Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 178971 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #495 : 16.03.15 - klo:20:21 »
Olisiko vinkkejä kuivan ihon hoitoon iHerbin puolelta? Kaipailisin niin kasvo- kuin vartalovoidetta. Kohtuuhinta ja iso pakkauskoko ainakin vartalotuotteen osalta olisi plussaa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 16.03.15 - klo:20:38 »
^Nature's Gate vartaloemulsiot pumppupullossa on edullisia ja hyvälaatuisia. Tykkään Papaya-versiosta, Pomegranate ei ole mielestäni niin hyväntuoksuinen.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 17.03.15 - klo:12:04 »
Kiitos vinkistä, lupaavalta näyttää! :) osaatko vielä sanoa kuinka paksua tai kosteuttavaa voiteet ovat? Eiköhän tuollainen lähde tilaukseen, sillä eipä ole edeltäjästä kuin pullonpohjat jäljellä.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 17.03.15 - klo:18:36 »
^Ei kovin ohut koostumus, mutta ei ainakaan mikään paksu. Emulsiomainen, mutta ei vesimäisen ohut. Minun mielestäni sopiva koostumus, imeytyy ihoon nopeasti. Olen käyttänyt loppuun Papayan tuoksuisen emulsion, ja nyt ostin Pomegranate-tuoksuisen. Papaya on ihanan makean tuoksuinen, jos sellaisesta tykkäät niin varmasti tästäkin. Tuoksu ei ole mikään mieto, jää siis iholle tuoksumaan. Tämä on suosikkini, koska imeytyy tosiaan hetkessä ja jättää ihon pehmeäksi. Edullinen hinta ja hyvä INCI ovat tietenkin myös hyviä puolia. Olen käyttänyt tätä kesät ja talvet, ja iholleni kyllä riitti kosteutusteho talveksikin (vaikka aluksi epäilinkin, ettei muka riittäisi.) Ihoni on kuivuuteen taipuvainen.
« Viimeksi muokattu: 17.03.15 - klo:18:38 kirjoittanut Kristiina »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #499 : 17.03.15 - klo:20:18 »
Olen käyttänyt pullottain Rainbow Researchin hajusteetonta voidetta. Se imeytyy todella hyvin, ei jätä ihoa rasvaisen tai öljyisen tuntuiseksi ja siinä on yksinkertainen INCI. Kesällä, kun on hikisempi/nihkeämpi olo, niin voidetta voi notkeuttaa tilkalla vedellä ja silti voide kosteuttaa hyvin.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 27.03.15 - klo:09:53 »
Aroma Naturals, Pure Shea Butter, Face & Body Moisturizer
Tällä tuotteella pelastin kuivat käteni ja kantapääni talven ajan. Juuri minulle sopivat ainesosat ja riittoisa koostumus, tuoksu on myös mieto ja miellyttävä. Käytin myös välillä suojaamaan kuivia käsiä suihkun ajaksi, toimii!

Palmer's, Cocoa Butter Formula, Daily Calming Facial Lotion, Sensitive Skin, Fragrance Free
Käytin tuotetta yövoiteena ja oli kaikin puolin miellyttävä tuote. Plussaa tuubimallisesta pakkauksesta ja tuoksuttomuudesta. Voisin käyttää uudelleenkin, mutta tämä ei luomua taida olla nähnytkään, minkä vuoksi aion kokeilla muuta tuotetta välissä.

Nubian Heritage, Body Wash, Coconut & Papaya
Hyvän tuoksuinen ja riittoisa pesuneste, joka sopii hyvin herkälle ja kuivalle iholle. Karvaisempi puoliskoni siirtyi myös tämän käyttöön, kun huomasi omien suihkugeeliensä vain kuivattavan ihoa. Tilasin miehelle vähän maskuliinisemman version NH Body Washeista kokeiluun ja itselleni pullon tätä lisää. Olen kiinnostunut myös kokeilemaan muita NH:n Body Washeja, erittäin hyviä tuotteita mielestäni!

