Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184996 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #270 : 07.03.13 - klo:13:07 »
Onko kukaan kokeillut tätä?
http://www.iherb.com/Kiss-My-Face-Sport-Clear-Spray-50-SPF-Natural-Coconut-Fragrance-8-fl-oz-236-ml/37128

Kaipaisin korkean suojakertoimen aurinkovoidetta, joka ei jätä naamaa ihan kiiltäväksi ja lähmäiseksi. Onko tuo hyvä? Muita vaihtoehtoja?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #271 : 08.03.13 - klo:12:42 »
Mää kans selasin noita aurinkosuoja tuoteita lapsille tarvitsisin ensikesäksi 1,5 vuotiaalle tyttärelleni mutta jotenkin epäilyttää vähän tilata aurinkosuoja tuotteita tuolta.  Joo olen ehkä vainoharhainen  ::) Mutta olisivat vaan paljon halvempia kun esim. suomalaiset apteekkituotteet. Haeskelin tuotetta jossa olis vain fysikaalinen suoja ja tätä täsä katselinhttp://www.iherb.com/Smart-Kids-Who-Play-Mineral-Sunscreen-SPF-35-4-oz-110-ml/36279 Onko kukaan tilannut tuolta lasten surinkotuotteita? 
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #272 : 08.03.13 - klo:14:10 »
Alba Botanicalla on erinomaisia hajustamattomia suojavoiteita, mulla on sellainen vihreä tuubi. Kyllä ainakin AB on ihan luotettava sen suhteen  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 10.03.13 - klo:18:48 »
Alba Botanican aurinkosuojia mäkin olen käyttänyt, ja tilasinkin taas jo hyvissä ajoin useamman tuubin reissua varten. Imeytyy hyvin, ei jää tahmeaksi mutta suojaa kuitenkin ihan hyvin. :) SPF30 ja SPF45 mulla käytössä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 15.03.13 - klo:20:13 »
Grandpa's witch-hazel soap
Aiemmin olen käyttänyt Wonder pine tar soapia ja se oli aivan uskomattoman riittoisa! Käytin sitä ainoastaan aamuisin kasvojen pesuun ja näin olen tehnyt witch-hazel saippuankin kanssa. Todella pehmeän tuntuista vaahdottaessa eikä kuivata lainkaan. Pidän kovasti!

Desert essence natural tea tree oil facial cleansing pads
Tuntuvat iholla todella tujuilta ja jopa raapivilta :P Missään nimessä en vielä ainakaan käytä näitä päivittäin enkä koko kasvoille. Sitten kun tulee ja kesä - ja toivottavasti helteet - niin voin kyllä kuvitella että miten rasvainen T-alue tykkää kovasti näistä :P

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 15.03.13 - klo:21:06 »
Suosittelen minäkin Alban aurinkovoiteita. Miellyttäviä käytössä ja suoja on tehokas, hintakin on edullinen. Olen käyttänyt niitä nyt kahtena kesänä ja myös esim. puolivuotiaalla vauvalla.
Tästä Hawaiian-voiteesta olen tykännyt kaikkein eniten.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 15.03.13 - klo:21:35 »
Tuonne on muuten tullut myyntiin Neutrogenan luonnollisempaa tuotelinjaa sekä Aveenoa. Tuota Aveenoa voisin joskus tilatakin kokeiltavaksi, varsinkin nyt kun iho on niin superkuiva ja ärtynyt, kaikki kosteuttavaksi ja rauhoittavaksi mainostettu uppoaa kuin lämmin veitsi voihin.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 25.03.13 - klo:12:28 »
Oon kytännyt Nubian Heritagen African Black Soap -bodywashia nyt jo jonkun aikaa mutta on OOS koko ajan. Viikonloppuna sitä piti tulla, mutta ilmeisesti myytiin loppuun heti. Mitä muita hyviä bodywasheja NH:lla on? Oon kokeillut honey & black seediä ja mango butteria mutta näiden koostumuksesta en tykkää (h&bs liian tahmea ja geelimäinen, mb hyytelömäinen).
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #278 : 25.03.13 - klo:16:31 »
Vetiver on aika miehekkään tuoksuinen, mutta freesi. Hiuksetkin puhdistuvat hyvin sen riitoisalla vaahdolla...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 27.03.13 - klo:08:48 »
^^ Coconut & Papaya on mun mieleen, aivan ihana, hedelmäinen tuoksu, mut ei mikään ällömakea. Koostumus on kiva, voidemainen, levittyy ja vaahtoaakin hyvin. Hiusten pesukin onnistuu tuolla ihan ok. Kokemuksia ei ole tuon lisäksi kuin Mango Butterista, josta en tykkää. Koostumus on liian paksu, geelimäinen, joka ei irtoa käsistä, enkä tykkää tuoksustakaan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #280 : 14.04.13 - klo:20:58 »
Rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholleni tilasin Bee Naturalsin Oil free moistuirizer kosteusvoiteen. Tämän pitäisi auttaa säännöstelemään ihon rasvaisuutta ja vähentää näppyjä. Pullossa on kätevä pumppu, josta plussaa. Koostumus onkin hyvin nestemäistä, joten siksi varmaan pumppu. Minulla on todella rasvainen iho, ja tämä auttaa etenkin meikin alle laitettuna ihon pysymään useamman tunnin kiillottomana. Tuoksu tässä on hiukan yrttinen, mutta minua se ei haittaa, kun ei se kasvoilla tuoksu millekään.

