Kirjoittaja Aihe: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit  (Luettu 184990 kertaa)

Poissa malic

• HAIRahtanut
Vs: iHerbin tuotteiden käyttökokemukset ja vinkit
« Vastaus #75 : 14.06.12 - klo:21:43 »
Nature's Gate, Fragrance-Free Moisturizing Lotion, 18 fl oz (532 ml)

En oo koskaan käyttänyt näin huonosti levittyvää vartalovoidetta! Se jää laikuiksi iholle ja saa sivellä ärsyttävän kauan, että tuntuu edes vähän imeytyneen. Meinasin tästä kaula- & dekolteevoidetta, mutta pyh, heräsin yksi aamu kaula tahmaisena vielä tästä voiteesta. Se oli aika hämmentävää, sillä tää voide on kuitenkin ohuen oloista koostumukseltaan. Oisin halunnut tämän toimivan, kun hinta on Nature's Gaten tyyliin kohtuullinen ja tuntuu muuten mukavalta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

chai

• Vieras
« Vastaus #76 : 14.06.12 - klo:22:00 »
^ Mulla on tismalleen samat kokemukset tuosta. Haluaisin tykätä siitä ja pumppupullo on kätevä, mutta kun ei levity niin ei levity.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 16.06.12 - klo:13:19 »
Nubian Heritagen Body Washit on kyllä uskomattoman riittoisia. Olive & Green Tea'ta riittää pieni tippa ja sillä pääsee pitkälle. Tykkään tuosta enemmän kuin African Black Soapista, joka ei tosin sekään ole huono, mutta Olive & Green Tea on sitä paksumpaa. Seuraavaan tilaukseen menee ehkä Mango Butter (millä noista nyt sitten päättää :D)...
1b M ii

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 16.06.12 - klo:13:37 »
Hieman kayttokokemuksia:

Now Foods Hyaluronic Acid Serum Tilasin taman hehkutuksien perusteella, vaikka minulla ei mitaan ryppyja olekaan. Olen kayttanyt tata iholla pesun jalkeen ja olen tykannyt! Imeytyy ihoon nopeasti, jattaa kivan pinnan ja iho on tuntunut koko kayton aikana todella pehmealta ja kimmoisalta ja vauvaposkimaiselta. :) Olen tosi tyytyvainen.

Nutribiotic Fragrance-Free Sensitive Skin Cleanser Tama tuntuu todella riittoisalta. Pieni maara riittaa ja se vaahtoaa tosi mukavasti ja pehmeasti ihoa vasten, jatten ihon pehmeaksi ja puhtaantuntuiseksi. Kosteusvoiteet ovat imeytyneet tosi kivasti taman kayton jalkeen. Iho on pysynyt rauhallisena myoskin ja tuntuu etta iho on muutenkin jotenkin kirkkaampi ja terveempi.

Giovanni D:tox Replenishing Moisturizer Tama on tosi kiva kosteusvoide, joka imeytyy hyvin ja jattaa ihon tosi ihanan tuntuiseksi. Pitaa ihon raikkaana ja pehmeana ja pintakuiva sekaihoni on tykannyt tasta huomattavasti enemman kuin esim. Lushin tuotteista, joita kaytin todella pitkaan.

Nutribiotic Skin Ointment 2% Grapefruit seed extract with lysine Tama on pienen pieni tuubi, jossa on keltaista tonkkoa ainetta, jota olen sivellyt ihon punoittaville kohdille, jotka ovat jaaneet nappyjen jaljilta. Tuntuu etta iho on rauhoittunut naista kohdista. En ole kuitenkaan kayttanyt viela montaa kertaa, mutta alkukokemus on hyva. Jatkan ehdottomasti kayttoa.

Desert Essence Coconut Hand and Body lotion Tassa on tosi ihana tuoksu ja levittyy seka imeytyy todella natisti ihoon. En kuitenkaan sanoisi, etta tuotteena on mitenkaan todella erikoinen, mutta ehdottomasti parempi kuin monet The Body Shopin vartalovoit joita olen aiemmin kayttanyt (ovat paljon silikonisempia ja tonkompia eivatka imeydy tai oikein tee mitaan verrattuna tahan). Tuoksusta plussaa. Hyva ja edullinen voide, jatkan kayttamista.

Muoks.

