Aiemmin olen tosiaan kovasti tykännyt CeraVen PM lotionista, joka sisältää monia hyviä ainesosia, mm. keramidia. Tekisi mieli ostaa lisää, mutta tällä hetkellä ainakaan iHerbin postarit eivät kannusta siihen (kun haluaisin pari muutakin tuotetta samalla)... Kuitenkin tuon innoittamana ostin kevättalvella saman sarjan retinolituotteen eli Skin renewing cream seerumin.
En suoraan sanottuna muista, miltä tämä tuoksui alussa, mutta noin puolesta välistä tuubia olen kiinnittänyt huomioita aika epämiellyttävään hajuun. Tuotteen pitäisi kestää avattuna käytössä 12 kuukautta, mutta omani olen ottanut käyttöön vasta 5 kuukautta sitten, joten pieni epäilys on siitä, että tämä on pilaantunut/alkanut pilaantumaan ennen aikojaan… Tuota loppuajan hajua lukuunottamatta oli miellyttävä käyttää eli esim. imeytyi kohtuullisessa ajassa eikä aiheuttanut ärsytystä vaikka käytin usemman kerran viikossa ja yleensä vielä peräkkäisinä iltoina. Tätäkin voisin ostaa toiste, mutta pitää pitää silmällä iHerbin postimaksuja...