Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197626 kertaa)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #405 : 06.02.14 - klo:14:35 »
Se Reviva Labsin voide on tämä
http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Sun-Protective-Moisturizer-Light-Cream-1-5-oz-42-g/5041#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=reviva%20labs%20sun%20protective%20moisturizer%20light%20cream&rc=38&sr=null&ic=1

Merkintä aurinkosuojan vahvuudesta on poistettu, mutta sisältö ei ole muuttunut. Käytin tuota juuri Thaimaassa kasvo- ja kaulavoiteena päiväaikaan enkä palanut eli kyllä siellä se n, SPF25 on kerrointa merkinnöistä huolimatta. Hyvä voide kaikinpuolin. Nopeasti imeytyvä ja miellyttävän tuntuinen.
1a F ii Tukkakuva

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #406 : 06.02.14 - klo:15:47 »
^ Mua alkoi kiinnostaa tuo sk-merkinnän yhtäkkinen poistaminen tuotteesta ja huomasin että Iherbin ja Revivan listaamissa ainesosissa on joitakin eroja, Revivan omilla sivuilla tuo spf25 -merkintä näkyy yhä pakkauksessa. Itse aurinkosuoja-aineet todella ovat molemmissa samat. Tiedä sitten kumpi tuotteista on uusi ja kumpi vanha versio. (Tarinan opetus: mikäli syystä tai toisesta etsit parabeenittomia tuotteita, älä luota Iherbin tuotekuvauksiin.)

muoks/ linkin korjaus
« Viimeksi muokattu: 06.02.14 - klo:15:52 kirjoittanut chew »
Sources or didn't happen.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 06.02.14 - klo:20:45 »
^iHerbin mahdollisesti virheellisistä inci-listauksista kannattaa laittaa palautetta. Mä kerran ostin jotain kosmetiikkaa (ei oo nyt oikeesti enää mitään muistikuvaa, mitä), josta oli täälläkin muutama kehu ollut, mutta tuotteen inci olikin ehtinyt muuttua. Uudessa incissä oli silloin mm. alkoholi kärjessä enkä sitä sitten uskaltanut kokeilla. Laitoin tuosta iHerbille viestiä ja uusi inci ilmestyi sivuille seuraavana päivänä. :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 10.02.14 - klo:05:50 »
Osaisiko joku suositella iHerbin valikoimasta jotain hyvää puhditusainetta tai hoitoa akneen? Iho räjähti e-pillereiden vaihdoksen jälkeen ja akne kukkii taas.  ::) Tuotteessa ei saa olla salisyylihappoa. Minulla akne vaan villiintyy siitä.
« Viimeksi muokattu: 10.02.14 - klo:05:56 kirjoittanut Sinimusta »

alma

• Vieras
« Vastaus #409 : 10.02.14 - klo:08:03 »
Olisiko kenelläkään suositella suojakertoimellista päivävoidetta iherbistä?  Tuntuu, että ne on ihan kiven alla :o

Juuresten suositusten perusteella olen tilannut ja käyttänyt tätä jo monta purkkia: http://www.iherb.com/Devita-Solar-Protective-Moisturizer-SPF-30-2-5-oz-75-ml/21363

Olen tykännyt ihan älyttömästi, seka/rasvoittuva ihoni alkaa kiiltää helposti ja tämä pitää ihon mattapintaisena paremmin kuin mikään muu. Voide ei kuitenkaan tunnu yhtään kuivattavalta, joten voisin kuvitella sen sopivan vähän kuivemmallekin iholle? Varmaksi en tietenkään itse osaa sanoa kun ihoni ei tosiaan ole kuiva.