Piti viela lisata, etta kaytettyani siis tassa nyt jonkun viikon tata puhdistusgeelia, kosteusvoidetta ja seerumia ja paikoitellen tuota ointmentia, niin iho on voinut TODELLA hyvin verrattuna aikaisempaan ja iho on kaikenkaikkiaan todella pehmea, kirkas, hyvinvoiva ja terveennakoinen. Eli ainakin talle iholle tuntuu tama kombinaatio olevan ihan huippu ja vaikea sanoa mika tuote nyt on taman kaiken taustalla vai juuri tama yhdistelma, mutta ehdottomasti todella positiiviset fiilikset siis ja olen tosi iloinen ihoni parantuneesta kunnosta!
« Viimeksi muokattu: 16.06.12 - klo:13:48 kirjoittanut Twinkley »
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 19.06.12 - klo:07:40 »
Osaisiko joku suositella mulle otsaryppysiloitukseen jotain tököttiä? Olen käytellyt Now Foods Hyaluronic Acid Serumia, mutta kaipaisin jotain hieman järeämpää. ;D Auttaako tuo Reviva Labs 5%/10% Glycolic Acid Serum ihon pintaryppyihin? Ilmeisesti pitäisi aloittaa tuolla 5% voiteella? Mulla menee tosiaan yksi hieman syvempi ja pari ihan pientä vaakaryppyä otsassa. Kauheaa tämä vanhentuminen. :D

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 19.06.12 - klo:12:19 »
^No mähän en oo vanha vaan huononäköinen ;) ja alkavaan sibelius-ryppyyn olen käyttänyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti Nature's Gate e-vitamiiniöljyä, joka on kätevästi roll-on muodossa. Hieron tuolla roll-onilla sibbeä ja tuntuu että tuo rentouttava hieronta ja e-vitamiini ovat ihan oikeasti tehonneet ja pehmentäneet juonnetta.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #81 : 19.06.12 - klo:12:23 »
Löysin avun itikanpuremiin witch hazelista. Kutina lähtee samantien ja paukama hieman myöhemmin.

Jokin aika sitten itikka ehti pistämään ohimoon, mihin nousi sellainen hieno euron kolikon kokoinen patti. Laitoin vain kokeeksi Thayerssiä siihen sen aloe veran takia, kun ajattelin sen viilentävän. Sehän tepsi, patti lähti hetkessä pois ja kuumotus loppui heti.  :) Tuon jälkeen on tullut laitettua sitä aina, kun huomaan itikanpureman jossain.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #82 : 19.06.12 - klo:17:25 »
Mulle tuli viime tilauksessa Ecover, Ecological Stain Remover Stick. Kokeilin sitä valkoiseen puuvillaiseen päiväpeittoon, jonka olin tuulettaessa vahingossa tahrinut ruosteeseen ja likaan -> pari päivää vanha tahra lähti hyvin pesussa, kun ensin käsittelin tuolla Ecoverilla. Samoin vaaleasta paidasta lähti joku muu epämääräinen useamman päivän vanha tumma likatahra.

Pullon päässä on muovinen harjasosa, jolla geelimäinen aine hierotaan kankaaseen ennen pesua. Mulla ei ole kovinkaan suurta kokemusta tahranpoistoaineista, mutta so far tuo Ecover on kyllä vakuuttanut mut.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 28.06.12 - klo:14:33 »
Nubian Heritagen Body Washit on kyllä uskomattoman riittoisia...

Totta. Mulla loppui just Coconut & Papaija, ja se kyl kesti tosi kauan. Viime tilauksessa sain Mango Butterin, mut en ole oikein vakuuttunut sen tuoksusta. Hieman turhan paksuakin se on, mut tukan pesu onnistuu silti myös. Tilasin myös Mango Butter lotionin, on kyl hyväntuntuinen, mut tuoksu on kyl tosi makea karkki. Mä odotin oikeaa mangon tuoksua, mut tuossa tuoksuu mun nenään appelsiini niinkuin suihkugeelissäkin. No, kyl se ihan kiva on ja menee näin kesällä kyllä hyvin. Seuraavaksi taidan tilata uuden pullon Coconut & Papaijaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 28.06.12 - klo:21:02 »
Kiitos kaikille, jotka suosittelivat BWC vartalovoidetta. Kätevä pumppupullo, tuoksuton ja edullinen. Aika kevyt, mutta niin oletinkin, joten ostin mukaan Alba Botanican Very Emollient Maximum vartalovoiteen. Tuo taas on niin paksua, ettei pumppusysteemi toimi (ainakaan minulla). Tuoksu ei pahemmin natsaa, muttei ole täysin epämiellyttäväkään. Taitaa olla gardeniaa, joten tiare-kukilla tuoksutetun monoiöljyn ystävät saattavat tykätä tästä. Tilasin äsken ison pullon voiteen Original versiota, tuoksuttomana tosin.

http://www.iherb.com/Flower-Essence-Services-Calendula-Caress-Herbal-Flower-Oil-4-fl-oz-120-ml/16252

Tämäkin tuli eilen. Eli kehäkukkainfuusio & oliiviöljypohja, jossa mukana vielä seos aromaterapiaöljyjä. Kevyen yrttinen tuoksu ja plussaa pumppuannostelijasta. Ajattelin, että tämä olisi sopiva, hoitava öljy ärtyneelle ja kuivalle iholle, saa nähdä miten toimii.

Edit. Tekisi mieli tilata neem-öljyä, mutta tuoksu arveluttaa. Eli miltä öljy tuoksuu ja kuinka vahvasti?

