Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197613 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #435 : 01.05.14 - klo:21:58 »
Onko kokemuksia naispuolisille suunnatuista vitamiineista/yrteistä? Harmittaa, että New Chapter ei jostain syystä enää salli tuotteidensa myyntiä Suomeen - heillä oli monipuolinen naisvitamiinivalmiste, jossa oli mukana monta eri kasvia. Kaipaisin jotain yrtti-vitamiinituotetta hormoneja ja kuukautiskiertoa tasaamaan, enkä haluaisi pelkkää maca-kapselia. Eihän se maksa paljoa (NOW merkkinen), mutta haluaisin hieman monipuolisemman kuin vain yhden yrtin...

Juu, ja asiakaspalvelu oli tyhjän kanssa - sain vastaukseksi kohteliaan 'harmittelemme kokemaasi vaivaa, this is our international shipping policy'.. ongelma ei ole täällä päässä tullin suhteen, vaan todennäköisesti New Chapterin tekemä päätös... Välillä niitä taas sai, nyt ei mene ostoskoriin.
« Viimeksi muokattu: 01.05.14 - klo:21:59 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Anioli

• Vieras
« Vastaus #436 : 04.05.14 - klo:14:43 »
Onko kokemuksia naispuolisille suunnatuista vitamiineista/yrteistä?

Itse olen käyttänyt tätä http://www.iherb.com/MegaFood-Women-s-One-Daily-Whole-Food-Multivitamin-Mineral-90-Tablets/49155#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=womens%20one%20daily&rc=5408&sr=null&ic=4 . Oon itse päätynyt kyttäämään alennuksia, jotta voin saada ton isomman purkin ilman alveja itselleni. Megafoodit on ainoat vitamiinit joista oikeasti huomaan eron olossa (johtuiskohan siitä että eivät ole synteettisiä?), mutta noista New Chaptereista mulla ei oo kyllä kokemusta. :)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 04.05.14 - klo:16:27 »
Onks kellekään tullut reaktioita iholle NutriBioticsin kasvoputsarista? Siis tämä: http://www.iherb.com/NutriBiotic-Skin-Cleanser-Sensitive-Skin-Fragrance-Free-16-fl-oz-473-ml/13314

Kasvot muuttuivat punaiseksi ja nyt arvuutan, mkä oli syy.  Siis on nokkosihottuma, ja mietin mikä sen teki...
« Viimeksi muokattu: 04.05.14 - klo:17:09 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 04.05.14 - klo:16:48 »
^ Vannon itse tuon geeliputsarin nimeen, mutta täällä oli aika moni saanut siitä allergisen reaktion. Eihän se kallis kokeilu ole, mutta ajattelin mainita että tällainen vaara on olemassa. :)

Aha, nyt löysin muitten kokemukset. Lopetan siis käytön. Ilmeisesti seesamiöljy ei allergisoi, vaan tuo NutriBiotics. Käytän sen pyykinpesuaineena :D

