Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 179097 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #345 : 08.11.13 - klo:11:54 »
Onko muut kokeilleet Thayersin alkoholitonta kurkkukasvovettä? Epäilen vahvasti, että tässä mun kappaleessa on jotakin vikaa. Arvosteluissa monet kehuu tämän tuoksua, mutta mulla tämä haisee ihan kalalle! Ja kun olen käyttänyt tätä jonkin aikaa niin nyt iho kiristelee ja kirvelee. Taitaa päätyä roskiin. Laitoin Iherbille viestiä, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä. Yleensä käytän sitä ruusu-versiota, mutta se oli loppu viimeksi kun tilasin.

Joo kyllä mä olen samaa mieltä Ophelian kanssa, että piloilla on toi sun kasvovesi! Itse olen käyttänyt sitä pari kolme pulloa ja raikas mieto tuoksu siinä on eikä tosiaan kuivata ihoa. Hyvä että laitoit viestiä iHerbille, veikkaisin että hyvittävät pullon hinnan sun kortille. Kerro miten kävi!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 08.11.13 - klo:18:47 »
^ Tänään tuli viesti, että hyvittävät.  :) Pitää joskus kokeilla uudestaan.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #347 : 08.11.13 - klo:22:43 »
^ Hyvä juttu! :) Onneksi hoitavat pääasiassa tosi asiallisesti tuollaiset tilanteet. Pakkohan se onkin, että pysyy bisnes käynnissä...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 13.11.13 - klo:11:43 »
Jason Soothing 84% Aloe vera -voide
Odotin aika paljon, mutta ei tämä kovin ihmeellinen ollut. Tuntui jättävän iholle kumman kelmun, sillä jos olin laittanut rasvaa aamulla tai päivällä, ja sitten illalla vielä menin suihkuun, huomasin että kohdat, joihin olin voidetta levittänyt enemmän, muuttuivat liukkaiksi, eli jotain kelmumaista jämää siis jäi. Lisäksi runsaasti käytettäessä tää lähti silloin tällöin rullautumaan pois... Periaatteessa pidän näistä hippituotteista, mutta en kyllä tilaa tätä uudelleen. Oli kuitenkin ihan jees paremmassa kunnossa oleville ihoalueille, mutta talvella tästä ei varmaan olisi juuri mihinkään.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 14.11.13 - klo:10:21 »
Mulla on nyt ollut käytössä Derma E:n AHA-kuorinta. Vaikuttaa ihan toimivalta tuotteelta, mutta ei yksin riitä saamaan ihoa kuntoon (mulla ei tällä hetkellä ole käytössä muita AHA/BHA-tuotteita, pitäisi tilata...). Mies kysyi, olenko mä laittanut "jotain ainetta", kun se poisti mun naamasta pari isoa mustapäätä, ja ne oli kuulemma ihan pinnassa ja lähti helpommin kuin yleensä, ja oon itsekin huomannut, että uusia on tullut vähemmän ja vanhoja saa helpommin pois, varsinkin nensästä, josta ne ei yleensä lähde millään vaan ovat tosi syvällä. Aine jännästi pistelee hieman levityksen jälkeen, muttei kuumota tai kirvele, tai tunnu mitenkään pahalta. Paulan arvosteluissa muuten tuo kuorinta on saanut arvosanan "best"  :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 14.11.13 - klo:13:13 »
Tilasin Reviva Labsin 5% Glycolic Acid -voiteen ja käyttöohjeessa lukee että "apply lightly, leave-on for one minute, apply moisturizer". Oletteko laittaneet tuon päälle vielä erillisen kosteusvoiteen? Ajattelin että kuivuukohan iho jos ei laita, kuvittelin että tuo riittäisi yövoiteeksi.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #351 : 14.11.13 - klo:13:22 »
Omistan tuon Derma E:n AHA-kuorinnan, mutta en ole käyttänyt aikoihin - täytyypä kaivaa taas esiin, kun talvi tulossa eikä auringonvalosta ole enää haittaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 14.11.13 - klo:20:56 »
Oletteko laittaneet tuon päälle vielä erillisen kosteusvoiteen?

Periaatteessa ei kai tarvitsisi, sen verran öljyistä voidetta on. Käytännössä kuitenkin pisteli tässä naamassa parin viikon jälkeenkin sen verran, että oli pakko laittaa päälle jotakin.Toisaalta tuo voide taitaa olla tarkoitettu kemialliseksi kuorinnaksi eikä niinkään kosteusvoiteeksi, joten "oikeaoopisesti" päälle kuuluisi laittaa voide kuten pakkauksessa sanotaan.  Päädyin viime kädessä sekoittamaan tuota voidetta kosteusvoiteeseen, mutta luovutin tuotteen kanssa kun pistely ei ottanut vähentyäkseen.
« Viimeksi muokattu: 15.11.13 - klo:14:32 kirjoittanut chew »
Sources or didn't happen.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 16.11.13 - klo:00:47 »
Sain tänään iHerbin paketin ja ehdin muutamasta tuotteesta kokeilla NOW:n Shea Butter Lotionia

http://www.iherb.com/Now-Foods-Shea-Butter-Lotion-4-fl-oz-118-ml/6690#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=shea%20butter%20lotion&rc=1851&sr=null&ic=2

