Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 179065 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #300 : 18.07.13 - klo:19:52 »
BWC balancing toner – Kuorivaa ominaisuutta en tässä lainkaan huomaa. Kelpaa kuitenkin hyvin aamuisin kasvojen puhdistukseen tai iltaisin meikkiputsarin jälkeiseen lisäpuhdistukseen. Onneksi minulle ei varsinaisesti ole suurta väliä kasvovedellä, eli tavallaan en odotakaan niiltä mitään ihmeitä vaan vain raikastavaa vaikutusta.

Seuraavaksi meinasin ostaa Thayersin kasvoveden, mutta se haluamani persikka-versio oli juuri silloin loppu joten nyt on tulossa Humphrey's Witch hazel astringent. Alkoholiahan tuossa on jonkin verran (14%), mutta se ei ole iso pahis mun kasvoille – ei ainakaan näin kesäaikaan eikä T-alueelle.

Blum naturals oil absorging facial tissues olivat ihan ok (ja varsinkin halpoja), mutta olen enemmän ruvennut suosimaan kiillon poistoon papereita joissa on puuteria mukana. Harmi vaan että käyttämäni merkit ovat yleensä selkeästi kalliimpia kuin nämä (esim. TBS).

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 18.07.13 - klo:21:15 »
^ O-ou, mä tilasin tuon BWC balancing kasvoveden mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan. En siis tiennyt että olisi jotenkin "kuoriva". Toivottavasti ei ole liian järeä mulle. :o

Sierra Bees, Organic Lip Balm, Cocoa Butter, .15 oz (4.25 g)
Ihana kaakaovoihuulirasva, maistuu ja tuoksuu kaakaovoilta. Kosteuttaa hyvin, ei häviä liian nopeasti. Tykkään. <3

Crazy Rumors, A La Mode, Lip Balm, Mint Chocolate, 0.15 oz (4.2 g)
Perushyvä Crazy Rumorsin huulirasva. Tuoksuu minttusuklaalta, kosteutusteho ihan ok.

Beauty Without Cruelty, Eye Make-Up Remover, Extra Gentle, 4 fl oz (118 ml)
Kaltaiseni pihin ihmisen lemppari! ;) Hellävarainen mutta puhdistaa silti silmämeikin rippeet hyvin. Ripseni eivät ole enää olleet ihan niin onnettomat kun olen käyttänyt tätä useamman putelin putkeen, eli ilmeisesti ei kuluta ripsiä yhtä pahasti kuin muut mitä olen käytellyt. Ei tuoksu miltään. Tätä pitää olla aina jemmassa. :-*

Jason Natural, Quick Clean, Makeup Remover, Fragrance Free, 75 Pads
Vähän liian järeitä mun makuun. Todella kosteita, ihan vaahtoa nousee kun ottaa lapun pinosta. Aika karheita, ei voi montaa kertaa pyyhkäistä kun tulee liian kuorittu olo. Käytin näitä reissussa ja heitin loput roskiin, eli ei ole mua varten. Hyviä varmasti jollekin joka tykkää tuosta järeästä puhdistuksesta ja jolla ei ole herkkä iho. ::)

EDIT; korjattu kookosvoi -> kaakaovoi. Mielenhäiriössä tuli tuo kookos jostain, ehkä huulirasvan vaaleasta väristä? ;D Kiitos silikooni!
« Viimeksi muokattu: 19.07.13 - klo:07:16 kirjoittanut Mena »

Poissa silikooni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #302 : 18.07.13 - klo:22:20 »
^ Cocoa butter = kaakaovoi, ei "kookosvoi".
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #303 : 18.07.13 - klo:23:27 »
Uusin kosmetiikkavarastoja tässä lähiaikoina, ja tarkoitus olisi laittaa uusi tilaus iHerbiin.
Hakusessa siis olisi ainakin:
- Käsivoide
- Käsisaippua (mieluiten nestemäinen, ja kosteuttava)
- Suihkusaippua (kosteuttava ja tietenkin hyväntuoksuinen. Ja tässäkin nestemäinen)
- Hierontaöljy (joku rentouttava(:n tuoksuinen) kenties?)

