Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 187552 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #390 : 22.01.14 - klo:12:14 »
^^ Sitten on myös tuo Sensitive-versio, mutta eipä se takaa soveltuvuutta silti herkälle iholle. Mä olen käyttänyt yhden tuollaisen Fresh Fruit-pullon ja pari noita Sensitivejä. En sinänsä ole huomannut käytössä eroa noiden välillä muuta kuin tuoksun, mutta en olekaan herkistynyt millekään niiden aineille.
Yksi all time luottotuote NutriBioticilta on Skin Ointment - sillä saa kipeät paukamat rauhoittumaan nopeammin kuin millään muilla kokeilemillani. Sitä on oltava jatkuvasti kotijemmassa :D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 23.01.14 - klo:20:25 »
Sierra Bees Organic Cocoa Butter Lip Balm http://www.iherb.com/sierra-bees-organic-cocoa-butter-lip-balm-15-oz-4-25-g/47562 tuoksuu kaakaolle. Kosteuttaa hyvin, ja INCI on lyhyt sekä hyvä. Tykkään paljon tästä. Rasvaisen ja kosteuttavan tuntuinen huulilla. Ei maistu miltään. Sain tämän ilmaislahjaksi iHerbistä, mutta hyvin voisin ostaa itsekin. :)
« Viimeksi muokattu: 23.01.14 - klo:20:27 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 24.01.14 - klo:20:11 »
Vaikka United exchange corp. moisturizing socks olikin ilmaiseksi valittu tuote, niin silti kitsastelin näiden käytössä :D : käytin siis ensin vain toisen "sukan" eli jalkojen raspaamisen jälkeen pidin sitä ensin toisessa jalassa 30 minuuttia ja sitten vaihdoin sen toiseen jalkaan. Tarkasti pakkasin tuolloin toisen, jäljelle jääneen kappaleen pakkaukseensa jottei se kuivu, ja viikkoa myöhemmin sitten käytin sen toisenkin sukan samalla tavalla :)
Minulla ei ole ihan korppujalat, mutta hieman on talvi jälleen kerran jalkojen(kin) ihoa kuivattanut ja siihen pieneen kuivuuteen ainakin nämä toimivat hyvin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 26.01.14 - klo:20:52 »
Hakusessa on nelikymppiselle miehekkeelle tuubissa oleva silmänympärysvoide. Samaten kasvovoiteesta voisin ottaa vinkkejä vastaan. Pitkistä inceistä en tykkää, jotain aika simppeliä saisi olla ja ikääntyvälle iholle sopivaa. Muuten taitaa olla aika lailla normaali iho, ei epäpuhtauksia, ehkä lievää pintakuivuutta välillä. Yritin kyllä ehdotella omassa käytössä olevaa kookosöljyä, mutta jostain syystä ei oikein innostunut  :D.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #394 : 27.01.14 - klo:14:59 »
^ Juureksen/juuresten suosituksesta hankin tämän joskus aiemmin: Derma E, Hydrating Lip Repair with Hyaluronic Acid nimenomaan sy-voiteeksi ja tykkäsin kyllä paljon. Enemmän kuitenkin pidän Revivan sy-voiteesta, mutta se on purkissa.
Tähän sopisi tietysti nyt perustelut, mutta menee mutu-puolelle: Reviva on hieman geelimäisempi ja pidän koostumuksesta enemmän. Tosin voisin hyvin tilata uudelleen tuota Derma E'ta vaihtelun vuoksi Revivan loputtua… Derma E'ssä tuota hyvää tekevää hyaluronihappoakin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 28.01.14 - klo:09:49 »
^Kiitos Jouana :). Tilasin sitten tuon sun ekan mainitseman, eli Derma E:n voiteen ja saa nähdä mitä ennakkoluuloja tuosta lip repairista syntyy  ;D. Kasvvovoiteeksi valitsin tämän kokeiluun:
http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-C-Sea-Buckthorn-Lotion-8-fl-oz-237-ml/46687#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=Now%20Foods%2C%20Vitamin%20C%20%26%20Sea%20Buckthorn%20Lotion&rc=103&sr=null&ic=1

Aika lailla sattumanvaraisesti otin, mies ei ole turhan tarkka mitä naamaansa laittaa, eli tyyliin mitä halvimmalla kaupasta löytää. Jos tuntuu liian tuhdilta, niin voi sitten käyttää pelkästään yöllä, tai mulle kyllä kelpaa käsivoiteeksi  :D. Tuubimuoto on parempi ihan sen kontaminoitumisriskin takia ja helpompi miehen ottaa muutekin tavaraa tuubista, kuin purkista sörkkimällä  :P.

