Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184974 kertaa)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #30 : 20.04.12 - klo:10:51 »
Onko kellään suositella jotain hyvää sinkkivalmistetta iHerbistä? Kun siellä selaa, niin löytyy niin paljon erilaisia, enkä oikein tiedä, mihin ominaisuuteen pitäisi kiinnittää huomiota. Silicaakin saa mielellään suositella, jos on löytänyt jonkin kelpoisen!

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #31 : 20.04.12 - klo:11:31 »
^
Olen nyt syönyt yhden purkillisen Now Foodsin sinkkiä, yhden päivässä. Itse olen tuohon sinkkivalmisteeseen erittäin tyytyväinen, sillä se auttaa nimittäin akneen erittäin tehokkaasti, vaikka vaikutukset alkoivatkin näkyä vasta parin kuukauden kuluttua käytön aloittamisesta. Lisäksi hiusten sulkasato on selvästi vähentynyt ja lienee tuolla jotain tekemistä senkin kanssa, ettei tullut viime talvena sairasteltua ollenkaan. :)
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 20.04.12 - klo:11:45 »
Mulla taas on tätä Now Foodsin sinkkiä ja se on toiminut mulla ihan hyvin. Noita on kyllä niin paljon erilaisia ja eri muodoissa olevia, että mäkin olen ihan pihalla siitä, millainen sinkkivalmiste olisi paras. Ja toisaalta, kai se riippuu ihan yksilöstäkin, että miten mikäkin imeytyy. Hankalaa tosiaan. :D
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #33 : 27.04.12 - klo:20:27 »
Haluaisin vaihtaa pesuaineeni (siis siivoukseen käytettävät) hieman luonnonmukaisempiin, ja kaipalisin käyttökokemuksia iHerbin pesuaineista.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 27.04.12 - klo:20:52 »
Meillä on ollut Methodin puhdistusaineita, suihkunpuhdistusainetta, yleispesua ja tiskiainetta. Olen ollut kaikinpuolin tyytyväinen kyllä. Vinkkinä vaan, että tulevat halvemmaksi Stockalta ostettaessa, kuin iHerbistä, koska pullot painaa paljon ja postarit tulevat päälle... ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #35 : 28.04.12 - klo:18:29 »
oon tykkäillyt Freemanin ananas kuorivasta naamiosta  vaan en enään löydä sitä mistään. Olisiko jollain ehdottaa korvaajaa Iherbin valikoimasta? Entäs hyvää huulivoidetta, tilasin viimeksi huulivoiteeksi kaakaovoita, mutta se tuntuu jotenkin vaan kuivattavalta.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #36 : 28.04.12 - klo:18:32 »
tiikeri, itselläni ei ole tästä vielä kokemusta, mutta olisko tämä korvaava naamio: http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Facial-Mask-Papaya-Enzyme-3-oz-85-g/15234

Itse ainakin ajattelin tuota kokeilla, kun Freemanin ananasnaamio loppuu ja jos en tosiaan löydä mistään uutta!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #37 : 28.04.12 - klo:18:47 »
^ Katselin itse tuota samaa, voisin laittaa seuraavaan tilaukseen ja testata.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 29.04.12 - klo:00:02 »
tiikeri, itselläni ei ole tästä vielä kokemusta, mutta olisko tämä korvaava naamio: http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Facial-Mask-Papaya-Enzyme-3-oz-85-g/15234

Itse ainakin ajattelin tuota kokeilla, kun Freemanin ananasnaamio loppuu ja jos en tosiaan löydä mistään uutta!

Mulla on tuo purkki ja en voi  mitenkään ylistää. Kai se jotain tekee, mutta en ole huomannut, että mitä.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #39 : 30.04.12 - klo:16:53 »
Mulle tuli viime paketissa pieni pullo Dr Bronner'sin piparminttusaippuaa. Siis kuuluuko sen olla sellaista vesiluirua? Oletin, että se on sellaista jähmeämpää saippuaa, koska on olevinaan erittäin tiivistettyä. Miun mielestä tuo ei ole tiivistettyä nähnytkään. Pesin tänä aamuna sillä otsarin ja laitoin ehkä herneenkokoisen tirauksen sitä kämmeniin, eikä se vaahdonnut juuri ollenkaan. Ja katosi hiuksiin. Tuloksesta päätellen se ei pessyt pois edellispäivän vahoja.
Olen kerran käyttänyt tuota käsienpesuun, ja sain aikaiseksi vain hyvin ohuen vaahdon, siis sellaisella määrällä mitä voisi tiivistetyn aineen annostelun olevan.

No, siivouskäyttöön tuon ostinkin, mutta oletin vain oikeasti jotain tiivistettyä koostumusta mitä olisi helppo annostella. Pettymys.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 03.05.12 - klo:08:14 »
Badger Company, Cocoa Butter Lip Balm, Mocha Cocoa, .25 oz (7 g)
Tuoksuu kahvipavulta ja tuntuu huulilla Badger-huulivoiteiden tapaan hyvältä. Ihan perus huulivoidetta, saa tuon tuoksunsa vuoksi himoitsemaan kahvia.

