Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 180575 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #315 : 01.09.13 - klo:16:40 »
Mun silmissäni tuo BWC:n silmämeikinpoistoaine kirvelee aika pahasti. Harmillista, koska muuten kyllä tykkäisin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 16.09.13 - klo:14:54 »
Osaisiko joku vinkata vartalovoidetta, joka olisi saman oloista kuin Dermosilin E-vitamiini? Anoppi toivoi, että tilaan hälle Dermon voiteen, mut mulla ei ole nyt omia tarpeita sieltä (en halua niitä kehitelläkään  ;)), joten ajattelin, että voisin tilata sille jotain täältä. Hän on ahkera kropan rasvaava ja käyttää mitä vaan, tällä hetkellä vissiin Lidlin voidetta, voisin tilata jonkun kivan voiteen kokeeksi. Saa siis vinkata periaatteessa ihan minkälaisen vaan hyväksi koetun vartalovoiteen.  :)

Entä, onko kokemuksia kasvojenhoitotuotteista nuorelle naiselle? Ajattelin, että voisin tilata veljen tytölle 15 v. lahjaksi ihonhoitojuttuja. Näppyä pukkaa ja iho rasvoittuu teini-ikäiselle tyypillisesti, neiti myös meikkaa jo ihan kunnolla, joten ihon puhdistus olisi siksikin tosi tärkeää. Ja nuorelle olisi kiva viedä jotain luonnollisempia ja uusia/erilaisia tuotteita perus Lumenen tai Nivean sijaan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 16.09.13 - klo:17:44 »
^Alba Botanican Very Emollient vartalovoidetta on saatavilla jopa lähes litran pumppupulloissa ja siitä on myös tuhdimpana versiona sekä tuoksuttomana. Toinen vartalovoide, josta olen tykännyt on Beauty Without Crueltyn Fragrance Free Lotion, tuo tulee vajaan puolen litan pumppupullossa, joten ahkera saakin olla, että pullon saa käytettyä loppuun :)-
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 16.09.13 - klo:20:05 »
^^Olen muistaakseni joskus kysellyt samaa kosteusvoidesuositusta, harmi kun en muista yhtään mitä mulle vastattiin!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 22.09.13 - klo:17:05 »
South of France, Ultra Moisturizing Body Wash, Shea Butter
Vanhan ajan saippuan tuoksuinen pesuneste. Suihkussa tuntuu että jättää ihon natisevan puhtaaksi, mutta kuivana iho on sileä ja kosteutettu. Halpaa! Kokeilin myös Cucumber Aloeta, mutta sen tuoksu oli inha biojäteastian ja rypsiöljyn sekoitus.  :-X

Derma E, Hydrating Eye Cream, Fragrance Free
Tuubimallinen silmänympärysvoide. Sopivan voidemainen koostumus, joka imeytyy hyvin eikä kiristele tai turvota. HG  :-*

Alvera, Aloe & Almonds, Roll-On Deodorant
Tähän asti kokeilemistani luonnonmukaisista dödöistä tehokkain. Melko mummomainen ja voimakas mantelin tuoksu ja kirvelee niin p*rkeleesti.  ;D Mielestäni tuoksuton ja aloe herbal versiot ei olleet yhtä tehokkaita.

Real Purity, Deodorant, 3 fl oz (89 ml)
Todella mieto ja kiva tuoksu, mutta teholtaan mitätön. Ei pitänyt hienhajua kurissa ollenkaan. Iso pettymys ja vielä hintava sellainen.

Now Foods, Solutions, Xyli•White, Toothpaste Gel with Baking Soda, Fluoride-Free, Platinum Mint
Raikas perushammastahna, en ole huomannut valkaisevaa vaikutusta. Isosta tuubista plussaa.

