Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197601 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #45 : 12.05.12 - klo:13:19 »
tiikeri, kiva että löysit sopivat tuotteet! Helpottaa kummasti elämää kun iho ei kenkkuile koko ajan ja sitten tule murehdittua sitäkin vielä ja kun stressi taas laittaa ihon kiukuttelemaan, niin siinä sitä on noidankehää..

Mulla on sama etsintä käynnissä kuin kiwillä ja plussana vielä silikonittomuus. Tosin eilen kokeilin jotain näytettä Nivealta ja se vaikutti ihan kivalta vaikka incissä olikin dimethicone. Pistin kumminkin tilaukseen Nature's Gaten tuosuttoman lotionin, saa nähdä millaista on. Onneksi nuo huonommin toimivat rasvat voi käytellä vaikka kuiville säärille.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #46 : 12.05.12 - klo:14:57 »
Osaisiko joku suositella mulle iherbistä hyvää tuoksutonta vartalovoidetta? Pumppupullo on ehdoton.

BWC:n hajusteeton voide on mun suosikki, kosteuttaa hyvin, eikä iso puteli ole kalliskaan.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #47 : 13.05.12 - klo:12:30 »
Mä ja poikis ollaan nyt muutaman viikon ajan käytetty Episilkin puhdasta hyaluronihappoa, ja kyllä on ihanaa! :l Meillä on vähän samantapainen iholaatu, tosin poikis on syönyt lääkettä akneen vuosia sitten, eli arvelen, että siitä johtuu sen ihon mieletön kuivuus ja hilseily. Mulla taas satunnaisesti tulee finniä ja tukkeumaa, ja arpiakin on vielä jäljellä jonkunverran. Mutta muuten aika kuiva iho mullakin (ei tosin hilseile), paikoittain (otsalla ja poskipäillä) meillä molemmilla on sellaista kuivaa ja isohuokoista ihoa, joka tuntuu epätasaiselta vaikkei mitään tukkeumia tms. olekaan. Siihen toi hyaluronihappo tepsii kuin unelma! Pienentää ihan näkyvästi ihohuokosia ja tekee jotenkin vähän "pulleamman" näköisiksi - verrattuna sellaiseen kuivuneeseen ja elottoman näköiseen, mitä normaalisti on. Poikiksella on myös auttanut tosi hyvin ihon hilseilyyn - sillä kaikki öljyt vaan pahentaa hilseilyä, eli jotain muuta kosteuttavaa sille oli keksittävä.

Aika kallis tuo oli (30ml), mutta kyllä sen maksaa kun tulokset on pysyneet näin hyvinä. :) Tämä tuote siis kyseessä: http://www.iherb.com/Hyalogic-LLC-Episilk-Pure-Hyaluronic-Acid-Serum-1-fl-oz-30-ml/30674

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #48 : 17.05.12 - klo:17:42 »
^^ ellen! Just tein tilauksen iherbiin; jostain toisesta ketjusta bongasin tuon BWC'n voiteen, jota suosittelit, joten sitä on nyt tulossa mullekin :D

Mutta tulin alunperin tähän kirjaamaan kokemukseni kasvovedestä, johon olen tykästynyt niin, että tilasin juuri uuden putelin: Earth Science, Active Age Defence, Nutrient Toning Elixir
Tuote on todella riittoisa, vaikka ensin pullon pieni koko epäilyttikin. Yleensä käyttämäni kasvovedet ovat olleet vesiä, mutta tämä on geelimäinen ja todella riittoisa, koska vanutyyny ei ime sitä juuri lainkaan itseensä. Pidän erityisen paljon sen kosteuttavasta tehosta, aavistuksen omaisesti tuntuu silottavan, mutta ei jätä mitään kalvoa kuitenkaan. Tuoksu on hyvin mieto, en osaa sitä kuvailla tarkemmin, mutta jotenkin neutraalin ylellinen - jos toi nyt yhtään mitään sanoo ::) Pakko antaa pointsit myös pullosta; hillityn tyylikäs, matta, yönsininen pullo.

