Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 187573 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #480 : 27.10.14 - klo:16:59 »
Hyvä että jollakulla toimii tuo Skin Ointment  ;D Minäkin ostin sitä pari vuotta sitten kun luin hehkutteluja, mutta minulle se ei toiminut ollenkaan. Voide teki ihon päälle vain sellaisen rasvaisen kalvon ja seuraavana aamuna mun hormoonifinnit leuassa oli vielä ärtyneemmät jos mahdollista  :o Finnit oikein tihkui märkää ja visvaa. Mulle siis todennäköisesti sopii paremmin alkoholia sisältävät kuivattavat tuotteet, ainakin noiden ällötysten päälle.

Toki on niitä ns. normifinnejä, mutta nuo hormoonifinnit tahtovat erittää kudosnestettä tooosi paljon ja sitten jos laittaa jotain tököttiä päälle, niin ne vaan muhivat pahemmaksi siellä alla.

Joo ei täälläkään tuo toiminut, finnit sen kun kukoistivat. Tea tree- öljy on edelleen paras kokeilemani tulehtuneisiin finneihin, mutta aina sitä parempaa voisi olla  ;D

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 27.10.14 - klo:20:34 »
^Jeps, yhtä tyhjän kanssa. Sinnikkäästi käyttelin, kunnes oli pakko luovuttaa ja nakkasin roskiin. Mitäpä tuommosta vessan kaapin tukkeena pitämään..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 30.10.14 - klo:18:19 »
Mä olen käyttänyt tuota Skin Ointmentia kasvojen kuiviin ihottumaläiskiin, samoin kuin huokosten puristelusta ärsyyntyneelle iholle. Mun mielestäni tuo toimii hyvin juuri tuollaisena hoitavana ja rauhoittavana tuotteena, ja varsinaisiin finneihin käytän sitten jotain ihan muuta. Ja mä tykkää kovasti tuon voiteen jännästä tuoksustakin. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #483 : 09.11.14 - klo:11:45 »
Viestini on nyt vähän OT, mutta kysäisenpäs täältä mikäli kokeneemmilta iHerb-tilaajilla olisi kokemusta vastaavista tilanteista. iHerbissä eräs kosteusvoide on "In Stock: No" ja valmistajan nettikaupassa "Sorry but this item is currently unavailable. Please check back at a later stage." Mitähän vastaavat viestit tarkoittavat ja odotanko turhaan kyseisen tuotteen tulevan myyntiin? Alanko suosiolla etsimään korvaavaa tuotetta? :( Kyseessä siis Jason Natural Hand & Body Lotion Hydrating Hemp -rasva.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 09.11.14 - klo:17:17 »
^ Kiitos vastauksestasi. En olekaan aiemmin kiinnittänyt huomiota tuohon ilmoitusnappiin, mutta nyt aktivoin sen kyllä käyttöön tämän tuotteen kohdalla. :) Itsekään en pidä hyvänä, jos valikoimasta poistuneita/poistuvia tuotteita roikotetaan turhaan listalla. Iloinen yllätyshän se on jos tuota tulee myyntiin, mutta parempi laittaa varmuuden vuoksi tilausta menemään nyt kun korvaaja täytyy löytää.

Suojaavia ja kosteuttavia voiteita saa siis ehdotella jos mieleen tulee. Mulla on pari tuotetta mielessä jo, mutta niistä en ole koskaan suosituksia kuullut.  Noh, veikkaa ja voita.  :D

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 27.11.14 - klo:17:22 »
Onko kellään kokemuksia Jason Naturalin Aloe vera geelistä? http://www.iherb.com/Jason-Natural-Moisturizing-Gel-Aloe-Vera-16-oz-454-g/6226#cid=2000&p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=aloe%20vera%20lotion&rc=708&sr=null&ic=13