Orjene Organics, CoQ10 OliveVitale, Foaming Face Wash with Alpha Lipoic Acid
Herkistyin aiemmin käyttämälleni NutriBioticin putsarille ja tilasin tämän toiveissa löytää korvaaja luottotuotteelle. Enpä voi muuta todeta kuin että ihanaa tavaraa. Vaahtomainen kosteuttava ja liukas koostumus. Pesee kahdella vaahdotuksella meikinpoistoon käyttämäni kookosöljyn pois. Rauhoittaa, kirkastaa ja tasoittaa ihonsävyä. Love it  <3

Beauty Without Cruelty, Fragrance Free Lotion
Kevyt ja kosteuttava, imeytyy helposti, iso pullo, toimii myös kasvoilla (jättää mattapinnan). Ainoa miinus siitä ettei ole tullut tilattua aiemmin. ;D Kerrassaan loistava tuote. Toimii edellä mainitun putsarin ja Derma E:n silmänympärysvoiteen kanssa hyvin yhteen ja iho on tällä hetkellä oman mittapuuni mukaan hyvässä kunnossa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 25.09.13 - klo:15:52 »
Seuraavaksi meinasin ostaa Thayersin kasvoveden, mutta se haluamani persikka-versio oli juuri silloin loppu joten nyt on tulossa Humphrey's Witch hazel astringent. Alkoholiahan tuossa on jonkin verran (14%), mutta se ei ole iso pahis mun kasvoille – ei ainakaan näin kesäaikaan eikä T-alueelle.

Humphrey's oli huono. Haisi epämiellyttävälle (ei siis minusta pelkästään alkoholille - senkin olisin vielä sietänyt) eikä kovin tehokas ollut ainakaan puhdistustarkoituksessa. En tosin huomannut, että olisi tehnyt mitään muutakaan: esim. rauhoittanut ihoa tai vaikuttanut ihohuokosiin.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 28.09.13 - klo:16:10 »

Lisäksi pakko kehua Preserven ruuansäilytysbokseja . Ei ole sitä muovimyrkkyä, ja pirteän väriset boksit ovat kiva lisä muuten niin ankeaan työpaikkaevästelyyn. Boksien sisäpinta on sellaista liukasta, eli tosi helppoja tiskata! Mulla on se Fit&Fresh lunch set (jossa tulee kylmäkalle mukana), sen pienet boksit on just käteviä ja koko se jenkkien 1 cup. Jos joku lukee esim. Muscle&Fitness Hersiä niin tietää mistä puhun. ;) Ja sitten mulla on pieni kierrekorkillinen ja pari niitä perus lounasbokseja jotka myydään kahden seteissä. Kuulostaa ehkä hullulta tilata ruokabokseja ulkomailta asti, mutta nämä ei tosiaan ollut hinnalla pilattuja ja painokaan ei ylitä sitä halvinta postaria vaikka ottaisi muutaman kipon samaan tilaukseen.

Siis onko nää samantyyppisiä kun se Body Actionin Frozzy pack vai mikä nyt onkaan joka maksaa 20e?
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 28.09.13 - klo:19:57 »
^ Siis periaatteessa sama idea (kylmäkalle ruokaboksissa), mutta näissä tuleva kylmäkalle on irrallinen ja laitetaan sinne boksin sisälle / väliin. Frozzypackissa se kylmäkalle on kiinni kannessa ja siis pitää pakastaa koko kansi. Näitä kylmäkallebokseja on kahta mallia, salaattiboksi ja lounasboksi joka mulla on. Varmasti hyvä jos tekee sellaista työtä jossa ei ole mahdollista pitää eväitä jääkaapissa.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 29.09.13 - klo:14:31 »
Kiitos Mena! Täytyypä lisätä seuraavaan tilaukseen.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 29.09.13 - klo:17:54 »
^ Kiitos Mena vinkistä, oon etsinyt vastaavia kun Frozzypackit on niin suolaisen hintaisia! Täytyy laittaa tilaukseen :ts
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 30.09.13 - klo:09:44 »
Mitäs hyviä tuotteita vauvoille iherbistä löytyy? Lähinnä hakusessa joku tosi mieto ja kosteuttava pesuneste (vartalo ja hiukset) sekä hoitoöljy, mutta muitakin hyväksi todettujen tuotteiden suosituksia otetaan vastaan! Jotenkin vauvalle ei oikein uskalla tilata vaan summanmutikassa jotain, vaan suosituksia ois kiva saada :).
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 30.09.13 - klo:12:24 »
Mä olen tilannut nyt kahteen otteeseen Country Comfortin vauvatuotteita, mitä mm. Triina on suositellut. Nuo paketit vaan ei ole koskaan tulleet mulle asti. Toisesta sain rahat takaisin ja toista vielä odottelen kärsimättömästi. Ehkä vauvaöljyt ja -talkit on Suomen tullin kiellettyjen listalla... *silmien pyöritystä* Kolmatta kertaa en enää tilaa kyllä.

