Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 179098 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #285 : 12.06.13 - klo:12:02 »
Minulla on tuo, mutta käyttelen lähinnä vartalolle /dekollee-alueelle. Ei ole lainkaan silikonisen tuntuista, mutta paksuja öljyjä INCIssä sitäkin enemmän. Jo ne voivat tukkia, jos on taipumusta siihen.

Pidän kosteustehoista, muusta en osaa sanoa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 13.06.13 - klo:08:55 »
Mulla ei ole yntään tukkivan, paksun tai silikonisen tuntuista, kosteuttavaa ja nopeasti imeytyvää voidetta vain.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 15.06.13 - klo:16:54 »
Kiitos avusta NarniaQueen ja Triina  :) Taidan laittaa tuon ja pari muuta tuotetta tilaukseen jossain vaiheessa kesää...
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #288 : 21.06.13 - klo:12:12 »
Joskus oli puhetta siitä paksusta E-vitamiiniöljystä, joka tekee hyvää iholle, mutta sitä on paksuutensa vuoksi vähän hankala käyttää. Olen nyt laittanut Rexall Sundown Naturals -öljyä vartalon iholle tavallisen kosteusvoiteeni seassa ja siinä se toimiikin hyvin. Otan ensin vähän voidetta kämmenelle, puserran E-vitamiiniöljyä ison tipan voiteen sekaan ja hieron kämmeniä yhteen, sitten vain hierotaan voide iholle huolellisesti. Ihosta tulee aivan älyttömän pehmeä :o , kunhan vain voide ja öljy imeytyvät ihoon kunnolla. Selvästikin se E-vitamiiniöljy tekee iholle jotain enemmän kuin vain jos käyttäisin pelkkää tavallisesti käyttämääni kosteusvoidetta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 01.07.13 - klo:20:52 »
Mä tilasin Life Flo Health magnesiumsuihkeen. Olen käyttänyt vasta pari kertaa pohkeisiin/sääriin ja molemmilla kerroilla aine kirvelee noin tunnin. Ei kuitenkaan punoita kuin ihan vähän heti laittaessa eikä jälkikäteen jää mitään ihmeellistä jalkoihin. Uskaltaakohan tuota käyttää kirvelystä huolimatta?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 01.07.13 - klo:21:00 »
^Mun käsityksen mukaan (korjatkaa jos olen väärässä) kirvely on merkki magnesiumin puutteesta. Mulla kirvelee jotain kymmenisen minuuttia ja sit helpottaa.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Varis

• Vieras
« Vastaus #291 : 01.07.13 - klo:22:01 »
Mulla kanssa kirvelee tuo magnesiumsuihke alkuun, mutta sitten helpottaa. En osaa vielä sanoa, auttaako suihke varsinaisesti levottomiin jalkoihin. Ei se kai ihoa sinänsä ärsytä, mutta jos on ajellut sääret ja iho on rikki vähän ajelusta, niin kirvely on aika kovaa. Samoin kädet mulla kirvelee niin paljon, että pesen ne heti suihkeen laiton jälkeen.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 02.07.13 - klo:01:22 »
Mulla kirvelee vain jos on haavoja tms. Kuivattaa muuten ainakin mun jalkoja jonkin verran.

En edelleenkään oikein tiedä paljonko tuota kuuluu käyttää, montako suihkausta laitatte? Liian iso määrä sotkee helposti kun eihän se ihan saman tien imeydy ihoon vaan tippasee pois. Yleensä suihkuttelen tuotetta jalkapohjiin nukkumaan mennessä ja hieron sitten jalkapohjia yhteen ja laitan sukat päälle. Käsin sen saisi kai paremmin hierottua, mutta kun en yhtään tykkää siitä tahmeasta tunteesta joka jää iholle.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 02.07.13 - klo:09:12 »
^^ Mä olen todennut mun levottomien jalkojen johtuvan magnesiumin puutteesta ja siksi ostin tuon suihkeen (syön kyllä myös tabletteja joissa on magnesiumin lisäksi kalsiumia). Olen laittanut illalla ennen nukkumaanmenoa 2-3 suihkausta per koipi ja levitän hieromalla, imeytyy aika nopeasti. Pitää jatkaa vielä kokeiluja, jospa se kirvely mullakin helpottaisi. :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 02.07.13 - klo:09:54 »
Magnesiumsuihkeesta vielä. Tosiaan luin jostain suositukset, että 2-3 suihkausta per jalka ja myös olka-hartia-seutua suositeltiin, että sinne suihketta hieroa. Olen sitten laittanut joko jalkoihin tai hieronut olkapäihin vaihtelevasti.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 02.07.13 - klo:17:22 »
^^ Mä olen todennut mun levottomien jalkojen johtuvan magnesiumin puutteesta ja siksi ostin tuon suihkeen (syön kyllä myös tabletteja joissa on magnesiumin lisäksi kalsiumia).