Olipa muuten tympeä tilata, kun pakettiin ei mahtunut muuta kuin nuo kaksi putelia. Wfp-tasolla liikutaan  ::)
« Viimeksi muokattu: 28.01.14 - klo:09:57 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 28.01.14 - klo:11:34 »
Madre Labs Hand Cream With Argan Nut Oil Tämä käsivoide on iHerbin myydyimmissä tuotteissa. Ei kosteuta tarpeeksi. Kädelle testattuna koostumus tuntuu ensin suht. paksulta, mutta tämä ei koostumuksesta huolimatta kosteuta kyllä yhtään niin hyvin mitä voisi ajatella; kädet jäävät karhean tuntuisiksi. Mulla ei ole edes ne kuivimmat kädet. Turha ostos. Käytän silti loppuun. Haju oli aika kaamea, mietin mielessäni, saattaisiko olla pilaantunut vai onko tämä käsivoiteen ominaistuoksu. En osta toiste.
« Viimeksi muokattu: 31.01.14 - klo:22:24 kirjoittanut Kristiina »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 29.01.14 - klo:21:45 »
Desert Essencen teepuuöljynaamaputsari on koostumukseltaan ja tuoksultaan kuin mäntysuopaa. Pesutehokin on kohtuullisen voimakas, ei kuitenkaan liian kuivattava mun sekaiholle (kesällä, nyt talvesta iho ei oo tykännyt muutenkaan). Lirun koostumuksensa vuoksi tämä putsari päätyi äkkiä suihkukäyttöön ja on siinäkin kyllä vähän huono, litku valuu sormien välistä lattialle todella helposti. On siis tosiaankin kuin vettä. Lavuaarin yllä naamaa pestessä tympäisi vielä enemmän se, että tuotetta sai pumpata useamman kerran. Omituisin ilmiö on se, että putsarista jää joskus kökkö pumppupulloon nokkaan kiinni, enkä ole vielä keksinyt, mistä se johtuu. Plussaa tuosta pumppupullosta, mutta ei tätä kyllä toiste tule hommattua sisällön takia.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #398 : 31.01.14 - klo:14:19 »
Madre Labs, Hand Cream, With Argan Nut Oil-käsirasva Tämä käsivoide on iHerbin myydyimmissä tuotteissa.
Tuote oli yhdessä vaiheessa ilmainen tilauksen mukana. Mullakin on tämä rasva ja samoilla linjoilla toimivuuden kanssa.
Sources or didn't happen.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 31.01.14 - klo:17:22 »
Itselläni taitaa nyt ainakin vähäksi aikaa jäädä ostamatta iHerbin shampoot ja hoitoaineet :/ Olen koittanut käyttää sulfaatittomia tuotteita nyt jo yli vuoden päivät ja vaikka tuotteet on ihania ja halpojakin, niin hiusten kunto ei ole kohentunut ja huomasin myös että mun luonnonkihara tukka on menettänyt tosi paljon kiiltoaan ja tuntuu kuivemmalle. Ei siis pelkästään latvat (ne nyt on aina hamppua, mitä tahansa teenkin), mutta myös terve ja uusi osa hiuksistoa on kuivan ja hoitamattoman näköistä.

Menin ja satsasin jälleen kampaamotuotteisiin ja jo viikon käytön jälkeen hiukset kiiltää ja on paljon pehmeämmät.

Pian tulee varmaan tilattua kuitenkin jotakin, iHerb on ihana kauppa ja sieltä löytyy kaikkee muuta kivaa :D Naisella ei voi olla liikaa purkkeja ja tuubeja kaapissa!

