Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 179064 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #465 : 23.09.14 - klo:10:11 »

Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Serum, 30 ml http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1-fl-oz-30-ml/7264 [...] Miinusta tulee epäkäytännöllisestä pullosta; seerumia joutuu kaatamaan kädelle, ja levittämään siitä kasvoille.
Tämä kommentti tulee nyt vähän myöhään, mutta siis tuo pullohan on pumppupullo? Mulla tämä on jatkuvassa satunnaisessa käytössä. Olen käytellyt purkkimertani pienemmäksi muuton ja rahapulan takia, mutta tätä tilaan aina uudestaan purkin loppuessa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 23.09.14 - klo:12:09 »
^Joo, huomasin sen vasta vähän aikaa sitten, että tuo onkin pumppupullo :O. Helpotti huomattavasti käyttöä :ts. Tyytyväinen olen ollut kyllä tuohon seerumiin, edullinen ja loistava hinta-laatusuhde tuossa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 29.09.14 - klo:12:16 »
Thayers, Rose Petal Witch Hazel, with Aloe Vera Formula, Alcohol-Free Toner, 12 fl oz (355 ml) Tämä on kyllä myös kehujen arvoinen kasvovesi. Olin lukenut jonkun henkilön kokemuksen tästä tuotteesta, että tuoksu on "mummomainen". Tässä on kuitenkin omasta mielestäni kevyt ruusun tuoksu, tykkään. Hellävarainen ja riittoisa kasvovesi, jättää ihon raikkaan tuntuiseksi. Kosteuttaa myös. Edullinen, iso pullo. Pullon suu-aukko on siitä hyvä, että tästä ei tule liikaa kasvovettä kerralla. Ostan tätä toistekin.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #468 : 29.09.14 - klo:14:54 »
^Mä käytän tuota samaa jo monettakohan pulloa, en tiedä onko siitä HG:ksi, mutta hinta-laatu on tosiaan paikallaan. Harmi ettei sitä saa matkakokoisena, olisi reissuissa kätevä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 04.10.14 - klo:14:18 »
Kovasti kutkuttelisi iHerb-tilauksen tekeminen. :) Talvi on tulossa, joten käsirasvasuosituksia ottaisin mielelläni vastaan. Yleensä pidän enemmänkin pehmeistä ja makeista tuoksuista, kuin parfyymimäisistä tai kukkaisista, mutta olen avoin kaikille suosituksille. Mieto ja miellyttävä ei taida olla kovin hyvä tai rajaava määritelmä.  :D Täällä taisi olla dödöistä joku muutaman viestin keskustelupätkä, ja etsin sen heti tämän viestin jälkeen ja ostan varmaankin jonkun niistä kokeiluun. Mutta mikäli teille tulee jotain muuta kivaa suositeltavaa mieleen, oli se sitten kosteusvoiteita tai jotain aivan randomia, niin mulle saa ehdottaa ihan mitä vain. Paketista tulee syyslahja itselleni, eli se voi sisältää myös tuotteita, joita en ole vielä tiennyt tarvitsevani.

Juurikasvu on kyllä paras paikka mulle iHerb-juttujen kannalta, eihän siitä tavaraviidakosta saa millään valittua tuotteita ilman teidän suosituksia. :D

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 05.10.14 - klo:17:17 »
Madre Labs, Camellia Care, EGCG Green Tea Skin Cream, 1.7 fl oz (50 ml) On tosi hyvä voide iholle, joka ei tarvitse paksua voidetta. Tämä sopii herkälle pintakuivalle sekaiholleni hyvin. Imeytyy nopeasti, on riittoisaa. Tämä on periaatteessa tuoksuton, mutta haistan tässä jonkun todella lievän raikkaan alkutuoksun. Jättää ihon tosi sileän tuntuiseksi ja tasaisen väriseksi. Oli iloinen yllätys, että tämä voide on pumppupullossa. Koostumus on geelimäistä/jokseenkin jopa vesimäisen ohut koostumus. Tästä voiteesta tuli suosikkini.

Allekirjoitan, loistava tuote! Rauhoittaa tehokkaasti, ei ole aiheuttanut näppyjä ja iho ei rasvoitu ollenkaan niin nopeasti kuin yleensä. Voi olla, että talveksi täytyy etsiä täyteläisempi voide, mutta siihen asti tämä pysyy tiukasti käytössä.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 05.10.14 - klo:21:04 »
^Todellakin :). Olen kokeillut vaikka kuinka monta erilaista kasvovoidetta, ja aina on kuitenkin jotain pientä vikaa löytynyt. Tuossa on INCI kohdallaan, ja imeytyy nopeasti. Iho on tosi pehmeän tuntuinen. Ilmeisesti olin valinnut liian kosteuttavia voiteita, niistä tuli näppyjä iholle, saattoi jotain allergisia pieniä reaktioitakin tulla. Tuosta kys. voiteesta ei ole tullut mitään reaktiota. Näyttäisi siltä, että vihdoin olisi löytynyt voide, joka ei tuki ihoa.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #472 : 06.10.14 - klo:11:27 »
^^ Pitääpä laittaa tämä voide toivelistalle. Kuulostaa juuri sopivalta rasvaiselle ja näppylöitä helposti pukkaavalle iholle. Harmi vaan, että oli loppuunmyyty tällä hetkellä. Toivottavasti tuo tarjous jatkuu vielä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #473 : 09.10.14 - klo:21:27 »
Varoissaan oleville tiedoksi:  ;)

Mainoksen mukaan New Chapter-lisäravinteita saa taas tilatuksi, 13.10. asti.
http://www.iherb.com/New-Chapter
Todella laadukkaita monivitamiineja, omega3-kapseleita jne. joita ei jostain syystä aina saa tilatuksi Suomeen (tai muualle USAn ulkopuolelle)
Olen syönyt noita Wholemega-lohikapseleita ja naisten multivitamiinia, ja en ainakaan heikentynyt..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 09.10.14 - klo:22:07 »
Tämä nyt ei ehkä ihan tähän ketjuun liity, mutta kun Nubian heritagea saa iherbistäkin, niin täältä varmaan löytyy sen käyttäjiä.