Kiitos, mikäli joku vaivautuu vinkkaamaan! (:
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 20.07.13 - klo:22:06 »
^Valikoimasta löytyy järjetön läjä hyviä tuotteita, mutta käsisaippuoista ja suihkugeeleistä omat, tosi kosteuttavat ja ihanan tuoksuiset suosikit ovat nämä: Deep Steep Foaming Hand Wash ja Nubian Heritage Body Wash. Molemmista löytyy useita tuoksuvaihtoehtoja, nuo ovat omat suosikkini. NH käy myös helläksi shampooksi. Käsisaippua ei ole erityisen riittoisaa ja on siksi aika kallista, mutta siihen saa hieman edullisemmin myös täyttöpulloja.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 21.07.13 - klo:09:17 »
^^ Meilä on tätä Now Foodsin hierontaöljyä mutta se on niin iso pullo että pikkupakettiin ei varmaan paljoa tuon lisäksi mahdu kun paino paukkuu jo kalliimmille postareille. Tuo sisältää laventelia jolle olen allerginen mutta tuossa ei ole paljoa, pystyn hieromaan tuolla öljyllä toista kun pesen kädet hieronnan jälkeen mutta omaan selkääni en sitä halua hierottavan ettei tule rupikonnaefektiä. Muuten tuon kanssa on kyllä helppo hieroa, ei jää liian liukkaaksi mutta ei myöskään imeydy liian nopeasti että tarvitsisi koko ajan lisätä. Voisikohan muuten ihan esim. avokadoöljyä käyttää hierontaan vai imeytyykö se liian nopeasti? Mulla kun on avokadoöljyä aina hiusjuttuja varten jemmassa, saisi sille enemmän käyttöä. :) Ja kätevää kun tuota saa pienissä pulloissa, ei tarvitse erikseen tilata ja hintakaan ei mun mielestä ole paha.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #306 : 10.08.13 - klo:22:19 »
Queen Helene, The Original Mint Julep Masque testattu! En jotenkin kuvitellu että tuo pönikkä olisi noinkin iso, plussaa siis siitä!
Tuoksu oli.. no, tosi hammastahnamainen! ::D Mutta ei kuitenkaan mitenkään paha mielestäni. Koostumus oli aika paksua, mutta levittyi iholle hyvin siitä huolimatta.

En mä tiedä tekeekö tuo mitään iholle, mutta kyllähän tuota nyt kerran viikossa tulee silti käytettyä - tuloksilla tai ilman. :D
Tähän mennessä ei oo ainakaan mitään pahaa tehnyt meikäläisen nassulle!

edit. Heti naamion pesun jälkeen huomaa kyllä selvästi huokosien pienentyneen, mutta vaikutus ei kyllä kestä aamuun asti ;D
« Viimeksi muokattu: 30.08.13 - klo:15:31 kirjoittanut pjau »

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #307 : 30.08.13 - klo:15:41 »
Uutta infoa, kun tosta edellisestä nyt on jo jonkin aikaa.

Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt African Black Soap Baria, ja aluksi tykkäsin todellakin ko. tuotteesta! Se putsasi narskuvan puhtaaksi ja selvästi paransi ihon laatua, mutta sitten yhtäkkiä iho rupesikin pukkaamaan ihan sikana jotain pientä näppyä. Otsa, leuka, posket - kaikki ihan täynnä :o Huomasin muuten saman jutun miehekkeen kasvoilla (hänellä parantuva akne), että ensin ko. tuote toimi, ja sitten rupes pukkaamaan pientä näppyä. Ei ymmärrä..

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 30.08.13 - klo:15:47 »
^ Mulla ei tuosta tuotteesta ole kokemusta, mutta voisikohan näppyily johtua siitä, että tuote kuivattaa ihoa liikaa? Pintakuivalle iholle herkästi tulee tuollaista tukkeumaröpelöä, kun tali ei pääse ihohuokosista normaalisti ulos.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 30.08.13 - klo:16:54 »
^^Minusta se saippuan jättämä narskuva tunne ei ole puhtautta, vaan sitä, että saippuasta jää jotain ihoon. Saippuoista en on ole tuon takia ikinä tykännyt, mutta ostin silti Ruohonjuuresta African Black Soapin. Kerran pesin sillä kasvoni ja kerran kroppani ja totesin, ettei tämä ole perussaippuaa kummempi tuote.

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #310 : 30.08.13 - klo:21:49 »
^^ Niii-i, en kyllä tiedä sitten tuosta jos se vaan yksinkertaisesti kuivattaa liikaa :-\

Painted Lady, aijjaa ;o No on kyllä jännä jos näin on. Auttaiskohan se asiaa, jos sen "narskuvan tunteen" jälkeen pyyhkis kasvot kasvovedellä? Vai onko jo myöhästä sitte. Eihän tuo musta saippua suuri lovi kukkarolle ollut, mutta harmittaa kuitenkin. :-\