Mä olen ymmärtänyt että kalsium estäisi magnesiumin imeytymistä, ja siksi se kannattaisi ottaa yksinään, eikä esim. ruokailun yhteydessä. Sitten voidaankin miettiä, että mikä idea on laittaa noita molempia samaan tablettiin... (olen myös useampaan otteeseen kuullut että kalsiumlisästä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä mutta ei siitä nyt sen enempää ettei mene ihan OT:ksi...).

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 02.07.13 - klo:18:06 »
^ Juu, kalsiumtabletit voi olla pahasta, jos kalsium ei imeydy. Silloin se voi ilmeisesti kertyä verisuonten seinämiin. Imeytymisen voi varmistaa D-vitamiini- ja K2-vitamiinilisällä. Boorikaan ei olis pahitteeksi. :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 02.07.13 - klo:19:41 »
^^ Mä olen todennut mun levottomien jalkojen johtuvan magnesiumin puutteesta ja siksi ostin tuon suihkeen (syön kyllä myös tabletteja joissa on magnesiumin lisäksi kalsiumia).

Mä olen ymmärtänyt että kalsium estäisi magnesiumin imeytymistä, ja siksi se kannattaisi ottaa yksinään, eikä esim. ruokailun yhteydessä. Sitten voidaankin miettiä, että mikä idea on laittaa noita molempia samaan tablettiin... (olen myös useampaan otteeseen kuullut että kalsiumlisästä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä mutta ei siitä nyt sen enempää ettei mene ihan OT:ksi...).

Eikös se ollut niin, että suurina määrinä kalsium estää magnesiumin imeytymisen, mutta sopivassa suhteessa sitä pitää olla, jotta imeytyminen onnistuu ja sen takia magnesiumtableteissa kalsiumia usein on lisättynä. Tai sitten ottaa maitotuotteen yhteydessä, ettei magnesium mene harakoille. Aika jänniä nuo vitamiinijutut,  kaikki vaikuttaa kaikkeen ja liian vähän tai liian paljon on pahasta. Vähemmästäkin pää menee pyörälle  ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #298 : 02.07.13 - klo:21:00 »
^Siksi ihanteellisinta olisi saada kaikki tarvittava ruoasta, sopivassa suhteessa ja tasapainossa.. mutta kun emme elä täydellisessä paratiisissa, eikä ravintokaan ole enää täydellistä.  :) Valitettavasti. Lisäravinteet, laadukkaat sellaiset, ovat joskus tarpeen... Itselleni ainakin.
Pyrin toki maksimoimaan terveellisen ruokavalion ja syön mahdollisimman paljon esim. vihreitä vihanneksia, erityisesti kaaliperheen jäseniä, joissa kalsiumia, A- ja C-vitamiinia on luontaisessa muodossa. Kalsium vaatii seurakseen lehtivihanneksissa mielellään voita tai muuta eläinrasvaa, joten voissa haudutettu lehtikaali tai rasvainen liha-kasviskeitto on ihanteellinen valmistustapa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 09.07.13 - klo:08:40 »
Olen nyt laittanut joka ilta magnesiumsuihketta jalkoihin ja ei enää kirvele juuri ollenkaan. :ts Myöskään 14 tunnin autossa istuminen muutaman tauon kera ei tuntunut missään, normaalisti olisi jo levottomat jalat iskeneet ekan tunnin jälkeen.