilla -tuubin olen käyttänyt nyt lähes loppuun ja en ole tyytyväinen; koostumus on paksua joten sen puolesta sopisi paremmin talvi-iholle, mutta ei kuitenkaan kosteuta tarpeeksi kuten tuollaiselta voisi olettaa. Joten en uskalla enää Jasonia kokeilla...
Jotakin näistä tekisi mieli tilata:
Shikai, Hand & Body Lotion, Cucumber Melon,
Desert Essence, Organics, Hand and Body Lotion, Tropical Coconut,
Alba Botanica, Hand & Body Lotion, Cocoa Butter. Saa myös ehdottaa jotakin muuta hyväksi havaittua, hakusessa jotakin joka kosteuttaa eikä ole ihan lirua mutta imeytyy nopeasti ja on helppo levittää. Hinta alle 10$, mulla kuluu aika paljon voidetta koska rasvaan itseni joka suihkukerran jälkeen.