Yhteenvetona siis sanoisin, että tämä on suosikkini kokeilemistani rasvaisuutta vähentävistä voiteista. Silti haluan mielenkiinnolla testailla vielä muita samantyylisiä tuotteita, joita löytyy iHerbin valikoimista.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 15.04.13 - klo:10:56 »
Suosittelen minäkin Alban aurinkovoiteita. Miellyttäviä käytössä ja suoja on tehokas, hintakin on edullinen. Olen käyttänyt niitä nyt kahtena kesänä ja myös esim. puolivuotiaalla vauvalla.
Tästä Hawaiian-voiteesta olen tykännyt kaikkein eniten.

Tuolla arvosteluissa lukee heti ekana, että tässä olisi huono UVA-suoja. Mistä sen muuten tietää kun usemmissa ei erikseen mainita?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #282 : 15.04.13 - klo:13:19 »
^ Jos etsii pelkästään fysikaalisen suojan sisältävää aurinkosuojavoidetta, niin tarpeeksi laajan suojan saadakseen kannattaa ostaa voide, joka sisältää sekä sinkkioksidia että titaanidioksidia.

Smart Girls Who Surf -voiteessa on molempia ja voide tuntuu todella hyvältä iholla jopa kuuman kosteassa tropiikissa. Ei ole öljyistä, vaan imeytyy nätisti, eikä jätä ihoa haamunvalkoiseksi. Ehdoton suosikkini kokeilemistani aurinkosuojista!

Caribbean Solutions -voide sisältää myös molemmat ainesosat, mutta on selvästi öljyisemmän/rasvaisemman tuntuinen iholla. Saman merkin lasten voide on samanlainen iholla, mutta tuoksu on vain miellyttävämpi.

Dr. Mercolalla on myös sekä sinkkioksidia että titaanidioksidia sisältäviä voiteita. Mulla on tätä laatua, mutta en oikein osaa sanoa miten voide käyttäytyy iholla, sillä en ole päässyt vielä testaamaan voidetta kunnolla.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 15.04.13 - klo:16:13 »
^ Ei ole niin väliä onko kemiallinen vai fysikaalinen. Tärkeintä mulle on mahdollisimman tehokas suoja ja että voide ei jätä ihoa lähmäiseksi ja kiiltäväksi. Yleensä olen käyttänyt suojakerrointa 50.

Edit. Mähän siis välttelen ruskettumista parhaani mukaan, joten joku valkoisena säilyttävä ihmeaine olisi tarpeen.
« Viimeksi muokattu: 15.04.13 - klo:16:24 kirjoittanut bast »

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 12.06.13 - klo:06:43 »
Onko kelläkään tullut iho-oireita tässä voiteessa http://www.iherb.com/Home-Health-Hyaluronic-Acid-Moisturizing-Cream-with-Restorative-Hydration-Complex-4-oz-113-g/7002 olevasta silikonista? Ihan INCI:n loppupäässä se näyttää olevan, mutta kuitenkin  :P Kun olen vältellyt silikoneja kasvovoiteissa kokonaan jo monen monta vuotta, niin hiukan pelottaisi kokeilla voidetta jossa on silikonia  :-[
« Viimeksi muokattu: 12.06.13 - klo:16:48 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein