Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184983 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #360 : 22.11.13 - klo:12:44 »
Näyttää hyvältä Everyday Coconut.. Oma suosikkini iHerbin vesistä on Aubrey Organicsin Aloe Vera. Edullinen ja lempeä.
Aubrey Organicsin tuotteista lähes ainoa, joka ei ole täynnä ärsyttäviä hajusteita ja myrkky-yrttejä...  0_0
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 29.11.13 - klo:20:48 »
Tuplapostaus, mutta yhdistelen myöhemmin..

Ystävät rakkaat, oletteko huomanneet, että New Chapters ei enää halua tuotteitaan myytävän Yhdysvaltojen ulkopuolelle? Mukana on monen kokemuksen mukaan laadukkaita ja hyvin imeytyviä vitamiineja, esim. naisille tarkoitettuja, joissa on mukana myös yrttejä hormonitoimintaa tasaamaan jne.

Tilaaminen onnistuu vielä 5.joulukuuta asti, sitten luukut isketään tämän brändin osalta kiinni. Kannattaa toimia heti, jos on monivitamiini hakusessa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 29.11.13 - klo:21:43 »
15.11 tilatut kamat tulivat eilen. Tilasin kaksi pakettia samalta istumalta, ja näköjään ne myös saapuivat yhtaikaa. Ilmaisnäytteenä tuli yhteensä n. 5 pikkupussia steviaa sekä 2 pientä jalkaraspia.

Valitsin ostoskoriini mm. sinkkivalmistetta, jonka toivoin vähentävän hormonaalista akneani. Olin vain puusilmänä ottanut valmisteen, jossa on mukana 20 mg auringonhattu-uutetta eli Echinacea purpureaa! (Ja lisäksi C-vitamiinia, joka ei vesiliukoisena vitamiinina toki haittaa lainkaan.) Mokoma uute on lääkeluettelossa, eli kävi myös auktoriteettien kanssa tuuri. Osaisiko joku kuitenkin arvioida, voinko käyttää tuota valmistetta lainkaan alkuperäiseen tarkoitukseeni sen sisältämän auringonhatun vuoksi? Suunnitelmana oli ottaa valmistetta päivittäin, jolloin saisin 23 mg sinkkiä joka päivä. Tätä kyseistä valmistetta suositellaan jo purkissa otettavaksi monta kertaa päivässä mutta korkeintaan viikon kuurina. ::)
Toisaalta, onko tuollaisella määrällä jotain yrttiä jotain oikeanlaista merkitystä kehooni? Olen hieman skeptinen erinäisten "muka tehokkaiden hippikasvien  :D" suhteen, mutta tämän ruohon löytyminen lääkeluettelosta pelästytti. En löytänyt googlaamallakaan mitään yksiselitteistä tai hyvin perusteltua vastausta kysymykseeni. Hmm, ei tietysti haittaisi, jos tuo kuureilukin auttaisi akneen.

Minäkö hajamielinen lukija, kun kuvittelin tilaavani puhdasta sinkkiä. :-X

« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo:21:57 kirjoittanut salute »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 30.11.13 - klo:13:06 »
^ Auringonhattu-uute on aika vahva yrtti, enkä itse käyttäisi sitä pitkänä kuurina. Joku syyhän siihen varoitukseen on. Se saattaa esim. rasittaa maksaa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 30.11.13 - klo:13:30 »
^ Totta, mutta syyksi lääkeluettelossa olemiseenkin voi riittää myös esim. verotulojen kasvatuspaine. :P

Etsin myös tietoa siitä, missä vaiheessa niissä haittavaikutuksia alkaa tulla. 20 mg on kuitenkin päivää kohti aika vähän, jos ottaisin yhden tabletin päivittäin (120 kpl:n purkki). Tai sitten kaksi tablettia, jolloin tulisi kahden kuukauden kuuri. Joissain vain tuota auringonkukkauutetta sisältävissä valmisteissa näyttäisi kuitenkin olevan päiväannoksena satoja milligrammoja.  ::) Toisaalta esim. Yliopiston Apteekissa myytävässä Minisun Super Defencessa näyttäisi olevan uutetta hieman tai jopa saman verran kuin omassa valmisteessani. Ja tätä tuotetta voi ottaa päivittäin.
Hmm, täytyy vielä miettiä.

« Viimeksi muokattu: 30.11.13 - klo:13:38 kirjoittanut salute »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 30.11.13 - klo:17:46 »
Auringonhattu-uute on kuitenkin tunnettu ja yleisesti käytetty yrtti vastustuskyvyn vahvistamiseen (esim. flunssa-aikana), ei ihan mikä tahansa kasvi..  :)
Kaikkihan voi rasittaa maksaa, mutta en pitäisi echinaa pahimpana mahdollisena.. allergia tietty erikseen.
« Viimeksi muokattu: 30.11.13 - klo:18:04 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 30.11.13 - klo:17:50 »
Mulla tuo auringonhattu ei toimi ollenkaan, tai toimii oikeastaan ihan väärinpäin. Se saa alkavan räkätaudin painumaan ihan joka kerralla keuhkoputkiin. En uskalla enää ottaa sitä ollenkaan.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #367 : 19.12.13 - klo:13:10 »
Mä en ole koskaan oikein kunnolla saanut mitään erityistä irti mistään silmänympärysvoiteesta. Until now. Mulla on ollut käytössä nyt vajaa pari kuukautta Reviva Labs, Eye Complex Firming Cream ja täytyy sanoa, että i luv it!!

Se on geelimäinen voide, jos näin voi sanoa, ja kosteuttaa loistavasti! Enkä tiedä uskaltaako tätä sanoa, että vähän jotenkin tasoittaakin ihoa vai kuvittelenko…. Joka tapauksessa aivan ihanan raikas tuote ja todella riittoisakin!

Vertailun vuoksi esim Reviva Labs, Eye Gelee Concentrate ei tehnyt oikein mitään vaikutusta: ehkä liian kevyt mun makuuni, vaikken sinänsä sy-ihon suhteen kärsikään mitenkään erityisesti, ja taisi se jättää pienen kalvomaisen pinnankin mulle.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 19.12.13 - klo:13:53 »
^Onko noissa tuotteissa mitään tuoksua?

Edit. Kiitos vastauksesta :)
« Viimeksi muokattu: 19.12.13 - klo:14:09 kirjoittanut Angelie »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #369 : 19.12.13 - klo:14:01 »
^ Piti käydä oikein haistelemassa :D Tuossa mun hehkuttamassani geelivoiteessa (Firming Cream) on hyvin mieto tuoksu (ja incin lopussa näyttääkin olevan maininta fragrance, onneksi viimeisenä kuitenkin), mutta en ollut edes huomannut sitä ennenkuin nyt, kun menin nuuhkimaan erikseen purkista. Tosin täytyy mainita tässä yhteydessä, että mun hajuaististani on jäljellä noin puolet, mutta samalla olen myös herkistynyt voimakkaille hajusteille, joten voisin aika huoletta silti sanoa, että tuossa on äärettömän mieto tuoksu. Eikä ole mulla aiheuttanut mitään ongelmia silmille tai sy-iholle. Vaan nämä herkkydethän on sitten tietysti yksilöllisiä.

Tuo Revivan sy-geeli sen sijaan on täysin tuoksuton, eikä näytä incissä olevan mitään lisättyjä tuoksutteita ja itsessään en haista yhtään mitään siinä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 19.12.13 - klo:18:08 »
^ Onko tuo geelivoide purkissa kuten kuvasta voisi päätellä? Yleensä välttelen ihonhoitojuttuja joissa ei ole pumppua tai jotka eivät ole tuubissa, mutta nyt oli sen verran hyvä mainospuhe, että päätin antaa tuolle mahdollisuuden. ;D
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #371 : 19.12.13 - klo:18:37 »
^ Hui tulee vähän paineita nyt ;D On ikävä kyllä purkissa, välikannella. Itsekin mieluummin tuubista käyttäisin.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 28.12.13 - klo:21:17 »
Etsisin palasaippuaa vartalon pesuun. Tärkeintä on puhdas tuoksu, joka olisi kuitenkin melko mieto. Käytän tällä hetkellä Rexonan Light Freshness & Care -suihkusaippuaa joka on tuoksultaan hyvä ja sitä voisi ehkä jopa kuvata pyykkimäisen raikkaaksi tuoksuksi. Jotain vähän vastaavaa pehmeää mutta raikasta tuoksua siis haussa, mutta palasaippuana. Olisiko jotain suosituksia?

Poissa juuriska

• HAIRahtanut

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #374 : 01.01.14 - klo:14:00 »
^ Mulla ollut tuo sama ja muistelisin, että pidin siitä kyllä paljon. Lisäksi ollut Magnolia Pear -tuoksuinen. Harmittaa kun en pysty muistamaan kunnolla, mutta tuoksut ei missään nimessä Nubian Heritagen saippuoiden vahvuisia. Molemmissa merkeissä pidän siitä, että saippuat pysyvät kuosissa: inhoan muussaantuvia palasaippuoita.