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 30.08.13 - klo:23:58 »
^ En osaa sanoa, jääkö siitä saippuasta oikeasti mitään iholle, mutta mikään muu ei jätä sitä inhottavaa tunnetta iholle. Ja niillä muilla tarkoitan suurinpiirtein kaikkea, mikä vie iholta lian, rasvan ja hien mennessään. Tunnistan saippuapitoiset puhdistusvaahdot tms. juuri tuosta narskuvasta tunteesta. Ja oman kokemukseni mukaan sitä narskuvaa tunnetta ei saa kovin helposti pois. Mutta aina kannattaa kokeilla, jos vaikka kasvovesi auttaisi.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 31.08.13 - klo:10:14 »
Nature's Answer, PerioBrite Natural Whitening Toothpaste with CoQ10, Cinnamint, 4 oz
Siis voi yök! Sain tämän muistaakseni dollarilla tutustumishintaan, onneksi en ole maksanut tästä sen enempää. Itse tahna on vaaleanruskeaa, vähän sitkeän oloista. Ja maistuu aivan kamalalta! Oli aika taistelua että sain tällä pestyä hampaat. :-X Lähtee roskikseen, kun en keksi tuolle ketään sopivaa uhriakaan. ;D

Now Foods, BetterStevia Certified Organic Zero Calorie Sweetener, 75 Packets, 2.65 oz
Steviaa annospusseissa. Tämäkin oli tutustumishintaan. Tosi kätsyjä töissä! Kun otan välipalaksi esim. maitorahkan ja ananaspurkin niin on kätevää kun ei tarvitse sekoitella himassa valmiiksi johonkin eväskuppiin, vaan nappaa yhden annospussin työpöydän laatikosta ja tekee annoksen lautaselle. :ts En nyt muista minkä hintaisia nämä ovat, mutta jos ei kovin kalliita niin voisin tilata lisääkin sitten joskus tuhannen vuoden päästä kun nämä nykyiset on käytetty.

ZonePerfect, Classic, All-Natural Nutrition Bars, Chocolate Mint, 12 Bars, 1.76 oz (50 g) Each)
Ihanan rapeita välipalapatukoita! Mulla on aina työpöydän laatikossa ja laukussa patukoita, ettei tule nälkäkiukku jos oikeaa ruokaa ei saa tarpeeksi ajoissa. ;D Nämä ovat oikeasti hyviä.

Beauty Without Cruelty, Eye Make-Up Remover, Extra Gentle, 4 fl oz (118 ml)
Maailman paras silmämeikinpoistoaine vesiliukoiselle meikille ja herkille silmille. Ripsetkin pysyvät hyvänä. En enää edes muista monesko pullo on menossa... Hehkutan tätä aina, sorry! ::) <3

Lisäksi pakko kehua Preserven ruuansäilytysbokseja . Ei ole sitä muovimyrkkyä, ja pirteän väriset boksit ovat kiva lisä muuten niin ankeaan työpaikkaevästelyyn. Boksien sisäpinta on sellaista liukasta, eli tosi helppoja tiskata! Mulla on se Fit&Fresh lunch set (jossa tulee kylmäkalle mukana), sen pienet boksit on just käteviä ja koko se jenkkien 1 cup. Jos joku lukee esim. Muscle&Fitness Hersiä niin tietää mistä puhun. ;) Ja sitten mulla on pieni kierrekorkillinen ja pari niitä perus lounasbokseja jotka myydään kahden seteissä. Kuulostaa ehkä hullulta tilata ruokabokseja ulkomailta asti, mutta nämä ei tosiaan ollut hinnalla pilattuja ja painokaan ei ylitä sitä halvinta postaria vaikka ottaisi muutaman kipon samaan tilaukseen.

Mulle on tulossa muutama uusi tuote joiden testaamista odotan innolla. Tällainen paketti on tulossa: Bee Naturals Ultimate Foot Creme, Nubian Heritage Coconut & Papaya Hand Cream with Vanilla Extract, Queen Helene Soothing Cocoa Butter Natural Facial Scrub ja Desert Essence Thoroughly Clean Face Wash Normal Skin. Näistä jokainen pääsee testiin heti kun paketti saapuu, vaikka normaalisti uudet tuotteet päätyvät tuonne jemmaan ja otetaan käyttöön vasta kun edelliset ovat loppuneet. :)
« Viimeksi muokattu: 31.08.13 - klo:10:16 kirjoittanut Mena »

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 31.08.13 - klo:12:41 »
Mena, onko tuon BWC:n silmämeikinpoistoaineen koostumus geelimäinen, vai onko kyseessä ns. "vesi"?

edit - Kiitos! Uskallanpa siis itsekin kokeilla, kun en niistä geelimäisistä niin kauheasti diggaile.
« Viimeksi muokattu: 31.08.13 - klo:18:10 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 31.08.13 - klo:15:48 »
Se on ihan "vettä".