Tilasin siis yhdestä kaupasta Nubian heritage arfican black soap lotionia ja minulle lähetettiin nubian heritage african black soap body lotionia. Mun mielestä nuo on eri tuotteita, mutta kaupan mielestä sama tuote, eivätkä ymmärrä miksi reklamoin asiasta. Kaiken lisäksi tuota body lotionia ei edes löydy heidän nettisivuiltaan, eikä sitä löydy oikein mistään muualtakaan kun etsiskelin. Ainoastaan amazonin sivuilta onnistuin sellaisen löytämään. Koostumuskin on ihan erilainen kuin mitä pelkässä lotionissa on ollut, siis se lotion on paljon lirumpaa ja tuo body lotion on sellaista jankkia, että hyvä että pullosta tulee ulos. Ja kasvoille yövoiteena siis käytän.

Tilasin siis tällaista http://www.vitamingrocer.co.uk/Nubian-Heritage-Lotion-African-Black-Soap-p/153830.htm

Ingredients: Butyrospermum parkii (shea butter)+, deionized water, stearyl alcohol (palm kernel), ceteareth 20 (emulsifying wax), olea europea (olive) oil+, ricinus communis (castor) seed oil, theobroma cacao (cocoa) seed butter+, vegetable glycerin, jojoba oil+, essential oil blend, aloe barbadensis leaf juice+, vegetable glycerin, jojoba oil+, essential oil blend, aloe barbadensis leaf juice+, nigella sativa (black) seed oil, carbomer, tocopherol (vitamin E), honey, allantoin (comfrey root extract), lonicera caprifolium (honeysuckle) flower (and) lonicera japonica (Japanese honeysuckle) flower extract.

Ja sain tällaista http://www.amazon.com/Nubian-Heritage-Lotion-African-Black/dp/B00B2DYJK6

Inc: Butyrospermum parkii (shea butter)+, deionized water, stearyl alcohol (palm kernel), Vegetable Emulsifying Wax, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed butter, African black soap extract, Avena sativa (oat) kernel meal, Aloe barbadensis leaf juice, Tocopherol (vitamin e), Carbomer, Vegetable glycerin, Jojoba oil, Salicylic acid, Santalum Album (Sandalwood) oil, Essential oil blend

Kyllähän noissa samantyyliset incit on, mutta silti. Onko tuo vasta uudistunut tms. ja jompikumpi on jotain vanhaa tuotantoa vai mistä oikein on kyse?

Edit, vähän päivitystä.. Laitoin kyselyä tuonne Nubian heritagelle ja sanoivat sieltä että sama tuote kyseessä. Etiketti on muuttunut mutta tuotteen koostumus ei. Ihmettelen kyllä silti kun toinen on paljon ohuempaa ja toinen niin jankkia.
« Viimeksi muokattu: 09.10.14 - klo:22:59 kirjoittanut nukka »
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 10.10.14 - klo:16:36 »
^Voihan sekin olla mahdollista.

En ole itse kovin hyvä lukemaan noita incejä, mutta mun silmiin ovat erilaisia, mutta onko sitten vain laitettu eri nimityksillä joitain aineita? Kun tosiaan sieltä Nubian heritagelta sanottiin että vain etiketti on muuttunut, koostumus ja sisältö sama.

No joka tapauksessa ihan huipputuote ja tilaan jatkossakin, oli se sitten body lotionia tai pelkkää lotionia :)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 10.10.14 - klo:17:06 »
^ Aika outoa, kun selvästihän noissa on ihan eri aineita. Tossa alkuperäisessä oliiviöljyä ja uudessa mangovoita nyt noin esimerkkinä mainittuna.  ???
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 11.10.14 - klo:20:09 »
Tosi kummallista kyllä että Nubianiltakin väittävät että mikään ei ole muuttunut.

"We updated our labels to ensure better consumer experience which is why one says lotion and the other says body lotion. The formula or ingredients haven't changed."

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 20.10.14 - klo:11:21 »
Hyvä että jollakulla toimii tuo Skin Ointment  ;D Minäkin ostin sitä pari vuotta sitten kun luin hehkutteluja, mutta minulle se ei toiminut ollenkaan. Voide teki ihon päälle vain sellaisen rasvaisen kalvon ja seuraavana aamuna mun hormoonifinnit leuassa oli vielä ärtyneemmät jos mahdollista  :o Finnit oikein tihkui märkää ja visvaa. Mulle siis todennäköisesti sopii paremmin alkoholia sisältävät kuivattavat tuotteet, ainakin noiden ällötysten päälle.

Toki on niitä ns. normifinnejä, mutta nuo hormoonifinnit tahtovat erittää kudosnestettä tooosi paljon ja sitten jos laittaa jotain tököttiä päälle, niin ne vaan muhivat pahemmaksi siellä alla.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #479 : 27.10.14 - klo:09:33 »
Löytysköhän iherbistä joku hyvä ihon sävyä tasoittava ja rasvoittumista hillitsevä päivävoide? :)