Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 197622 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #60 : 31.05.12 - klo:21:01 »
Kassiakaneli on se yleisin kaupasta saatava kaneli ja se sisältää kumariinia, mitä kalliimpi ceyloninkaneli taas ei sisällä. Sanovat että kaneli on varsinainen terveystuote ja sitä on helppo nauttia esim. teenä.

Muistaakseni Meira myy kalliimpaa Reilun kaupan ceyloninkanelia.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #61 : 31.05.12 - klo:22:17 »
Ohos, mä en tiennytkään tuota kanelista, jota käytän kuitenkin aika paljonkin. Ostin vähän aikaa sitten Simply Organicsin kanelia, mutta se on Saigon-kanelia. Ainoa Ceylon-kaneli minkä löysin iHerbistä on tuo Frontierin. Laitoin sen muistilistalle jatkoa varten!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 31.05.12 - klo:22:33 »
Mullekin tämä eri kanelilajien maailma aukeni vasta, kun joku asiasta tietävä kommentoi yhteen blogiin asiasta. Bloggaaja siis nautti todella usein omenapalasia ja laittoi siihen todella reilulla kädellä kanelia, ja siihen kommentoitiin, että suurina määrinä tavallinen kaneli voi olla haitallista. Mullakin on siitä lähtien ollut aikomuksina hankkia ceylon-kanelia, mutta kun meikäläisen kanelin käyttö rajoittuu aika lailla riisipuuron kevyeen maustamiseen, niin en usko saavani myrkytystä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #63 : 01.06.12 - klo:16:44 »
Vaikka ehdin tuossa aeimmin lyttäämään Dr Bronnersin saippuan, niin nyt joutuu hieman vetämään sanojaan takaisin.

Tuohan on ihan oivallista pesuainetta keittiöön. Olen tiskannut sillä pinttyneet kahvimukit, joita on aiemmin saanut hinkata soodalla, ja tänään pesin sillä likaisen lieden. Mulla ei ole ennen ollut mitään yleispesuainetta keittiökäytössä ollenkaan, eli en osaa mihinkään sellaiseen verrata. Fairyllä olen aina peseskellyt.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 01.06.12 - klo:17:44 »
Kaneli sisältää kumariinia, joka voi aiheuttaa näitä allergiaoireita. Kumariini on maksalle myrkyllinen aine ja sitä ei tulisi käyttää säännöllisesti. Siksi myöskään kanelia ei saisi antaa pikkulapsille.

Enpä mäkään tiennyt tätä kanelista. 0_0 Aika jännä, ettei tuosta ole mitään varoituksia maustepurnukoiden kyljessä. Kun sitten taas esim. muskottipähkinästä, joka on suurina määrinä nautittuna hallusinogeeni, on aina varoitus paketissa. Ei sillä että mäkään kanelia päivittäin käyttäisin, mutta hyvähän tuollainen on tietää.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 04.06.12 - klo:22:54 »
Tuotearvosteluja:

http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Essential-Lift-Firming-Moisturizer-SPF-15-2-oz-57-g

Edullinen aurinkosuojallinen kosteusvoide kasvoille kevyessä muovisessa pumppupullossa. Merimineraalien pitäis muka imeä kosteutta ihon pinnalle (yskäys, bullsh*t, yskäys). Tuoksuu voimakkaasti rosmariinille ja jollekin muulle yrttiselle, eli tuoksu on kesäisen hyttysmyrkkymäinen. Käyttänen pois, mutten osta uudelleen.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Organic-Argan-Oil-2-fl-oz-59-ml

Menin ostamaan Now Foodsin arganöljyä edullisimpana (koko & hinta), en tiedä miten se vertautuu muihin. Olin kyllä aiemmin kuullut, että arganöljyn tuoksu voi olla "mielenkiintoinen". No ainakin tämän öljyn tuoksu on sanotaanko lantamainen (ehkä tähänkin kuuluisi bulls*t).

