Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197610 kertaa)

Poissa Katiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #420 : 24.02.14 - klo:15:59 »
Mä olen tilannut dödöjä useasti. Tätä oli kehuttu arvioissa ja tilasin sen perusteella:

http://www.iherb.com/Crystal-Body-Deodorant-Crystal-Essence-Mineral-Deodorant-Roll-On-Chamomile-Green-Tea-2-25-fl-oz-66-ml/21070

Aikaisemmin tilasin useasti:
http://www.iherb.com/Alvera-Aloe-Herbal-All-Natural-Roll-On-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/6099
ja

http://www.iherb.com/Alvera-Aloe-Almonds-Roll-On-Deodorant-3-fl-oz-89-ml/6100.

Nämä kolme ovat olleet toimivia ja mielestäni miedon ja  hyvän tuoksuisia.

Useita muitakin olen kokeillu, mutta eivät hyviä. Limaisia, vetisiä, ei toimivia...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 24.02.14 - klo:22:22 »
http://www.iherb.com/Nubian-Heritage-Mango-Butter-Soap-Shea-Cocoa-Butters-With-Honey-Cornmeal-5-oz-141-g/9445 Ostin tämän palasaippuan juuresten suositusten perusteella, ja todella tyytyväinen olen tähän tuotteeseen. <3 Tässä on hyvä tuoksu, tämä on riittoisaa, ja poistaa vahvemmankin meikin iholta. Kasvovedelle ei meikinrippeiden poistamiseen ole välttämättä ollenkaan tarvetta, kun käyttää tätä palasaippuaa.

Wooster

• Vieras
« Vastaus #422 : 01.03.14 - klo:16:20 »
Lainaus
Olisiko kenelläkään suositella suojakertoimellista päivävoidetta iherbistä?

Jos vielä kaipailet suojakertoimellista päivävoidetta, voin suositella lämpimästi Eidonin California Goldia. Se imeytyy nopeasti, joten sopii tosi hyvin esim. mineraalimeikin alle. Hinta-laatu-suhde on mainio!

Lainaus
Onko iHerbin valikoimassa jotain hyviä BHA/AHA kuorintoja?

Mulla on todella herkkä ja paperinohut iho, joten en voi käyttää mekaanisia kuorintoja ollenkaan ja useimmat AHA/BHA-kuorinnatkin on liian rajuja. iherbistä löytyi kuitenkin Alba Botanican Pineapple Enzyme -putsari, jolla on kuorintatehoja, mutta joka tuntuu paljon varsinaista kuorintaa lempeämmältä. Itse käytän sitä 2-3 kertaa viikossa, kesällä enemmän rasvoittuvalle iholle useamminkin. Ei ehkä ihan mitä etsit, mutta sinne päin :D

Osaisisko joku suositella herkälle ja rasvoittuvalle iholle kosteusvoidetta, joka muistuttaisi Madaran öljytöntä päivävoidetta (Deep Moisture Gel)? Ei tarvitse olla kokonaan öljytön, mutta en tartte huimaa kosteutusta ja voiteen pitäisi imeytyä hyvin (kaikensorttinen tahmaisuus on plääh). Naama tykkää Madarasta, mutta jos iherbistä löytyisi pihille halvempi vaihtoehto...

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 01.03.14 - klo:23:54 »
Olen ollut aikeissa tilata jo useamman kerran juttuja iHerbistä mutta valikoima on niin laaja, että iskee lamaannus. Miten helkkarista tuolta voi valita mitä tilaa?? :D

Lueskelemalla esim. täältä iHerb-tuotteiden ketjuja, ja testaamalla muiden suosittelemia tuotteita. :) Mun tulee tosi harvoin varsinaisesti selailtua iHerbin valikoimia, koska wish list on jo entuudestaan niin täynnä kaikenlaisia suositusten perusteella valkattuja tuotteita. Yleensäkin kun törmään jossain mainintaan hyvästä iHerbin tuotteesta, niin klikkaan sen toivelistalle odottelemaan myöhempää tilausta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 28.03.14 - klo:11:36 »
Mikä olisi iHerbin valikoimasta hyvä vartalovoide tai lotion? Tykkään kukkaisista tuoksuista, myös makeat ja mausteiset tuoksut on mielestäni hyviä.

Edit. Kiitos suosituksista, menevät testiin. :)
« Viimeksi muokattu: 29.03.14 - klo:18:13 kirjoittanut Kristiina »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #425 : 28.03.14 - klo:11:43 »
Desert essence, Hugo & Debra Naturals, Jason Naturals ainakin tulee mieleen merkeistä.

Hyväntuoksuinen lotion vaikka tässä..

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 28.03.14 - klo:11:55 »
^^ Tämä on mun mielestä tosi hyvä, tuoksu on sellainen makea hedelmäkarkki (mä en haista siinä tuota kookosta ollenkaan). Hirveän kuivalle iholle tuo ei varmastikaan ole riittävän kosteuttava, on aika kevyttä. Imeytyy hyvin (kunhan ei annostele liikaa) eikä jätä iholle tahmaista tunnetta.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 04.04.14 - klo:20:23 »
Acure Organicsin voiteet on ihania ja INCI on mielettömän hyvä!

