Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 178967 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #255 : 09.02.13 - klo:21:24 »
^ Mä voin lämpimästi suositella Now Foodsin hyaluronihapposeerumia tuohon otsan vaakaraitaan. Oma vaakaraitani pysyy vähän huomaamattomampana kun laitan tuota seerumia iltaisin ennen yövoidetta. Meikin alla tuo ei mulla toimi, mutta olen täältä lukenut että joillakin toimii(?). Hilseilyyn mulla auttaa Now Foodsin e-vitamiinivoide. Käytän tuota 1-2 kertaa viikossa yövoiteena riippuen ihon tilanteesta. Ei kannata laittaa silmänympäryksille, tulee melkoiset nakkisilmät. ;D

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 09.02.13 - klo:21:41 »
Mena, voi kiitos paljon, eiköhän nuo lähde testiin :)

Onko muuten tuollainen sekoitevoide parempi kuin pelkkä e-vitamiini? Katselin tuota http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Vitamin-E-Oil-Roll-On-32-000-IU-1-1-fl-oz-32-ml/16900 mutta olisiko kuitenkin oikein voide parempi, eikö tuo ole aika tujua?

Sitten vielä jos jotain saisi suositusta noille mustapääpirulaisille täsmähoidoksi ja ihon röpelöisyyden tasoittajaksi, niin laitan tilausta menemään :)
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 09.02.13 - klo:21:58 »
iHerbissä on joku BHA-voide, jota en ole itse käyttänyt, mutta siitä on kyllä pidetty. BHA on mustapäihin yksi niistä harvoista aineista, joka oikeasti tehoaa. Se on myös kuoriva ja saattaa pidemmässä käytössä tasoittaa ihoa. Kokeilepa hakua täältä ja suoraan iHerbistä.

Mutta välttämättä kokeilua varten ei tarvitse iHerbiä. Hae täältä foorumilta kokemuksia asperiininaamiosta, samaa tavaraa, helppo ja halpa testata!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 10.02.13 - klo:10:46 »
Onko muuten tuollainen sekoitevoide parempi kuin pelkkä e-vitamiini? Katselin tuota http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Vitamin-E-Oil-Roll-On-32-000-IU-1-1-fl-oz-32-ml/16900 mutta olisiko kuitenkin oikein voide parempi, eikö tuo ole aika tujua?
Mä jotenkin kuvittelisin että tuo pelkkä e-vitamiini voisi ärsyttää ihoa? Muistaakseni tuosta roll-onista on ollut tässä ketjussa puhetta (taitaa tosin olla jo arkiston puolella vanhat keskustelut), ja niiden perusteella itse tiputin roll-onin pois ostoskoristani. Tosin mulla oli jo tuota voidetta kotona.
« Viimeksi muokattu: 10.02.13 - klo:10:51 kirjoittanut Mena »

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #259 : 10.02.13 - klo:23:16 »
Piti tulla heti kirjottamaan. Tänään siis tuli postista Rexall Sundown Naturals, Vitamin E Oil ja herranjumala, en tosiaan odottanut sen olevaan niin tuhtia tavaraa ;D Ei meinannu levittyä kasvoille sitte millää.. Oli kyllä ikävä kokemus sitku sitä sai jotenki laitettua. Yövoiteeksi tätä ostin, ja nyt vasta tulossa eka yö, joten en pysty vielä mitään sanoa. Päivittelen myöhemmin tunnelmia tuotteesta >
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa loko

• Haiven
  • *
« Vastaus #260 : 13.02.13 - klo:19:02 »
onko kellään kokemuksia alba botanican aloe & green tea moisturizer tai hawaiian moisture creamista??? näyttää aikas hyviltä. itselläni on aika sekaiho, punoittaa helposti. oiskohan nuo hyvät?? saa myös ehdottaa muita :)

tuossa näyttääkin olevan silikonia. oisko ehdottaa mitään, jossa ei siis ole silaria??
iho on aika herkkä, sekaiho.
« Viimeksi muokattu: 14.02.13 - klo:13:06 kirjoittanut loko »

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #261 : 13.02.13 - klo:21:51 »
^ Tuo Alba Botanican Aloe & Green Tea Moisturizer on yksi mun ehdottomista lemppareista. On ainakin omalle iholle sellainen kevyt ja nopeasti imeytyvä, mutta kosteuttaa hyvin. Mulla on herkkä iho, mutta ei ole aiheuttanut mitään ei-toivottuja reaktioita vaan tuntuu iholla hellävaraiselta.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 14.02.13 - klo:11:20 »
Ecco Bellan AHA ja salisyylihappoa sisältävää hoito on ollut nyt kahteen otteeseen käytössä. Olen levittänyt aineen yöksi. Ihon sävy on heti kirkastunut ja osa mustapäistä ja tukkeutuneista huokosista näyttää tulleen pinnalle. Aika tyjyä tavaraa, joka ainakin nyt aluksi on kirvellyja kuumotuttanyt kasvoja jonkin aikaa levityksen jälkeen.