Mä en ole koskaan erityisesti saanut kiksejä mistään kasvovedestä, parhaimmistoa oli (ennen tätä ES'n Toning Elixiriä) esim Thayers, Cucumber Witch Hazel with Aloe Vera Formula ja Thayers, Rose Petal Witch Hazel, with Aloe Vera Formula, mutta nyt sain huomata, että tämä kasvovesi on mun HG! Koska tuo ES on multa nyt loppumassa, niin ostin Herbinan ruusukasvoveden ja huomasin, että vesimäiset kasvovedet ei miellytä enää lainkaan!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #49 : 17.05.12 - klo:19:53 »
^ Mulla odottaa jo heti uusi pullo tuota BWC:n vartalovoidetta kaapissa, sen verran hyvää tavaraa se on, ettei se saa missään nimessä loppua kesken ;D .

Toinen BWC:n kokeilemisen arvoinen tuote on merkin kasvovesi. Se sisältää E-, C- ja A-vitamiinia ja sopii mielestäni hyvin epäpuhtaalle ja rasvaiselle/sekaiholle sekä sellaiselle iholle, joka kaipaa hellävaraista kemiallista kuorintaa. Jättää ihon niin puhtaan tuntuiseksi, etten ole saanut samanlaista vaikutusta aikaan muilla kasvovesillä. Kasvovesi ei kuitenkaan kuivata. Mullakin Thayer'sin aloe vera -kasvovesi oli ennen vakkarikäytössä, vaikka se ei mikään erityinen ollutkaan.

Pakko myös hehkuttaa Devitan aurinkosuojallista päivävoidetta/aurinkosuojavoidetta. Ei jätä ihoa yhtään valkoiseksi, imeytyy aivan järjettömän hyvin ihoon, kunhan vain jaksaa sitä pyöritellä ihoon kärsivällisesti ja pitää ihon mattaisena pitkään. Ei ole hajustettu, eikä tuoksu oikein millekään, joten sopii myös herkälle iholle.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #50 : 18.05.12 - klo:14:21 »
Osaisiko joku suositella mulle iherbistä hyvää tuoksutonta vartalovoidetta? Pumppupullo on ehdoton.

BWC:n hajusteeton voide on mun suosikki, kosteuttaa hyvin, eikä iso puteli ole kalliskaan.

Ostin juuri putelin kyseistä vartalovoidetta, ja viikon käyttökokemusten jälkeen sanoisin, että se on mulle hyvä talveksi. Pumppupullo, hinta, iso koko ja tuoksuttomuus ovat iso plussa, mutta levittyy mielestäni aika tahmeasti ja on muutenkin makuuni vähän turhan paksua. Tulee kyllä käytettyä ihan ilolla, mutta odotin notkeampaa ja helpommin levittyvää voidetta. Sinänsä se kyllä imeytyy ihan kivasti, eli ei ole todellakaan mitään TBS body butteria.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 22.05.12 - klo:16:02 »
Onko kukaan kokeillut Physician's formulan Mineral wear tai Healthy wear sävyttäviä päivävoiteita?

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 22.05.12 - klo:16:14 »
Aika kallis tuo oli (30ml), mutta kyllä sen maksaa kun tulokset on pysyneet näin hyvinä. :) Tämä tuote siis kyseessä: http://www.iherb.com/Hyalogic-LLC-Episilk-Pure-Hyaluronic-Acid-Serum-1-fl-oz-30-ml/30674

Toi on ihan huipputavaraa, mä sain kokeiluun sitä parissa lähetyksessä, ja aion tilata siitä sen ison version. Sekoitan sitä pariin tippaan öljyä, ja hieron kasvoille, sitten suihkutan ruusuvettä kasvoille. Ihan yksi parhaita ihojuttuja mitä mä olen kokeillut.

Monet sanoo muuten, että kasvot kannattaa suihkuttaa jollakin vedellä ennen, ja jälkeen sen laiton, silloin se sitoo vettä parhaiten kasvoille.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 22.05.12 - klo:21:46 »
Onko kukaan kokeillut Physician's formulan Mineral wear tai Healthy wear sävyttäviä päivävoiteita?

Laitoin tuon Healthy Wearin viime viikolla tilaukseen, tulen siis raportoimaan kokemuksistani heti kun olen saanut kokemuksia siitä!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 23.05.12 - klo:15:46 »
Arvasin aurinkotuotteiden loppuvan taas varastosita ja kaukaa viisaana tilasin jo huhtikuussa Alba Botanican voiteen suojakertoimella 45.