Samaan viestiin kysymys: ne, joille tuo putsari ei ole sopinut, mikä toinen putsari on taasen sopinut Iherbin vaikoimista? Mulla on jemmassa tää: http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Vitamin-C-Renewal-Refreshing-Cleansing-Gel-8-5-fl-oz-251-ml/4432
« Viimeksi muokattu: 04.05.14 - klo:17:10 kirjoittanut mingtang »
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #439 : 04.05.14 - klo:18:57 »
^ Olen tykännyt käyttää Acuren pesunestettä ihan kasvojenkin puhdistukseen, koska se on todella hellävaraista, vaikka vaahtoaakin hyvin, ei kuivata, eikä se jätä ihoa öljyisen tai rasvaisen tuntuiseksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #440 : 04.05.14 - klo:20:12 »
Kiitos vinkistä, Anioli - tuosta on näemmä pidetty. Yrttejä siinä ei näy olevan kuin muutama, New Chapterissa on mukana myös maca (jota en haluaisi napsia erikseen), mutta taidan kokeilla joskus.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 04.05.14 - klo:20:25 »
^^Käytät siis myös kasvojen putsarina Acuren nestettä? Myydään kehopesunesteenä... vaikka anyway, liekö tuo nyt niin oleellista.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #442 : 04.05.14 - klo:21:21 »
^ Juu juu, käytän tuotetta, joka on nimetty body washiksi, myös kasvoputsarina. Samoin kuin käytän suihkusaippuaksi nimettyä tuotetta sampoona tai sampooksi nimettyä tuotetta suihkusaippuana, eikä siinä ole mielestäni mitään kummallista. Pesunesteissä ja sampoissa on monia samoja peseviä ainesosia, molemmissa on paljon kosteuttavia ja hoitavia ainesosia sekä paljon erilaisia kosteutta tuovia öljyjä. Vähentää kivasti pullomerta, kun yksi hellävaraisesti pesevä tuote puhdistaa päänahan/hiukset, kasvot ja kehon muutkin alueet.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 09.05.14 - klo:23:54 »
Tämä Giovanni Body Lotion, Hydrate, Raspberry Winter 250 ml http://www.iherb.com/Giovanni-Hydrate-Body-Lotion-Raspberry-Winter-8-5-fl-oz-250-ml/8787 on ollut tosi hyvä voide iholle. Vaikka tämä on body lotion, niin koostumus on paksumpi ja kermaisempi, kuin lotioneissa yleensä. Kosteuttaa ja jättää ihon ihanan pehmeän tuntuiseksi. Pullo on hauskan muotoinen, plussaa pumppupullosta. 250 ml on jotenkin vähän voidetta, oon kyllä lotrannut tätä voidetta joka kerralla, koska on vaan niin hyvä mun iholle. Tuoksu on vadelma, ehkä sellainen karkki/esanssi vivahde, mutta tykkään. Hintava voide verrattuna muihin iHerbin isompiin vartalovoidepurkkeihin.

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #444 : 15.05.14 - klo:13:34 »
Olisikohan Alba Botanican Un-Petroleum Multi-Purpose Jelly korvaaja Bepanthenille? Eli hoitaisi kuivia läiskiä iholla, ehkä kuivia huulia..?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #445 : 16.05.14 - klo:10:33 »
^ Huulilla tuo Alban ihmevoide ei mielestäni ole miellyttävää, mutta muuten varmasti soveltuu Bepanthenin korvaajaksi erinomaisesti.

Poissa Lateysha

• Haiven
  • *
« Vastaus #446 : 16.05.14 - klo:11:44 »
Kiitos ellen, pistänkin tuon varmasti seuraavaan iHerb-tilaukseen mukaan.  :) Olen jo pitkään miettinyt Bepanthenille jotain luonnonmukaisempaa korvaajaa ja aluksi ajattelin ostaa Weledan Skin Foodin, mutta taidan hankkia Alban sen ollessa paljon halvempi.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #447 : 16.05.14 - klo:12:38 »
^ Kirjoitin muuten voiteesta enemmän kokemuksia blogiin. Mie olen tykännyt voiteesta hirmuisesti, sillä se on todella paksua, hoitavaa, kosteuttavaa ja ihoa pehmentävää tavaraa.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 16.05.14 - klo:17:40 »
^ Kommentoin myös blogiisi, mutta päivitin välilehden sen jälkeen ja nyt en oo varma oliko kommentti jossain esikatselutilassa vai lähetinkö sen. Kiitos joka tapauksessa hyvästä arvostelusta! Alba tulee varmaan lähiaikoina tilattua, että saan kokeiltua luonnonmukaista korvaajaa Vitalis-voiteelle. Onko tuotteella jokin erikoinen tai vahva tuoksu vaikka hajusteita ei olekaan käytetty?
« Viimeksi muokattu: 17.05.14 - klo:09:03 kirjoittanut Puf »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 16.05.14 - klo:21:40 »
Jason natural c effects pure natural super-c cleanser - On ihan ok putsarina mutta esim. mitään tämän lupaamaa ihoa kirkastavaa vaikutusta en todellakaan huomannut. Se ei toisaalta yllätä, koska ylipäätään C-vitamiinituotteet (joita olen useammalta eri merkiltä kokeillut) eivät vaan näytä toimivan mulla.
Alkuun tuote tuntui kuluvan tosi nopeasti, mutta on nyt ollut käytössä kuitenkin jo 2 kuukautta, ja edelleen on melkein puoli pulloa jäljellä.

Skin by Ann Webb super retinol slow-release retinol cream - Yrttinen tuoksu yök, mutta siitä huolimatta pidin tästä! Ei ollut liian raskas sekaiholle (varsinkaan iltavoiteeksi). Ehdottomasti voisin ostaa uudelleen!