Nyt menin sitten tilaamaan teidän suosittelujen perusteella BWC vartalovoidetta ja pikkaisen muutakin samoilla postareilla ;). Suositellut Episilkin Hyalogic seerumi ja Physicians Formulan ripsiboosteri-rajaus olivat yllätys yllätys loppu, mutta lohdutukseksi Hyalogic sarjalta löysin tosin todella edullisen huuliboosteri-rasvan, joka vaikuttaa lupaavalta.
« Viimeksi muokattu: 04.06.12 - klo:23:00 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 06.06.12 - klo:14:44 »
Itse käytän Aura Cacian argan öljyä ja siinä myös on voimakas lannan haju, mutta se haju sentään onneks haihtuu noin tunnissa..

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 07.06.12 - klo:11:13 »
Mä olisin kiinnostunut tilaamaan iHerbistä siitepölyä (= pollen englanniksi). Onko kukaan tilannut? En haulla löytänyt mitään juttua aiheesta.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 07.06.12 - klo:11:56 »
Mä olisin kiinnostunut tilaamaan iHerbistä siitepölyä (= pollen englanniksi). Onko kukaan tilannut? En haulla löytänyt mitään juttua aiheesta.

En ole iHerbista tilannut, mutta haluatko siis kapseleina vai ihan sellaisena siitepolyhippuna? Se siitepolyhippu on aika voimakkaan makuista ja ainakin itseltani on melkein jaanyt syomatta, kun siina on aika vahva maku. Olen sekoittanut jogurttiin ja mysliin sita, mutta aika kovasti se puskee kylla lapi. Jatkossa ehka tilaisin tabletteina itse, jos haluaisin tuota syoda. Olen kylla kuullut, etta joku bee pollen laatu maistuu makeammalta kuin toinen, etta tieda sitten. Omani on brittilaista siitepolya ja orgaanista sellaista, eli laadun pitaisi olla ihan hyva.

Sittenhan on viela erikseen propolista, joka on ihan huippua kamaa esim. iholle, akneen, rypyille, haavoille, sisaisesti etc. mutta saattaa olla aika hintavaa. Propolis siis on ainetta, joka korjaa kehon geeneja ja on todella super-antiaging ja propoliksessa on mm. sailytetty hyonteisia taysin muuttumattomina taydellisina jopa 100 vuotta. Tiedan, etta tallakin hetkella on meneillaan pari tutkimusta Euroopassa siita, etta voiko propolis parantaa syopaa, eli vahvasta aineesta on kyse.

No joo, en tieda oliko tasta hyotya, toivottavasti. :) Mita nyt nopeasti selasin iHerbista niin ainakin tuota siitepolya sellaisenaan voi olla vaikea tilata, ainakin monessa tuotteessa luki, etta ei myyda sailymisongelmien takia USA:n ulkopuolelle.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 07.06.12 - klo:13:38 »
Mita nyt nopeasti selasin iHerbista niin ainakin tuota siitepolya sellaisenaan voi olla vaikea tilata, ainakin monessa tuotteessa luki, etta ei myyda sailymisongelmien takia USA:n ulkopuolelle.

? onpa outoa, mä olen tilannut kolmea erilaista pollenia sieltä ilman ongelmia, onkohan se muuttunut, viimeksi tilasin joskus kolmisen kk sitten.

Ostin kans ruohonjuuresta jotain eurooppalaista pollenia, ja noi iherbin pollenit on paljon makeampia. Yleensä otan ihan paljaaltaan sitä silloin tällöin.
Niillä on mun mielestä ihan selvä piristävä vaikutus, ei niin voimakas kuin jollain vaikka vehnänorasmehulla, mutta kuitenkin.

Propolisuute on mun mielestä aika hyvä, jos meinaa tulla kipeäksi, iherbissa on monta erilaista uutetta eri vahvuuksilla.
Se on mulla ainakin kolloidihopean kanssa katkaissut useampia flunssia, jotka on yrittäneet tulla päälle.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 07.06.12 - klo:14:06 »
Mita nyt nopeasti selasin iHerbista niin ainakin tuota siitepolya sellaisenaan voi olla vaikea tilata, ainakin monessa tuotteessa luki, etta ei myyda sailymisongelmien takia USA:n ulkopuolelle.

? onpa outoa, mä olen tilannut kolmea erilaista pollenia sieltä ilman ongelmia, onkohan se muuttunut, viimeksi tilasin joskus kolmisen kk sitten.