Beauty Without Cruelty, Fragrance Free Lotion
Pullollinen käytetty ja on toimiva perustuote, kiitos tätä suositelleille! :) Aion kokeilla muuta tuotetta välissä, mutta mielelläni tähän palaan mikäli korvaavaa ei löydy.

Crystal Body Deodorant, Crystal Essence, Mineral Deodorant Roll-On, Pomegranate
Peruskiva alumiiniton dödö, jossa raikas tuoksu. Toimii arjessa, mutta ei aiheuttanut sen suurempia HG-tunteita.

NutriBiotic, Skin Ointment, 2% Grapefruit Seed Extract with Lysine
Käytin rauhottavana tuotteena ärtyneelle iholle ja tuntuu toimivan. Pienestä pakkauskoosta huolimatta riittoisaa. Tuoksu on melko persoonallinen.

Siinäpä käyttökokemuksia muutamista käyttämistäni tuotteista. Harmittaa, että unohtelen aina jakaa kokemuksiani eteenpäin. Kiitos myös Kristiinalle ja ellenille kosteusvoidesuosituksista! :) Molemmat lähtevät tilaukseen, koska käytän kosteusvoidetta niin paljon ettei nuo varmastikaan käyttämättä jää.

Löytyykö iherbista muuten suojakertoimellista silmänympärysvoidetta? Mietotuoksuisuus ja tuotteen kevyt koostumus olisi plussaa, sillä silmänympärysihoni turpoaa helposti.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 04.04.15 - klo:05:58 »
Onko iherbillä semmoisia aurinkokapseleita?  ::) Eli vältä palaminen ja rusketu nopeammin tms

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #502 : 04.04.15 - klo:09:11 »
^ Vaaleahipiäisten, auringossa helposti palavien kannattaa syödä lykopeeniä ja astaksantiinia, mutta niitä pitäisi syödä jo, sillä lykopeenikin alkaa vaikuttaa vasta noin kolmen-neljän kuukauden viiveellä ihossa. Myös D-vitamiini suojaa ihoa auringolta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 04.04.15 - klo:09:25 »
Mä muuten paloin ekalla Thaikkulomallani aika pahasti ja otin opikseni että ennen seuraavia lomia olen syönyt A-vitamiinia. Ainakin tämä Solgarin A-vitamiini on jees, en ole palanut lomillani tätä syödessä (pitää syödä kuukausi ennakkoon) ja tämä on auttanut myös kuiviin silmiini tänä talvena.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #504 : 13.04.15 - klo:15:16 »
Täällä on kai usemapikin Derma E:n Overnight peel:in käyttäjä, niin kyselisin, kuinka usein te tuotetta käytätte? Tyyliin joka yö vai kerran viikossa?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #505 : 18.04.15 - klo:17:14 »
Täällä on kai usemapikin Derma E:n Overnight peel:in käyttäjä, niin kyselisin, kuinka usein te tuotetta käytätte? Tyyliin joka yö vai kerran viikossa?

Suositus on kerran pari viikossa. Happokuorintoihin tottuneelle iholle tuo on tuskin liian tujua useamminkaan käyettynä.

Viikkoa pari sitten oli sopivasti kauneuden-ja ihonhoitotarjous, monet aihepiirin tuotteet alessa. Innostuin tilaamaan Hugo & Debra Naturalsin kokeilukokoisia tuotteita, tämä setti lähti todella kohtuuhinnalla:
Vanilla Sweet Orange Travel Kit
Tällä hinnalla en täältä saisi näin monipuolista matkapakkausta... ostohetkellä hinta oli vieläkin edullisempi, alle 10$.
Erityisesti ilahduttaa huulirasva, se on täynnä hoitavia vahoja / öljyjä, ja vasta lopussa hieman sitrushedelmää ... ;)