Eli tästä on kyse:
http://www.iherb.com/Ecco-Bella-Leave-On-Invisible-Exfoliant-Blemish-Remedy-3-2-fl-oz-60-ml/16238

Kun vielä keksisi, miten tätä olisi parasta käyttää. Tämä ei ole nestettä, muttei oikein geeliäkään. Pumpulilla en oikein viitsisi levittää, ettei ainetta mene hukkaan, sillä pullo on aika pienikokoinen. Käsien taas pelkään kuivuvan vielä entisestään, jos käytän tätä säännöllisesti tai edes nyt tehokkaampana hoitona kuuriluonteisesti.

Munkin täytyy tulla kehumaan tätä. Mulla on poskissa jotain ihonalaista tukkeumaa, ei onneksi näy kauas, mutta tuntuu kyllä epätasaisuutena. Oon käyttänyt tätä vasta kahtena iltana, mutta iho on ihan selvästi sileämpi, ja nenän mustapäät on vaalentuneet. Mitään kuumotusta tai muitakaan tuntemuksia tää ei ole aiheuttanut. Haisee kyllä pahalta (mutta mä oon sitten laittanut hajustettua kosteusvoidetta päälle niin sekään ei oo häirinnyt).

Mä en kyllä usko, että ihan vaan sormin levittäminen aiheuttaisi mitään vahinkoa käsien iholle. Jos sitä kerran uskaltaa naamaansakin laittaa... ja jos heti pesee kädet niin aine on kuitenkin sormissa tosi vähän aikaa. Eri asia sitten varmaan jos iho on ihan tosi kuiva (kirvelee muuten ihan pirusti jos iho on yhtään rikki, mulla oli pieni naarmu sormessa kun tota levitin).

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #263 : 15.02.13 - klo:15:19 »
Mä jotenkin kuvittelisin että tuo pelkkä e-vitamiini voisi ärsyttää ihoa? Muistaakseni tuosta roll-onista on ollut tässä ketjussa puhetta (taitaa tosin olla jo arkiston puolella vanhat keskustelut), ja niiden perusteella itse tiputin roll-onin pois ostoskoristani. Tosin mulla oli jo tuota voidetta kotona.

Mulle e-vitamiini on sopinut iholle suoraan voiteiden kanssa (vaikka on sekopäisen moniongelmainen ja herkkä); tykkäsin erityisesti Pienen Tuoksukaupan e-öljystä.
Tuon linkin roll-onin tilasin joskus vuosi pari sitten iHerbistä, mutta jäi käyttämättä: oli jotenkin sitkeää/tahmeaa tavaraa, ja roll-on on suuri ja hankala käyttää. En kyllä voi suositella, tosin onhan tuote voinut tässä vähn muuttua.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #264 : 27.02.13 - klo:08:17 »
No niin, nyt tulivat molemmat iHerbin paketit, tasan kaksi viikkoa meni tilauksesta.

Laitoin eilen jo tuota E-vitskuvoidetta ja voi jösses, mikä munkkirasvan haisu siinä onkaan! Se vaikutti ihan hyvältä ja otsan hilseily oli aamulla jo vähäisempää. Kuinka usein tuota uskaltaa käyttää?

Entä tuo hyaluronihappo, kuinka usein sitä voi lätkiä naamaan, kun juonteet ova thyvin pienet tai vielä olemattomat, voiko niitä edes ennaltaehkäistä tuolla hyaluronihapolla?