Nyt kyselenkin suosituksia naamarsvasta pintakuivalle sekaiholle joka sopisi hyvin meikin alle (pitäisi ihon mattana niin ettei meikki sulaisi heti kahden tunnin päästä mutta silti kosteuttaisi eikä jättäisi kiristävää tunnetta) sekä jotain happovoidetta (?)) joka attaisi koko naaman mustapäihin? Danke!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #428 : 04.04.14 - klo:21:56 »
^ Devitan aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide on kevyttä, hyvin imeytyvää, mutta pitää silti pintakuivan ja rasvoittuvan ihon hyvin tasapainossa. Saman sarjan salisyylihappoa sisältävät "vanutyynyt" ovat olleet tehokkaita, mutta silti hellävaraisia. Lisää tehoa kasvojen epäpuhtauksien kurissa pitämiseen voi saada retinolivoiteesta, joka soveltuu yökäyttöön myös rasvoittuvalle iholle.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 05.04.14 - klo:09:36 »
http://www.iherb.com/Zion-Health-Adama-Minerals-Clay-Dry-Deodorant-Original-2-5-oz-75-ml/46651#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=clay%20deodorant&rc=10&sr=null&ic=3
Mulla on ollut tätä Zion Healt Adama Mineralsin Clay -dödöä nyt jonkun aikaa ja tykkään.  :) Raikas, mun nokkaan sitruksinen tuoksu, ei voimakas ja mun kainalot kestävät tätä hyvin. Tässä ei tainnut olla mitään varsinaista hajustetta, joten tuo tuoksu oli (positiivinen) yllätys. Pitää hienhajun aika kivasti kurissa, tietenkin jos paljon hikoilee niin ei tämä ihan niin hyvin tehoa. Käytän tätä ja Triple Dryta vuorotellen, ja mun kainalot ovat toistaiseksi olleet ihan ok. Mun kainalot eivät enää jostain syystä kestä antiperspiranttia jatkuvassa käytössä vaikka olisi hajusteeton, joten pitää tälleen vähän kikkailla. ::)
« Viimeksi muokattu: 05.04.14 - klo:09:40 kirjoittanut Mena »

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #430 : 05.04.14 - klo:19:41 »
Mä olen aikaisemmin kehunut Methodin käsisaippuoita, mutta pitää vetää kehut takaisin. Yhdistin viimein juuri noihin saippuoihin ihan törkeän näköiset, kutisevat ja kivuliaat rohtumakohdat sormissa. Mulla on muutenkin kuiva ja hankala iho käsissä, mutta tuo reaktio oli ihan omaa luokkaansa - talvella kun se tuli ekan kerran, luulin johtuvan pakkasesta ja kuivuudesta.

Tutkin inciä beautypedian avulla ja epäilen reaktion johtuvan näistä: methylisothiazolinone, methylchloroisothiazolinone
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 07.04.14 - klo:12:32 »
^ Devitan aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide on kevyttä, hyvin imeytyvää, mutta pitää silti pintakuivan ja rasvoittuvan ihon hyvin tasapainossa.

Onko joku kokeillut tätä viime aikoina? Mä oon tästä tykännyt, mutta iherbin kommenttien mukaan koostumusta olisi muutettu.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 07.04.14 - klo:13:12 »
Onko kukaan muuten kokeillut Now Foods CoQ10 Antioxidant Serumia?

Mä korkkasin tuon jokin aika sitten, kun saman valmistajan hyaluronihapposeerumi loppui. Vaikka tuota hyaluronihapposeerumia on tosi moni kehunut, niin mun iholle se ei tuntunut tekevän ihmeempiä. Ei myöskään yksinään riittänyt kosteuttamaan ihoa, vaan vaati vielä kasvovoiteen päälle.

CoQ10-seerumi sen sijaan ei jätä yhtä kiristävää tunnetta, mutta käyttömukavuus siinä on muuten vähän heikonlainen. Seerumi on koostumukseltaan sellaista paksuhkoa, tympeän tuoksuista keltaista limaa ja tuntuukin lähinnä siltä kuin levittäisi kasvoille raakaa kananmunankeltuaista. :P Tuo myös vähän kirvelee alkuun ja tosiaan värjää ihonkin selkeästi keltaiseksi, joten ei todellakaan sovellu päiväkäyttöön.

Ajattelin nyt kuitenkin tuon pullollisen käytellä ja katsella olisiko tuolla ehkä jopa jotain todellista vaikutusta mun ihooni.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 07.04.14 - klo:17:34 »
^ Devitan aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide on kevyttä, hyvin imeytyvää, mutta pitää silti pintakuivan ja rasvoittuvan ihon hyvin tasapainossa.

Onko joku kokeillut tätä viime aikoina? Mä oon tästä tykännyt, mutta iherbin kommenttien mukaan koostumusta olisi muutettu.

On muutettu, ja huonompaan tietysti. Uusi koostumus on jotenkin rakeinen, ja jättää helpommin vaaleita jälkiä naamaan. Meikki levittyy tuohon päälle ihan ok kuten ennenkin ja kun sen saa levitettyä, on tulos muutenkin ihan ok, mutta harmi että ovat muuttaneet täydellisen tuotteen näin. Uuden version aurinkosuojaus on vielä testaamatta.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 19.04.14 - klo:13:00 »
Tulin suosittelemaan Crystal Essencen spray-deodoranttia, tämä käytössä. En ole tätä käyttäessäni huomannut pahemmin lemuavani, vaikka aiemman dödön kanssa huomasin. Mun makuun spray on käyttömukavuudeltaan ehdottomasti kivampi kuin roll on, mitään tahroja ei ole vaatteissa näkynyt ja pito ainakin edeltävää dödöä parempi. Tässä Chamomille & Green teassa on erottuva, mutta mun mielestä suht neutraali raikas tuoksu. Ei riitele käyttämieni hajuvesien kanssa. Kesällä aion käyttää tätä myös jalkoihin. Suihkin tätä aika reilulla kädellä, mutta luulen yhden pullon silti riittävän aika pitkään.

Laitan seuraavaan iherb-tilaukseeni kolme muuta sprayta tätä samaa tavaraa, kaksi hajustettua ja yksi tuoksuton. Aivan naurettavan halpoja!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.