Olen käyttänyt tätä myös näin talvella vaikkei tarvetta suojakertoimelle olekaan. Osaisiko joku muuten sanoa voiko suojakertoimellisen voiteen ympärivuotisesta käytöstä olla kenties jotain haittaa?  ??? Yöllä ei tietenkään ole suojakertoimia käytössä.  ;D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #410 : 12.02.14 - klo:11:55 »
^ Mulla ollut iHerbistä kahta eri suojakertoimellista päivävoidetta: Eucerin ja Reviva. Jostain syystä tuossa Revissa ei nyt ole näkyvissä suojakerrointa, muistelisin että ois ollut 20 tai 25. Mutta joka tapauksessa oon tykännyt enemmän tuosta Eucerinista. Tosi kevyt ja riittoisa, imeytyi ihan kivasti.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 16.02.14 - klo:23:52 »
Te jotka ostatte iHerbistä hyaluronihappoa, missä muodossa se on ja miten sitä käytätte?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #412 : 17.02.14 - klo:00:28 »
^ Olen käyttänyt Doctor's Best-merkkisiä kapseleita sisäisessä käytössä (kokeilin myös NOWin vastaavia ja halvempia)  ja ulkoiseen hoitoon suosittelen NOW Foodsin Hyaluronic acid seerumia. Muitakin vaihtoehtoja varmasti on noin laajassa valikoimassa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 18.02.14 - klo:20:48 »
Onko iHerbin valikoimassa jotain hyviä BHA/AHA kuorintoja? Vaihtoehtoina olen löytänyt ainakin Stridex-laput ja tässä ketjussa joskus mainitun Derma E  AHA-kuorinnan. Kuorinta tulee kuivalle ja herkälle iholle, joten sen pitäisi olla mahdollisimman hellävarainen. Myös hinta on melko tärkeä kriteeri. Noin muutenkin kaikki vaihtoehtokeinot mustapäiden ja muiden tukkeumien valtaamalle iholle otetaan vastaan ;D

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #414 : 19.02.14 - klo:11:30 »
NarnianQueen oletko huomannut noilla hyaluronikapseleilla vaikutusta ihon kuntoon ja kauanko olet niitä popsinut ?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 19.02.14 - klo:11:44 »
^^ Mä en ole löytänyt yhtään sopivaa bha-kuorintaa, mikä sopisi herkälle iholle. Tarjolla olevissa on alkoholia, metholia ym. Mutta jos joku muu on löytänyt, otan mielelläni vinkkejä vastaan  ;)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 19.02.14 - klo:21:29 »
Liisu: Olen käyttänyt yli neljä vuotta ja huomannut, että on ollut apua :) Jossain täällä olen myös kirjoittanut siitä arvion. Doctor's Best on auttanut ihon sileyteen ja myös nivelten kuntoon. Sisäinen ja ulkoinen vaikutus siis.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 23.02.14 - klo:12:46 »
Olen ollut aikeissa tilata jo useamman kerran juttuja iHerbistä mutta valikoima on niin laaja, että iskee lamaannus. Miten helkkarista tuolta voi valita mitä tilaa?? :D

Hakusessa hyvä ja pitävä dödö sekä kosteusvoide iholle! Suosituksia?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 23.02.14 - klo:17:32 »
^Mielenkiintoisimman oloiset vaan testiin. ;D Mä aloitin muistaakseni silloin aikoinaan hiustuotteilla kun niille oli enemmän tarvetta. Siitä oli luontevaa lähteä katsomaan saman merkin muitakin tuotteita ja lukemaan näitä foorumin iHerb-ketjuja. Olis moni tuote jäänyt testaamatta ja löytämättä ilman tätä foorumia!

Kasvovoiteet ja dödöt on mulle kyllä semmosia, etten niitä iHerbistä tilaa. Mun sekaiholleni sopiva kevyt kosteusvoide oli kuitenkin tämä Giovannin kosteusvoide. Ostin ton tämän foorumin suositusten perusteella. Tykkäsin, mutta Humektan toimii ihan yhtä hyvin, niin en oo viitsinyt tilailla tätä enää. Oon testannut kyllä useampiakin kasvovoiteita iHerbistä, mutta tuo Giovannin on ainoa, joka on mieleen jäänyt.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 23.02.14 - klo:17:38 »
ShiKain tuotteet ovat hajustamattomia ja hyviä, niitä olen käyttänyt kasvoille.

1b F/M ii