Haluaisin ihan hirveästi tilata tuota Eccobellan AHA-salisyyliainetta mutta se mokomahan menee jo yksinään tuon alvirajan yli! Uskaltaisiko laittaa tilaukseen kuitenkin, onko sen arvoista? Mustapäitä on siis otsassa ja nenässä sekä leuassa, finnejä ei ollenkaan. Olen käyttänyt aspiriinikuorintaa ja se on jotenkin tosi tujua ja stydiä iholle, varmaan tuo tuote olisi hieman hellempi?
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:08:19 kirjoittanut Ellenia »
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #265 : 27.02.13 - klo:09:32 »
^ Mie en tykännyt siitä Ecco Bellan salisyylihappoliuoksesta, sillä se oli ihan liian hankalaa käyttää. On kuitenkin sen verran tahmeaa, ettei voi laittaa koko kasvoille ja erikseen tarvittaville alueille laitettavana oli rasittavaa, kun piti töpötellä sitten vähän joka paikkaan sitä liuosta.

Aspiriini sisältää niin paljon monia muitakin ainesosia, ettei yhtään ihme, jos tuntuu ikävältä iholla. Paljon parempi ja helpommin säädeltävissä oleva vaihtoehto aspiriinikuorinnalla on itsetehty salisyylihappokasvovesi. Kasvovedet-keskustelussa on ollut asiasta puhetta. Liuosprosenttilaskut kehiin, niin voi tehdä minkä vahvuista kasvovettä vain.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 28.02.13 - klo:11:00 »
^ Mun mielestä tuo ei kyllä ole ollenkaan tahmeaa (ehkä se vaikuttaa tähän mun käyttökokemukseen että laitan joka tapauksessa aina kosteusvoidetta päälle, joten ehkä en vaan oo huomannut sitä tahmaisuutta), enkä koe käyttöä mitenkään hankalana. (Tai sitten en vaan tajunnut mitä tarkoitit.) Pullo on kyllä tosi epäkäytännöllinen tuollaiselle juoksevalle litkulle, mutta ei se ole hirveästi haitannut (olin varautunut paljon pahempaan kun joku oli tuolla iHerbin kommenteissa moittinut tuota huonoa pakkausta, mutta eipä tuo nyt niin paha olekaan).

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #267 : 28.02.13 - klo:12:47 »
^ Siis käyttö oli sillä tavalla hankalaa, että huonosta pullosta hulahti helposti tavaraa ihan liikaa ja jos liuosta laittoi koko kasvojen alueelle, niin kasvot olivat ihan tahmaisen lähmäisen kireät. En laittanut enää kosteusvoidetta liuoksen päälle. Kun seuraavan kerran levityksen jälkeen (illalla levitys, yön kasvoilla ja aamulla kasvojen pesu) huuhteli kasvot edes pelkällä vedellä, niin liuosta oli kasvoilla vielä ihan selvästi ja sitä irtosi ihosta.

Ecco Bellan tuotteen salisyylihapon pitoisuuskaan ei ollut korkea, joten on helpompaa sekä tehokkaampaa käyttää itsetekemää salisyylikasvovettä, joka ei jätä iholle mitään tuntuvaa kerrosta, vaan imeytyy ihoon niin kuin tavallinenkin kasvovesi tekee, ja jonka salisyylihappopitoisuutta voi tarvittaessa nostaa tai laskea.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 28.02.13 - klo:19:33 »
tietääkö kukaan, että saako iherbistä jotain vartavasten kasvoille tarkoitettua puhdistusöljyä?Yritin itse kyllä hakea, mutta iherbin valikoima on niin valtava enkä ainakaan äkkiseltään löytänyt.  Lumenen öljy vetelee viimesiään ja jotain tarttis saada tilalle!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 28.02.13 - klo:21:43 »
No niin, nyt tulivat molemmat iHerbin paketit, tasan kaksi viikkoa meni tilauksesta.

Laitoin eilen jo tuota E-vitskuvoidetta ja voi jösses, mikä munkkirasvan haisu siinä onkaan! Se vaikutti ihan hyvältä ja otsan hilseily oli aamulla jo vähäisempää. Kuinka usein tuota uskaltaa käyttää?

Entä tuo hyaluronihappo, kuinka usein sitä voi lätkiä naamaan, kun juonteet ova thyvin pienet tai vielä olemattomat, voiko niitä edes ennaltaehkäistä tuolla hyaluronihapolla?
Mä olen käyttänyt tuota e-vitamiinivoidetta aina silloin tällöin kun iho on tuntunut kuivalta. Kyllä sen huomaa jos liian usein käyttää, kun iho jää rasvamunkiksi eikä voide imeydy. ;D Muuten käytän kevyempää voidetta. Hyaluronihapposeerumia käytän joka ilta yövoiteen alla.