Sanopa muuta, en ole koskaan nahnyt itsekaan vastaavaa enka tiennyt etta pollenia pitaisi sailyttaa kylmassa. Esim. tassa yksi mihin tormasin, mika nayttaa olevan tosi suosittu.

http://www.iherb.com/C-C-Pollen-High-Desert-Fresh-Raw-Bee-Pollen-1-lb-454-g-Ice/5992

Ehka pitaisi itsekin antaa bee pollenille uusi mahdollisuus, jos kerran nuo Jenkeista saatavat ovat paremmanmakuisia. Onhan tuolla noitakin mita voi tilata, tosin ei kovin montaa luomuversiota.
« Viimeksi muokattu: 07.06.12 - klo:14:08 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 07.06.12 - klo:14:58 »

Sanopa muuta, en ole koskaan nahnyt itsekaan vastaavaa enka tiennyt etta pollenia pitaisi sailyttaa kylmassa. Esim. tassa yksi mihin tormasin, mika nayttaa olevan tosi suosittu.

http://www.iherb.com/C-C-Pollen-High-Desert-Fresh-Raw-Bee-Pollen-1-lb-454-g-Ice/5992

Oho, vielä joskus puoli vuotta sitten mun mielestä totakin pystyi normaalisti tilaamaan, jos en nyt muista väärin.

Kaupoissahan ne on ihan normaalisti hyllyllä pitkiäkin aikoja, vai onkohan ne jotenkin kuivattuja, ja toi olis sellaista kosteaa, ja se siksi pilaantuisi?

Noissa usan polleneissa on ongelmana se, että niitä mehiläisiä laitetaan pölyttämään ns. commercial cropseja, ja sieltä niiden polleniin tulee "myrkkyjä", kuulemma luomuillekin tehdään niin usen, ja en yhtään epäile etteikö euroopassakin toi olis tapana, mutta oon silti ostanut pollenia; parastahan olis varmaan ostaa joltakin paikalliselta hunajantuottajalta pollenia, siitä olis varmistus, että ne mehiläiset olis vaan olleet villikasvien kimpussa.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 13.06.12 - klo:20:29 »
Onko joku löytänyt iherbistä Circadinille eli pitkävaikutteiselle melatoniinille korvaajaa? Ihme ja kumma Circadin alkoi toimia tahmean alun jälkeen, eivätkä silmätkään enää kuivu päähän, mutta hinta kirpaisee. Yliopiston Apteekista on kai ainakin joskus saanut jotain niiden omaa tuotantoa olevaa melatoniinia, mutta en löytänyt siitä mitään infoa niiden sivuilta ja ajattelin katsoa jos iherbistä löytyisi apu.

Tähän mennessä olen kokeillut vaihtelevalla menestyksellä seuraavia:
- Natrol, Melatonin TR, Time Release, 3 mg, 100 Tablets
- Source Naturals, NightRest, with Melatonin, 100 Tablets
- Nature's Way, Melatonin Lozenge, 2.5 mg, 100 Lozenges
- Special, Doctor's Best, Quick Melt Melatonin, 2.5 mg, 10 Chewable Tablets

Myös muita unen saantia parantavia valmisteita saa suositella. :)

Edit. Korjattu listaan oikea tuote
« Viimeksi muokattu: 14.06.12 - klo:21:31 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 13.06.12 - klo:21:00 »
Mulla on kokeilemistani unensaantia helpottamista valmisteista toiminut parhaiten
http://www.iherb.com/Source-Naturals-NutraSleep-100-Tablets/1344 . Olen saanut tota pari kertaa 10 kpl pakkauksen ilmaislahjana ja tuntuu väsyttävän oikein kivasti. Toiseksi parhaiten on toiminut http://www.iherb.com/Now-Foods-Valerian-Root-500-mg-250-Capsules/830 mutta tilaan seuraavaksi tuota NutraSleepia. Jostain syystä melatoniini ei toimi mulla ollenkaan. ???
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 13.06.12 - klo:21:12 »
^ Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen, sattuu sisältämään just niitä aineita mitä on ollut suunnitelmissa testata (magnesiumia hyvin imeytyvissä muodoissa, inositolia, b3-vitamiinia)!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.