Tuoksu on tässä Vanilla & Orange sarjassa huumaava, sekä lämmin että raikas - täydellinen kevät/kesätuoksu... :)
« Viimeksi muokattu: 18.04.15 - klo:21:50 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 18.04.15 - klo:21:32 »
^ Oon rohkeasti nyt tämän viikon käytellyt joka toinen yö, kun iho on niin tukossa ja tuo pari kertaa viikkon ei tuntunut vaikuttavan juuri mitään. Mulla ei aikaisemmin ole ollut mitään erikoisempia tuntemuksia, mutta nyt parilla viime kerralla on kyllä kihelmöinyt kunnolla ja kasvot ovat punoittaneetkin aika ansiokkaasti.. Ei mitään sietämätöntä tosiaankaan ja olen ymmärtänyt, että jossain määrin jopa normaalia. Molemmilla kerroilla olen myös saunonut ennen kuorinnan käyttöä. Ajattelin nyt kuitenkin pitää taas parin päivän totuttelu-tauon, vaikka tulokset alkoi kyllä olla aika lupaavia!  :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 19.05.15 - klo:14:52 »
En suosittele herkkäihoisille Avalon Organics, Cleansing Milk, Age-Less Age-Fighting Vitamins Puhdistusemulsiota. Minulle ei yleensä tule ihoreaktioita, vaikka iho onkin herkkä, pintakuiva sekaiho. Ikinä ei ole tullut ainakaan puhdistusemulsiosta reaktiota, mutta kerta se on ensimmäinen tässä. Kun pesin kasvot ja kaulan tällä, niin yön aikana oli raapimisjälkiä ihossa. Nyt tuli viimeisin varmistus, että kyllä se tästä tuotteesta on, kun pesin kasvot tällä, ja välittömästi tuli punainen, kutiseva laikku naamaan (hävisi kyllä, mutta kuitenkin.) Harmi, että tämä ärsyttää ihoa, koska muuten tuotteena on hyväntuoksuinen ja hellävarainen, mutta tehokas. Ei tule ostettua uudelleen, menee varmaan roskiin.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 20.05.15 - klo:10:12 »
Kiitos Kristiina kokemuksestasi, meinasin laittaa tuon tilaukseen, mutta en kyllä herkkäihoisena uskalla.

Onko jollain siis suositella kuivalle ja herkästi ärtyvälle iholle puhdistustuotetta? Viimeisin ostokseni sisälsi kuorivia entsyymejä, mitä en ostotilanteessa huomannut, mikä välillä ärsyttää ihoani liikaa. Hellävarainen tuote olisi siis hakusalla, koska kasvot on töiden jälkeen pestävä muullakin kuin vedellä.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 20.05.15 - klo:11:34 »
^Hyvä, että vinkistä oli apua. Minä en viitsi käyttää tuota edes vartalon pesuun. Kummasti loppui kyllä kasvojen kutina ja punaiset läikät, kun en ole kyseistä puhdistusemulsiota käyttänyt muutamaan päivään.

Voin suositella tätä puhdistusemulsiota: http://www.iherb.com/Earth-Science-A-D-E-Creamy-Cleanser-Dry-Sensitive-Skin-8-fl-oz-237-ml/15192. Tilasin sen kokeiluun ja käytinkin loppuun. Tuosta on paljon hyviä käyttökokemuksia muillakin. Suosittelen tilaamaan tämän kuivan ihon version, koska se oli sopivan hellävarainen pesuteholtaan myös tällaiselle sekaiholle. Ei kuivattanut ihoa, ja koostumus oli miellyttävän "kermainen" ja riittoisa. Tuoksukin oli ihan hyvä, joku kuvaili mädäntyneeksi aprikoosiksi, mutta mun mielestä se on joku avokado/aprikoosi. Tykkäsin tuotteesta todella paljon, hinta-laatusuhde kohdallaan tässä tuotteessa. Tilaan siskolle samanlaisen, kun hän kehui myös tätä.
« Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:11:37 kirjoittanut Kristiina »