« Viimeksi muokattu: 30.06.12 - klo:15:46 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #85 : 01.07.12 - klo:18:43 »
^Maapähkinän ja valkosipulin sekoitukselta. ;D Ei se ihan kauheimmasta päästä olisi, ellei se haisisi niin voimakkaasti, ja se haju todellakin jämähtää. Olen joskus käytellyt tuota hiuspohjaa hoitamaan, mutta pään ympärillä on vielä parin kolmen pesun jälkeen leijaillut sellainen hajupilvi. :-X Iholle ei muistaakseni jämähdä, vaikka ollessaan kyllä pahalta haisee, joten kai tuosta voisi olla yksinäisten viikonloppujen kasvohoidoksi, tykkäsin kyllä muuten kamasta. Todella kosteuttavaa ja rauhoittavaa.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 02.07.12 - klo:18:04 »
Wanted: Hyväntuoksuinen käsivoide! Tehoja saisi olla sen verran että riittäisi kosteuttamaan myös kynsinauhat. Kädet muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta mulla on paha tapa rapsutella kuivuneita kynsinauhoja.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 02.07.12 - klo:19:12 »
^Maapähkinän ja valkosipulin sekoitukselta. ;D Ei se ihan kauheimmasta päästä olisi, ellei se haisisi niin voimakkaasti, ja se haju todellakin jämähtää. Olen joskus käytellyt tuota hiuspohjaa hoitamaan, mutta pään ympärillä on vielä parin kolmen pesun jälkeen leijaillut sellainen hajupilvi. :-X Iholle ei muistaakseni jämähdä, vaikka ollessaan kyllä pahalta haisee, joten kai tuosta voisi olla yksinäisten viikonloppujen kasvohoidoksi, tykkäsin kyllä muuten kamasta. Todella kosteuttavaa ja rauhoittavaa.

Huh, kuulostaa **mielenkiintoiselta** ;D. Menin kuitenkin tilaamaan. Minulla on kuivia hilseileviä kohtia jaloissa ja käsissä &  olkapäät ovat kuin hiekkapaperia ja näihin ajattelin neem-öljyä kokeiltavaksi. Kuivat kohdat eivät ole hoituneet edes puhtaalla sheavoilla tai paljon sheaa sisältävillä voiteilla, pikemminkin shea on tuntunut kuivattavan enemmän, niin että iho kuoriutuu liuskoina. Sain tietää vasta tänään, että shea voi olla ongelmallinen lateksiallergisille ja nyt alkoi mietityttämään. En juuri ole lateksin kanssa tekemisissä enkä tietääkseni ole lateksiallerginen, mutta mistä sitä tietää kun vanhenee mille kaikelle herkistyy. Onko kellään kokemusta shean sopimattomuudesta?

Elsinen,
ainakaan nyt ei näytä olevan iherbin valikoimissa, mutta Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme on aivan ihanan tuoksuista. Jos tuota ostat, kannattaa ensin käydä kynsinauhat läpi ja levittää lämmössä sulanut voide (rippeet) koko käsille.

Eilen tuli taas tilaus, mukana oli Beeceuticals kasvovoiteita ja Lemon Honey hand salve (sarjaa on alessa ja se ilmeisesti lopetetaan). Tuo käsivoide on lähinnä kynsinauhoille. Ihan ok raikkaan tuoksuinen, mutta ei pärjää Burt's Beesin versiolle. Alba Botanican Kukui nut vartaloöljyä kokeilin vasta äsken, enkä malta olla tuoksuttelematta, tuoksu muistuttaa makeaa kahvilikööriä.
« Viimeksi muokattu: 03.07.12 - klo:22:58 kirjoittanut Pepper »

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 04.07.12 - klo:15:48 »
Metsästyksessä kuorintavoide. Ihoni on hieman rasvoittuva, pintakuiva (lastut lentää), Humektanin ansiosta ei enää isoja finnejä, mutta pientä hyvin ärsyttävää nyppyä ja epätasaisuutta ihon värissä ja tasaisuudessa edelleen. Haluisin nimenomaan tuotteen iHerbistä, koska olisi muutakin tilattavaa ja kun sieltä löytyy eläintestaamatonta kosmetiikkaa niin hyvin.

Viimeksi olen käyttänyt Garnierin Pure Active -kuorintageeliä, jossa on salisyylihappoa. Rakastan sitä hammastahnamaista viilentävää tunnetta, jonka tämä tuottaa, ja mielestäni tämä hetkellisesti myös tasaa ihon väriä. Tämä kuitenkin saattaa olla liian tujua minun herkälle, pintakuivuvalle iholleni. Mikä ainesosa tuon viilentävän tunteen aiheuttaa? Olisi kiva jos kasvoaineessa olisi se.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #89 : 04.07.12 - klo:15:53 »
^ Veikkaan mentholia, not a good thing..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii