Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197621 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #540 : 28.03.16 - klo:14:48 »
Minulla meinaa mennä hermot Desert essence body washin kanssa! Nimittäin tuubi toimii todella huonosti: ensinnäkin korkki on liian tiukka enkä sitä saa edes minun heikommalla eli vasemmalla kädellä auki lainkaan! Ei myöskään sulkeudu vain painamalla vaan joudun aina paukauttamaan purkin suihkussa olevaa tasoa vasten, jotta saan korkin kunnolla kiinni. Ainetta tulee myös todella vaivalloisesti ulos eli tuubia pitää todella kovasti puristaa, jotta saa tarpeellisen määrän ulos. Vähän epäilen, että mulla on joku maanantaikappale koska tässä on niin moni asia vialla… :P Itse tuoksu (green apple & ginger) on ihan jees, muttei sekään mitenkään ihastuta. Myöskään tuntuma iholla ei ole mitenkään ihmeellinen vaan samanlainen hyvin moniin muihin suihkugeeleihin verrattuna.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #541 : 28.03.16 - klo:15:14 »
^Mulla on ollut käytössä vain Desert Essencen shampoita ja hoitiksia, en muista ongelmia tuubien kanssa - mutta taisi olla tosi tiukassa se korkin suojasinetti. Kunhan sen sai pois,  ei mitään vaikeutta. (Tai jokin iHerbin merkki oli sellainen...)

Reviva Labsin Rose Water Facial Spray on ihanaa tavaraa, todella kosteuttava ja hoitava!  <3 Vinkin sain jonkun YouTube-kaunottaren tuotevalikoimasta. Yhtä tehokas, kuin aasialaiset hoitonesteet, ja sisällössä on mm. shea-voita. wau!
Hintakin riittävän lempeä...
Jaksan aina ihmetellä amerikkalaisten tuotemerkkien edullisuutta eurooppalaisiin luonnonkosmetiikkamerkkeihin verrattuna - tosin ei taida olla tuossa mitään luomusertifikaattia, mutta on aikalailla luomua - edes 'puoliluomua' ..(eikä eläinkokeita..)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 28.03.16 - klo:15:42 »
^ Mäkin olen joskus taistellut sinetin kanssa. Ensin näytti että se olisi lähtenyt kokonaan mutta jäljelle olikin jäänyt sellainen lähes näkymätön liimakalvo. En tosin sitä muista oliko edes iHerbin tuote kyseessä vai jokin muu! Siksi tarkastinkin tuon minun tuubin suun, mutta se on ok eli ei selitä miksi suihkugeeliä tulee niin vähän.... Alan olla yhä vakuuttuneempi siitä että mun kappaleessa on joku vika. Sinänsä harmi, koska ehdottomasti haluaisin käyttää jotain luonnollisempaa ja myös cruelty-free tuotteita - varsinkin vartalonhoidossa koska niitä tuotteita kuluu niin paljon.

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 28.03.16 - klo:21:01 »
^^ Onko tuossa Reviva Labs Rose Water Facial Sprayssa voimakas tuoksu? Myyntipuheesi oli sen verran vakuuttava, että taitaa mennä seuraavaan pakettiini. ;D Luomu/semiluomu kasvovesi tai hoitoneste onkin ollut ostolistalla jo pitkään.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 28.03.16 - klo:21:32 »
Kyllä, on voimakas ruusun tuoksu :) Ei oma valintani kasvotuotteeseen, mutta kestän sen .. tässä tapauksessa kärsimys on oikeutettua!

Rosewater facial spray
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 29.03.16 - klo:17:56 »
Jatkan toisella vinkillä: en tiedä, ovatko muut jo huomioineet tämän, mutta nyt Sierra Been ihania huulirasvoja saa haluamassaan makuvaihtoehdossa useamman kappaleen paketissa!
Jokin aika sitten myytiin monen version multipaketteja, mutta nyt niitä saa myös lempimaussaan. Ihanaa!! Tästä koko suvulle ja tuttavapiirille omat huulirasvat..!
Sierra Bee

1b F/M ii

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 29.03.16 - klo:19:32 »
Aasia-vertaus sai mut uhmaamaan ruusun tuoksua ja tilaan tuon kokeiluun. Tuo vaikuttaisi hyvältä kasvoveden korvikkeelta kuivalle iholle. :) Mun pitäisi rohkaistua kokeilemaan iHerbin huulirasvoja uudelleen. Olen kerran kokeillut yhtä ja se jäi käyttämättä kamalan hamppuöljyn maun vuoksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 20.04.16 - klo:20:33 »
iHerb-tilailu on ainakin itselläni laantunut tosi paljon, mutta vielä sentään silloin tällöin tulee jotain tilattua...:

Huomaa että Andalou naturals toner on normaalin/sekaihon tuote koska hieman kuivattaa. Tämä ei ole minulle miinus, koska käytän kasvovettä yleensäkin vain t-alueelle joka on rasvoittuva. Tuoksu sitruunainen, hyvin raikas muttei jää leijailemaan kasvoille. Suihkepullosta iso peukku!

alba botanica hawaiian 3-in-1 clean towelettes, pineapple enzyme - Ymmärrän että puhdistusliinat ovat käteviä esim. mökillä tai vaikkapa reissussa kun juoksevaa vettä ei välttämättä ole saatavilla, mutta omaan rutiiniini ne eivät todellakaan kuulu. Tämä pakkaus tuli suoraan sanottuna vähän sellaiseksi tilauksen täytteeksi lisättyä eli ei edes millään tavalla tarpeeseen…  8) Testattu nyt on, mutta enpä edelleenkään ole yhtään enempää liinojen käytöstä innostunut. Nämä nimenomaiset liinat ovat ensinnäkin aika kuivia eli joutuu jonkin verran ihoa hankaamaan. Poistavat meikin ihan hyvin, mutta taas kuorivaa tai huokosia syväpuhdistavaa vaikutusta en todellakaan huomaa. Ja lopuksi: vaikkeivät mainittavaa kalvoa tai muuta selkeää tunnetta jätäkään iholle, niin en voi silti kuvitellaakaan etten huuhtelisi kasvojani vedellä liinan jäljiltä! Jotenkin vain minulle on erittäin epämiellyttävä ajatus pyöritellä liinaa kasvoilla ja jättää homma siihen…!

On välillä kiva testata jotain omista rutiineista poikkeavia juttuja, mutta minusta ja puhdistuliinoista ei edelleenkään tullut kavereita.

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 20.04.16 - klo:21:50 »
Mäkään en ole selaillut iHerbia pitkään aikaan, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa taas kiinnostaa. Lähinnä sen vuoksi, kun haluaisin tilata tuon NarnianQueenin mainitseman ruusuveden. :D Yhden pullon vuoksi en haluaisi tilausta laittaa, joten kerään pakettiin muita yleishyödyllisiä tuotteita. Osaako juurekset suositella mikä on iHerbin paras deodorantti?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #549 : 20.04.16 - klo:22:36 »
^ Lavilinin dödö on kokeilemisen arvoinen. On olevinaan 72 h:n dödö, mutta ihan tavallisen dödön tapaan olen sitä käyttänyt, eli aamuisin suihkun jälkeen puhtaalle iholle levitettynä ihan joka päivä. Tuoksu on puuterinen, aika neutraali mielestäni.

Mie tilaan edelleen kaikki kosmetiikat iHerbistä, samoin useita meikkituotteita ;D . Lisäksi tilaan edelleen paljon erilaisia lisäravinteita ja vitamiineja. Joitakin syömisiäkin tilaan, mutta uusien tuotteiden kokeilu on vähentynyt, vaikka välillä testaankin varsinkin joitain uusia kasvojenhoitotuotteita.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 20.04.16 - klo:22:53 »
^ Samoin kannattaa tankata huulirasvoja, Alba Botanicalla on ihana spf 25 puikko. Tietysti muutkin aurinkovoiteet saisi sieltä edullisesti.. vaikka ovatkin melko jankkimaisia (luonnonkosmetiikan arskavoiteiden harmistus)..

Teepakettejakin saa melko kattavan valikoiman. St. Dalfour on loistomerkki... ja Simply Organicsin mausteet ovat tykättyjä, itsekin käytän muutamia. Mutta saahan tuolta aina kaikkea painavaakin, pähkinäpusseista kaurahiutaleisiin  :P

1b F/M ii

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 21.04.16 - klo:08:31 »
OT, liittyy aurinkovoiteisiin, ei iherbiin...

^ Samoin kannattaa tankata huulirasvoja, Alba Botanicalla on ihana spf 25 puikko. Tietysti muutkin aurinkovoiteet saisi sieltä edullisesti.. vaikka ovatkin melko jankkimaisia (luonnonkosmetiikan arskavoiteiden harmistus)..

Ootko kokeillut esim Algarista, Loveaa tai Biosolista? Greenlipsin blogissa kehutaan noita kaikkia ja Algariksesta sanotaan, että iholle ei jää oikeastaan mitään tuntua: https://greenlipsbeauty.com/blog/luonnolliset-aurinkovoiteet-aurinkotietopaketti-osa-2/
Ystäväni on kokeillut Algarista ja sanoi, että se tosiaan imeytyy ihoon eikä jää siihen pinnalle.

Mulla on ollut Laveran aurinkovoiteita, suojakertoimet 30 ja 50, ja ne kyllä on ihan kauhean paksua tavaraa, voi olla varma että vaatteet menee pilalle...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa elly

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 21.04.16 - klo:08:45 »
Kiitos ellenille suosituksesta, tuohan vaikuttaa hyvältä! :)

Millainen pakkaus NarnianQueenin Alba Botanican suojakertoimellisessa huulirasvassa on? Mä tilasin viime kesänä jonkun Alba Botanican suojakertoimellisen huulirasvan ja se haisi ja maistui niin kamalalle, että jäi käyttämättä. Voi toki olla mahdollista, että mulla oli vain jokin maanantaikappale.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #553 : 21.04.16 - klo:09:09 »
Reviva Labsin ruususuihke ei käynyt iholleni ja tuoksukin oli mulle vähän liikaa. Se on todella ruusuinen. Suihkeen koostumus on jännä, vähän sellainen geelimäinen. En tykkää. Pitää pistää kiertoon. Vähän harmittaa, olisin halunnut tykätä tästä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 21.04.16 - klo:12:57 »
^^Ei, en ole kokeillut em. aurinkosuojia, enkä juuri nyt ole 'haku päällä', löydettyäni koostumukseltaan niin ihania vaihtoehtoja aasialaistuotteista.  :)

Alba Botanican huulirasva spf 25 on tavallinen huulivoide 'pötkössä', kovin kummoista hajua ja makua en kyllä siinä huomannut.
Huulivoiteita aurinkosuojalla on niin vaikea löytää kohtuuhinnalla (ja ne tavalliset suojat ärsyttävät huuliani...kokeiltu on La Roche Psayn ja Garnierin stickit), joten tankkaan aina tilaisuuden tullen.  8)

1b F/M ii