Simone Chickenbone, Chicken Poop, 100% Pure Free Range Lip Junk, 0.15 oz (4.2 g)
Appelsiininen tuoksu ja maku, jonka tosin mielleyhtymän vuoksi yhdistän kanankakkaan :D Hassunniminen huulivoide mutta toimiva. Tuntuu hiukan tuota Badgerin voidetta öljyisemmältä.

Hurraw! Balm, Night Treatment Lip Balm, Blue Chamomile Vanilla, .15 oz (4.3 g)
Tuoksu ällöttää. Ja vaikka tämä mainostaakin olevansa Night Treatment, niin tämä hukkuu huuliin sekunnissa. Tän tuubi on myös hassun soikea, en oikein tiedä miten päin tätä kannattais levitellä.

Giovanni, D:tox System, Purifying Facial Cleanser, Step 1, 7 fl oz (207 ml)
Sarjan pettymys, tosin ei suuri. Tämän purkki on vaan tosi huono, korkin välistä valuu tuotetta ulos jotenkin jos säilyttää oikein päin. Pesuteholtaan ihan ok, tuoksu on ehkä saman sarjan kuorintaa ja kasvovoidetta voimakkaamman kukkainen.

Desert Essence, Body Wash, Green Apple & Ginger, 8 fl oz (237 ml)
IHANA tuoksu! :l :-* Tätä lisää! Kirpeän omenantuoksun ystäville. Harmittavan mieto se silti on, toivoisin jotain pysyvämpää. Koostumus oli yllättävän paksua, mutta toimii silti hyvin eikä ehkä tule käytettyä sen vuoksi liikaa kerralla.

Dr. Woods, Facial Cleanser, Daily Exfoliating, 8 fl oz (236 ml)
Tahtoi jäädä käyttämättä omituisen mentolisen tuoksun vuoksi. Aina tuntui että jäi puolet kasvoista pesemättä, kun tämän levittäminen oli aika hankalaa. Siirsin tämän suihkukäyttöön ja heti seuraavana päivänä kylppäriä pestessä rikoin korkin. En jää kaipaamaan.
« Viimeksi muokattu: 03.05.12 - klo:08:16 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 03.05.12 - klo:11:03 »
Onko kukaan kokeillut sekä Desert Essencen herkän ja kuivan ihon putsaria että Nutribioticin hajusteetonta herkän ihon putsaria? Ihoni ei ole herkkä, mutta ainakin joidenkin käyttökokemusten mukaan tuo Desert Essencen putsari pitää ihon kunnossa ja kukkimisen loitolla. Itse en ole välttämättä sellaista ominaisuutta huomannut, mutta muuten kyllä tykkään tuotteesta. Voisin kyllä kokeilla muutakin tuotetta, joten ihon tasaisuutta lisäävien putsareiden suosituksia otetaan kyllä ilolla vastaan :D .

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 03.05.12 - klo:11:37 »
Hajustamattomaan Nature's Gate Winter clean deodorant stickiin en ihan täysin tyytyväinen ole ollut koska ei kovin hyvin hien hajua pidä loitolla, joten parempaa dödöä etsiessä hankin Crystal Body Deodorant roll-onnin. Ja onneksi jo heti alussa huomasinkin, että Crystal pitää hien hajun paremmin kontrollissa! Saa nähdä miten esim. kesähelteillä toimii, mutta on ainakin jo tähän mennessä osoittautunut hyväksi ostokseksi.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 08.05.12 - klo:07:03 »
Mun on alkuun todettavca että mulla on tosi hankala iho: hyvin herkkä, pintakuiva sekaiho, jossa runsaasti epäpuhtauksia.

Vuosi sitten kokeilin NutriBiotic, Skin Cleanser, Fresh Fruit, Non-Soapia ja silloin tänne kirjoitinkin ja varoittelin että sain tosi rajun allergisen ihoreaktion. Naamaani tuli runsaasti röpelöistä kipeää ihottumaa joka alkoi tihuttaa kudosnestettä, näytin vähänaikaa ihan hirviöltä :P

Silti, suorastaan tyhmänrohkeasti, tilasin tästä herkän ihon version NutriBiotic, Skin Cleanser, Sensitive Skin, Fragrance Free, jota olen nyt käytellyt viikon. Ja on ihan loistavaa tavaraa! Pesee tehokkaasti mutta hellästi ihoa ärsyttämättä. Etenkin leuasta on näpyt vähentyneet. Jos kokemukset jatkuu samana niin on todella mun ihan ykkös tuote kasvojen pesuun, aivan ihanaa jo todella edullista  <3

Samaan aikaan otin käyttööni Giovanni, D:tox System, Replenishing Facial Moisturizerin ja tämä myös tuntuu sopivan kasvoilleni ihan täydellisesti! Aika kevyen oloista ja hyvin levittyvää mutta silti kosteuttaa riittävästi eikä jätä ihoa kiristelemään.  Ei tuki eikä ärsytä ihoa.

Jotenkin ihan uskomatonta miten hyviä nää kaks on mun iholle ollut, samaan ei ole vielä pystynyt mikään muu tuote ( trust  me -kaikkea on kokeiltu ja rahaa palanut..) OOn  rakastunut  :-* Kiitokset etnkin Luurangalle suosituksista!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 12.05.12 - klo:11:25 »
Osaisiko joku suositella mulle iherbistä hyvää tuoksutonta vartalovoidetta? Pumppupullo on ehdoton.