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 31.01.14 - klo:18:27 »
Mun mielestä toi Madre Labsin käsivoide on ihan toimivaa, tosin käytän aika ahkerasti (muitakin) käsivoiteita päivittäin joten iho ei ole mitenkään superkuiva. Imeytyy nopeasti, eikä tosiaan jätä sellaista sileää tunnetta mutta epäilen sen johtuvan suureksi osaksi siitä että tossa ei ole silikonia. Mua ei toi tuoksu häiritse, se on kuitenkin aika mieto ja haihtuu äkkiä. En kyllä maksaisi tästä tota normaalihintaa, mutta en koe että ne kaksi dollaria jotka tästä maksoin olisivat menneet hukkaan.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 31.01.14 - klo:22:18 »
Desert Essence Shea Butter Shampoo Repairing Ihanan tuoksuinen shampoo. Tässä ei ole sulfaatteja (no SLS), ihmettelinkin, miksi tämä ei vaahtoa samalla tavalla kuin muut shampoot. tarvitsen kaksi vaahdotusta, että hiukset puhdistuvat oikeasti kunnolla tätä shampoota käyttäessä.

Edit 2. Ei mikään erikoinen shampoo! En ostaisi toiste. Takuttaa ja kuivattaakin hiuksia hieman pesun jälkeen. Hiukset tarvitsevat runsaasti hoitoainetta tämän shampoon käytön jälkeen. Samanlaisia kokemuksia on näköjään ollut muillakin käyttäjillä. Ei tee mitään erikoista/hyvää hiuksille.

Edit. Noin 2 kk tuotetta käytettyäni täytyy sanoa, että ei sovi enää. Jättää hiukset takkuisiksi ja yhdeksi kiillottomaksi hamppukasaksi, johon tarvittaisiin paljon hoitista. Jostain syystä tämä shampoo sopi huokoiselle vaalennetulle hiukselle, mutta nyt kun hiukseni ovat paremmassa kunnossa ja paksummat, tämä ei sovi yhtään. En osta toiste.
« Viimeksi muokattu: 04.08.14 - klo:19:41 kirjoittanut Kristiina »

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #402 : 03.02.14 - klo:18:25 »
Olisiko kenelläkään suositella suojakertoimellista päivävoidetta iherbistä?  Tuntuu, että ne on ihan kiven alla :o

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #403 : 06.02.14 - klo:12:34 »
Olisiko kenelläkään suositella suojakertoimellista päivävoidetta iherbistä?  Tuntuu, että ne on ihan kiven alla :o
Mitään tiedettyjä raaka-aineherkkyyksiä? Mulla oli kokeilussa Eucerin Daily Protection Moisturizing Face Lotion spf 30, mutta tuo cetyl alcohol + cetearyl alcohol + ceteareth-20 -kombinaatio tukki ihoa aika rajusti. Mutta jos ihosi ei ole herkkä noille aineille suosittelen kyllä, mukavan ohut voide ilmatiiviissa pullossa ja vieläpä varsin hyvä suojakerroin. :)
Sources or didn't happen.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 06.02.14 - klo:13:07 »
Mä veikkaan Madre Labsin käsivoiteen suosion syyksi sitä että se on kimppatarjouksissa tosi usein, itsekin olen sellaisesta tuubini ostanut. Lisäksi se taitaa olla (tai ainakin oli aiemmin) halvin hajustamaton käsivoide iHerbin valikoimassa... Tuossa on kyllä mukavan paksu koostumus, mutta teho on aika surkea. Käyttelen tuota iltaisin sänkyyn mennessä, tykkään kun imeytyy nopeasti mutta ei kyllä tule ostettua uudelleen.

Reviva Labsilla oli aiemmin SPF 25 päivävoide, mutta en löydä sitä enää. Onkohan lopetettu? ??? Olen käytellyt tuota kesäisin ja reissussa (iltaisin, päivällä luotan thaikkuapteekista saatavaan SPF 80 litkuun ja silti poltan otsani joka loman alussa), oikein toimiva tuote. Harmi jos sitä ei enää saa, minäkin joudun sitten kesäksi etsimään uuden tuotteen.

Laitoin pitkästä aikaa tilaukseen Avalonin biotiinishampoon (samalla kun tilasin vitskuja), mutta olen taas liian myöhään liikkeellä ja joudun kipaisemaan jonkun shampoon kaupasta kun nykyinen onkin jo melkein kokonaan loppu. Ärgh, mä oon niin huono näiden ajoituksieni kanssa... ::)

EDIT: Kiitos paljon Kimara, mä en löytänyt tuota mutta etsinkin hakusanalla spf.... :)
« Viimeksi muokattu: 06.02.14 - klo:18:03 kirjoittanut Mena »