Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184994 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #555 : 17.06.16 - klo:19:52 »
Näitä kokeiltu viimeksi:

simple exfoliating facial wipes - Yllätyin siitä miltä nämä tuntuvat: eivät olekaan sellaista pehmeää kangasta vaan kovempaa, vähän verkkomaista materiaalia. Toinen puoli ei ole sentään ihan niin kova kuin toinen, ja se kovempi puoli onkin sitten tarkoitettu oletettavasti juuri siihen kuorintaan. Viitisen liinaa olen tähän mennessä käyttänyt ja sellainen tuntuma on tähän mennessä, että jos nimenomaan kuorintaa/tehokkaampaa puhdistusta haluan, niin sitten nimenomaan käytän näitä. Pärjään kuitenkin myös ilman.

Andalou naturals instant brightening pumpkin & honey face mask - Yh, tuoksusta en pitänyt lainkaan: kurpitsan tuoksu on hyvin voimakas, enkä esim. ananasta tai hunajaa erottanut lainkaan. Ihoa kuumotti/kihelmöi heti naamion levityksen aikaan ja hetki sen jälkeenkin, mutta tuntemus loppui parin minuutin päästä. Tämän 8 gramman näytteen (niin kuin monet tämän kaltaiset ”kertapakkaukset”) käytin kahdelle eri käyttökerralle jaettuna: ihan riittävän määrän sai tuotetta siltikin kummallakin kerralla kasvoille.
Huuhtelun jälkeen poskipäät hieman punoittivat, mutta iho ei tuntunut niidenkään kohdalla epämukavalta (esim. kireältä tai kuumottavalta). Aamulla ei enää punoitusta näkynyt. (Jälkimmäisemmällä käyttökerralla ei enää tätä punoitusta näkynyt.)
Vähän vaikea sano ostaisinko lisää. Toki tällaisen pikkukoon voisinkin, mutta esim. jos täysikokoisesta purkista olisi kysymys, niin jäisin harkitsemaan vielä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 13.09.16 - klo:14:59 »
Kiitos amerikkalaisten Youtube-beautyvloggareiden, CeraVe on pikkuhiljaa hiipinyt Tahdon kokeilla -merkkien joukkoon mutta sen saatavuus on vaan ollut aika huono. Kunnes kesällä huomasin että merkki on ilmestynyt iHerbin valikoimaan! Yövoide (PM facial moisturizing lotion) oli ehdottomasti saatava ja samaan tilaukseen lisäsin vielä pikkukoot kahdesta putsarista (hydrating cleanser ja foaming facial cleanser). Kyseisen tilauksen aikaan oli vielä matalammat postikulut voimassa, mutta silti tilauksen arvo meni hitusen tullirajan yli. Onneksi sentään tilaus tuli ongelmitta perille.

Hydrating cleanseria olen käyttänyt enemmän aamuisin kasvojen puhdistukseen, mutta satunnaisesti myös illalla meikin poistoon. On tosi hellästi pesevää, mutta ainakin kevyeen meikkiin myös tehoaa onneksi suht hyvin. Vaikka tämä ihan hyvä onkin, niin minulla on tällä hetkellä täysikokoinen Paula’s choice resist anti-aging optimal results hydrating cleanser, ja se on kosteuttavana putsarina parempi (paksumpi, kosteuttavampi mutta silti hyvin meikinkin poistava).

Foaming cleanser puolestaan vaahtoaa ja puhdistaa vähän enemmän, muttei tämäkään silti ole liian kuivattavalta tuntunut - ainakaan kesällä. Tätä olen tykännyt enemmän käyttää meikin poistamiseen iltaisin.

Putsarit siis olivat ihan hyviä tuotteita, mutta yövoide on ollut huippu! On toisaalta tosi yksinkertainen ja esim. pakkaukseltaan vähän tylsäkin tuote, mutta sisältää hyviä ainesosia (keramidia, niasiinia ja hyaluronihappoa), tuntuu iholla todella hyvältä ja kosteuttaa. Tästä on nopeasti tullut ihan suosikki jopa!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 13.09.16 - klo:18:13 »
Kiitos Hilippa mielenkiintoisista kokemuksista, kiinnostuin itsekin! :) Onko tuo mainitsemasi PM facial moisturizing lotion siis eri tavaraa kuin Skin Renewing Night Cream? Jälkimmäisestä luin joskus arvosteluita ja satuin kirjoittamaan nimen ylös muistilapun reunaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #558 : 13.09.16 - klo:18:50 »
Mahtavaa, kiitos vinkistä Hilippalle! Olen joskus lueskellut Paulan arvioita, ja harmitti, kun ei CeraVe tietenkään ollut suomalaisissa valikoimissa.. ei edes FeelUniquen tai muun nettikaupan kautta saatavilla.
iHerb on poikaa!  <3 ja tyttöä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 13.09.16 - klo:20:11 »
elly: Mainitsemasi skin renewing night cream on tosiaan eri ainetta kuin minun kokeilema PM lotion. PM lotion on pumppupullossa (siinä on siis melko ohut koostumus) ja pullon väritys on valko-tummansininen. Night cream on oletettavasti ainakin paksumpaa koska on purkissa...

NarnianQueen: Tämän merkin löytäminen iHerbistä oli ihan sattumaa itsellenikin: selasin uusia tuotteita ja leuat loksahti ihan auki kun tajusin CeraVe-tuotteita niiden joukossa :D
« Viimeksi muokattu: 13.09.16 - klo:20:21 kirjoittanut Hilippa »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #560 : 13.09.16 - klo:20:38 »
Nuo putsarit taitaa järjestään olla hyvin mietoja, sopinevat lähinnä kaksoispuhdistuksen toiseen vaiheeseen tai sitten meikittömien & aurinkosuojattomien päivien puhdistajiksi...
Kosteusvoiteiden sisältö sekä kasvo-että vartalotuotteissa on huikea harppaus tavallisista perusvoiteista ylöspäin, niissä on useissa keramidien ja kosteuttajien lisäksi myös antioksidantteja ihon kuntoa parantamaan. Ei pelkkää perus-vaseliinia ja silikonia, vaikka niitäkin on joissain kosteutta sitomassa. Aion ehdottomasti kokeilla tulevana talvena!!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 15.09.16 - klo:15:37 »
Kiitos Hilippa vastauksestasi! :) Laitoin PM lotionin ja Hydrating cleanserin tilaukseen, koska putsarille ja yövoiteelle on tarvetta. Kokeilen ensin tuota kevyempää yövoidetta, sillä kuivaihoisena ehdin kokeilla sitä paksumpaa Skin renewing night creamia talvellakin. Odotukset ovat kyllä korkealla, sillä mulla on ollut haussa the yövoide superkuivaa talvi-ihoa varten. :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 17.09.16 - klo:12:49 »
Kiitos Hilippalle CeraVe-vinkistä! Itsekin olen noita tuotteita katsellut mutta en ole löytänyt, mistä niitä saisi helpolla tilattua. Vielä kun iHerbiltä tuli -20% alekoodi tilauksesta niin pakkohan se oli hyödyntää. Koodi on siis 20YEARS20, käy yhteen minkä tahansa kokoiseen tilaukseen ja voimassa 21.9. (10:00 AM PT) asti.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 17.09.16 - klo:16:35 »
Kiva vaan, jos tuosta minun postauksesta oli jotain hyötyä :)

^ Kokeilin tuota koodia, mutta tuli ilmoitus: You have entered an invalid promo code... Olisin nimittäin tilannut mielelläni jo uuden PM lotionin kaappiin odottamaan.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 18.09.16 - klo:10:25 »
^Mielenkiintoista, mä sain sillä sen 20 pinnaa pois tilauksesta... Siinä emailissa kyllä luki että on "exclusive to your iHerb account" mutta luulisi että tuollaisen perusalekoodin voi käyttää kuka vaan. Ilmeisesti ovat kuitenkin rajanneet kohderyhmää.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #565 : 02.11.16 - klo:17:24 »
Jouduin laittaa toisen purkin PM facial moisturizing lotionia tilaukseen, jotten joudu elää hetkeäkään ilman tätä. :D Tosi toimiva yövoide atooppiselle iholle ja hyvä tietää, että tästä löytyy vielä paksumpi versio talven varalle. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään valitettavaa tästä tuotteesta. Hygieninen pumppupullo täynnä todella hyvää voidetta. Kiitos siis Hilippa, että estit mun naamaa rapistumasta tän syksyn aikana. :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 03.11.16 - klo:16:45 »
^ Hyvä jos voin olla jollekin avuksi :)
Itsellenikin on muuten tulossa jo uusi pullo PM lotionia... :D Entistäkin on vielä jäljellä, mutta voidetta käytän moneen tarkoitukseen (yövoiteena, yleensä myös päivisin pienen määrän kuiville alueille ja joskus myös meikkivoiteen seassa), joten kyllä tätä kuluukin eikä ole pelkoa siitä, että pullo unohtuisi kaapin perukoille pilaantumaan.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #567 : 03.11.16 - klo:16:50 »
^Minä kans laitoin toisen pullon PM lotionia tilaukseen. Erinomainen tuote ainakin minun herkälle couperosa naamalle :)

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 04.11.16 - klo:08:29 »
Mulla loppui XZ suklaavanilja-hoitosuihke, niin lantrasin samaan pulloon vettä ja turauksen alba botanican jätettävää.  :D

Tuntuu toimivan ihan hyvin, tuo alba botanican levitys on ollut hieman haasteellista muuhun kuin märkään hiukseen koska se on sellaista jankkia, joten tässä tulee kosteutus ja aine samassa. :)
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 04.11.16 - klo:08:54 »
Miten hyvin tuo alba-vesiseos säilyy? Mullakin on alban jätettävää mutta ei tule käytettyä kauheasti sellaisenaan...