Tai jostain muusta aloe vera tuotteesta? Ajattelin päivävoiteena kokeilla, mineraalimeikin alle.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 04.12.14 - klo:09:52 »
Hei te jotka käytätte Nubian Heritagen African black soapia ja nimenomaan palasaippuana: Mitä kaikkea te sillä pesette? Mä sain omani ja olen nyt vajaa viikon pessyt sillä kasvoni ja suihkussakin muutaman kerran käyttänyt sitä suihkusaippuana. Ja tietysti mun piti kokeilla pestä sillä tukkakin, ja yllätyksekseni sillä tuli ihan hyvä lopputulos. 0_0 Todella kuohkea ja sileä hius. Päänahka kyllä rasvoittui ihan niinkuin ennenkin, eli ilmeisesti toimii kuten muutkin shampoot. Otin samalla käyttöön myös One with naturen Dead sea salt saippuan jolla olen pessyt kroppaa myös, mutta tukkaan en ole vielä uskaltanut kokeilla. En mä pääse näilläkään eroon suihkun jälkeisestä kropan kuivuudesta vaan on pakko rasvata iho heti suihkun jälkeen, muuten alkaa kutisemaan ja alan raapia. Mutta onko joku huomannut että nämä saippuat kuivattaisivat ihoa vähemmän pidemmällä aikavälillä kuin suihkusaippuat / Lactoline? Mä olen käytellyt viime aikoina vain Lactolinea kropalle ja iho on nyt talven tullessa alkanut kuivumaan ja toivon että näistä olisi jotain apua.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 04.12.14 - klo:11:32 »
^Mulla kuivatti, vaikkei iho siltä heti suihkun jälkeen tuntunutkaan. Käytin tuota mustaa saippuaa ihan kropan pesuun, sillä mulla on selässä akne, jota tuo saippua vain pahensi. Sain sellaista pientä röpelönäppyä niiden isojen kipeiden näppyjen lisäksi, joita mulla oli jo ennestään. Ihanan tuoksuinen saippua, mutta pakko oli heittää menemään :/
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #488 : 04.12.14 - klo:20:45 »
^^ Minä olen käyttänyt ihan käsisaippuana ja sopii hyvin mun atooppiselle iholle kun taas monet käsisaippuat kuivattavat ihan liikaa. Enpä ole tajunnut, että voisi kokeilla hiustenpesuunkin, kiitos vinkistä!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 13.12.14 - klo:15:30 »
Pesin noin viikon verran putkeen hiukset Nubianin African black soapilla ja mulle tuli hilsettä tms. Lähti kuitenkin ekalla shampoopesulla pois. ??? Mystistä. Pitänee jatkaa vain kropan pesuun, tai sitten välillä pestä ihan shampoolla hiukset.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 14.12.14 - klo:21:34 »
Miehelle hakusesa kevyt päivävoide, koostumukseltaan fluidi tai joku muu vastaava. Normaali/sekaiho on kyseessä, mustapäitäkin löytyy.. Toiveissa olisi, että jättää mattapinnan. Suosituksia?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 15.12.14 - klo:08:39 »
^ Tämä ei ole nyt iherbistä, mutta tuli mieleen Xyliderm jota käytän itse päivävoiteena. Ainoa voide jonka kanssa mun naama ei ala kiiltämään päivän mittaan.

Pesin noin viikon verran putkeen hiukset Nubianin African black soapilla ja mulle tuli hilsettä tms. Lähti kuitenkin ekalla shampoopesulla pois. ??? Mystistä. Pitänee jatkaa vain kropan pesuun, tai sitten välillä pestä ihan shampoolla hiukset.
Tämä olikin sitten oikea hilsepommi. Ei auttanut pestä välillä toisella shampoolla, vaan hilsettä lähti ihan sikana. Mulla on nyt sitten musta työpaita ihan hilseessä. :-X Pitää jatkaa muilla tuotteilla.
Olen myös pessyt kasvot tuolla Nubianin African black soapilla ja kasvojen iho on muuttunut epätasaiseksi, ja nyt on otsaan tullut samanlaista oireilua kuin Madaran tuotteista tuli (alkoholi tekee tätä mun iholle), eli ihohuokoset ovat auki ja iho on muuttunut pinnasta kuivaksi ja puskee kuitenkin rasvaa ja huokosista voi puristaa talia pihalle. Eli liian kuivattavaa sitten näköjään mun kasvoillekin. :( Tuo Nubianin saippua siirtyy nyt mun osalta vain käsisaippuaksi jatkossa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 06.01.15 - klo:12:15 »
Aubrey Organics Organic Lip Balm (Raspberry) on hyvä huulirasva hinta-laatusuhteeltaan. Tuoksu on tässä aika voimakas vadelma, mutta se ei jää, vaan haihtuu pois. Halusin kokeilla tätä, koska tässä ei ole mm. Shea butteria eikä muita mahdollisesti ihoa ärsyttäviä ainesosia. INCI näyttääkin hyvältä, sisältää mm. Hunajaa, kookosta, oliiviöljyä ja jojobaöljyä. Huulirasva pysyy kauan, eikä lähde heti pois. Sierra Bees huulirasvoista silti taitaa löytyä suosikkini Vanilla-versiosta.

iHerbin huulirasvat ovat niin laadukkaita marketin valikoimaan nähden, että marketista en huulirasvoja enää osta.

Edit. Pidempään Aubrey Organics huulirasvaa käytettyäni täytyy todeta, että ei sovi minulle. Huulet alkoivat ns. röpelöitymään ja kiristämään kuivuutta, en tiedä sitten mistä johtuu, koska INCI vaikuttaisi hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 13.01.15 - klo:16:29 kirjoittanut Kristiina »

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 06.02.15 - klo:10:24 »
Miehellä on kohta synttärit ja mietein, josko tilaisi iHerbistäkin jotain. Onko jotain hyväksi havaittuja miesten tuotteita tai muuten vaan miehille mieluisia tuotteita?

Käsirasvaa ajattelin ainakin tilata, sitä sillä menee paljon, joten mitään kallista käsirasvaa en viitsi tilata. Suosituksia?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 24.02.15 - klo:10:22 »
Näköjään olen unohtanut kirjoittaa Sibu beauty sea buckthorn nourishing facial creamista, jota käytin alkutalvesta. Aamuisin levitin vain kuivimmille alueille mutta iltaisin käytin koko kasvoille. Tuntui minun sekaiholla tosiaankin ravitsevalta ja on hyvin sopiva voide talvikäyttöön. Pumppupullo on myös käytännöllinen ja hygieeninen. Valitettavasti tuoksusta en pidä ja kiinnitin siihen huomioita joka ikinen kerta kun voidetta levitin kasvoille... Enää en ole myöskään oikein innostunut tilaamaan iHerbistä tuotteita, joten jää ostamatta uudelleen.