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-SPF-45-Natural-Sunblock-Green-Tea-4-oz-113-g/4423

Tosi hyvää on! Imeytyy ja levittyy näin korkean kertoimen voiteeksi hyvin eikä jätä tahmeaa pintaa, tuoksu on mukavan raikas vihreä tee. Suoja vaikuttaa ihan pätevältä, olen yhtenä kesänä käyttänyt vastaavaa laventelintuoksuista ja sekin oli hyvää, mutta koostumukseltaan löysempää. Juuri sitä tuotetta ei tuolla näy enää olevan.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 24.05.12 - klo:17:13 »
^ Mahtava kuulla, mä laitoin tilaukseen juuri Alba Botanicalta useamman voiteen eri suojakertoimilla, tuo taisi olla yksi niistä.

Tässä kokemuksia edellisen tilaukseni tuotteista, en muistaakseni ole näistä kirjoitellut vielä. Pari kuukautta olleet käytössä.

Out of Africa, Pure Shea Butter Lip Balm, Strawberry, SPF 15, 0.15 oz (4 g)
Hassu tuoksu, mutta karitevoipohjainen huulirasva eli kosteuttaa hyvin. Tässä tuli kyllä kummallista Blistex-efektiä eli piti olla hetken päästä taas lisäilemässä. Ostin lähinnä tilauksen täytteeksi alle kahdella dollarilla eli ei sinänsä mitään pahaa sanottavaa.

Yogi Tea, Peach Detox, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.12 oz (32 g)
Ihana voikukkapohjainen persikalla maustettu tee. Mausteinen ja hyvä tuoksu ja maku.

Giovanni, Smooth as Silk, Deeper Moisture Conditioner, 8.5 fl oz (250 ml)
Ihan ok, mutta tästä ei tullut HG:tä :( Ei kummempia tehoja mun tukkaan.

Avalon Organics, Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo, 14 fl oz (414 ml)
Hyvä shampoo joka selvästi piristää päänahan verenkiertoa hetkellisesti, mutta ei pese liian nirskuvaksi.

Giovanni, Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner, 8.5 fl oz (250 ml)
Tämän annostelussa on ollut vaikea löytää sopivaa määrää puolipitkään, ohueen tukkaani. Lähmää helposti mutta liian pieni määrä ei tee mitään. Jatkan kokeilua edelleen.

Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Serum, 1 fl oz (30 ml)
Tämä lunasti kaikki odotukset :) Tuo lisäkosteutta ja iho on selvästi paremmin voivan ja kimmoisamman oloinen. Hinta-laatusuhde erittäin hyvä.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Yayah

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #56 : 31.05.12 - klo:12:42 »
Hurraw! Balm, Tinted Lip Balm, Cinnamon, .15 oz (4.3 g)
Tarina jatkuu. Kuten minä ja joku muu olemme todenneet, Cinnamon säännöllisessä käytössä aiheuttaa ihottumaa, joten lopetin käytön kauan sitten. Kuitenkin edellispäivänä kiireessä sipaisin Cinnamonia ylähuuleen. Illalla huulet olivat aavistuksen turvonneet, ja seuraavana aamuna naamalla oli pysyvä duckface, kuin myös tänään. Allergisoituminen käy yllättävän salakavalasti. http://aijaa.com/0038910283396

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #57 : 31.05.12 - klo:20:03 »
^ Mulla kanelia sisältävä xylitol-purkka teki kielen kipeäksi pitkäksi aikaa, vaikka lopetin purkan käytön. Samoin kanelia sisältävä hammastahna aiheutti kielikipua. Kummallista tosiaan.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 31.05.12 - klo:20:39 »
Kaneli sisältää kumariinia, joka voi aiheuttaa näitä allergiaoireita. Kumariini on maksalle myrkyllinen aine ja sitä ei tulisi käyttää säännöllisesti. Siksi myöskään kanelia ei saisi antaa pikkulapsille.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 31.05.12 - klo:20:55 »
Kassiakaneli on se yleisin kaupasta saatava kaneli ja se sisältää kumariinia, mitä kalliimpi ceyloninkaneli taas ei sisällä. Sanovat että kaneli on varsinainen terveystuote ja sitä on helppo nauttia esim. teenä.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.