Itse tykkään tästä kovin, tuoksu on sitrusmaisen kirpeä ja voide levittyy hyvin, koska ei ole niin paksua tahnaa kuin olin kuvitellut. Imeytyy tosi hyvin ja jättää vain pienen rasvaisen tunteen iholle. Kokeilin kasvoille, kaulaan ja decoltee alueelle. Tuntui niin kivalle ja pehmoiselle, että piti illan mitaan lisäillä rasvaa  :D

Noh, viikon sisällä näkee, mitä kasvojen iho tästä tykkää. Jos ei ala kukkimaan, niin ostan tätä varmaan heti toisenkin tuubin ja käytän talvella kasvoille.

ps. jos olet tuoksuherkkä niin tämä ei ehkä ole paras vaihtoehto. Tuoksu ei ollut imelä eikä teennäinen, mutta tarpeeksi voimakas että siitä ei kaikki varmaan tykkää.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 16.11.13 - klo:11:08 »
Mitähän hammastahnaa voisi aftoista kärsivä käyttää? Voi olla fluorilla tai ilman.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 21.11.13 - klo:07:14 »
Olisiko kellään suositella sellaista tuoksutonta vartalovoidetta, joka oikeasti ei tuoksuisi juuri miltään? En haluaisi "luonnontuotteiden tuoksua" siihen juuri lainkaan. Saisi olla myös suht paksua tavaraa ja kosteuttavaa. Ajattelen sitä lähinnä lapseni kuivalle iholle.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #356 : 21.11.13 - klo:12:23 »
^ Voin lämpimästi suositella BWC'n vartalovoidetta: on todellakin tuoksuton ja paksua tavaraa ja kosteuttaa hyvin -> mun makuuni tosin imeytyy aavistuksen turhan hitaasti, mutta muutoin on kyllä ideaalinen.

Edit: Ennenkuin kirjoitin tuon suositukseni, kävin tarkistamassa tuoksun vielä ja levitin käsiin: imeytyykin premmin kuin muistin -> käytin viime talvena pääasiassa vartalovoiteena suihkun jälkeen ja koska mun lempivoiteeni Dermosil E-ihonhoitovoide imeytyy salamana, niin kaikki muut tuntuu hitaalta. BWC'n inci on kuitenkin miellyttävämpi ja nyt näin käsiin levitettynä imeytyi kyllä ihan hyvin ja jättää ihon miellyttävän pehmeäksi ilman mitään tahmeutta tms - parempi kuin useimmat käsivoiteet!
« Viimeksi muokattu: 21.11.13 - klo:12:28 kirjoittanut Jouana »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #357 : 21.11.13 - klo:13:32 »
Mie tein samaa kuin Jouana, eli nuuskuttelin tänään suihkun jälkeen oikein antaumuksella Rainbow Researching vauvavoidetta ;D . Oon käyttänyt voidetta useamman pullollisen, niin paljon tykkään siitä. Voiteessa on mielestäni apteekin perusvoidemainen haiskahdus, ihan niin kuin jossain Aqualan-voiteessa tai vastaavassa. Voide imeytyy todella hyvin ja nopeasti sekä kosteuttaa ihoa hyvin. Siirryin tuohon vauvavoiteeseen tuosta Jouanan suosittelemasta BWC:n voiteesta, joka kosteutti ihan hyvin, mutta imeytyy tosiaan vähän hitaasti.

edit: korjasin kirjoitusvirheen :) .
« Viimeksi muokattu: 22.11.13 - klo:09:06 kirjoittanut ellen »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #358 : 21.11.13 - klo:21:57 »
^ Kiitos vinkistä, sujahti juuri mun wishlistille ;D :ts

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #359 : 22.11.13 - klo:09:16 »
^ Eipä mitään kiittämistä :) . Mun pitäisi paremminkin kiittää sua, sillä mie seuraan sun suosituksia erityisen tarkasti ja nytkin meni eilen tilaukseen EDM:n Sunlight Color Corrector sekä Sunlight Finishing Dust. Kieli pitkällä odotan, että pääsen kokeilemaan noita tuotteita :D .

Olen nyt käyttänyt muutaman päivän Everyday Coconut Coconut Water Face Toner -kasvovettä ja se onkin kyllä hyvää tavaraa. Ei jätä ihoa nihkeäksi tai rasvaisen tuntuiseksi, mutta raikastaa kivasti. Sillä voi myös taikoa mineraalimeikin alla hilseilevän ihon piiloon, kun suihkauttaa vettä meikin päälle ja taputtelee ihon kuivaksi. Ihanasta papaijan ja hennon kookoksisesta tuoksusta iso plussa :-* !