edit. Kannatti urputtaa, sillä postimies toi puuttuvan paketin - siis tuon jälkimmäisen. Nyt siis mulla on CC:n vauvaöljy ja voide, talkkiakin olisin tilannut, mutta se oli tuolloin loppu. En muista onko tuolla merkillä pesunestettä.
« Viimeksi muokattu: 30.09.13 - klo:15:11 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 30.09.13 - klo:20:44 »
^Country Comfort oli meillä tosiaan molempien poikien vauva-ajan luottomerkki, etenkin se talkki (joka siis ei kuitenkaan sisällä talkkia). Pesunesteistä olen tykännyt Avalon Organicsin pesunesteestä, on hellä, mieto ja kevyen tuoksuinen ja on ollut hyvä iholle. Ihan vauvana tosin lorauttelin lähinnä vähän öljyä kylpyveteen ja pesin tosi harvoin pesuaineella, mutta hyvää ainetta siis on. Ikävä kyllä tuo oli mulla vuotanut kuljetuksessa tyhjäksi ja samaa on moni muukin valitellut, mutta sain aineen kuitenkin talteen minigrip-pussistaan ilman mainittavaa hävikkiä.

Jos muu kuin iHerb käy ( ;D), niin paras pesuneste on mun mielestä kuitenkin ollut ihan perusmarketin Libero-pesuvaahto.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #328 : 30.09.13 - klo:21:37 »
Onhan tuolla vauva-osastolla kaikkea ihanaa  ;D esim. BabyGanics sekä
Earth Mama Angel Baby. Samoin Hugo & Debra Naturalsin tuotteissa on kiinnostavan näköisiä vaavijuttuja...
Juurikasvun äidit 'koekaniineiksi' iHerbin tuotteita testaamaan  :D

edit. en tietenkään tarkoita ketään laittamaan lastaan 'koe-eläimeksi' näitten tai muitten tuotteiden kohdalla, mutta nuo vaikuttavat aika harmittomilta INCI-listojen mukaan. Anteeksi karkea ilmaus..
« Viimeksi muokattu: 30.09.13 - klo:23:47 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hipsu

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 01.10.13 - klo:13:50 »
Kiitos vinkeistä kaikille! Mäkin oon pessyt pääasiassa öljyllä, mutta meillä on vaivana aika tiukassa oleva karsta, ja sen vuoksi tuntuu ainakin tarpeelliselta pestä päänahkaa välillä ns. "kunnolla". Karstaan on kokeiltu kyllä kaikkea mahdollista; öljyhaudutusta yön yli, tunnin, ennen pesua, pesun jälkeen. Rasvahaudutusta samoilla menetelmillä, ja tottakai vauvaharjalla harjaamista (vastakarvaan, myötäkarvaan, "nypyttäen" jne..). Muutenhan tuo ei mua haittaisi, mutta tuntuu kutittavan poikaa jonkun verran. Nyt kyllä mietin, että päänahka tuntuu vähän kuivaltakin, ja osasyyllinen voisi varmaan olla tuo meidän vauvashampoo, joka on vissiin suht pesevä kuitenkin. Pitääkin siis tilata vähän testiin tuotteita, josko jotain apua löytyisi.
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie