Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197624 kertaa)

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #330 : 01.10.13 - klo:15:53 »
Olisiko kellään kokemusta Everyday Coconut sarjasta? Erityisesti tuo kasvosuihke kiinnostaisi hankkia talven varalle:

http://www.iherb.com/Everyday-Coconut-Coconut-Water-Face-Toner-12-fl-oz-354-ml/50622

Kasvovoiteidenkin hinnat ovat hurjan halpoja, alle 5€ 350ml.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 05.10.13 - klo:11:18 »
Hauskaa Pepper, sain kasvosuihkeen tilauksessani keskiviikkona ja tästä on tullut ihan uusi suosikkituote. Mulla on kuiva rasvainen ihotyyppi ja tykkään todella paljon. Tekee sellainen puhtaan olon kuivattamatta. Niin ja tuoksua vähättelemättä joka on i-h-a-n-a
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 05.10.13 - klo:18:36 »
^ Mäkin oon katsellut tota suihketta, vaikuttaa kivalta. Mutta tossa näyttäis olevan jotain laventeliöljyä ja mä en kestä laventelin tuoksua yhtään. Ei kai se tuoksu siltä?

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 06.10.13 - klo:10:28 »
Tilasin shampoon ja hoitoaineen kokeiluun mutta eivät sovi mun tukalleni yhtään ja lisäksi haju on karmivan esanssinen. En pysty käyttämään näitä.  Mill Creekin Keratin shampoo + Nature's Gate Aloe Vera Conditioner.
Raitoja käpälään!

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 06.10.13 - klo:12:18 »
Tilasin nyt toista kertaa tätä öljyä: http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Grapeseed-Oil-16-fl-oz-473-ml/895
Eka pullollinen oli vaaleankeltaista, mutta tämä uusi on tummempaa ja vihertävää. Mistähän mahtaa johtua?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 06.10.13 - klo:18:46 »
^ Kaikissa luonnontuotteissa voi olla noita värivaihteluita johtuen esim. kasvilajikkeesta. :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 06.10.13 - klo:18:50 »
^ Mäkin oon katsellut tota suihketta, vaikuttaa kivalta. Mutta tossa näyttäis olevan jotain laventeliöljyä ja mä en kestä laventelin tuoksua yhtään. Ei kai se tuoksu siltä?

Sama juttu, en oikeastaan pidä muuten laventelin tuoksusta kun suoraan kasvista tulevana. Mulla on flow kosmetiikan laventelisuihke hiuksille ja hyh hyh  :o
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #337 : 10.10.13 - klo:12:42 »
Onko kokemuksia kertynyt NutriBioticin deodoranteista?
Silmäilin hajustamatonta versiota, mietin arvioiden perusteella voivani joskus kokeilla. Hintaa kun ei ole paljon, verrattuna esim. Madaran kehuttuun dödöön..

Kiitos muuten Lila vinkkauksesta NutriBioticin seerumin suhteen! Menee ehdottomasti wish listille ja tulevan talven kokeiluihin..
Mitenköhän nämä pienemmät luonnonkosmetiikkafirmat osaavat valmistaa kohtuuhintaisia laadukkaita ihonhoitotuotteita, kun isommat kosmetiikkayritykset eivät siinä usein onnistu...? Hmmm...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #338 : 12.10.13 - klo:10:11 »
Onko kellään hyviä vinkkejä suht luomullisiin yö- ja päivävoiteisiin? Alba Botanicaa ensin mietin mutta siellähän olikin pitkät rimpsut kaikenlaista.  Öljyjäkin oon joskus käyttänyt muitta koin ne vähän ongelmalliseksi meikin alla.
1a F ii, HL

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #339 : 13.10.13 - klo:18:04 »
Käytin pullollisen Home Health Blemish Treatment Lotionia. Tämän pitäisi auttaa näppyihin ja mustapäihin, mutta en kyllä huomannut mitään vaikutusta. Harmi, sillä odotukset olivat kovat, koska moni iHerbin arvosteluissa on kehunut tätä. Ihoni ei kuivunut, vaikka käytinkin tätä pari kertaa päivässä aina ihon puhdistuksen jälkeen.
http://www.iherb.com/Home-Health-Blemish-Treatment-Lotion-4-fl-oz-118-ml/6454

Nyt ostin kokeiluun Palmer's Skin Success Acne Medication Cleanserin. Käyttötarkoitukseltaan samanlainen tuote kuin ylläoleva. Toimivuudesta en vielä osaa sanoa, mutta huh haju on aika voimakas ja epämiellyttävä.
http://www.iherb.com/Palmer-s-Skin-Success-Acne-Medication-Cleanser-8-fl-oz-236-ml/26947

Seuraavaksi tekisi mieli kokeilla tälläistä Palmer's Skin Success Anti-Bacterial Medicated Complexion Bar, kokemuksia?
http://www.iherb.com/Palmer-s-Skin-Success-Anti-Bacterial-Medicated-Complexion-Bar-3-5-oz-100-g/51531
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 16.10.13 - klo:09:34 »
Onko kukaan kokeillut Gandpa's Thylox-saippuaa? Kunhan tuo mustasaippua loppuu niin ajattelin tuota kokeilla.

Ja onko tämä tarkoitettu kasvovoiteeksi akneen taipuvaiselle iholle vai onko tuo jokin Basironin tyyppinen väliaikaisesti käytettävä voide?
« Viimeksi muokattu: 16.10.13 - klo:09:44 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #341 : 16.10.13 - klo:11:27 »
^ Tarkoitettu paikalliseksi hoitotuotteeksi finnien ja näppyjen päälle.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 06.11.13 - klo:11:50 »
Onko muut kokeilleet Thayersin alkoholitonta kurkkukasvovettä? Epäilen vahvasti, että tässä mun kappaleessa on jotakin vikaa. Arvosteluissa monet kehuu tämän tuoksua, mutta mulla tämä haisee ihan kalalle! Ja kun olen käyttänyt tätä jonkin aikaa niin nyt iho kiristelee ja kirvelee. Taitaa päätyä roskiin. Laitoin Iherbille viestiä, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä. Yleensä käytän sitä ruusu-versiota, mutta se oli loppu viimeksi kun tilasin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #343 : 06.11.13 - klo:17:38 »
^ Mä oon käyttänyt pari pulloa (ja on ihan suosikkikasvovesi, tykkään enemmän kuin siitä ruusuversiosta), eikä se kyllä ole kalalle haissut, vaan sellaiselle raikkaalle kurkulle. Eikä myöskään ole kuivattanut ihoa, tai aiheuttanut muutakaan epäilyttävää, joten kuulostaa kyllä siltä että sun kappale on jotenkin pilaantunut.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 06.11.13 - klo:18:03 »
Mä oon nyt ottanut käyttöön tämän Alba Botanican kasvoputsarin: http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Good-Clean-Gentle-Acne-Wash-6-oz-170-g/53004 Mulla on pintakuiva sekaiho, ja pahin ongelma mustapäät ja muut tukkeumat, varsinaisia finnejä ei juurikaan tule. En tiedä auttaako salisyylihappo ja aha-hapot tuollaisessa vähän aikaa iholla olevassa aineessa kovin paljon, vai olisiko joku muu pesuaine parempi? Tuoksu on aika voimakkaan sitruksinen, mutta ihan miellyttävä. Tuntuu puhdistavan tosi hyvin, mutta kuivattavan vähän liikaa. Ei kirvele tai ärsytä.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii