Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184985 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #375 : 01.01.14 - klo:14:31 »
Nuo eivät kuivata, kuten monet muut palasaippuat - pidin kovasti South of F:n valikoimasta. Hintakin edullinen noin isoksi palaksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 02.01.14 - klo:20:11 »
Kiitos paljon! Pitääkin ottaa tuo South of Francen pala kokeiluun seuraavan kerran kun teen tilauksen :) Osaatteko sanoa onko saippua sen verran pehmeää, että siitä saa helposti leikattua pienemmän palan matkalle? Niin ja onko kukaan käyttänyt palaa myös kasvojen pesuun?  

edit. Kiva kuulla Ophelia! Eiköhän tuo South of Francen pala tuu näillä tiedoilla tilaukseen, kuulostaa juuri siltä mitä etsinkin :) Kiitos myös Triinalle suosituksesta! Multa löytyy jo valmiiksi kotoa Clearly Naturalsin hajusteeton glyseriinisaippua hiustenpesuun, mutta pitää varmaankin testata sitä myös kasvojen pesuun.
« Viimeksi muokattu: 03.01.14 - klo:21:45 kirjoittanut Puf »

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 02.01.14 - klo:20:33 »
^ Mä olen käyttänyt saman merkin mangosaippuaa kasvoille, ja tykkään tosi paljon. Ei ole kuivattanut yhtään tai aiheuttanut muutakaan tuhoa, vaikka on ihan päivittäisessä käytössä. En ole kokeillut leikata, mutta voisin kuvitella että tosta kyllä pystyis leikkaamaan palan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 02.01.14 - klo:21:58 »
Mä voisin suositella tätä Clearly Naturalin glyseriinisaippuaa. Aivan ihanan raikas ja puhdas tuoksu,  hieman kukkainen. Saippua on pehmeämpää kuin perinteiset palasaippuat, mutta ei muhjaannu. On sellainen vähän läpikuultava. Ei kuivata yhtään, olen jopa kasvoja pessyt tällä. Ajattelin jossain vaiheessa kokeilla muitakin merkin saippuoita, kun hintakin on niin edullinen.
« Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:22:00 kirjoittanut Triina »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #379 : 03.01.14 - klo:12:17 »
^ Mulla ollut tämä e-vitamiini-versio. En ehtinyt käyttää niin paljon, että olisin saanut käsitystä kunnolla miten se toimii, koska se haisi niin järkyttävän pahalta, että oli pakko heittää roskiin aika vauhdilla :(

Voisi kyllä kokeilla jotain noista muista vaihtoehdoista, kun ei ole tosiaan hinnalla pilattuja ja inci on miellyttävä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 05.01.14 - klo:19:30 »
Onko joku tilannut Methodin vaahtoavia käsisaippuoita? Mä tilasin sen waterfall-tuoksuisen ja huh miten miehekäs tuoksu! Olisiko joku niistä hedelmäisempi tai muuten vaan hyväntuoksuinen? :)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 06.01.14 - klo:13:21 »
Onko joku tilannut Methodin vaahtoavia käsisaippuoita? Mä tilasin sen waterfall-tuoksuisen ja huh miten miehekäs tuoksu! Olisiko joku niistä hedelmäisempi tai muuten vaan hyväntuoksuinen? :)

Vautsi en tiennytkään että Methodin tuotteita saa iHerbistä! Pitää varmaan tilata, noiden käsisaippuoiden hinnat näyttää sen verran huokeilta.

En ole siis kokeillut ennen Methodin käsisaippuoita, mutta Pink Grapefruit yleispuhdistusaina oli tosi hyväntuoksuonen ja kirpeän hedelmäinen. Jos käsisaippua on yhtään samanlainen, suosittelen!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 06.01.14 - klo:13:27 »
^Mä olen joskus tilannut Methodin yleispuhdistusainetta iHerbistä, mutta se vuoti kokonaan matkalla. Eli Methodin pakkaukset ei ole ehkä kaikista tiiviimpiä, mutta saahan niistä tietysti rahat takaisin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #383 : 06.01.14 - klo:14:22 »
Matkalla on tulossa täyttlpussi Methodia, toivottavasti ei vuoda eikä vaahtoa laatikossa...
Tuoksua en muista, mutta oli mikä oli, kelpaa :) Pidän merkin tuoksumailmasta, vaikka kaikkia ne eivät miellytä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 06.01.14 - klo:16:32 »
Jännä, mun mielestä tuo Waterfall ei ole ollenkaan miehekkään tuoksuinen, enemmänkin sellainen suihkunraikas. Pink Grapefruit on myös kiva, ei kylläkään mielestäni kovin makean hedelmäinen, vaan sellainen kirpeä greippi. Tykkään kyllä noista vaahtoavista, ainoa vika on se että pullo tuntuu tyhjenevän aika nopeasti.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 06.01.14 - klo:17:07 »
Matkalla on tulossa täyttlpussi Methodia, toivottavasti ei vuoda eikä vaahtoa laatikossa...
Tuoksua en muista, mutta oli mikä oli, kelpaa :) Pidän merkin tuoksumailmasta, vaikka kaikkia ne eivät miellytä.

Voisi kuvitella, että täyttöpussi pysyisi tiiviimmin kiinni. Tilasin sellainen pullon, jossa on suihkepumppu, joka oli aika heppoisesti avattavissa, joten en yhtään ihmettele, että se oli päässyt vuotamaan. Voisi varmaan joskus vielä kokeilla onneaan uudestaan :P
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 06.01.14 - klo:19:15 »
Mä olen tilannut useita kertoja methodin tuotteita (saippuoiden täyttöpusseja, käsisaippuaa, yleispudistussuihketta) ja kertaakaan mikään ei ole vuotanut. Meinasin kehua, että se waterfall on mun mielestä ihanan raikas ja vähän makea vesituoksu, mutta se mielessäni oleva tuoksu olikin sinininen sea minerals. Mun mielestä meillä on myös ollut sitä waterfall-tuoksuista saippuaa, eikä sekään mielestäni paha ollut, muttei yhtä hyvä kuitenkaan :) Kokeilemistani suihkeista klementtiinin tuoksuinen on ollut mielestäni huonoin, siitä tulee mieleen joku äitini käyttämä vessanpesuaine... Ginger yuzu tuoksuu joltakin limpparilta  :D

Olen kans huomannut, että ne vaahtoavat saippuat kuluu loppuun tosi nopeasti, niin en enää osta niitä.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 18.01.14 - klo:21:33 »
Kasvorasva meni loppumaan ja vaikka se on ollut ihan mielettömän hyvä ja ostan pian uuden purkin, haluaisin löytää vähän huokeamman vaihtoehdon (Biodrogan voide joka  maksoi melkein 50 euroa). Olen kerran ostanut kasvorasvaa iHerbistä, taisi olla Giovannin. Se ei ollut hurjan hyvä kokemus ja taisin nakata purtelon puolityhjänä roskiin.

Eli voisiko joku suositella kasvovoidetta, saisi olla tuhdisti kosteuttava, mutta ei rasvainen. Minulla on sekaiho tai pintakuiva. En oikein osaa sanoa :/ Mutta finniä pukkaa heti jos käytän liian rasvaista voidetta.

Muumio

• Vieras
« Vastaus #388 : 21.01.14 - klo:14:11 »
Lainaus
http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Cleanser-Fresh-Fruit-Non-Soap-16-fl-oz-473-ml/4712?at=0

Tilasin tätä NutriBiotic Skin Cleanseriä täältä lukemieni kehujen perusteella mut täytyy sanoo et oli tälle mun kuivalle ja herkälle iholle kyllä ihan katastrofi. Kokeilin muutaman päivän ajan tätä vaikka olisi pitänyt ymmärtää lopettaa jo ekan kerran jälkeen kun ei tuntunu hyvältä. Naamani räjähti täysin. Posket,leuka ja nenän pielet kuivuivat ja hilseilivät ja otsa tuli täyteen pientä näppyä joista tihkutti kudosnestettä läpi..  N&auml;ytt&auml;&auml; kielt&auml;

Mulle NutriBioticin puhdistusaine aiheutti hyvin saman tapaiset oireet kun Tiikerille. Paitsi että tuon lisäksi silmät meni aivan turvoksiin. Käytin pari päivää, ennen kun hoksasin mistä tuotteesta reaktio oikein tuli (aloitin samaan aikaan käyttämään muitakin uusia iHerbistä tilaamiani tuotteita). Harmi kyllä, oli kyllä hyvän tuntuista tavaraa muuten...

Mutta tässä siis pieni varoituksen sananen muillekin kuiva- ja herkkäihoisille jotka tuota harkitsee ostavansa, kannattaa ehkä testata alkuun ainakin vähän varovaisemmin...

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #389 : 21.01.14 - klo:22:58 »
Eli voisiko joku suositella kasvovoidetta, saisi olla tuhdisti kosteuttava, mutta ei rasvainen. Minulla on sekaiho tai pintakuiva. En oikein osaa sanoa :/ Mutta finniä pukkaa heti jos käytän liian rasvaista voidetta.

Mulla rasvainen sekaiho, mutta etenkin talvisin ihoni on tosi pintakuiva. Tykkäsin kovasti Avalon Organics Vitamin C -voiteesta. (Käytin sitä saman sarjan putsarin kanssa.) Käytän edelleen samaa putsaria, mutta halvempia (ja huonompia) rasvoja ihan vaan aptrekin peeusvoidehyllystä ja marketeista. Tuo voide oli juurikin täyteläinen, mutta ei mikään jankkivoide, vaan imeytyi hyvin, eikä lisännyt epäpuhtauksia.